SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

za stary?;-)

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2337

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 8967 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 48014
ja chcialem uzupelnic kicka i bylem spytac sie o judo ale lajdak powiedzial ze 17 lat to za duzo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1609 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12461
NIE JESTEŚ ZA STARY I MOŻESZ JESZCZE DUŻO OSIĄGNĄĆ!!!!!!!!!!!!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 116 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 910
Ja tylko chce uzupełnic Kb boksem ,a kurfaaaaaa nie moge
Moze Taekwondo?Tam doszkole sobie uderzenia nogami...Co o tym myslicie?

"Młode Wilki Beda Zawsze Razem Isc Ku Przeznaczeniu..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1609 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12461
Jak uważasz.Ja jednak wybrałbym boks zamiast kicka.Jak pzrestaniesz cwiczyć to juz nie będziesz rozciagnięty a techniki reczne zawsze zostaną w jakimś stopniu.Tym bardziej,ze klasyczne solówki opierają sie na walce rękoma.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 8967 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 48014
zostan przy kicku! zalezy od trenera ale u nas przywiazujemy duza uwage do technik bokserskich i mamy do tego kopniecia a w solowkach jest wszystko dozwolone nie tylko piesci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 116 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 910
Teraz sobie pomysle.Mam 2xKB i 1xBoks w tygodniu.Biegam codziennie-ale dopiero od kilku dni
Poczekam az przyzwyczje sie do wysiłku fizycznego,nogi nie beda tak bolec.Rozciągam sie tez co dwa dni.Więc zajmie mi to troche czasu.Jak juz sie przyzwyczje,to pójde do innej sekcji boksu,jak mnie nie bedzie chciał nastepny trener to zostanie mi 1x boks w tygodniu...Wtedy bede chciał uzupełnic czyms innym-tak zebym miał treningi codziennie.Moze TKD,jak bede miał forse to moze BJJ.Napewno nie zadne karate czy Capoeira
Wszystko jeszcze sie okaze...
pozdro!!!

"Młode Wilki Beda Zawsze Razem Isc Ku Przeznaczeniu..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 32 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 617
Dobrze, że się zapisałeś, ja w wieku 16 lat na Judo się zapisałem, chodzę już 3 miesiące. Jestem w grupie zaawansowanej (wcześniej na w-fie miałem elementy Judo ). Na pewno lepiej jest być wśród bardziej doświadczonych, bo jeśli masz motywację odpowiednią, to się szybko nauczysz, a jeśli jej nie masz, to się zniechęcisz jeszcze szybciej
Ja dziś np. w parterze walczyłem z kolegą 4 lata starszym ode mnie, ja ważę 68kg, a on 90kg. Przegrywałem, no ale on ma też większe doświadczenie, itd.
ale raz zapiąłem taką gardę, że wyjść z niej ni ch*** nie mógł
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1609 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12461
k3ho napisał:
"zostan przy kicku! zalezy od trenera ale u nas przywiazujemy duza uwage do technik bokserskich i mamy do tego kopniecia a w solowkach jest wszystko dozwolone nie tylko piesci"
To spoko.Ja kiedys trenowałem w takiej sekcji,gdzie kickboxing + low kick stał na najwyzszym poziomie w kraju ale techniki bokserskie duzo słabiej.Teraz na solówkach to nawet sprzęt jest.Ale klasyczne to same ręce bez parteru.Ale takie rzadko się zdarzają.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 10089 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 53066
"Powinien bys specjalny post podwieszony, o tytule "Nie jestes za stary zeby trenowac!"

dokładnie

Gory upajaja.Czlowiek uzalezniony od nich jest nie do wyleczenia.Mozna pokonac alkoholizm,narkomanie,slabosc do lekow.
Fascynacji gorami nie można.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kiedy Turniej ?

Następny temat

valuev czy donald?

Fruzelina