SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zestaw

  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 09.01.2010r Zestaw A Nogi: -półprzysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8 43kg, 48kg(47kg+1kg), 52kg(51kg+1kg) (nie mam stojaków więc musze sobie normalnie sztange na barki zarzucać, zapas w kilogramach jest) -prostowanie nóg 2s 20-15 25kg, 25kg (niestety więcej nie dam rady załozyc bo sie nie mieści an hantli, staram się robić wolno żeby p

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-01-11 08:41:58 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening 12.01.2009r ZESTAW B Przyjście na "siłownie" 16:30 rozgrzewka ok 10 min, zakończenie treningu 17:30. Trening ładnie wszedł i był OK. Nogi -nożyce ze sztangielkami 3s 12-10-8 2x13kg(11kg+2kg), 2x14kg(13kg+1kg), 2x16kg(15kg+1kg) (zapas cięzaru jest ale nie lubie robic tego ćwiczenia i chcem przesadzać) Plecy: -mc 3s 12-10-8 85kg, 9

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-01-13 08:40:30 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj wieczorkiem brzuch a dzisiaj zestaw A...

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-01-14 10:55:09 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    RENING 19.01.2010r Przyjście na "siłownie" 15:45, rozgrzewka ok 10 min, zakończenie treningu 16:45. Zestaw A Nogi: -półprzysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8 46kg, 50kg, 56kg(54kg+2kg) (nie mam stojaków więc musze sobie normalnie sztange na barki zarzucać, powoli systematycznie cieęzar idzie w góre) -prostowanie nóg(jednonóż) 2s 12-12

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-01-20 09:02:55 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 23.01.2010r Przyjście na "siłownie" 13:05, rozgrzewka ok 10 min, zakończenie treningu 14:05. Zestaw A Nogi: -półprzysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8 46kg, 52kg(50kg+2kg), 58kg(56kg+2kg) (nie mam stojaków więc musze sobie normalnie sztange na barki zarzucać, powoli systematycznie ciężar idzie w góre) -prostowanie nóg(jednonóż

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-01-25 10:08:54 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    ZESTAW B 30.01.2010r Przyjście na "siłownie" 13:00rozgrzewka, przygotowanie "siłowni" ok 15 min, zakończenie treningu 14:05 Trening wszedł. Nogi -nożyce ze sztangielkami 3s 12-10-8 2x14kg, 2x16kg 2x18kg (było ok) Plecy: -mc 3s 12-10-8 85kg, 90kg, 95kg (ładnie poszło, ciężar jak w poprzednim treningu, wcześniej robiłem z paskami

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-02-02 08:05:52 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 02.02.2010r Przyjście na "siłownie" 16:10, rozgrzewka, przygotowanie sprzętu ok 15 min, zakończenie treningu 17:10. Zestaw A Nogi: -półprzysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8 53k, 60,5kg(59kg+1,5kg) , 68kg(64kg+4kg) (zrobiłem tak: obruciłem ławke dałem stojaki na maxa w góre i całkiem dobrze było podchodzić pod sztangę, nogi co

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-02-03 10:49:12 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    ZESTAW B 4.01.2010r Przyjście na "siłownie" 16:00 rozgrzewka, przygotowanie "siłowni" ok 15 min, zakończenie treningu 17:05 Trening wszedł. Nogi -nożyce ze sztangielkami 3s 12-8-8 2x14kg, 2x18kg 2x18kg (było ok) Plecy: -mc 3s 10-8-8 90kg(85kg+5kg), 95kg(90kg+5kg), 100kg(95kg+5kg) (ładnie poszło, większy cięzar, bez pasków) -wios

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-02-05 07:58:51 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    ZESTAW B 9.02.2010r Przyjście na "siłownie" 16:00 rozgrzewka, przygotowanie "siłowni" ok 15 min, zakończenie treningu 17:05 Trening wszedł. Nogi -nożyce ze sztangielkami 3s 10-10-9 2x16kg(2x14kg+2kg), 2x18kg 2x18kg (było ok) Plecy: -mc 3s 10-8-8 90kg, 95kg, 100kg (ładnie poszło, większy cięzar, bez pasków) -wiosłowanie sztanga d

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-02-10 08:16:22 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 16.02.2010r Przyjście na "siłownie" 15:55, rozgrzewka ok 10 min, zakończenie treningu 16:50. Zestaw A Nogi: -półprzysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8 65kg(55kg+10kg), 70kg(62,5kg+7,5kg), 74kg(70kg+4kg) (nogi coraz silniejsze, ledwo dałem rade) -prostowanie nóg(jednonóż) - zapomniałem zrobic Plecy: -podciąganie sie na drążku 3

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-02-17 07:21:47 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    ZESTAW B 18.02.2010r Przyjście na "siłownie" 16:00 rozgrzewka, przygotowanie "siłowni" ok 15 min, zakończenie treningu 17:05 Trening wszedł. Nogi -nożyce ze sztangielkami 3s 10-10-8 2x18kg, 2x18kg, 2x20kg (było ok) Plecy: -mc 3s 10-8-8 90kg, 95kg, 100kg (ładnie poszło) -wiosłowanie sztanga do brzucha 3s 12-10-10 65kg, 65kg, 65kg

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-02-19 08:54:02 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    ZESTAW B 25.02.2010r Przyjście na "siłownie" 16:00 rozgrzewka, ok 10 min, zakończenie treningu 16:45 Trening wszedł. Nogi -nożyce ze sztangielkami - nie miałem tyle czasu i byłem jeszcze lekko osłabiony i podarowałem sobie to ćwiczenie Plecy: -mc 4s 10-8-8-6 90kg, 95kg, 100kg, 104kg (mogło być więcej ale uchwyt jednej ręki puszczał nieste

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5844 Data: 2010-02-26 07:31:47 Liczba szacunów: 0
  • plan działania do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    egi linkiem odnośnie treningów redukcyjnych. jak wspominałem wcześniej niewiele sprzetu mam w domu a siłka w mieście jest mała tłoczna i smierdząca. chciałem zpaytać czy taki zestaw 12 stacji może być: Trening ACT 1. unoszenie nóg do pionu leżąc na plecach 2. przysiady ze sztangą na barkach 3. unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4. wyciskanie sztan

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 708 Data: 2010-04-08 08:04:52 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : WYCISKANIE LEZAC ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ta sama grupe miesniowa nie nalezy wykonywac cwiczen jedno po drugim... czyli ze jesli cwicze klatke to np po wyciskaniu na plaskiej powinienem isc pocwiczyc triceps a pozniej znowu wrocic do cwiczenia na klatke i tak na przemian? Jesli ktos bylby chetny dac mi odpowiedz to jutro wkleje mo zestaw cwiczen na srode i piatek. Dziex i pozdro!

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-02 06:54:29 Liczba szacunów: 0
  • Bruce Lee

    Post
    Sztuki Walki

    scyplinowanym buntownikiem który dązył do perfekcji! i lał po pysku i niejednego mistrza z czarnym pasem. A dlaczego? bo ćwiczył jak szaleniec CODZIENNIE Analizowałem jego zestaw treningowy i system ćwiczen. I uwazam że nawet przez półroku kazdy z nas gdyby ćwiczył jak jest tam napisane to byłby maszyną do zabijania. Oczywiscie wazne są inne cz

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-22 18:08:23 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytan o stack Biogenixa..

    Post
    Odżywki i suplementy

    zo podstawowym suplementem, niezaleznie czy bierze sie kreatynke , metke itd. Co do hmb, teraz trec ma dobra promocje do buteleczki 120 ml dolacza 60 ml gratis, ostatnio taki zestaw bardzo dobrze mnie ruszyl , szczerze mowiac nawet wyzej cenie sobie hmb niz kreatyne - zapewne to kwestia podatnosci organizmu na dany suplement; dla Ciebie byc moze je

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 965 Data: 2005-04-20 21:28:43 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    dobrze by bylo gdybys mial dwa zestawy, znacznie lepiej rozlozyc cwiczenia. wyciskanie sztangielek to nie to samo co wyciskanie sztangi zza karku. jest to dobre cwicznie, aczkolwiek ja polecam wyciskanie sztangi sprzed klatki, ktore poza tym ze rozwija ladnie barki to fajnie dziala rowniez na zebate przednie a podciaganie sztangi wzdluz tulowia to

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 698 Data: 2010-05-15 03:14:24 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Zastanowię się nad drugim zestawem ćwiczeń. Wtedy ćwiczy się naprzemiennie tj. A-B-A-B-A-B? Wyciskanie sztangi chciałem sobie na razie odpuścić, bo jest to kontuzjogenne ćwiczenie. Co do wyciskania sztangielek- mój błąd. Czemu odradzasz mi podciąganie sztangi wzdłuż tułowia? Angażuje ono wszystkie aktony mięśni naramiennych i jest odpowiednie dla p

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 698 Data: 2010-05-17 18:17:34 Liczba szacunów: 0
  • Redukcję tłuszcz - czy dobrze trenuję?

    Post
    Trening dla początkujących

    HMB ma znikome działanie. To FBW nie przejdzie. Zrób sobie nawet jeden zestaw z 4-6 ćwiczeniami podstawowymi.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 625 Data: 2011-06-16 19:40:22 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS !!! z nowym sponsorem działu ALLNUTRITION !!!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dobry zestaw :-))

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 5736 Data: 2018-10-10 20:45:06 Liczba szacunów: 0