SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zapotrzebowanie g kmc

  • Rozkład makro na redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Jeśli chodzi o kaloryczność to sobie to wyliczyłam na 1800 kcal pod odjęciu 500 kcal. Wydaje mi się, że to trochę dużo. Zapotrzebowanie wychodzi mi w granicach 2285 kcal, używam PAL 1,5 nie wiem czy nie za dużo ale wszędzie co innego piszą. Z tego co napisaliście wersja pierwsza odpada bo bardzo dużo węgli, a druga? Białko (2g/kg): 148 g Tłuszcz (

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 15081 Data: 2015-01-01 23:12:38 Liczba szacunów: 0
  • Test ACTIVLAB - Żyrafka198 - REDUKCJA - podsumowanie str 56

    Post
    ActivLab

    OPIS DIETY zbilansowana dieta redukcyjna 1. Strat (15.03.2010 r.) – 18.04.2010 r. zapotrzebowanie kaloryczne: ok. 2000 kcal(dni treningu siłowego)/ 1800 kcal dni pozostałe dni treningu siłowego ok. 2000 kcal, BIAŁKO - 2,6 g/ kilogram m.c. ------169 g/ dzień TŁUSZCZ - 1,1 g/ kmc ------72 g/ dzień WĘGLE - 2,6 g/ kmc ------169 g/ dzień 2

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-29 00:56:35 Liczba szacunów: 0
  • Kynga / estímulo - reacción

    Post
    Trening dla początkujących

    posiłków. Poniżej kilka obliczeń. 1. BMR (podst. Zapotrzebowanie kaloryczne) = 93kg * 24h = 2.232 kcal/dobę 2. Poprawny BMR dla kobiet 2.232 kcal *0,9 = 2.008,8. 3. Dzienne zapotrzebowanie kaloryczne; przyjęłam wskaźnik 1,3 (ćwiczenia co dzinnie + aeroby) 2.008,8 x 1,3 = 2.611,44 kcal - 400 kcal(redukcja) = 2.211,44 kcal ~ 2.200 kcal Białko (1g~

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 3974 Data: 2010-12-11 11:53:08 Liczba szacunów: 0
  • ćwicze ponad rok i nic mi nie idzie ... Pomocy!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    dowa dieta na 80 kg dzika: Bialko: 182 gram = 728 kcal = 2,3 g/kmc Tluszcze: 81 gram = 729 kcal = 1 g/kmc Weglowodany: 401 gram = 1604 kcal = 5,0 g/kmc Lacznie kalorii: 3061 (zapotrzebowanie+500kcal) SNIADANIE Omlet: (Płatki owsiane zalac wrzatkiem, do ubitych jaj wsypac odsaczone z wody platki i potarkowane jablko, smazyc na teflonowej patelni z 1

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3940 Data: 2010-03-21 11:40:48 Liczba szacunów: 0
  • Magic_32 - Przemiana 2012

    Post
    Po 35 roku życia

    trening na silowni,czy w domu? aeroby w domu. trening "siłowy" na siłowni + ew. bieganie ----------------------------------------------- Poniedziałek - Dzien 2 Trening - dziś Piłka Nożna (ponad 1h). Chyba można to uznać za trening interwałowy :) Jedzenie Policzyłem troszke. Moze macie jakies uwagi. Zapotrzebowanie (wg kalkulatora) wyglada tak: KALO

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 11478 Data: 2012-01-09 15:36:26 Liczba szacunów: 0
  • Żyrafka / dziennik/ REKOMPO: s.1-20, TRENING DOMOWY - od s.46

    Post
    Trening dla początkujących

    70 cm Waga: 64 kg Nad biustem: 88cm Biust: 94 cm Pod biustem: 81 cm Talia: 75 cm Biodra: 94 cm Udo (w najszerszym miejscu): 56 cm DIETA Początkowe założenia: zapotrzebowanie kaloryczne: ok. 2000 kcal: BIAŁKO - 2,2 g/ kilogram m.c. TŁUSZCZ - 1,7 g/ kmc WW - 1,7 g/ kmc, tj. dziennie: B/T/ WW 140/ 108/ 109 = 1978 kcal. Supleme

    Odpowiedzi: 907 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-17 09:29:53 Liczba szacunów: 0
  • Żyrafka / dziennik/ REKOMPO: s.1-20, TRENING DOMOWY - od s.46

    Post
    Trening dla początkujących

    m: 91 cm Biust: 95 cm Pod biustem: 81 cm Talia: 78 cm Biodra: 96 cm Udo (w najszerszym miejscu): 59 cm!! DIETA Obliques - dzięki za pomoc Początkowe założenia: zapotrzebowanie kaloryczne: 2000/ 1800 kcal Dni treningu siłowego: ok. 2000 kcal: BIAŁKO - 2,4 g/ kilogram m.c. TŁUSZCZ - 1,5 g/ kmc WW - 1,8 g/ kmc, tj. dziennie: B/T/ WW -

    Odpowiedzi: 907 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-25 11:07:47 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki wielkie za wskazówki poprawiłem tak jak Pan kazał… Trening Klatka: - Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w górę(kąt 35) 12 10 8 6 - Wyciskanie sztangi na płaskiej 12 10 8 6 - Rozpiętki 12 12 12 Triceps: - Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 12 8 6 - Pompki w podporze tyłem / lub poręcze 3 serie/ max Środa: Plecy:

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-04 20:11:05 Liczba szacunów: 0
  • Problem nie do przejścia?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Morales, ulozylam cos takiego: dzienne zapotrzebowanie zmniejszylam do ok. 1625, po prostu boje sie az tyle kcal i wegli na poczatek: - bialko 2,5 g/kmc- 175 g - tluszcze 0,8 g/kmc- 56 g - wegle 1,5 g/ kmc (a nie 2 g- najwyzej z czasem dodam)- 105 g. Jadlospis: 1. I POSIŁEK ŚNIADANIE: - twarog chudy, platki owsiane, pomidor, jajko kurze cale, migda

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2165 Data: 2009-09-25 21:19:45 Liczba szacunów: 0
  • moja własna droga

    Post
    Trening w domu

    Idąc za Twoją radą zapotrzebowanie zmieniłem na: białko 2gr/kmc, tłuszcze 1,5g/kmc i węglowodany 5 g/kmc. Mój dzień pod względem jedzenia wygląda następująco: Posiłek 1: -mleko 1,5% 200ml, 7g białka, 3g tłuszczu, 10g węgli, 94 kcal -musli owocowe 100g, 12g białka, 13g tłuszczu, 53g węgli, 375 kcal Posiłek 2: -jaja kurze całe 150g, 16g białka, 13g

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2011-10-18 20:44:13 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam Panie Jacku i Rafale! Postanowiłem sobie że od tego roku ostro się biorę za siebie bo dotychczas moje ćwiczenia wyglądały tak że było więcej przerw niż ćwiczenia (spowodowane chorobami) ale myślę że już jest wszystko ok. Tak więc do rzeczy.. Chciałbym prosić o sprawdzenie mojej diety, treningu i suplementacji, ponieważ za 2 tyg zaczynam cykl

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-03 22:47:03 Liczba szacunów: 0
  • Walka o sylwetke/ Demboch/Recomp+SuchaMasa/ Dziennikoblog

    Post
    Trening dla początkujących

    8:30 I Śniadanie B/T/W 245g(7) kurzych białek 25/0/2 1 całe jajko 7,5/5,9/0 50g platków owsianych 6/3,5/31 20g otrębow owsianych 3/1,5/10 20g otrębow żytnich 3/1/5 Razem:44,5(zwierzęce 32,5)/12/48 480 kcal 11:30 II śniadanie 150g piersi z kurczaka 32,7/5,5/0 mix warzyw ~0/0/17(~400g pomidor/ogórek/papryka/rzodkiewka/sałata) 10g oliwy z oliwek 0/9/

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1186 Data: 2009-09-04 13:41:18 Liczba szacunów: 0
  • Urozmaicanie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jam juz poprawną diete. Bialko: 167 gram = 668 kcal = 2,2 g/kmc Tluszcze: 70 gram = 630 kcal = 1 g/kmc Weglowodany: 401 gram = 1604 kcal = 5,3 g/kmc Lacznie kalorii: 2902 (zapotrzebowanie+500kcal) SNIADANIE 7.00 Jogurt, serek danio Omlet: (Płatki owsiane zalac wrzatkiem, do ubitych jaj wsypac odsaczone z wody platki i potarkowane jablko, smazyc

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1384 Data: 2009-07-18 17:37:54 Liczba szacunów: 0
  • Urozmaicanie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ną diete. Bialko: 167 gram = 668 kcal = 2,2 g/kmc Tluszcze: 70 gram = 630 kcal = 1 g/kmc zwiększ Weglowodany: 401 gram = 1604 kcal = 5,3 g/kmc zmniejsz Lacznie kalorii: 2902 (zapotrzebowanie+500kcal) SNIADANIE 7.00 Jogurt, serek daniodanio out Omlet: (Płatki owsiane zalac wrzatkiemani się waż, do ubitych jaj wsypac odsaczone z wody platki i potark

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1384 Data: 2009-07-18 17:43:46 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ankieta : Wiek : 29 lat Staż treningowy: rok Najbliższy cel sportowy: REDUKCJA Dieta: zbilansowana: początkowe założenia: zapotrzebowanie kaloryczne: 1900/ 1700 kcal, tj.: dni treningu siłowego: ok. 1900 kcal, BIAŁKO - 2,3 g/ kilogram m.c. TŁUSZCZ - 1,5 g/ kmc WW - 1,6 g/ kmc, tj. dziennie: B / T / WW --> 150 / 98 / 105 // ok. 1900 kcal. dn

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-25 22:42:02 Liczba szacunów: 0
  • Terca / Zdrową i aktywną być!

    Post
    Trening dla początkujących

    ą posiłków. Poniżej kilka obliczeń. 1. BMR (podst. Zapotrzebowanie kaloryczne) = 93kg * 24h = 2.232 kcal/dobę 2. Poprawny BMR dla kobiet 2.232 kcal *0,9 = 2.008,8. 3. Dzienne zapotrzebowanie kaloryczne; przyjęłam wskaźnik 1,3 (ćwiczenia codzinnie + aeroby) 2.008,8 x 1,3 = 2.611,44 kcal &#8211; 400 kcal(redukcja) = 2.211,44 kcal 2.200 kcal Biał

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 2924 Data: 2010-12-07 17:29:56 Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie diet

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    60 kg Bialko: 144 gram = 576 kcal = 2,4 g/kmc Tluszcze: 63 gram = 567 kcal = 1,0 g/kmc Weglowodany: 361 gram = 1444 kcal = 6,0 g/kmc Lacznie kalorii: 2587 (zapotrzebowanie + 700 kcal) SNIADANIE Omlet: (Płatki owsiane zalac wrzatkiem, do ubitych jaj wsypac odsaczone z wody platki i potarkowane jablko, smazyc na teflonowej patelni z 10 g oliwy z oliw

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5695 Data: 2018-08-19 18:41:28 Liczba szacunów: 0
  • Walka o sylwetke/ Demboch/Recomp+SuchaMasa/ Dziennikoblog

    Post
    Trening dla początkujących

    5,65 (+5g omega 3) 0,75g/kmc węglowodany 130,5 (bez wliczania warzyw) 1,625 g/kmc Razem KCAL: B:902+T:500+WW:535 = ~1937 Zapotrzebowanie 2727 (wyliczone z samą siłownią) +~650 z aerobów czyli sumując 3380 To jest dieta którą stosowałem teraz, a teraz dajcie mi chwile zeby policzyć jeszcze raz zapotrzebowanie i dac diete która chce podać na masie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1186 Data: 2009-09-04 13:06:38 Liczba szacunów: 0
  • Łape tłuszcz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    obra wkleje całą diete. Bialko: 167 gram = 668 kcal = 2,2 g/kmc Tluszcze: 70 gram = 630 kcal = 1 g/kmc Weglowodany: 401 gram = 1604 kcal = 5,3 g/kmc Lacznie kalorii: 2902 (zapotrzebowanie+500kcal) SNIADANIE 7.00 Jogurt, Płatki owsiane 80 g 3 Jajka 250g Orzechy 15g Jablko 150g / Lub inne owoce: np. ananas, banan POSILEK 10.30 - 11.00 Ryz par

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 544 Data: 2010-02-17 19:50:21 Liczba szacunów: 0
  • Powrot do treningow - Jaki cykl ?

    Post
    Doping

    kcal W przeliczeniu na moja wage wychodzi (g/kmc): (b/w/t) - (2.4/6.0/1.0) Troche mi wyj.ebalo wegli do przodu ale ciezko ulozyc cos innego majac tylko takie produkty i takie zapotrzebowanie.Biorac pod uwage iz jest to dieta pod Cykl SAA ulozona w celu zwiekszenia masy wydaje mi sie ze ta nadwyzka wegli szybko zmieni sie w deficyt wraz ze wzrostem

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 4571 Data: 2007-08-07 23:50:44 Liczba szacunów: 0