SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

z 55 na 49. Jakieś rady?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1156

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9
Hej. Mam 170 cm wzrostu. Waze 55 kg a chcę 49. Nie chcę czytac o tym ze to za mało. Mam dośc umiesnione i jedrne ciało, jednak chcę to zredukować. I trochę mięśni i tłuszcz.
Wymiary: biodra 87, talia 64, biust 87. Mam tendencje do umiesnionych nog, odkladania się trluszczyku w brzuchu i rękach. W biodrach nie odklada mi sie wcale.
5x w tyg trenuję, ok 30-50 min aeroby + 3x w tyg trening siłowy. Waga spada mi słabo (na podobnej diecie schudlam kiedyś dość dużo). Moze coś złego jest w mojej diecie. Mam zespol jelita drażliwego więc pewnych produktów nie mogę spozywać. Oto ona:
śniadanie: Aktivia i musli (1-2 garstki)
obiad: gotowany kalafior/brokuly/kurczak bez skory
kolacja jogurt lub twarozek
ćwicze w godzinach 16-18 i po 18 raczej nic nie jem
w miedzyczasie pije kefir lub maślanke, oczywiscie wodę, i zdarza mi sie czasem zjesc coś slodkiego.
Średnio kalorii dziennie wcinam ok 800-1000
Pozdrawiam.

Płeć: Kobieta

Wiek: 21

Waga: 55

Wzrost: 170

Obwód klatki: 86

Obwód ramienia: ...

Obwód talii: 64

Obwód uda: ..

Obwód łydki: ..

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ...

Aktywność w ciągu dnia: ..

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: ..

Odżywianie: ..

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: ..

Stan zdrowia: niedoczynność tarczycy, zespół jelita drażliwego

Preferowane formy aktywności fizycznej: ..

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: thermal pro, l-karnityna

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: ..

Stosowane wcześniej diety: zdrowe +redukcyjne, optymalne
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 208598
obawiam sie, ze bedzie to ciezki do zrobienia
chcesz nisko dosyc zejsc z waga...a dodatkowo, dostarczasz organizmowi bardzo malo kalorii...
rowniez nie za dobrym wyjsciem bedzie nic nie jedzenie po 18, co dodatkowo oslabia metabolizm...

aeroby robisz przed czy po treningu silowym?

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9
10 min rozgrzewka, 30 min po treningu silowym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 4616 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 53303
5x w tyg trenuję, ok. 30-50 min aeroby + 3x w tyg trening siłowy

A żywisz się tak jak przeciętne dziewczyny, które ograniczają się do długich spacerów 1-2 razy na tydzień. Zobacz jak strasznie dużo błędów żywieniowych popełniasz:
http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CHUDNE I PROSIŁ BYM O JAKIS PLAN

Następny temat

Jak ułozyc diete Help!!?

WPC zestaw