SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie z za karku

  • posilek,trening,posilek...:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ułowia stojąc z lekkim hantlem-m.skośne brzucha 2.unoszenie nóg w leżeniu-m.proste brzucha 3.prostowanie ramienia z hantlem w opadzie tułowia-m.trójgłowe ramion-tricepsy 4.wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej-m.klatki piersiowej 5.unoszenie bokiem w górę sztangielek-boczne aktony m.naramiennych 6.uginanie naprzemianstronne lub oburąc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1512 Data: 2003-08-20 15:50:22 Liczba szacunów: 0
  • Trening ogólnorozwojowy - do oceny...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ę wielkich różnic. Różnice w ćwiczeniach tłumaczę brakiem tych przyrządów, więc próbuję je zastąpić ćwiczeniami ze sztrangą lub hantlami. Poniedzialek: klatka triceps Klata: *wyciskanie plaska progresja 12 10 8 6 *wyciskanie hantli skos 30 stopni staly ciezar 10 10 10 10 *rozpietki 4 x 10 staly ciezar Tric: *francuskie w lezeniu progresja 12 10 8 6

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1134 Data: 2006-07-06 19:30:28 Liczba szacunów: 0
  • [tren] push pull 4 x w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    po 7 powtórzeń ? do Push SIła a do Pull siła kaptur 3x7 prog ? Wyglądało by to następująco Push siła -przysiad sztanga na karku 5x5 prog -wykroki z hantlami 3x8 prog -wyciskanie poziomo sztangi 5x5 prog -wyciskanie skos 30/45stopni hantle 5x5 prog -wypychanie hantli przodem na przedni akton barku 3x7 prog - francuskie jednorącz 4x6 prog

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 5217 Data: 2017-01-28 08:19:24 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę mojego planu FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Ze sprzętem nie ma problemu ponieważ ćwiczę na w pełni urządzonej siłowni. Chodzi o moje lekkie skrzywienie kręgosłupa w dolnej jego części. Lekarze zalacali mi ćwiczenia w pozycji siędzącej lub leżacej , zabronili wykowania cwiczen nadwyrężających plecy. Wczesniej plery cwiczylem glownie na wyciagu oraz podciaganie sztangi w opadzie leżąc. Plan by

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1082 Data: 2008-06-15 23:04:22 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening na mase?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    c, uginanie przedramion ze sztangą trzymaną w szerokim uchwycie (podchwyt) 2x7-10 Uginanie przedramienia ze sztangielką na modlitewniku 2x7-10 Triceps Siedząc, francuskie wyciskanie sztangi zza głowy (nachwytem) 2x7-10 Pompki na poreczach z obciazeniem 2x7-10 Wtorek Uda Przysiady ze sztanga na plecach 3x7-10 Prostowanie podudzi siedząc 2x

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 804 Data: 2005-07-12 11:52:25 Liczba szacunów: 0
  • jaki treening na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Prosze oto moj plan I DZIEŃ - KLATKA + BICEPS pon 1. wyciskanie sztangi na płaskiej 5s 10,8,8,6,6 2. sztanga skos do gory4s 10,8,8,6 3. hantle na plaskiej 3s 10 4. rozpiętki hantlami na plaskiej 3s 10 1. uginanie ze sztanga 3s 10,8,8 2. modlitewnik wasko na łamanym 3s 10,8,8, 3. hantle siedząc skośna chwyt mlotkowy 3s 10 4. trzymanie na drążku napi

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 677 Data: 2008-12-26 14:02:07 Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego takie słabe efekty? Co powinenem wziąć?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wtorek Rozgrzewka Brzuszki Klatka Piersiowa: - Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - uchwyt szeroki - Bater Flay - Wyciskanie sztangi na ławce poziomej uchwyt szeroki Grzbiet: -Przyciąganie wyciągu do karku - uchwyt szeroki -Podciąganie hantla jednorącz w klęku (od czasu do czasu to wykonuje) Triceps: -Wyciskanie sztangi od czoła -Wyciskanie hantla

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1931 Data: 2009-06-09 01:16:52 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan ćwiczeń na masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kolego a gdzie jest brzuch ?? ;-> i troche za mało cwiczen na nogi , z barkow bym wy***ał jedno wyciskanie albo zza głowy albo zza karku , cwiczenia do siebie podobne, a wstawiłbym inne ktore by angazowało inne czesci barkw

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 17837 Data: 2006-04-23 17:06:18 Liczba szacunów: 0
  • co po przerwie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok to do roboty priorytet-klatka 1dzen: 1.wyciskanie sztangi lawka plaska - 15,8prog,6prog,4prog,5,4. w raz z treningami obnizasz ilosc powt. o jedno co tydzien czyli np.: 15,7,5,3,4,3 2.wyciskanie sztangielek w skosie gornym 8,6prog,6,6 3.wyciskanie wasko lokcie wzdluz tuowia 8,6prog,6,6 4.pompki na poreczach 10,8prog,8 5.brzuch skretosklony 12,10

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1008 Data: 2004-06-15 11:40:43 Liczba szacunów: 0
  • Jeden-konkretny trener do FBW PLEASE!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    podłaczesie pod temat, co sądzicie o tym planie dzien A 15* powt klatka wyciskanie sztangi skos w góre x3 ** rozpierdki skos w góre x3 barki unoszenie hantli wzdłóz tłowia x3 unoszenie bokiem x3 plecy wiosłowanie hanltem jednorącz x3 sciaganie linki do karku w srednim uchwycie x3 tric francuz x3 (do czołą) bic "15" cos ala 21, czy choinka

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 2007-02-10 15:31:04 Liczba szacunów: 0
  • WODYN, KRZYCHU666, DON - proszę o pomoc ;-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    uginane nog 10/12/15/20/25/30 z wtorku, mogę zamienić na wypychanie ciężaru na maszynie (bardziej by mi odpowiadało) i ile serii użyć oraz powtórzeń w takim wypadku? BTW IV: -wyciskanie leżąc , chwyt na szer barkow, tylko gorna polowka ruchu 5*8p - mam to rozumieć jako ruch od połowy do góry i tak w kółko? BTW V: podciaganie na drazku podchw: 3*max

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2350 Data: 2006-12-06 17:05:12 Liczba szacunów: 0
  • WODYN, KRZYCHU666, DON - proszę o pomoc ;-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    orku, mogę zamienić na wypychanie ciężaru na maszynie (bardziej by mi odpowiadało) i ile serii użyć oraz powtórzeń w takim wypadku? NIE. TO ZUPELNIE INNE CWICZENIA. BTW IV: -wyciskanie leżąc , chwyt na szer barkow, tylko gorna polowka ruchu 5*8p - mam to rozumieć jako ruch od połowy do góry i tak w kółko? TAK. SAIB CI MOZE ZADEMONSTROWAC... BTW V

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2350 Data: 2006-12-06 18:02:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening ACT do oceny - dyskusja

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam pytanie: Czemu doradzacie mi wyciskanie sztangi sprzed głowy na naramienne? Wyczytałem gdzieś na forum że zza karku jest lepszy efekt? Z góry thx za odpowiedź

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 2643 Data: 2008-06-01 11:17:43 Liczba szacunów: 0
  • plan treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bez modlitewnika ( tak słyszałem od wielu osób ) 2. Bardziej zważając na masę lepiej klatę ćwiczyć sztangielkami czy sztangą. 3.aha i jeszcze chodzi o barki . lepiej robić wyciskanie zza karku czy sprzed głowy bo ja bardziej czuję barki w wyciskaniu zza głowy 4. czy zwykłe wyciskanie sztangielek przeplatać w seriach z arnoldkami czy robić jedno

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 858 Data: 2004-10-17 17:33:23 Liczba szacunów: 0
  • Mam prosbe.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wyciskanie sztangi z przodu(nie zza karku) stojac lub siedzac. Unoszenie sztangielek na boki stojac: 10-8-6 Unoszenie sztangielek na boki w opadzie tulowia: 10-8-6 Klatka -wyciskanie sztangi nalawce poziomej 4 serie po 8,6,4,max -wyciskanie sztangi na lawce skosnej 3serie po 8,6,4,max -rozpietki 3 serie po 8 powtorzen Reszta za chwile Zmienio

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 697 Data: 2005-03-31 12:43:30 Liczba szacunów: 0
  • Supermasa-Supersiła Weidera, kilka pytań!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. Wyciskanie w leżeniu - barki off 2. Przysiady - prostowniki dostaja swoje 3. Martwy ciąg -prostowniki sa juz wylaczone 4. Wyciskanie sztangi stojąc - bez prostownikow swiezych beda przeprosty, czerwona lampka dla kontuzji. 5. Podciąganie sztangi w opadzie - bez podparcia klatki - pozegnaj sie w tym momencie z dolnym odcinkiem grzbietu 6. Wyciska

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2935 Data: 2009-02-08 02:28:03 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    zysiad ze sztanga na karku 2x10 15 kg wiecej nie bylo bo zawroty glowy sie pojawily i balam sie rabnac ze sztanga na podloge 2.przysiad z pilka przy scianie x 30 3.francuskie wyciskanie lezac na pilce 3x8 7,5kg 4.unoszenie bioder lezac na pilce 3x8 10kg (palil pupson)fajnie ale zakwasow brak 5.pompki meskie 4 , 3 6.cwiczenie z kolkiem x 20 7. plank

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-29 08:11:38 Liczba szacunów: 0
  • Witam- nowy i prośba o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    bardzo chcesz ćwiczyć ramiona może wyglądać tak. plecy - rdl i podciąganie na drążku szerokim nachwytem 12x10x8 nogi - przysiad ze sztangą trzymaną na karku 12x10x8 klatka - wyciskanie sztangi na płaskiej 12x10x8 barki - wyciskanie hantli siedząc 12x10x8 biceps - uginanie ramion ze sztangą 1s triceps - wyciskanie francuskie 1s łydki + brzuch + prz

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1078 Data: 2009-05-16 11:03:52 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w terminologii

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    olnego wyciągu, przyciąganie drążka do brzucha w średnim uchwycie (podchwyt) 4 Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangielkami - giga seria łączona 3x15 Barki 1 Siedząc, wyciskanie sztangi na prowadnicy sztangi (maszynie Smitha) w średnim uchwycie zza karku 2 Stojąc tyłem do dolnego wyciągu, unoszenie rączki wyciągu przodem (oburącz) 3 Unosz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1150 Data: 2007-07-26 04:48:48 Liczba szacunów: 0
  • trening dla siatkarza na poprawę dynamiki i szybkości

    Post
    Trening dla początkujących

    (4 serie  rozpiętki na ławeczce poziomej (4 serie)  butterfly (4 serie) + brzuch 2) biceps i triceps  modlitewnik (3 serie)  wyciskanie francuskie (3 serie)  przyciąganie ciężaru leżąc na ławeczce poziomej do klatki piersiowej na biceps na wyciągu górnym – leże z nogami zaparty

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3544 Data: 2009-07-21 11:42:25 Liczba szacunów: 0