SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

za jaką kolwiek wskazówke mówie szczere dziekuje.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 679

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 78
Witam mam naimie Maciej i jestem 18 latkiem.
Mój problem opiera sie na tym że, po skonczeniu aktywnego trybu zycia przybralem na wadze. Obecnie mam 188 cm wzrosty i 105kg wagi. Jeszcze w 2007 roku aktywnie gralem w pilke nozna. Niestety klub sie rozpadl i przestalem. Od tego czasu z roku na rok jest mozna by tak powiedziec gorzej... Moze nie czulem sie z tym zle lecz zaczynam. niektore bluzki gdzies tam sie robia za cisane i tak sie zaczyna. Od razu mowie ze napewno nie ma mowy o glodzeniu sie jakimis papkami i innego rodzaju sprawami. Czuje ze potzrebuje dużo energi na caly dzien. Chciał bym osiągnąć wage ok 90 kg. Bo grajac w futbol ową posiadalem i calkiem dobrze sie z tym czulem. Na badaniach kontrolnych w 2008 roku dostalem wpisek "nadwaga" ale juz w 2009 roku "otyłość".

Oczekuje od was jakiejś porady, wskazówki, czegos co by pomoglo w zmianie mojej postury. Pozdrawiam !

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 105

Wzrost: 188

Obwód klatki: 105

Obwód ramienia: 35

Obwód talii: 105

Obwód uda: 70

Obwód łydki: 45

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: szkola

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: biegi na pociąg :)

Odżywianie: wszystko

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: żadne

Stan zdrowia: celujący

Preferowane formy aktywności fizycznej: i tu czekam na podpowiedz

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Tak

Stosowane wcześniej diety: brak

Zmieniony przez - michualex w dniu 2010-01-28 01:20:10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 560 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26676
Witam. Na początku zapraszam do lektury forum. W postach podwieszonych masz jak obliczyc zapotrzebowanie i wszystkie wskazówki co i w jakich ilosciach powinno sie znalesc w diecie. Dobrze ze chcesz to rozłozyc w czasie bo tak bedzie najlepiej. Pomału do przodu.
Jesli chodzi o aktywnosć to przy tej wadze chyba najlepszy bedzie narazie rowerek.
Zacznij od 20-30 minut i stopniowo zwiekszaj co tydzien.
Dobrze by było zaczac na silownie chodzic, jesli masz mozliwosc to jak najbardziej jest to wskazane.
Nikt za Ciebie diety nie ułozy, dlatego tak ja mowie poczytaj troche tylko nie po łebkach a napewno pozniej skorygujemy błędy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 78
rowerem to w wakacje letnie udalo mi sie zrobic 550 km i powiem ci ze dać to chyba nic mi nie dało lecz bardzo lubie jezdzic rowerem :) zaopatrzenie w kalorie kiedys juz chyba obliczlem i wyszlo ok 2500 ale jeszcze to sprawdze. Siłownia powiem tak bardzo bym chcial ale nam roz****li i zrobili sobie z tego sale obradową na której nic sie nie odbywa. Myslalem nad kupnem czegos do domu ale skonczylo sie na mysleniu, dzis zapowiada sie wolny wieczorek także wskazane bedzie poczytac :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

umiesnienie , redukcja, szczupla dziewczyna prosi o rady :)

Następny temat

Dieta redukcyjna tk.tłuszczowa

Fruzelina