SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zwijanie linki z ciezarkiem

  • zwijanie linki z ciężarkiem

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam, czy to ćwiczenie zbuduje silne przedramiona ?, chodzi mi głównie o mocne przedramiona, niekoniecznie o duże przedramiona, cel to trening w stronę armwreslingu.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 294 Data: 2017-06-20 22:33:47 Liczba szacunów: 0
  • TRENING na koksie.

    Post
    Doping
    PRO

    Ja lece teraz taki trening: SPLIT POD BOMBE 5x Poniedziałek Klata, Łydki, Brzuch Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc 3x6 Wyciskanie sztangi, skos górny 3x6 Wyciskanie sztangi, skos dolny 3x6 Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej leżąc 2x10 Wyciskanie sztangielek, skos górny 2x10 Wyciskanie sztangielek, skos dolny 2x10 Przenoszenie

    Odpowiedzi: 867 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-11 00:55:24 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Coś cienko u ciebie z tym chwytem, co robisz na przedramiona? Polecam zwijanie linki z ciężarkiem :]

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-05 19:46:56 Liczba szacunów: 0
  • TEST Crea Mission - Kameo.

    Post
    FITMAX

    BICEPS Uginanie przedramion ze sztangą siedząc 4 serie po 10 powtórzeń. Ciężar 25kg Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem / ze sztangielkami 4 serie po 10 powtórzeń. Ciężar 25kg Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano 4 serie po 10 powtórzeń. Ciężar 10kg KLATKA Rozpiętki na maszynie, siedząc. 4 serie po 8 powtórzeń. Ciężar 4

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 6140 Data: 2012-03-08 14:41:08 Liczba szacunów: 0
  • TEST Crea Mission - Kameo.

    Post
    FITMAX

    Został już ostatni tydzień mojego testu. Postanowiłem go skrócić do 4 tygodni ponieważ potrzebuje odpocząć. Dlatego od dziś zaczynam zbijać wodę. Waga z rana dziś to 89kg. Dzień dwudziesty trzeci. Dziś robiłem: KLATKA Rozpiętki na maszynie, siedząc. 4 serie po 8 powtórzeń. Ciężar 40kg Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc. 4 serie po 8 powtórz

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 6140 Data: 2012-03-23 11:58:38 Liczba szacunów: 0
  • TEST Crea Mission - Kameo.

    Post
    FITMAX

    Dzień jedynasty. Dziś robiłem: -BICEPS Uginanie przedramion ze sztangą siedząc 4 serie po 10 powtórzeń. Ciężar 25kg Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem / ze sztangielkami 4 serie po 10 powtórzeń. Ciężar 25kg Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano 4 serie po 10 powtórzeń. Ciężar 10kg -PRZEDRAMIE Zwijanie linki z ciężarkiem

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 6140 Data: 2012-03-12 17:40:58 Liczba szacunów: 0
  • TEST Crea Mission - Kameo.

    Post
    FITMAX

    Dzień Czternasty. Dziś robiłem: KLATKA Rozpiętki na maszynie, siedząc. 4 serie po 8 powtórzeń. Ciężar 40kg Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc. 4 serie po 8 powtórzeń. Ciężar 60kg Wyciskanie na maszynie leżąc. 4 serie po 8 powtórzeń. Ciężar 52kg PRZEDRAMIE Zwijanie linki z ciężarkiem. 4 serie. Ciężar 40kg TRICEPS Wyciskanie francuskie sztang

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 6140 Data: 2012-03-15 21:31:07 Liczba szacunów: 0
  • TEST Crea Mission - Kameo.

    Post
    FITMAX

    Dzień dziewiętnasty. Dziś robiłem: -BICEPS Uginanie przedramion ze sztangą siedząc 4 serie po 10 powtórzeń. Ciężar 25kg Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem / ze sztangielkami 4 serie po 10 powtórzeń. Ciężar 25kg Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano 4 serie po 10 powtórzeń. Ciężar 10kg -PRZEDRAMIE Zwijanie linki z ciężarki

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 6140 Data: 2012-03-19 21:19:58 Liczba szacunów: 0
  • Typ budowy ciała: masować czy redukować

    Post
    Trening dla początkujących

    tla Środa - plecy + przedramię: P: - martwy ciąg 4s 86kg - podciąganie na drążku 4s 10,10,10,8 masa własna - wiosłowanie sztangą 4s 46kg - szrugsy sztangą 3s 70kg PR: - zwijanie linki z ciężarkiem 4s 2,5kg Piątek - triceps + biceps: T: - wyciskanie wąsko 3s 50kg - ściąganie linki na wyciągu 3s - wyciskanie francuskie leżąc 2s 25kg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 606 Data: 2015-04-01 21:54:41 Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    7,5kg;29kg;29kg -unoszenie hantli bokiem w górę 6-9-9 5kg,4kg,4kg -szrugsy 15-12-12 2x10kg;2x12,5kg;2x12,5kg -unoszenie hantli bokiem w górę w opadzie 9-9-9 4kg -przedramię- zwijanie linki z ciężarkiem 3kg-2kg;1,5kg Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej 4 x 15 -podciąganie kolan na ławce skośnej 4 x max -brzuszki ze skrętem, po 3 x 10 na jedną i drug

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-30 19:02:01 Liczba szacunów: 0
  • Cywinek/ Moja walka - Redukcja!

    Post
    Trening dla początkujących

    + bokiem / 7.5kg wszystko -wyciskanie sztan wąsko / kolejno 20kg/30kg/40kg - uginanie sztangielek siedząc w oparciu 4x10 /12.5kg -przedramię uginanie sztangą /zazwyczaj robię bez sztangi tylko robię zwijanie linki z ciężarkiem np. 2.5kg *To tak wrzuciłem dla porownania dla innych odwiedzających Zmieniony przez - Cywinek w dniu 2011-12-09 21:41:37

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 8420 Data: 2011-12-09 21:40:47 Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    /nieoznaczone/ -wyprosty nóg 9-9-9-9 25kg,25kg,27,5kg;27,5kg -wspięcia na palce 3 x max 50kg -podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 15-12-10-8 12kg,14,5kg;17kg,18kg -przedramię, zwijanie linki z ciężarkiem 3x 3kg-2kg-1kg Na koniec trening interwałowy na rowerku, 25. min. Rano poszedł omlecik z serkiem wiejskim, next cyc z warzywami i oliwą z oliwek, p

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-24 18:42:44 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Walker1707

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 44 - wtorek Dzisiaj samopoczucie było odwrotnością wczorajszego - okropne. Spałem do tego ledwo 4,5h. Trening JJ dzisiaj odpadło, nie wyrobiłem się czasowo, ani nie chciałem iść ze względu na samopoczucie. Przyszedłem na siłownie to tak się skupiłem na treningu, że zapomniałem o zmęczeniu. Unoszenie ramion bokiem w górę na wyciągu 10x1kr 10x1

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 17404 Data: 2014-10-01 08:10:06 Liczba szacunów: 0
  • 17lat, na sucho

    Post
    Galeria Zdjęć

    z linką wyciągu klęcząc 4x15-20 skłony w leżeniu głową w dół 3 x max unoszenie nóg w zwisie na drążku 3x15-25 skłony boczne 4x15-20 nożyce 2 x max uginanie nadgarstków podchwytem siedząc 4x15-25 uginanie nadgarstków nachwytem siedząc 4x15-25 zwijanie linki z ciężarkiem stojąc 4x +30min aero Zmieniony przez - naturalniak w dniu 2012-06-24 15:21:53

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 17101 Data: 2012-06-24 15:04:46 Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc w rozpisaniu treningu na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    nie drążka za kark nachwytem 3x10 Biceps uginanie ze sztangą 3x10 uginanie sztangielek w chwycie młotkowym 3x10 uginanie na modlitewniku/w podporze o kolano 3x10 przedramiona zwijanie linki z ciężarkiem 3 serie Piątek, nogi, barki, nogi *Przysiady 4s *Wypychanie na suwnicy 4s *Uginanie w leżeniu 4s *Wspięcia 4s barki Wyciskanie sztangi przed klatke

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2010-01-31 14:03:13 Liczba szacunów: 0
  • DT Wason77 - życie i takie tam przemyślenia :-)

    Post
    Po 35 roku życia

    owtórzeń Biceps jednorącz na maszynie typu hammer 55x15, 75x12, 95x15, 45x30 Uginanie przedramienia ze sztangielkiem w podparciu uchwytem młotkowym 14x15, 15x15 Przedramie - zwijanie linki z ciężarkiem "zwijarka" 3 serie Crunche na maszynie typu hammer 3 serie 45 powtórzeń Dopadła mnie jakaś kontuzja mięśnia piersiowego i z mocnego w planach tren

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-22 09:12:55 Liczba szacunów: 0
  • DT Wason77 - życie i takie tam przemyślenia :-)

    Post
    Po 35 roku życia

    tórzeń Biceps jednorącz na maszynie typu hammer 55x15, 75x12, 95x15, 45x30 Uginanie przedramienia ze sztangielkiem w podparciu uchwytem młotkowym 14x15, 17.5x12 Przedramie - zwijanie linki z ciężarkiem "zwijarka" 4 serie Allaszki 3 serie 25 powtórzeń Niestety dopadł mnie jakiś promieniujący ból ciągnący się od pośladka do łydki gdy tylko próbowałe

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-16 08:49:55 Liczba szacunów: 0
  • TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    jakie ćwiczenia oprócz : -Uginania ramion ze sztangą nachwytem stojąc: -Uginania nadgarstków podchwytem i nachwytem w siadzie stosować ? Uginanie ze sztangą trzymaną z tyłu, zwijanie linki z ciężarkiem. Zależy jakim systemem treningowym trenujesz ja ćwicze 3 razy w tyg I jeszcze dwa pytania : 1) Czy to normalne, że przy uginaniu nadgarstków podchw

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-31 17:42:51 Liczba szacunów: 0
  • Trening do poprawy i oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Jutro wolne więc posiedziałem i poprawiłem plan. Teraz jak się wam to widzi? Codziennie pobudka o 6:00 i pół godziny orbitreka na cczo. Trening 4 razy w tygodniu. PONIEDZIAŁEK Klatka - Wyciskanie sztangi skos (+) 4s 12-8pow - Wyciskanie hantli płaska 4s 12-10 pow - Rozpiętki na ławce skośnej (+) 3s 15-12 pow ŁYDKI - Wspięcia na palce stojąc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 725 Data: 2012-05-11 01:32:54 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening na masę: Klatka Piersiowa Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej: 4x8 Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce głową w górę: 4x8 Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce głową w dół 4x8 Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej: 4x8 Triceps Wyciskanie francuskie sztangielki w siadzie: 4x8 Wyciskanie francuskie sztangi w lezeniu: 4x8 Wy

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-02 19:57:31 Liczba szacunów: 0