SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wzmocnienie uchwytu

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1981

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 462
Mam problem, otoz przy robieniu martwego ciągu wiekszym ciezarem po paru powtorzeniach uscisk nagle słabnie i wypuszczam sztange, chociaz gdyby nie uscisk muglbym jeszcze swobodnie dokonczyc serie. Czy spręzyny do sciskania poprawily by sytuacje? Jesli tak to jak nalezalo by nimi cwiczyc, chodzi mi o ilosc serii,czy mozna by nimi cwiczyc codziennie, oraz o samo wykonywanie cwiczenia a wiec czy po scisnieciu wstrzymac uscisk np na pare sekund, lub scisnac i trzymac dokad sie da.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3558 Napisanych postów 52608 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 696251
Przypuszczam ze wymiękają przedramiona musisz przyłożyć sie do treningu przedramion .Mozesz tez wzmocnić chwyt swobodnymi zwisami na drązku wisisz ile dasz rade .Ale dobrym rozwiązaniem jest używanie pasków na nagarstki pomagają pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 462
rekawiczki z owinieciem nadgarstka to mam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3558 Napisanych postów 52608 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 696251
Nie o to chodzi to są paski które zakładasz na nadgarstek i owijasz nimi sztangę pod dłonią Jak zaciskasz dłonie na sztandze to je przyciskasz i one powodują ze część cięzaru "spoczywa" na nadgrastkach a nie w dłoni

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5155
doloz sobie do planu:
Uginanie nadgarstków ze sztanga podchwytem
sztanga powinna stoczyc sie az do konca palcow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 56 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 152
owin sztange recznikiem i wtedy cwicz. Tak co okolo tydzien zacznij sobie zwiekszac warstwy. Gwarantuje ze po paru tygodniach bedziesz miec scisk jak imadlo Do tego cwicz przedramie tak jak kazda inna partie miesniowa !

Zmieniony przez - kasprzak w dniu 2007-06-27 23:08:37

NIKT NIE JEST DOBRY PRZEZ PRZYPADEK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 462
ten recznik sprobuje zastosowac w martwym, przed chwila zastosowalem na drazku i faktycznie pomaga. Dzieki za pomoc, dalbym soga ale chyba nie moge :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 10951 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 73516
staraj sie trzymać sztange na palcach a nei mocno w dłoni-moze pomoze
przyłóż sie do treningu przedramion
chyt moze trenowac np.trzymajac sztange na czas znaczy jak najdłuzej
zwisy na drazku
itp. itd.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 462
a te zwisy mozna wykonywac codziennie? Gdzies tam widzialem ze byl to element treningu grzbietu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1422 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11303
Ciężki martwy ciąg i wiosłowanie - to daje siłę uchwytu :).

pozdr.

Szczyt siły - wyprostować gryf łamany.

Faceci rodzą się piekni, kobiety muszą się malować .

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy warto rozpocząć ten trening???

Następny temat

?.