SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie z za karku

  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    /od mniejszych do coraz wiekszsych obciążeń- więc powinieneś sie przyzwyczaić/. Wojda_Lwo Poniedziałek/środa/piątek Klatka Wyciskanie hantli ławka pozioma 3 x 15 wyciskanie hantli ławka skosna 1-2x15 Plecy Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie uchwyt neutralny 2 x 15 Podciąganie sztangielki w opadzie (wiosłowanie) 2 x 15 unosze

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-07-17 13:03:34 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    II) + Triceps + Przedramię + Brzuch 1.Wyciskanie sztangi zza głowy 3x12 2.Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3x12 3.Wznosy sztangielek bokiem w opadzie tułowia 3x12 1.Francuskie wyciskanie sztangi siedząc 3x12 2.Francuskie wyciskanie sztangi wąskim chwytem od czoła leżąc 3x12 3.Prostowanie rąk na wyciągu górnym nachwytem 3x12 Brzuch i przedramię z

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-19 17:03:47 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Barman1990 1,3 Dzień Klata: - wyciskanie leżąc 3x15 -prog. - wyciskanie na skosie 2x15 -prog. - rozpiętki 2x15 Triceps: - Francuz leżąc 3x15 -prog. - Wyciąg w góry 2x15 Barki: -po klatce - Wyciskanie sztangi zza głowy 3x15 -prog - unoszenie sztangielek w staniu 2x15 2,4 dzień Plecy: - Drążek 3x max - Martwy ciąg 3x15 -prog. - Wycią

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-04 20:15:08 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    Plecy ładnie widać - jest masa, jest i rzeźba. Wyciskanie stojąc, to już prawie jak wyciskanie na ławce skośnej, ale to Pan zdobywa puchary, to się nie odzywam (bo wyciskanie zza karku, to już niebezpiecznie wyglądało) Masa trochę za bardzo wchodzi w pas. A to wyciskanie rzeczywiście załatwia wiele mięśni na raz. Podobnie z podciąganiem do brody.

    Odpowiedzi: 6981 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-03 21:22:54 Liczba szacunów: 0
  • T.S - Trening zrobi ze mnie "miszcza"

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    III Tydzień Treningowy III Dzień Treningowy 31.05.2012 cz.1 - Podciąganie N x20,x16,x14,x12 - Podciąganie P x8,x8,x8 - Wiosłowanie sztangą N 12x55,12x85,12x95,12x105 - Wyciskanie zza karku 5x55,5x65,5x75,22x55,17x55,15x50 - Składanka x8,x8 Czułem moc w podciąganiu,pierwsza,druga seria bardzo łatwo z sporym zapasem. Wiosłowanie sztangą N spokojnie p

    Odpowiedzi: 981 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-31 17:35:43 Liczba szacunów: 0
  • T.S - Trening zrobi ze mnie "miszcza"

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    II Tydzień Treningowy III Dzień Treningowy 13.09.2012 - Podciąganie n x35,x26,x25,x20 - Podciąganie p x14,x14,x14 - Wiosłowanie sztangą p 12x85,12x105,10x125 - Wiosłowanie sztangą n 20x85,18x85,15x85 - Wyciskanie zza karku sztanga 28x55,27x55,25x55,22x55 - Wyciskanie hantle x20,x20 - Unoszenie bokiem stojąc hantle x12,x12,x12 - Unoszenie bokiem w o

    Odpowiedzi: 981 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-13 14:59:58 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] teksański dziennik Chucka; foty str.34

    Post
    Ladies SFD

    inanie ramion ze sztangielkami (naprzemienne) 5kg x 15powt, 5 kg x 15 powt 5kg x 15powt, 5kgx 15powt 4kg x 15powt, 5kg x 15powt 7. Prostowanie ramion na wyciągu-zamienione na wyciskanie sztangielki francuskie stojąc: 4kg x 15powt, 5kg x 10+5 powt 8. Prostowanie nóg siedząc- 7sztab x 15 powt, 7 sztab x 15powt 6szab.x 15powt, 7sztab x 15 5 sztabek z

    Odpowiedzi: 598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-18 23:14:23 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf / Redukcja / By wyglądać jak człowiek

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek - push II 1. Przysiad tylni 4x6 70kg 2. Wykroki z hantlami 4x8 16kg 3. Syzyfki 2x12 CC 3. Wyciskanie hantli skos góra 4x8 27,5 kg 4. Rozpiętki poziomo 3x10 13,5 kg 5. Wyciskanie zza karku 4x6 42,5 kg 6. Unoszenie hantli w przod 3x10 8,5 kg 7. Francuz hantlą 4x10 8,5 kg + brzuch + 30min aero Przysiad lajt, wykroki troche ciezko, syzyfki dob

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2170 Data: 2013-02-01 19:08:44 Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE/REDUKCJA: topik konsultacyjno-informacyjny

    Post
    Odżywki i suplementy

    opy na "wahadle"/ wyciągu dolnym x15 4.zginanie nóg na masz. leżąc x15 5.wspięcia na place, na masz. siedząc x15 6.unoszenie ramienia bokiem w górę na wyciągu x10 7.wyciskanie sztangielek w siadzie x12 8.odwodzenie ramion na maszynie peck-deck x15 9.skłony tułowia na maszynie x15 10.unoszenie zgiętych nóg wisząc na łokciach x15 DZIEŃ 2: 1

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-15 01:16:03 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    sniowa. Przykladowo na klatke wykonujesz 16-17serii. A powinienes max 12, wicej nie znaczy lepiej. Podaruj sobie na miesnie naramienne wyciskani esztangi zza karku, zastap to wyciskaniem sztangi znad klatki lub wyciskaniem sztangielek. Mimo wszystko powinienes wykonywac przysiady, troche pozytywnego podejscia i stana sie znosne. Mam wielu kolegow k

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-14 22:04:44 Liczba szacunów: 0
  • Gwid - powolny progres - podsumowanie 18 m. str. 223

    Post
    Po 35 roku życia

    iążenia o +1 sztabka. wspięciana palce obunóż - miało być 4x40 wyszło , 36,32,30,28 - zwolnione tempo i pełne ruchy oraz obniżenie ciężaru z 63,5 na 43 zmasakrowało mi łydki. wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej siedząc - myślałem nad poprawianiem rekordu z konkursu ale odpuściłem, ogólnie nie poszło źle 15x30,12x40, 10x50 i 8x60 na siedząco

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-26 20:44:58 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos/poprawa sylwetki - masa!

    Post
    Trening dla początkujących

    y. Wtedy zwykle pada pytanie: a jakim treningiem trenujesz? I sakramentalna odpowiedź: SPLITEM! ****a, sorry za ten spam ale nie zauważyłem, że drugi post wpisałem, jeszcze raz przepraszam, ale szczerzę Ci radzę zacznij od FBW podstawowe ćwicz. typu: przysiad/wyciskanie płasko/mc/military press Zmieniony przez - pitbuyll w dniu 2011-07-15 22:04:16

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4249 Data: 2011-07-15 22:02:55 Liczba szacunów: 0
  • TEST PRZEDTRENIGÓWEK FIRMY HI TEC - AMG + STANOFUSION

    Post
    Odżywki i suplementy

    samo (był to Split 3x tydzień). Oczywiście nogi raz na miesiąc… albo wcale %-) NO TO ZACZYNAMY: WYNIKI SIŁOWE - porównanie: Wyniki siłowe tylko jako maks w ostatniej serii. -wyciskanie sztangi 5 x 95kg  5x100 kg -przysiad ze sztangą na karku 5 x 115kg  3x120kg -martwy ciąg 2 x 160kg (a 5x150, 3x155 w ostatnich seriach – jeśli chodzi o większą i

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-21 23:40:49 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    delikatnie zrobiłem żeby nie przemęczyć nóg przed biegiem:) podciąganie bardzo ładnie, do pompek muszę chyba ciężar zacząć dokładać, brzuch dziś nawet poczułem:) wiosłowanie wyciskanie leżąc wykroki unoszenie sztangielek na boki podciąganie wąskim podchwytem pompki w podporze tyłem szrugsy spięcia brzucha po tym rozciąganie góry ciała - bieg - 10

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-31 21:33:43 Liczba szacunów: 0
  • Rafi-pods.redukcji str111,-26,9kg-Masa-GVT str114

    Post
    Trening dla początkujących

    VI MICROCYKL FBW-15-10-5 BY WODYN Zestaw A-15 37 DZIEŃ TRENINGOWY Poprzedni taki trening z minionego mikrocyklu: http://www.sfd.pl/Rafi_redukcja_masa_FBW_15_10_5_by_Wodyn_foty%2Cstr10%2C18%2Cplan_str_37%2Cfilmy_str_38-t589468-s45.html Rozgrzewka 5 min wioślarz + rozciąganie , trening właściwy 1)WYCISKANIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ ***** 15x30kg 15x40kg 15x

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-13 21:16:50 Liczba szacunów: 0
  • DT 2KKA str. 22-23 /26 i powoli zaczynam coś robić

    Post
    Ladies SFD

    0x - wykonujemy kręcenie biodrami na piłce rysując kształt cyfry 8 10x na stronę Następnie: 12 powtórzeń jedno za drugim z 30 sek przerwa miedzy ćwiczeniami w 3 obwodach 1.wyciskanie sztangielek płasko 2.francuskie uginanie rąk siedząc 3.wyciskanie sztangielek siedząc 4.wiosłowanie prostymi ramionami leżąc na brzuchu 5.wznosy z opadu 6.przy

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 19206 Data: 2012-04-09 11:21:41 Liczba szacunów: 0
  • DT 2KKA str. 22-23 /26 i powoli zaczynam coś robić

    Post
    Ladies SFD

    tilt); 10x - wykonujemy kręcenie biodrami na piłce rysując kształt cyfry 8 10x na stronę po 12 powtórzeń jedno za drugim z 30 sek przerwa miedzy ćwiczeniami w 3 obwodach 1.wyciskanie sztangielek płasko 2.francuskie uginanie rąk siedząc 3.wyciskanie sztangielek siedząc 4.wiosłowanie prostymi ramionami leżąc na brzuchu 5.wznosy z opadu 6.przy

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 19206 Data: 2012-04-10 23:03:18 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    o 4x12 Na koniec robie 4serie cwiczen na kaptury Triceps:( tutaj tez potrzebuje pomocy) obecnie (jak przy bicepsie zmieniam czasami cwiczenia) Odwrotne pompki 2x14 Francuskie wyciskanie hantelki 3x12 Wyciskanie sztangi na lawce prostej waskim chwytem 3x12 Uginanie na wyciagu (nie wiem jak to profesjonalnie sie nazywa) 3x12 Barki/nogi/przedramie Bar

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-15 15:46:27 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    22/10/17 DT BWT 130/250/60 Dzień 4 Trening III 1. Przysiad bułgarski z dalekim wykrokiem i noga zakroczna wysoko 12/12/12/12/12 cc/5kg/6kg/7kg/7kg Oesuuu za jakie grzechy? Posladek i dwugłowy dużo mocniej czuję przy lewej nodze wykrocznej. A od której nogi zaczynasz ćwiczenie?? 2. Wykroki chodzone na szeroko 12/12/12/12+ 10kg/10kg/10kg/10kg Film

    Odpowiedzi: 3770 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-23 12:22:00 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    12/11/17 DT tydzień 4 Trening III 1. Przysiad bułgarski z dalekim wykrokiem i noga zakroczna wysoko 12/12/12/12/12 cc/5kg/6kg/7kg/7kg cc/6kg/7kg/8kg/9kg cc/6kg/7kg/8kg/9kg cc/6kg/8kg/9kg/10kg To trochę przebiegłe z mojej strony, żeby wliczać serię z cc do serii roboczych... %-) 2. Wykroki chodzone na szeroko 12/12/12/12+ 10kg/10kg/10kg/10kg 10kg/1

    Odpowiedzi: 3770 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-15 11:00:11 Liczba szacunów: 0