SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zielona gora

  • Dziennik konkursowy/Carramba/Podsumowanie str.52

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    nHd72gA8 Podciąganie sztangielek- ławka ma być tak, czy wyżej? Trochę mi niewygodnie z nogami, bo jest szeroka :-) i też nie mam pojęcia jak poprawnie to wykonać https://www.youtube.com/watch?v=p196NdzgX7A Płyny: woda, kawa, herbata zielona, miętowa Warzywa: wliczone Suple: omega3 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3b69a290e0ac46d092e96fb12971e6e1.png

    Odpowiedzi: 727 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-16 20:14:17 Liczba szacunów: 1
  • Dziennik konkursowy/Carramba/Podsumowanie str.52

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    na ławce skośnej 15x 2x5kg, 12x 2x6kg, 12x 2x7,5kg, 12x 2x7,5kg A Frog sit ups 5x15 B Plank x5 Mobilizacja: skokowy, biodra, barki Płyny: woda 1,5l, kawa zbożowa x2, herbata zielona x3 Warzywa: pomidory, kapusta kiszona, fasolka szparagowa, kalafior, szpinak Suple: omega3 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/f82b31a956de43caa8f01fc60312b815.png Zmieniony

    Odpowiedzi: 727 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-02 17:50:23 Liczba szacunów: 0
  • Powroty są najlepsze :)

    Post
    Ladies SFD

    o na resztę jedzenie mam. Dziś DNT. I dziś kość już mnie tak nie boli.Wczoraj intensywność bólu była jeszcze taka sama jak w poniedziałek. WARZYWA za wczoraj i dziś : fasolka zielona,sałata lodowa,cebula,szczypiorek,brukselka,ogórek,brokuł,pomidorki koktajlowe PŁYNY : woda,dziś w pracy kawa na pobudzenie z ok.30-40 ml mleka 3,2 %,nie wliczam do bi

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4233 Data: 2015-05-09 18:17:53 Liczba szacunów: 0
  • Powroty są najlepsze :)

    Post
    Ladies SFD

    nie robiłam B1,B2,C1,C2 na zmianę, bo stanowiska były zajęte. W ogóle to po poniedziakowym treningu nie miałam wczoraj zakwasów,dopiero dziś na nogach ;d MISKA BWT 125/125/80 WARZYWA:brokuł,pomidorki,fasolka zielona PŁYNY : woda,kawa /SFD/Images/2015/5/13/51d68d1b25b6415e965b68935b19afee.jpg Zmieniony przez - olciak94 w dniu 2015-05-13 21:19:19

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4233 Data: 2015-05-13 21:16:56 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition! / Surreal

    Post
    Ladies SFD

    estałam się bać wyższych węgli, o dziwo jakimś magicznym sposobem po ich zwiększeniu w DT ruszył się fat z nóg a góra przestała się zasuszać 8-) SUPLEMENTACJA: - Yerba mate - zielona herbata - tran - olej z wiesiołka - magnez + B6 - pokrzywa, żeń-szeń TRENING: Przez cały cykl trening z pierwszej strony dziennika konkursowego (FBW 3x w tygodniu + t

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5826 Data: 2013-07-07 13:36:58 Liczba szacunów: 0
  • Lilka - dziennik treningowy, start str.3

    Post
    Ladies SFD

    nie tylam dramatycznie (moja najwyzsza waga to ok.65kg), ale zmieniala sie jakosc ciala. Zdecydowanie za duzo kawy z mlekiem, ale jakos ciezko mi rzucic + tez litrami herbata zielona/czerwona/yerba mate. Niestety malo wody mineralnej, ale w sumie to pijac lisciaste herbaty, te same liscie zalewam po kilka razy wiec herbata robi sie slabsza, z czase

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 7155 Data: 2011-10-17 12:44:09 Liczba szacunów: 0
  • Danones - Przymiarki do redukcji

    Post
    Ladies SFD

    e w gorę d) Plecy: Sklony gora-dół e) Brzuch: Twister f) Ginekolog g) Wypych plecy h) Uginanie nog i) Przysiad z obc na barkach Rozciąganie Warzywa: Brokuł, pomidor, cukinia, cebula, natka pietruszki Picie: woda, zioła (przywrotnik, pokrzywa), kawa, zielona herbata Supli brak Miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/383d3223c48e465689251c09b773055a.jpg

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-03 01:50:10 Liczba szacunów: 0
  • Danones - Przymiarki do redukcji

    Post
    Ladies SFD

    15 minut 6. Rozciąganie Miska (nie działa dietetyk więc wyjątkowo bez liczenia): 1. Placki (Owsiane, 2 jajka, oliwa, przyprawy) 2. Karkówka, Kasza, Podor, Ogórek 3. (po treningu)Tuńczyk, śmietana, Oliwa, Twarog 100g, Chleb ziarnisty fitness Picie: Sok pomidorowy Fortuta Tabasko, Woda, Kawa, Herbata zielona, Przywrotnik, Pokrzywa, Mleko do kawy 2%

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-10 08:38:39 Liczba szacunów: 0
  • Danones - Przymiarki do redukcji

    Post
    Ladies SFD

    sty sposób na uczczenie awansu) 50 razy - sztanga z obciażeniem 10 kg 5. Bieg na biezni 7 minut 6. Rozciąganie Misa: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/03bba1c99c3a471fa6eaf692d873c53f.png Warzywa: Pomidor, Natka, Ogórek kiszony Picie: Woda, Ziola (Pokrzywa, Przywrotnik, Dziurawiec), Kawa, Herbata zielona Zmieniony przez - Danones w dniu 2011-11-21 21:11:59

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-21 21:11:11 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia / siłownia, wytrzymałość, SW

    Post
    Ladies SFD

    + WARZYWA: papryka, sałata lodowa, pomidor, ogórki, cebula + SUPLE: tran, wapń, magnez + potas + DO PICIA: woda, pokrzywa, koper, herbata zielona, kawa AKTYWNOŚĆ: TRENING SIŁOWY - GÓRA: 1. MC 7 x 70kg 5 x 75kg 4 x 80kg 2 x 82,5kg 2. PP 8 x 30kg 6 x 35kg 5 x 37,5kg 4 x 40kg 3. WL 10 x 30kg 6 x 35kg 4 x 37,5kg 2 x 40kg 4. wiosłowanie sztangą 15 x 20

    Odpowiedzi: 312 Ilość wyświetleń: 6534 Data: 2011-07-18 21:26:27 Liczba szacunów: 0
  • trening aerobowy

    Post
    Trening dla początkujących

    wygląda to tak : klata 4 serie na ławka pozioma, 4 serie ławka skos góra i 4 serie rozpiętki albo buterfly triceps 4 serie pompki tyłem na ławce 4 serie ściąganie linki nogi po 4 serie suwnica, łydka siedząc wspięcia, prostowanie siedząc i uginanie barki: wyciskanie suwnicy za głową, wznos w przód, buterfly odwrotny,wznoszenie bokiem hantli wsz

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 15044 Data: 2005-10-19 15:14:02 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    we,reszta warzyw(poza bilansem). *tłuszcze:oliwa z oliwek,olej kokosowy,awokado,tłuszcze z ryb i jaj,masło,orzechy. Minimum 3l wody dziennie. Suplementy: vitC,Omega3,Mg+Ca+B6,zielona herbata w kapsułkach,CLA,BCAA, N.O-xplode2.0,odżywka białkowa. Pomiary 26.03.2012 (po regeneracji): waga 52.2 biust 86 pod biustem 73.5 klatka(góra) 83 talia 61 na wy

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-24 01:33:32 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    włoskie, -koktajl z buraków i marchwi, indyk pieczony, -batat,łosoś,warzywa, -batat,łosoś,awokado, -whey, -jajkax2,warzywa, 1625kcal.BTW(137/57/141) +vitC,Omega3,Ca+Mg+Zn+B6,zielona herbata. 28.04.2012 DNT Miska niepoliczona. 29.04.2012 DNT Byłam na Komunii, jadłam rosół z ryżem,ziemniaki ze schabem w sosie+sałatę ze śmietaną,dokładka mięsa:-D,pi

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-30 17:12:36 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    at,cynamon, -łosoś wędzony,brokuł, -pierś z indyka,jajko,pomidory,sałata,papryka,oliwa z oliwek,baton białkowy, -izolat, -krewetki,cebula,papryka,olej kokosowy,ryż brązowy, -krewetki z warzywami, 1357kcal.BTW(133/45/105) +vitC,Omega3,Ca+Mg+Zn+B6,multiwitamina+żelazo,CLA+zielona herbata,pokrzywa. Zmieniony przez - qgqtq w dniu 2012-06-05 09:34:24

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-04 08:23:08 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    u: z 400-500g wołowiny wołowej,sałatka z pomidorami,sałatą,oliwkami,papryką i mozarellą,musztarda,oliwa chili,wino czerwone. +vitC,Omega3,Ca+Mg+Zn+B6,multiwitamina+żelazo,CLA+zielona herbata,pokrzywa,ultimate nutrition-horse power. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-11 09:48:38 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    wej,ogórki,szczypior, -mielone,jajko,rukola, -beza(izolat,białka jaj), -jajkax5,sałata,ogórki,szczypior,oliwa z oliwek, +vitC,Omega3,Ca+Mg+Zn+B6,multiwitamina+żelazo,potas,CLA,BCAA,zielona herbata,pokrzywa. Dziękuję Kajtek, 4nn innymi słowy mam stanąć jak p***a\-),zrobi się:-)) agamall cieszę się:-),dzięki. LediG dziękuję i pozdrawiam również};-).

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-10 22:25:00 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    owa(75g),fasolka szparagowa,olej z pestek winogron(7g),jogurt naturalny(50g), -izolat(20g),orzechy włoskie(20g), -ryż brązowy(50g),wołowina(75g),fasolka szparagowa, -ryż brązowy(50g),dorsz(75g),fasolka szparagowa, -łosoś(100g),brokuł,sałata, +vitC,Ca+Mg+Zn+B6,multiwitamina+żelazo,zielona herbata. Zmieniony przez - qgqtq w dniu 2012-08-07 21:20:07

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-07 21:14:53 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa jakosci

    Post
    Ladies SFD

    esnione ramiona, z cycem sprawa przegrana, wiem %-) , lecz co sie da zrobic-zrobie. Micha Przyjelam 1700-1800 kcl B/T/W 120/70/140 suple: tran, olej z wiesiolka pije: woda, zielona herbata, 1x kawa b. cukru warzywa: duzo, kazdego dnia, najczesciej, pomidor, ogorek zielony,ogorek kiszony, kapusta kiszona, salata, brokul, rzodkiew, marchew, papryka

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3248 Data: 2013-05-30 13:37:03 Liczba szacunów: 0
  • dziennik - Fitola

    Post
    Ladies SFD

    że w skrócie. kanapki (masło, wędlina, warzywa) w ilości 4. 2 cukierki, pasek czekolady, 0,5 l rosołu suplementy: tran, magnez; lek na refluks płyny: woda, herbata czerwona i zielona taaadam, jestem uzależniona od chleba :D jakiś odwyk.. więc odwyk brzmi następująco.. chleb tylko w szkole, bo kanapeczki muszą być :) oraz po ćwiczeniach jeśli nic in

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 5385 Data: 2013-09-08 20:40:11 Liczba szacunów: 0
  • Rosół z Lisa, vol. 2.

    Post
    Ladies SFD

    Wczoraj: Tydzien 5, 03.10.2013 Miska 120/65/150: Warzywa: pomidory, salata,biala kapusta Napoje: woda 3 litry, zielona herbata 2 litry Suplementy: omega 3, tran Aktywność: silownia po 1.5 tyg. przerwie- bylo fascynujaco %-) Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach 2x12 12x20 kg, 12x25 kg 12x25 kg/ 12x30 kg 10x20 kg/ 8x25 kg 15x30 kg/ 12 x 35

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6107 Data: 2013-10-04 07:41:34 Liczba szacunów: 0