SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zaryz żył

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 742

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 235 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 632
Witam panowie i panie i mam pytanie
robię drugi, 6-cio tygodniowy cykl przemyślanej redukcji, efekty - 6 cm w pasie w klacie - 5 cm i tu moje pytanie do bardziej doświadczonych - zaczęły mi się pojawiać bardzo widoczne zarysy żył, na klacie trochę ich zauważyłem wcześniej dziś dziewczyna zauważyła kolejne, tym razem na brzuchu, bicepsie i barku . Moje pytanie - czy to normalne przy redukcji (dieta zbilansowana, deficyt 400 kcal, 3x metaboliczny, 2xFBW i 45 minut aero w tygodniu)? Nie mam dużego doświadczenia w redukcji więc wolę się upewnić.

Zmieniony przez - pablo158_8 w dniu 2009-06-06 17:31:36
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 320 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8046
Czy to normalne ? Zastanów sie redukujac spalasz tkanke tluszczowa ktorej masz coraz mniej i w ten sposob odslaniasz zyly ktorych wczesniej nie widziales bo miales za duzo fatu. Powinienes raczej sie cieszyc, ja tez jestem teraz na redukcji i też pojawiaja sie coraz bardziej widoczne zyly tylko ze jak narazie na przedramionach i bicepsie a wiec jeszcze duzo pracy zeby byly na klacie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 235 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 632
początkowo wydało mi się to logicznym ale nie byłem pewny, kiedyś jak się nie poprawnie odchudzałem nie miałem tego a waga leciała szybko ale jak tak to nieźle :)