SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie z za karku

  • [BLOG] Damian Świtala-Przygotowania do sezonu 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czwartek-14.07 Trening z rana ale najpierw szybki omlet z sorbetem bananowym,kawka i zakupy w Biedronce. Później trening na publicznej. Przed treningiem kolega poczęstował mnie Napalmem. Poleciały 2 porcje i trening wszedł ładnie. Barki oraz triceps spompowane %-) Jutro trening po 2-3 posiłku,plecy ciężko więc ciężary polecą 88-O Wczoraj dostałem

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-14 12:38:10 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIALEK: 1. Klatka: - wyciskanie hantli na skosie 3x 10-6 4s - wyciskanie sztangi na plaskiej 3x 12-8 4s - rozpietki na skosie 3x 12-8 2. Brzuch: - unoszenie nog w zwisie na drazku 3x30 - spiecia 3x30 - skrety tulowia z sztangą na karku 3x30 WTOREK: 1. Plecy: -martwy ciąg 10-6 5s -podciaganie na drazku 3xmax jako pierwsze cwiczenie -wioslowan

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 662 Data: 2008-05-17 17:37:23 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy -Wojtekk

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening:(Plecy,Barki,Triceps) Plecy:  •Ściąganie drążka do karku  12x16sztabek+ 25kg 12x16sztabek+ 30kg 10x+2x90%16 sztabek + 35kg 10x16 sztabek + 35kg 8x16 sztabek + 35kg •Ściaganie drążka do klatki naturalny chwyt  8x90kg 12x80kg 12x80kg •Wiosłowanie półsztangą oburącz  14x37,5kg  12x38,75kg  10x40kg  8x42,5kg  6x45kg •Wiosłowanie półsztanga jedn

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-21 17:21:31 Liczba szacunów: 0
  • Split na masę do oceny/poprawy.

    Post
    Trening dla początkujących

    tka Wyciskanie sztangi leżąc: 12, 10, 10, 8, 6 Wyciskanie sztangi w skosie wąsko: 10, 10, 8, 8 Krzyżowanie linek w bramie z góry: 16, 12, 12, 10 Triceps Francuskie wyciskanie sztangi łamanej leżąc: 12, 10, 8, 6 Pompki na poręczach: 4x10 Wyprosty przedramienia ze sztangielką w opadzie tułowia: 10, 10, 10 Aeroby 30 min po treningu Czwartek

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 613 Data: 2010-10-03 20:27:01 Liczba szacunów: 0
  • Sześć razy w tygodniu. Trening dla początkującego.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra, pewnie macie rację, bo co ja tam wiem. Wszystko się bierze z tego, że jak mi na czymś zależy to zakładam klapki na oczy i idę po trupach do doskonałości. W znaczeniu, że mój program miał być doskonały (ja go tylko wykonuje i czekam na efekty). Chociaż z takim podejście przygotowania trwają długi, za długo (więc głowę nisko spuszczam i zabier

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 10301 Data: 2005-09-01 13:58:33 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę planu na masę :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KLATKA ,TRICEPS 1.wyciskanie sztangielek na lawce plaskiej 4 serie (progresja) 2.wyciskanie sztangielek na skosie głową w górę 4 serie(progresja) 3.Rozpiętki na płaskiej 3x12 // zrób tutaj 4 serie, a 4 cw. wywal - bo to dublowanie 3-ego , nie ma sensu tak robic...ewentualnie rob co 2 tyg. zmiane - raz hantle/raz maszyna (ja tak czesto cwicze) 4.R

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 2005-09-03 11:09:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę zrobiony.Prosze o opinię

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    0 PROG - Rozpiętki sztangielkami na ławce płaskiej - 4x10 - Motylek na maszynie - 3x12 Nie wiem czy motylek nie będzie za dużo już :/ daruj sobie motylek --przy Twoim stażu 2 wyciskanie i rozpiętki starczą dlaczego wyciskanie w skosie do góry pierwsze?? prponowałbym zrobić najpierw na płaskiej Triceps: - Francuskie wyciskanie sztangi leżąc - 12/10/

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 955 Data: 2005-06-08 22:48:14 Liczba szacunów: 0
  • PoTreningu.pl - Małgorzata OTTO - Mistrzyni POLSKI

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Hej Sylwia :) Wiesz, ja jak zwykle mam wielki problem z oceną samej siebie. Kilogram poleciał, ale jestem w trakcie @, więc nie wiem na ile ten pomiar jest wiarygodny. Za to czuję, ze cichy zaczynają się robić luźne, więc chyba idzie do przodu. W piątek zrobiłam sobie foty, żeby mieć porównanie na potem i wyglądam tak: /SFD/Images/2015/8/9/97e5e8b5

    Odpowiedzi: 1094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-09 00:17:16 Liczba szacunów: 2
  • Xspeed08 / BLOG - Walka O Kilogramy

    Post
    Trening dla początkujących

    -/ Trening trwał ok. 50minut więc dobrze jest, przerwy intuicyjne, miedzy seriami az sie oddech uspokoi, a miedzy partiami az serce przestanie mi mocno bic ze tak powiem Generalnie wszystkie ciężary pojdą do przodu mysle, ze w niedziele, jedynie wyciskanie skos i pion moga troszke pojsc, bo przy nich czułem mocno barki, i taka niemoc z lapkach..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1103 Data: 2009-01-06 19:22:39 Liczba szacunów: 0
  • Nie idzie mi rozbudowa nóg - co robić??? 28 lat/185cm/90kg

    Post
    Trening dla początkujących

    jednorącz 3 serie 1 - 11kg x 12/ 2-15kg x 10/ 3-17kgx10 ściąganie drążka wyciągu 8 serii -różne warianty (lina, drążek) brak danych dot obciążenia Piątek/lub Sobota: Barki wyciskanie sztangielek siedząc 4 serie 1s-15kgx12/ 2-17kgx12/ 3,4 - 21kg x 10 unoszenie hantli bokiem 4 serie 1-9kgx10/ 2-11kgx10/ 3-13kgx10/ 4-15kgx10 unoszenie sztangielek p

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1363 Data: 2011-08-10 21:59:35 Liczba szacunów: 0
  • TERNING BRUCE LEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Sztuki Walki

    To plan treningowy Bruce lee PLAN 1 TRENING PODSTAWOWY DLA POCZĄTKUJĄCYCH Plan treningowy z naciskiem na biceps, triceps i przedramiona. Wykonywać 3 x w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek - co dwa dni! 1. Przysiady: 3 serie po 10 powtórzeń. Obciążenie od około 20 kg. Lee - 43 kg. 1 Sztanga na barkach i zgięcie nóg do pełnego przysiadu. Z

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 12145 Data: 2010-05-07 14:54:11 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i trening na spalenie tłuszczyku, uwydatnienie rzeźby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pilce i prostujesz cale cialo sciskajac posladki i podnoszac biodra w gore, nogi proste reszta ciala opiera sie na karku, jezeli za lekko poloz sobie ciezarek na biodrach 5. wyciskanie ciezarkow w gore siedzc na pilce (barki) 6. biceps modlitewnik na pilce (masz zdjecie w moim blogu) 7. prostowanie rak w tyl w pochyleniu (pochylasz sie pod katem 9

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3170 Data: 2008-04-17 09:26:17 Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie na drążku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    1x8 10. Biceps hantlami ze skrętem na skośnej ławce 1x12, 1x10, 1x8 11. Triceps na poręczach z pomocą kolegi 1x12, 1x10, 1x8 Seria rozgrzewkowa 1x15 bez ciężaru na suwnicy wyciskanie sztangi przed głową 1. Podciąganie sztangielki w opadzie 1x12, 1x10, 1x8 2. Przenoszenie sztangi za głowę w leżeniu 1x12, 1x10, 1x8 3. Wyciskanie sztangi przed g

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1203 Data: 2010-12-05 09:56:52 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    22.08 1A Wyciskanie do czoła siedząć 5 powt 47kg 1B Wyciskanie żołnierskie 5 powt 38kg 1C Push Press 3 powt 47kg 1D Wyciskanie sztangielek 10 powt 8kg 1E Pompki z nogami na podwyższeniu 8 powt cc Cały obwód wykonany 4krotnie 2A Pół przysiad 5 powt 92kg 2B Przysiad przedni 5 powt 52kg 2C Zarzut ze zwisu 3 powt 52kg 2D Podskok ze s

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18282 Data: 2011-08-25 19:25:24 Liczba szacunów: 0
  • Czas na zmiane...?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok, "lekkie" poprawki: poniedzialek:klata , bic Klata: 1.wyciskanie sztagni w lezeniu //4 serie -12-10 2.wyciskanie sztangi na lawce skosnej (glowa w góre) //4 -12-10 3. rozpiętki na płaskiej 3* 12-15 Bicpes: NAJPIERW CWICZENIE ZŁOŻONE, POTM IZOLOWANE - INACZEJ MOŻNA DODROBIC SIĘ KONTUZJI. WYJĄTKIEM W TYM PRZYPADKU MOŻE BYĆ CWICZENIE

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1708 Data: 2004-10-18 09:50:07 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase

    Post
    Trening w domu

    Taki plan jest dobry? I kiedy najlepiej robić przerwy od treningu? Trening FBW 1: 1. Przysiad ze sztangą na karku 4 x 12-10-8-6 2. Martwe ciągi 4 x 10-8-6-4 3. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej 4 x 12-10-8-6 4. Wyciskanie żołnierskie 4 x 12-10 5. Dipsy 4 x 10-8 6. Uginanie przedramion ze sztangą łamaną (krzywką) przy użyciu modlitewnika

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1985 Data: 2017-05-17 12:47:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan dla młodego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nom za mlody... Ale nie oszukujmy sie i tak bedzie cwiczyl nawet jak mu sie odradzi A wiec wydaje mi sie ze: 1 dzień klatka: -wyciskanie na ławce prostej 12-10-8-6 -wyciskanie hantel na ławce prostej 12-10-8-6 (Tutaj dalbym na lawce skosnej) -rozpiętki 4x 10 (tutaj staly ciezar bez progresji) triceps -francuz jednorącz 10-8-6-6 -prosowanie ra

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 696 Data: 2005-06-13 14:15:24 Liczba szacunów: 0
  • MAWASHI :)) DORADŹ !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Oto poprawiony plan ( by Mawashi ): PONIEDZIAŁEK : ROZGRZEWKA !!! PLAN ZASADNICZY !!! a) Klatka piersiowa = wyciskanie sztangi na ławce poziomej = 4 s ( 12,10,8,6 ) b) Klatka piersiowa = wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową do góry = 4 s ( 12,10,8,6 ) c) Klatka piersiowa = rozpiętki na ławce skośnej = 4 s ( 15 ) d) Klatka piersiowa = p

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1244 Data: 2004-07-28 19:59:13 Liczba szacunów: 0
  • Domator - osiągniesz więcej niż myślisz

    Post
    Trening w domu

    grzbietowych i poprawić postawę ciała, nie wolno zapominać o włączeniu do programu (raz w tygodniu) martwego ciągu Barki Jeśli chcesz mieć potężne i umięśnione barki, wykonuj wyciskanie. Możesz je robić zarówno na siedząco, jak i na stojąco na maszynie lub z ciężarkami trzymanymi z przodu albo z tyłu. Żeby rozwinąć tylne mięśnie naramienne, wykonuj

    Odpowiedzi: 306 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-20 13:51:02 Liczba szacunów: 2
  • Z redukcji na masę. Proszę o pomoc w spełnieniu marzenia.

    Post
    Ladies SFD

    Wrzucam jak leci, bo za długo schodzi z usuwaniem niektórych, mało istotnych rzeczy :) sobota 1. Trucht w tempie 8km/h seria 1: 10 min. 08.04.2016 18:06:52 1 / 6 2. Uginanie przedramion ze sztangielkami supinacją stojąc seria 1: zrób 15 powtórzeń z ciężarem rozgrzewkowym seria 2: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórz

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2016-04-10 21:05:41 Liczba szacunów: 0