SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

za waska talia ,moje przeklenstwo:(

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10149

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12
Wtam, mam taki problem natury anatomicznej, otóz mam bardzo waski pas , nie biodra tylko pas, przy 184 cm , moj pas ma tylko 70 cm, a biodra 90cm, w barach tez jestem szeroki dosc, , ale kolesie na silce mowia ze przy takl waskim pasie nie bede nigdy silny bo , nie bede mogl dzwigac duzo, , waze 95 kg az, ale tez pas, , cwicze brzuch i ledzwia w 50 kg sztanga i nic. czy mam np zakladac pas czy nie z taka talia??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 220 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4810
Kulturystycznie to jest pożądane, rekreacyjnie - zależy jak komu leży:D
ja też miałem ten problem - przy 167 cm wzrostu i całkiem szerokich plecach miałem talię taką, że czasem kobiety zazdrościły :/ no i ogólnie nie byłem z tego zadowolony - pomogły znacznie ostre ćwiczenia na skośne brzucha (oprócz siłowych ćwiczeń także SW), tylko tu uwaga - żadnych śmiesznych maszynek do obracania czy czegoś podobnego - najlepsze ćwiczenia, które rozbudowują cały rejon a także zwiększaja koordynację, są dwa
- martwy jednorącz (sztangę się podnosi jak walizkę, nie między nogami bo i taką wersje widziałem) - opis ćwiczenia jest na forum
- tzw. obrót kontaktowy - ćwiczenie miotaczy i adeptów SW - świetnie zwiększa siłę i eksplozywność obrotu tułowia- wygląda to tak -długą sztangę kładziemy w narożniku, ustawiamy pod kątem 45 stopni, łapiemy na końcu - można dłonie razem albo jedna nad drugą, cały czas proste w łokciach, stoimy na palcach( oczywiście na tym końcu sztangi zakładamy ciężar jesli chcemy :) i robimy eksplozywny obrót, stopy też się obracają. Powinno się wstrzymać oddech w czasie ruchu (ważne dla napięcia mięśni brzucha). Na końcu ruchu dłonie są na wysokości pasa (cały czas proste) - stąd eksplozywnie robimy obrót w drugą stronę. Ważne, żeby nie pochylać się ani do przodu, ani do tyłu - plecy proste (naturalnie wygięty kręgosłup). Chyba to ćwiczenie dało mi najwięcej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 515 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5336
to nie jest powód do zmartwień tylko do radości. sylwetka V.. co do pytań to wiadomo pas mozesz zakladac lepiej sie zabezpieczac (mniejsze ryzyko kontuzji) a co do tego co koledzy mowia to nie jest zaden wyznacznik sa ludzie co sa bardzo chudzi i chudej kosci i są bardzo silni i juz nie wspomne ze wyciskaja smialo kolo 200kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 146
Ursuss23 ma w zupełności rację. Masz predyspozycje do kulturystyki i powinieneś się z tego cieszyć. Zapewne rozmawiałeś z kolesiami, którzy albo są bardzo silni, ale mają rozdęte brzuchy i myślą, że siła i "maciek" to jedno, albo trenują kulturystykę jak trójbój siłowy. Kulturyści machają dużymi ciężarami, ale mają inne założenia niż trójboiści, bo w bodybuildingu ważne są proporcje i jakość umięśnienia, a siła to taki dodatek. Trenuj w sieci i się nie przejmuj cudzymi problemami ];0)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Możesz starać się rozbudować skośne brzucha, co moze troche wizualnie poszerzyć talie. Pas zakładaj do najcięzszych serii. Trenując bez pasa wzmacniasz i rozbudowujesz mięsnie stabilizujące sylwetki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Pas akurat o ile nie dźwigasz ciężarów rzędu 250-300% masy ciała przynosi więcej szkód niż pożytku a prawdopodobieństwo kontuzji akurat rośnie.

Zakładam że Twój trening pozbawiony jest porządnych przysiadów i mc, które w dostatecznym stopniu rozbudowują prostowniki i m. brzucha. Do tego jeden-dwa treningi brzucha z ciężkimi ćw na skośne i nie ma opcji żeby gorset mięśniowy nie pogrubił talii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 168 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1663
Całkowicie zgadzam się z Hubertem, kwestia MC i przysiadów. Poza tym szczerze mówiąc sam wolałbym talię modelki niż swoje 83cm przy 172 ;) nie masz powodów do zmartwień!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 481 Napisanych postów 12579 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 288453
Poaz fote tcyh 70cm.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 515 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5336
j/w daj fote.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 481 Napisanych postów 12579 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 288453
Oczywiscie nie mowie ze jestes "kłamczuch"itp... Ale chciałbym zobaczyc jak wyglada 70cm przy tej wadze,wzroscie i rozbudowanych barkach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 885 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16409
Co to wogole za dyskusja.

Jak masz za wąskie pas to przywal koks i problem z głowy.
A jak nie to się ciesz, bo wielu tego szczęścia nie ma.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 382 Napisanych postów 37469 Wiek 2 lata Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 126393
ale kolesie na silce mowia ze przy takl waskim pasie nie bede nigdy silny bo , nie bede mogl dzwigac duzo

myślę, ze tutaj leży pies pogrzebany, poprostu słuchasz jakichś niesprawdzonych a wręcz mitycznych opowiastek...

możliwe- jw. napisano- że Twój trening ma jakieś duże braki, które akurat rzutuja na siłę- a mniej na wielkość- tej części ciała.

napisz jak trenujesz a bedzie już duzo latwiej okreslic ów problem, lub jego brak...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan Treningowy Do Poprawki

Następny temat

Trening mięśni brzucha dla szczupłych

nutloveb