SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie z za karku

  • Trening 5x w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek Klata Skos dodatni sztanga 4serie Skos Ujemny hantle 4x Rozpiętki 4x Pompki na poręczach 4x Brama 4x Wtorek Nogi Przysiady ze sztangą Na barkach 4x Na Klatce 4x wypady z hantlami 4x uginanie w leżeniu 4x wspięcia na palce 5x Środa Plecy + Barki Podciąganie na drążku 3x Wiosłowanie Hantla 4x Ściąganie drążka do karku 4x Przyciąga

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1066 Data: 2010-07-09 21:52:30 Liczba szacunów: 0
  • FBW masa do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Bo mamy też tzw życie prywatne, nie siedzimy 24/7 na sfd... - Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s (12,10,8) - zmieniłbym na wyciskanie zza karku. Z tym że ja po prostu nie lubię tego ćwiczenia nigdy się do niego nie przekonałem. - Ściąganie Drążka/Rączki wyciągu górnego w siadzie uchwyt neutralny 3s (12,10,8) - wyciąg zastąp drążkiem. - Uginani

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 784 Data: 2008-04-08 07:26:50 Liczba szacunów: 0
  • MAM PROBLEM---JAK GO ROZWIĄZAĆ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    poco marnować cały miesiąc. a w domu mam dokładnie 3 treningi co drugi dzień=6dni---a niechce żadnego opuszczać. przedchwilą se zrobiłem barki: -unoszenie bokiem siedząc 4s -wyciskanie zza karku 4s -unosze w zdłuż tułowia, w opadzie 4s -szrugsy i zara zaczne nogi : -lekkie takie przysiady tzn. nie z dużym cięzarek bo nie mam -martwy na prostych -w

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 1923 Data: 2002-12-12 23:56:13 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię po długiej przerwie

    Post
    Trening dla początkujących

    Nawet osoby zdrowe nie powinny ściągać drążka do karku. Wyciskanie na barki z tylu też dosyć ryzykowne przy dużym ciężarze, a więc za dużo nie tracisz ;-)

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 5022 Data: 2017-11-26 12:09:33 Liczba szacunów: 1
  • Powrót na siłownię po długiej przerwie

    Post
    Trening dla początkujących

    Nawet osoby zdrowe nie powinny ściągać drążka do karku. Wyciskanie na barki z tylu też dosyć ryzykowne przy dużym ciężarze, a więc za dużo nie tracisz ;-) Nic nie traci a raczej zyska... zdrowie. Akurat te ćwiczenia spokojnie można zastąpić nie tylko fajniejszymi ale i mniej kontuzjogennymi.

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 5022 Data: 2017-11-26 17:55:58 Liczba szacunów: 1
  • fbw

    Post
    Trening dla początkujących

    na kretke troche za wczesnie;) trening- do plecow brakuje podciagania na drazku w planie A nie podoba mnie sie cwiczenie na barki lepiej jakbys dal zza karku wyciskanie reszta jest przyzwoita chociaz z takm stazem moglbys odpuscic cwiczenia na biceps i triceps

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 633 Data: 2009-06-20 21:01:36 Liczba szacunów: 0
  • SZTANGA DO KRTANI...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jest 100% drogą do kontuzji prędzej czy później. Zwróć uwagę na to, czy np. na wyciskaniu zza karku schodzisz łokciami ponizej poziomu barków, czasowo zamień to ćwiczenie na wyciskanie sztangi sprzed klatki... Nie jestem specjalistą w dziedzinie zdrowia ale ogólnie wszystkie te"mielenia"barków biorą się nazwyczajniej z tego, że bark nie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1053 Data: 2010-03-16 23:19:25 Liczba szacunów: 0
  • trening mięśni naramiennych na cyklu

    Post
    Doping

    pon- po klacie 3 serie lekko wyciskanie sztangi stojac z przodu do tyły (wyciskasz z przodu opuszczasz za kark potem do gory i na klate itd :d) 3s lekkim ciezarem zeby pompowac ,a potem na dolnym wyciagu wznoszenie bokiem uchwytu zza plecow 2s 20 powt sr- tyl barkow po plecach wznosy w opadzie siedzac+sszrugsy hantlami odrazu po tym 3-4s pt- wycisk

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1435 Data: 2011-08-03 17:06:01 Liczba szacunów: 0
  • Mój pierwszy plan HST, proszę o ocenę.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    witaj za duzo cwiczen troszke jezeli masz słąbiej rozwiniete tyle aktony to wal zza karku ale uwazaj z ciezarem,podam ci plan na ktorym obecnei jade i ładnie rosne przysaidy wyciskanie na skosie podaciaganie na drazku w podchwycie wiosłowanie wyciskanei na barki dipsy po takim treningu padniesz pzdr

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 623 Data: 2008-10-08 18:18:14 Liczba szacunów: 0
  • Najoporniejsze barki na sfd

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A może poprostu robisz ten sam błąd co jak niegdyś z bicepsem. Mianowicie mało powtórzen i duże cięzary 2 x w tyg. Radze odstawić trening barków na 2 tyg. a potem raz w tygodniu wykonywać: 1.Wyciskanie sztangi na przemian zza karku i sprzed klatki w siadzie 5s x 15p 2.W opadzie tułowia wznosy rąk ze sztangielkami bokiem do poziomu 4s x 12-15p Czas

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 5915 Data: 2007-03-30 17:00:04 Liczba szacunów: 0
  • Niepełnosprawnosc

    Post
    Trening w domu

    klatki piersiowej z ekspanderem trzymanym za sobą 2 serie 4. BARKI a) unoszenie ramion na boki z obciażeniem 3 serie 5. RAMIONA a. uginanie przedramion z obciążeniem 2 serie b) wyciskanie fransuckiej jednorącz lub oburącz zza głowy 2 serie Na koniec treningu rozciąganie całego ciała. Jeśli zainteresowało Cię to i chcesz kontunuować temat, to pisz

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2181 Data: 2008-12-15 11:03:07 Liczba szacunów: 0
  • klatka nie rosnie:( pomozcie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a oryginalnej laweczce Kettler.a i w sumie jest 270. Piatek: Nogi + barki 4x10 przysiad 4x10 maszyna na uda 4x10 maszyna na lydki barki:4x10,8,8,6 sztanga do brody 4x10,8,8,6 wyciskanie zza karku 4x12,10,8,6 unoszenie sztangi w opadzie Sobota: po 15 min rowerek i skakanka oraz cwizcenia na brzuch:) Trening ten troszke "modelowalem" bo duz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3008 Data: 2004-02-15 07:00:07 Liczba szacunów: 0
  • bol pleców nie na siłowni

    Post
    Zdrowie i Uroda

    dów może być wiele.. (napewno nie możesz sie przeciążać na siłowni..)(czyli bez wykonywania martwego ciągu, wyciskania zza/sprzed karku na stojąco, unoszenia sztangi przodem (wyciskanie na biceps) na stojąco.. i w ogóle nic na stojąco hehe... same leżące i siedzące) lecz !.. napewno nie olej tego.. bo możesz sobie spieprzyć życie całkowicie.. (nie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1136 Data: 2007-12-20 00:29:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan ogolnie dobry. Z tego co widze to troche za duzo łacznie na ta klate. Moja propozycja: 1. wyc. plaska sztanga 3x wyc. skos w dol sztnga 3x rozpietki 2x 2. wyc. skos w gore sztangielki 4x rozpietki 2x Nogi; Taka kolejnosc: * Wyciskanie na suwni 4x 12-6 * Wyprosty na maszynie 4x 12-6 * Zginanie nóg 4x 12-6 * Wspięcia (łydki) 3x MAX Proponuje

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1140 Data: 2008-01-19 12:24:26 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASE DO OCENY !!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witold rób wyciskanie sztangielkami, zamiast sztangą zza karku i z przed. Robiąc to ćwiczenie sztangielkami bardziej pracuje cały mnięsień naramienny (wszystkie aktony, z większym naciskiem na przedni) i wykonujesz większy zakres ruchu niż sztangą co wpływa dodatnio. Podzr, tomot no i sog dla ciebie za chęci (jak wejdzie)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1838 Data: 2005-01-07 22:51:47 Liczba szacunów: 0
  • TRening do oceny ...Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    klatki piersiowej przecież tutaj pracują te same mięśnie tylko pod innym kątem, bez sensu ja bym dał w nogach przysiad i rdl/mc na prostych , a mc classic wyrzucił z pleców wyciskanie sztangielek siedząc w plecach i bicepsach? może ja muszę się czegoś douczyć :) ogólnie kicha, widać że nie za wiele poczytałeś na te tematy polecam fbw, mnie taki t

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 618 Data: 2009-06-16 22:47:36 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie [trening - masa]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cel - zwiększenie masy(mięśniowej oczywiście ;D) To tak: Barki: Wyciskanie sztangielek 12/10/8/8; Te dwa ćwiczenia na zmianę co tydzień: { Unoszenie sztangielek bokiem 12/10/8/8, Podciąganie sztangi wzdłuż tułowie 12/10/8/8 }; Unoszenie ramion w przód ze sztangą 12/10/8/8; Unoszenie sztangielek w tył leżąc ba ławce skośnej(przodem), trochę pochyl

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 682 Data: 2012-02-03 22:55:14 Liczba szacunów: 0
  • Mój trening FBW na redukcji do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    W B daj sobie martwy ciąg zamiast wykroków i rób trening A i B zamiennie W wyciskaniu na barki masz wyciskanie zza karku a daj je z klatki Daj więcej tych serii na duże partie spokojnie możesz dać 5-6 serii a na małe 3-4 serie Dziękuję bardzo za pomoc jeszcze dwa małe pytanka i możemy zamykać temat:) Tak tak właśnie chcę robić Jeden tydzień ABA d

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 509 Data: 2016-01-18 11:32:42 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rozpoznaniu cwiczen

    Post
    Trening dla początkujących

    Sciąganie linek wyciągu górnego podchwytem w waskim chwycie w siadzie - ? siadasz twarza do wyciagu, chwytasz raczke od wciagu z kciukami na zwenatrz, z rekami wasko i przyciagasz do klaty, co w tym niezrozumialego? Sciąganie linek wyciągu górnego podchwytem w szerokim chwycie w siadzie patrz wyzej Sciąganie linek wyciągu górnego za plecy w siadzie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 502 Data: 2010-10-14 05:52:10 Liczba szacunów: 0
  • MASS -Agresst

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziękuje Bardzo Za Planik;] Tylko Niestety ale u mnie brak wyciągów więc: Prostowanie ramion z drążkiem górnego wyciągu nachwytem: mogę zamienić na wyciskanie francuski sztangi w leżeniu? A Ściąganie drążka górnego wyciągu nachwytem do karku? na podciąganie? < i tutaj aby zachować ilość powt. przyda mi sie pomoc. W 1 dniu zamienił bym wtedy podc

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3490 Data: 2008-02-10 23:17:15 Liczba szacunów: 0