SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zapytanie o trening

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 612

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 239
Witam wlasnie zaczolem TRENING NIEMIECKICH CIĘŻAROWCÓW ktory wyglada tak:
Poniedziałek
10 serii po 5 powtórzeń x kg
środa
10 serii po 4 powtórzenia x kg
piątek
10 serii po 3 powtórzenia x kg
Chcial bym do tego cos dołozyc poniewaz czuje tylko lekkie zmeczenie klaty i nic wiecej i cwicze 15-20 min a dla mnie jest to za malo lubie czuc sie zmeczonym po siłowni a po tym treningu to ja bym mogl samochody przestawiac.
Moze ma ktos jakies propozycje co do tego dodac.
Wiem ze jest zalecone zeby nic nie dodawac do tego a ja bym jednak wolal cos dolozyc. Prosze o pomoc

" nie bój się bólu bo ból to wzrost "

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 598 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4452
Sory ale czytales sam to co tutaj napisales ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 239
nie nie umiem czytac wiesz.
A masz jakis z tym problem?

" nie bój się bólu bo ból to wzrost "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 182 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
Zadnych cwiczen nie dokladaj-bo odbije sie to na wzroscie sily,a o to przedewszytski mchodzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 239
dobra dzieki ronie

" nie bój się bólu bo ból to wzrost "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7377
Aimie chodziło o to głównie, żebyś popracował nad swoją ortografią...i cholera, miał chłopak racje.


Poza tym to jak ronnie...wiesz ten trening niemieckich ciężarowców jest na zwiększenie siły, nie na polepszenie sylwetki/proporcjonalne rozbudowanie klatki-zatem głównym celem jest siła, siła, siła i nie ma co się nawet skupiać na ataku klatki spod innych kątów itd. bo tylko osłabiasz regeneracje od głównego cwiczenia[na którym się skupiasz i które"obrabiasz"w najwyższym priorytecie], w którym ma ci rozsnąć ciężar...A jeżeli odczuwasz, że nie masz po tym zniszczonej klatki-przynajmniej wiesz, że nie zakłócisz regeneracji. Często ludzie nie są przyzwyczajeni do treningów typowo siłowych ze względu na popularność splitów i źle się z tym czują, że po jednym treningu nie mają maks zniszczonej danej partii...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nogi z tricepsem, dlaczego nie ?

Następny temat

porusz swoje..+superserie...razem

NutLove