SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie z za karku

  • problem z rękami....

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    głowe ud 4.wiosłowanie z linką wyciągu dolnego w siadzie płaskim (nachwyt szeroki-drążek prosty)-góra grzbiet 5.wznosy tułowia z opadu-ławka rzymska-prostowniki grzbietu 6.wyciskanie sztangi w leżeniu na poziomej ławce-klatka 7.wyciskanie sztangielek w siadzie lub stojąc-naramienne(barki) 8.unoszenie ramion bokiem w górę-naramienne(barki) 9.u

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 972 Data: 2006-08-16 18:41:15 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Sucha masa by Mariuszowy

    Post
    Odżywki i suplementy

    2/87/92/97/102 -martwy ciag na prostych nogach 3x12/10/8 67/77/82 -wykroki ze sztanga 3xMax 37kg 10/10/10 -wspięcia na palce ze sztanga/hantelkami 6x20 4cm 77/82/87/87/92/92 -wyciskanie z klatki/zza karku 4x14/12/10/8 37/39x10/39x4/37 -unoszenie hantli na boki 4x10 8/8/8/8 -unoszenie hantli z opadu tułowia 4x8 8/7,5/7,5/7,5 -szruggsy z hantlami 4x

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-31 11:49:28 Liczba szacunów: 0
  • trening na masę - proszę o ocenę profesjonalistów :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ajmę się potem :D ad.4. Mogę poświęcić około 2 godzin dziennie na siłownię (obecnie było to ok. 1h). Sprzęt: -atlas (taki, jaki można nabyć w hipermarkecie za 700zł)- motyle, wyciskanie, wyciąg, coś na nogi -ławka do sztangi z regulowanym podparciem, modlitewnik -sztanga prosta i łamana ad.5. Raczej brak, lekkie zgarbienie, nad czym cały czas pracu

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4624 Data: 2005-05-02 11:44:40 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    łek jaj gotowane 1 banana 1 jabko 7. przed sniem 22.00 150g sera białego 1 szklanka mleka 1,5% Trening: DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. rozpietki na ławce dodatniej 3 x 15 2. wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 x 6p 3. wyciskanie sztangi na ławce dodatniej (skos) 4 x 8p Pecy: 1. Ściąganie wyciągu górnego do klatki 3 x 15 2. Przyciąganie sztangi

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-24 21:39:05 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    owane 1 banana 1 jabko 7. przed sniem 22.00 150g sera białego 1 szklanka mleka 1,5% Trening: DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. rozpietki na ławce dodatniej 3 x 15 2. wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 x 6p 3. wyciskanie sztangi na ławce dodatniej (skos) 4 x 8p Pecy: 1. Ściąganie wyciągu górnego do klatki 3 x 15 2. Przyciąganie szta

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-29 15:07:19 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam serdecznie, moj tekst jest pogrubiony. Również jestem na diecie redukcyjnej, obecnie w fazie regeneracji (bez siłowni, 2 tyg wstecz ćwiczyłem ACT + 20-30min aero po treningu 3x w tyg). Od przyszłego tygodnia chciałbym rozpocząć trening wg Pana rozpiski z 94 strony :) Nie mam dostępu do prawie żadnych maszyn a wyciąg chodzi jakby nie chodził.

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-23 08:29:42 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Unoszenie sztangielek bokiem w górę w opadzie tułowia przodem 3x10 Szrugsy 3x10 Biceps: Uginanie ramion ze sztangą prostą stojąc 15/12/12/10/8/10/10/12 Triceps: francuskie wyciskanie sztangi łamanej leżąc na ławce skośnej głowa w górę 8x10 (progresja ciężaru!) Dziękuje za odpowiedz , ale teraz już nie rozumiem nic :) jak mój plan ma wygladac w

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-09 22:17:49 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    skazania medyczne : brak Zażywane suplementy : animal pump, weider 4000 7kg Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): jak narazie moj trening wyglada tak; dzien 1 trening niemieckich ciezarowcow dzien2 1przysiady ze sztanga 5x10 2prostowanie nog na atlasie 5x10

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-22 18:29:26 Liczba szacunów: 0
  • 8,5 kg mniej :) co dalej - proszę o porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Możemy zmodyfikować ten trening na 3 dniowy, jak najbardziej jestem za. :) Rozchodzi mi się o to, że nie bardzo pasuje mi martwy ciąg, prosiłbym abyś polecił jakąś zamianę... martwy dołączymy kiedyś :) Z tą klatką i bicepsem to jest tak, że chciałbym je trenować 2x/tydzień, a resztę jak się da porozkładać. Koniecznie chciałbym poszeżyć górę torsu o

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2718 Data: 2008-02-17 19:13:44 Liczba szacunów: 0
  • Drugie podejście, proszę o opinie - (dieta) i trening nie wiem jaki...

    Post
    Trening w domu

    góry :P również będę dodawał po 1. 4) Klatka -pompki na 3 krzesłach 20+,10+- no tutaj było ciężko, ale dałem rade -rozpiętki niewygodnie mi się robi, więc rezygnuję. zostaje wyciskanie gaśnicy w leżeniu albo pompki z nogami na krześle (tylko pompki i potem też pompki?). co o tym myślicie? może ekspander? 5) Naramienne -unoszenie cegieł bokiem w g

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 5023 Data: 2009-04-21 13:00:03 Liczba szacunów: 0
  • Muj trening prosze o ocene specjalistuw.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    owy: kiedy miałes ostatnią regeneracje: cel: przeciwskazania: dieta: wymiary: a to trening dla ciebie: 1 propozycja : Klatka triceps: ten trening dolną czesci klatki -wyciskanie sztangi na płaskiej(klatka) 8,6,4 -poręcze 3x6-12 (klatka) -rozpiętki (klatka) 3x7 -wyciskanie francuzkie leżąc (triceps) 2x15 -wyciskanie francuzkie siedząc (t

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 661 Data: 2004-12-30 22:02:05 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Szczęsny (marylinnn) 300 dni z hi-tec

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Powiem szczerze że lekkie zmęczenie już jest odczuwalne, wczoraj udało się chwilę pospać ale to i tak za wiele nie dało. Miejmy nadzieje że wolny weeekend da radę i w poniedziałek będę na chodzie :) TRENING PIĄTEK BARKI+BICEPSY+TRICEPSY 1.Wyciskanie na maszynie 4x12-15 2.Wznosy ramion z hantlami na boki z przed i zza siebie 4x20 3.Wznosy ramie

    Odpowiedzi: 1189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-25 13:38:35 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    demolub i schnapik dzięki za rady i teraz sobie zrobiłem mała lekturke poczytałęm ten temat WODYNA o tym treningu,pozagladąłem do waszych dzienników i coraz bardziej mi sie podoba ten plan teraz małą przerwa od lektury,ale wieczorem do niej wrócę.TYlko będę miał mały problem bo piwnice mam niską i na stojaca nie bede dał rady wyciskac sztangi np. p

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-31 12:25:36 Liczba szacunów: 0
  • rr-28 Walka ze smalcem - podsumowanie str. 26

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    en moze 10dni a ze fotki non stop dawalem wiec ostatnie niech beda podsumowaniem zreszta ta redukcja wyszla jak wyszla wrecz wstyt podsumowywac SOBOTA 21-0.8 TRENING BARKI 1. wyciskanie sztangi zza karku 4seri po 8-6powt rozgrzewka 20*20 , 60*20 85kg*10 , 90kg*8 , 95kg*8 , 100kg*8 2a. wznosy sztangielek bokiem 2b .Unoszenie sztangielek w opadzie

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-21 20:40:50 Liczba szacunów: 0
  • plan z priorytetem na ramiona

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trenowale,ale jestem tak zdesperowany i ambitny aby osiagnac porzadna sylwetke .Stworzylem normalne FBW , TZN.DELIKATNIE ZMIENIONE PROSZE CIE O OCENE I KOREKTE PONIEDZIALEK wyciskanie sztangi plasko 10-8-8 rozpietki 12-10 Arnoldki 15-12-10 suwnica 10-10-8 wioslo hantla 12-10-8 superserie uginanie przedramion ze sztanga 12-10-8 francuskie w

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1261 Data: 2011-02-01 17:11:13 Liczba szacunów: 0
  • Mój nowy trening na masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok. ---------------------- Skończyłem ACT, chciałbym robić teraz masę. Napisałem trening, proszę o ocenę i ewentualne poprawienie błędów. Wszystko o tym jak trenowałem macie na poprzedniej stronie. I Trening - Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x 12,10 8,8 2. Wyciskanie hantli na skosie w górę 4x 12,10,8,8 3. Seria łą

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2267 Data: 2003-07-27 23:42:42 Liczba szacunów: 0
  • Experci od robienia rzeźby !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    utaj juz cwiczenia ----> Poniedziałek-> Klatka -> l) Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej 2 s. - 10-12 2) Superseria - rozpiętki na ławce prostej 2 s. 10 - wyciskanie sztangielek siedząc na ławce skośnej 2 s. - 8-10 3) Superseria - przenoszenia hantla 2 s. 10-12 - krzyżowanie linek pod sobą stojąc 2 s. - 10-15 Biceps -> 1)

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 3783 Data: 2003-05-20 23:47:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    łuż tułowia na wysokość nosa sztangę łapiemy na szerokość barków 2 serie po 10. - Unoszenie sztangielek na przemian przed siebie chwytem młotkowym 2 serie po 10. - Francuskie wyciskanie sztangi lekko łamanej wąskim chwytem na ławce poziomej w ss (super serii) z wyciskaniem sztangi w gorę (tym samym ciężarem) 4 serie 14,12,10,8. - Francuskie wyciska

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 873 Data: 2011-04-13 17:55:13 Liczba szacunów: 0
  • Ocecie moj trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a moze weźmiesz cos takiego??(tylko rozloz sobie na 3 dni) Poniedziałek: klatka, biceps, triceps Klatka: *wyciskanie sztangi/hantli na plaskiej (progresja) 12,10,8,8 *wyciskanie hantli/sztangi skos 30 stopni (progresja) 12,10,8,8 *rozpiętki na płasko 4x10 Biceps: *uginanie ramion z sztanga w staniu (progresja) 12,10,8,8 *uginanie ramienia ze

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1183 Data: 2005-03-17 00:09:35 Liczba szacunów: 0
  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    Post
    Trening dla początkujących

    /10/10 Barki: -wyciąg sztangi z przodu 10/10/8/6 -unoszenie sztangielek do przodu 10/10/10/10 -2 cwiczenia na kaptury nie znam nazw ale bardzo dobre :) Piątek Klatka: -wyciskanie głową w dół (tak jak w pon) -rozpiętki na bramie 10/10/10/10 Plecy: -Wiosłowanie sztangielkami 12/12/10/10 -Sciaganie drazka do karku 12/12 -Sciaganie drazka d

    Odpowiedzi: 1394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-16 17:25:46 Liczba szacunów: 0