SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

za duży brzuch w dolnej części... :/

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11000

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 156
Witam :)
mój problem polega na tym, że tłuszczyk odkłada mi się w dolnej części brzucha tzn, pod pępkiem
Jeśli np 2 dni nic nie zjem to jest pusty i płaski a wystarczy troszkę jedzenia (naprawdę troszkę) i od razu robi się wystający :/
Da się coś z tym zrobić? przecież nie mogę nie jeść całe życie żeby mieć płaski brzuch
Myślałam o skakaniu na skakance i brzuszkach, tylko czy to coś da? czy po prostu taki urok mojej budowy?
Bardzo proszę o rady
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3571 Napisanych postów 62023 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674047
Wiele osób zastanawia się na tym, dlaczego na ich brzuchu odkłada się najwięcej tkanki tłuszczowej i co zrobić nawet nie tylko tego uniknąć, ale również pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Dla mężczyzn okolice brzucha, a w szczególności jego dół są tradycyjnym miejscem, gdzie nasz organizm gromadzi zapasy tłuszczu. Robi to po to, aby w sytuacji ewentualnego głodu móc prawidłowo funkcjonować i żyć odżywiając najważniejsze organy, takie jak serce i mózg.

Łatwo więc się domyślić, że aby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, należy w swojej diecie ograniczyć odpowiednio kalorie tak, aby bilans ich był ujemny. W ty celu polecam Ci zacząć od wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego. Możesz to zrobić za pomocą tego oto wzoru: https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-

Kolejnym krokiem jest ustalenie zalecanego podziału makroskładników, które wynoszą: 2 g białka, minimum 1 g tłuszczów i reszta kcal pochodząca z węglowodanów. Warto pamiętać o tym, że 1 g białka i węglowodanów to 4 kcal, a 1 g tłuszczów to 9 kcal. Poznać również powinieneś wartościowe źródła składników odżywczych:

- białka: http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
- tłuszcze: http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
- węglowodany: http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html

Poza tym, podstawą kształtowania sylwetki jest odpowiedni trening siłowy. Warto poczytać o nim w odpowiednim dziale, jakim jest trening dla początkujących:

http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46583 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ale jesteś uparta.
http://www.sfd.pl/Wyjście_z_dotychczasowego_odchudzania_i_nowa_dieta-t448693.html
Tam masz odpowiedzi na swoje pytania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 156
problem w tym że ja nie chce typowo schudnąć, tylko zrobić coś z samym brzuszkiem.. bo reszta mojego ciała jest w jak najlepszym stanie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 156
swoją drogą myślisz, że ja i osoba z tamtego tematu niejaka "sunny00" to ta sama osoba? to jesteś w błędzie :) ja mama 170 cm, i ważę 60 kg. Nie zależy mi na ogólnim schudnięciu tylko zrobieniu czegoś z tym brzuchem :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46583 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Aha, czyli zmieniłaś parametry, żeby tym razem nikt nie czepiał się Twojego podejścia do tematu odżywiania.
Jak nie jesz 2 dni a później jesz, to czego się spodziewasz? Zacznij się normalnie odżywiać to nie będziesz miała problemu z brzuchem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 156
Boże facet o co CI chodzi? ja chce rady a że Ty myślisz że jestem kimś innym to nie moja wina. ZROZUM ŻE JAKAŚ SUNNY00 TO NIE JA!!!!!! Więc pomiń już ten wątek!
a teraz dla zainteresowanych - może mi ktoś pomóc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 9947 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52544
Dobrze Ci kolega radzi-zacznij jesc jak nalezy, a to ze brzuch "odstaje" badz nie odstaje to sprawa albo za slabych miesni, ale tluszczyku. Naturalna kolej rzeczy ze po zjedzeniu obwod pasa sie powieksza. Nie da sie straci tkanki tluszczowej tylko z jednego miejsca, bo jak sie chudnie to z wszystkich partii ciala, a z brzucha na samym koncu. Mozliwosc jest rowniez taka, ze masz zabrudzone jelita, wiec moze warto do jadlospisu wprowadzic w miare normalne posilki srednio co 3-4 godziny+błonnik? sprobuj nic CI nie zaszkodzi.

Brzuszki-do bani, obciazaja kregoslup, a praca brzucha jest mala.
Skakanka-musialabys podskakiwac z 30-40 minut, ciezko bedzie, lepiej rower/basen/bieganie etc. No i odpowiednii jadlospis (patrz: dieta)

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46583 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
To nie jest wynik odłożonej tkanki tłuszczowej tylko fatalnego jedzenia. Niejedzenie 2 dni a potem nadrabianie to bulimia. Nic dziwnego, ze masz wypchany brzuch skoro nagle jelita zapełniają się czymś, czego przez 2 dni nie było. Nie pomogą w tym wypadku żadne ćwiczenia.
BTW, w linku który Ci wcześniej wkleiłem masz wszystko napisane. Przypadek jest niemal identyczny.

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2008-12-17 19:31:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 156
tzn ja zwykle staram jem 3 razy dziennie, no a brzuszek pod pępkiem wystaje... to, że jak nie jadłam miałam płaski to był tylko przykład bo nierobie tak, że nie jem a potem się objadam :)
Więc czy przy jedzeniu 3-4 razy dziennie brzuszki i jakaś skakanka cokolwiek dadzą?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46583 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie, musisz przede wszystkim dobrze jeść. A to znaczy że powinnaś starannie dobierać produkty i dbać o dostarczanie wszystkich składników pożywienia w odpowiednich proporcjach. Jak już zadbasz o prawidłowy jadłospis, to powinnaś się zająć treningiem. Robienie brzuszków nie oznacza, że redukujesz tłuszcz z tej właśnie części ciała, same mięśnie brzucha nie palą dużo kalorii. Powinnaś zacząć treningi na siłowni, najlepsze są ćwiczenia wielostawowe, bo one palą najwięcej kalorii. Jeżeli nie masz dostępu do siłowni, to powinnaś zajrzeć do działu trening w warunkach domowych. Możesz też wprowadzić ćwiczenia aerobowe, czyli bieganie, jazda na rowerze. To tyle na początek.

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2008-12-17 19:37:29

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2008-12-17 19:38:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 156
Morales_37 mogę dostać jakiś namiar bezpośrednio na Ciebie? gg albo coś... bardzo by mi zależało..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening aerobowy na silowni

Następny temat

Sucha masa dla endo

Masa