SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wszystkie partie na jednym treningu

  • Wszystkie partie mięśni na jednym treningu.

    Temat
    Trening w domu

    Witam. Mam takie nietypowe pytanie, do którego odpowiedzi nie znalazłem w szukajce. Otóż jak nazwa tematu mówi, pytanie brzmi czy mogę trenować wszystkie partie mięśni na jednym treningu, przy odpowiedniej diecie, oraz kreatynie vitalmax. Jest to 3 miesiąc treningów. 3 miesiące traktowałem jako rozgrzewka, pompki, trochę hantli, bruzszki przysiady.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 11090 Data: 2011-01-08 15:04:48 Liczba szacunów: 1
  • Plan treningowy czy mozna cwiczyc wszystkie partie miesni na jednym treningu ?

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Tak jak w teamcie ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 686 Data: 2014-02-16 16:26:21 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    został osiągnięty bo dokładnie o to chodziło - wywalic glikogen z wątroby i wskoczyć w ketozę ... Kanarku, co do treningu to nie wiem, mnie by nie odpowiadał, ale może Tobie podpasuje ... zdecydowanie nie służą mi plany obejmujące wszystkie partie na jednym treningu, już się o tym przekonałem w praktyce i trzymam się z daleka od takich koncepcji

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-05-02 11:26:32 Liczba szacunów: 0
  • PROGRAMY CORRINY EVERSON DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jako program dla poczatkujacych, takze ten charakteryzuje sie tym ze cwiczymy wszystkie partie na jednym treningu mala intensywnoscia (1-3 serie i duza liczba powtorzen ). To adoptuje miesnie do wysilku i przygotowuje stawy do ciezszych cwiczen. Stad konieczny jest rozklad jak napisane wyzej : trening,dzien przerwy,trening,dzien przerwy,trening,2 d

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 6562 Data: 2002-12-18 21:00:11 Liczba szacunów: 0
  • TEST - (siła i redukcja) by juby5_89 pods.str.34/35

    Post
    Odżywki i suplementy

    emilooos: dzięki już się zarejestrowałem emil1989: dzięki bro. Też na to liczę bic44: maxów nigdy w życiu nie robiłem. Przez poprzednie 2-3 tygodnie ćwiczyłem HIT czyli wszystkie partie na jednym treningu. Cykl też na siłe po jednej serii z priorytetem na barki i plecy. Podam ci jakie były ciężary na ile powt. MC- wprowadziłem dosłownie 3 tyg. te

    Odpowiedzi: 364 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-24 21:37:33 Liczba szacunów: 0
  • DEMOLUB/dziennik/ 15-10-5 by Wodyn , plan STR 244 .str.131.Filmy.str.18,44,48,119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    k więc nie szaleję z ciężarem w siadach dopóki nie nauczę się techniki ! A obecna technika przy małych ciężarach nie jest najgorsza . Sevrond HST to trening w którym ćwiczymy wszystkie partie na jednym treningu (trzy razy w tygodniu)Tutaj wkleiam link , przeczytaj go a będziesz wiedział o co biega w HST . http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-21 10:24:17 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Frodiax TEN PLEN ZUPEŁNIE NIE PRZEJDZIE- TRENUJESZ INNE DYSCYPLINY, JAKIE? EW. MOŻNA W DWÓCH DNIACH ZMIEŚCIC COS TAKIEGO; PIERWSZY I DRUGI DZIEŃ wszystkie partie na jednym treningu i po jednym ćwiczeniu. 1. uginanie nóg na maszynie 3 x 8/12/15 2, przysiady ze sztanga na barkach 3 x 50/20/25- z maym obciążeniem jednak stopniowo zwiększanym by

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-18 14:17:02 Liczba szacunów: 0
  • Jenna_20/mini redukcja ;-)blog

    Post
    Trening dla początkujących

    ne partie ciała(pupa,nogi),drugi dzień tylko brzuch a trzeci tylko ręce itd.Wszystko kończyc aerobami jak rozumiem.Czy może poświęcać jeden dzień na same aeroby 1,5 godziny? wszystkie partie na jednym treningu http://www.sfd.pl/FULL_BODY_WORKOUT%2D_ciekawa_alternatywa_na_mase-t267836.html co drugi dzien mozesz tez bardziej przylozyc sie do trening

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-13 17:32:18 Liczba szacunów: 0
  • Ekspert Tomek Pabiniak Pomaga i Udziela Rad

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    20% w pierwszym tyg a o 50% w drugim.... pozniej tydzien dwa przerwy i tak samo wprowadz trening, czyli najpierw 50% tego co mozesz pozniej 70% (ten trening moze byc obwodowy-wszystkie partie na jednym treningu, a mozesz wedle swojego starego planu tylko zmniejszyc ciezar) nie musi byc taki jak masz nowy rozpisany!!!! a pozniej dopiero jak bedziesz

    Odpowiedzi: 957 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-20 16:30:57 Liczba szacunów: 0
  • redukcja - II stopień otyłości

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rzucha pewnie pracują zarówno przy przysiadach, wiosłowaniu i pompkach. Ale nie na tyle, żeby je czuć na drugi dzień tak jak czuje pozostałe partie. A biceps i triceps robię na jednym ponieważ robię trening FBW a nie split. A polega on na tym, że trenuje wszystkie partie na jednym treningu Zmieniony przez - ruski czołg w dniu 2012-05-29 08:24:15

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-29 08:14:57 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    MotoManiak Poniedziałek Klata: 1) wyciskanie sztangi plasko 4 x 6/9/12/15 2) ściąganie linek na bramie (góra) 1s Plecy: 1) podciąganie na drążku 4s (+20, +15, +10 i bez obciażenia) 2) wiosłowanie jednorącz na wyciągu 1s szrugsy 4 x 6/9/12/15 Barki: 1) wznosy bokami 4 x 6/9/12/15 2) wznosy w opadzie 1s Triceps: 1) wyciskanie hantla ob

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-05-31 14:01:46 Liczba szacunów: 0
  • Mój własnt trening- prosze o Wasze komentzarze!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ...i skupiasz się jednego dnia na dwóch trzech partiach mieśniowych zazwyczaj. A FBW to trening ogólnorozwojowy, który robisz np. 3 razy w tygodniu i za każdym razem ćwiczysz wszystkie partie na jednym treningu ale z mniejszą ilością serii. Poszukaj, poczytaj. PS. w obydwu wypadkach nie przekraczasz 12-14 serii tygodniowo na duzą partie miesniową.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 941 Data: 2009-10-11 15:55:36 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ves666 ACT: 1.unoszenie kolan (drążek, poręcze)-brzuch 2.prostowanie nóg na maszynie siedząc-czworogłowe ud - JAKBYŚ MIAŁ DOSTĘP DO SUWNICY TO ZALECAM ZAMIANE Z WYPYCHANIEM NA NIEJ. 3.uginanie nóg na maszynie leżąc/stojąc-dwugłowe ud 4.podciąganie na drązku do klatki-górny grzbiet 5.wznosy tułowia z opadu-ławka rzymska-prostowniki grzbietu

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-14 14:47:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening po 40-tce

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tanga i sztangielki dają lepsze efekty. W naszym wieku i amatorsko - zdrowotnym podejściu do sprawy, najważniejsze są chęci :). Powiem tak, jeżeli poczytasz sobie dokładnie wszystkie tematy, wejdziesz do atlasa ćwiczeń to bez żadnego problemu dopasujesz sobie rozsądny trening na maszynie. Kieruj się ogólnie przyjętymi zasadami, na początku trenuj

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-28 21:23:12 Liczba szacunów: 0
  • cytrynowa8 redukcja gruszki kurdupla

    Post
    Ladies SFD

    ch mięśni, połączony z nogami równie wielkimi mięśniami .. hmmm może jest w tym jakaś tajemnica.. chociaż z drugiej strony tak sie przyglądam... hmm może tak właśniema być że wszystkie partie na jednym treningu... ja tam bym próbował popracować nad ciałem żeby pójść w stronę mocnego fitnessu... wydaje mi się że predyspozycje by były, fajnie domasow

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3464 Data: 2012-09-12 20:45:27 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aru np. co 5kg. 45kg x 12 50kg x 10 55kg x 8 no i potem 60kg. x 6. na następnych treningach jeśli masz możliwosc zwiększasz o 2,5kg. bart01 znowu kłania się FBW- wszystkie partie na jednym treningu. wtorek/czwartek/sobota Klatka - leżąc na ławce poziomej wyciskanie sztangielek w górę 2x10 - leżąc na ławce skośnej głową w górę (kąt 3

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-10 18:40:16 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Krystianm WZIĄWSZY POD UWAGĘ TWÓJ STAŻ, NIE WYDAJE SIE DOBRYM POYSŁEM TAKIE ROZPLANOWANIE- AŻ NA 6 DNI. MOŻNA POSKŁADAC TO -POWIEDZMY W PIĘC, ALE TU JUZ I TAK JEST MAKS. DUZO DNI TRENINGOWYCH W TYGODNIU. WIĘC TAK; I dzien Klatka Wyciskanie na plaskiej 12-10-10 WYCISKANIE NA SKOSIE DO GÓRY 12/10 Rozpietki 12-10 ŁYDKI; Wspiecia na palce 4-5 s

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-05-26 12:42:30 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    10 8 - Martwy ciąg 3X 15 12 10 - Szrugsy 3X 12 Nogi: - Przysiady ze sztanga 3x 15 12 10 - Hack - Przysiady 3X 12 - Wspięcia na Palcach 4-5X 15 mp_rz nadal ćwicz wszystkie partie na jednym treningu- powinno ci schodzic conajwyżej półtorej godziny- inaczej napewno albo za duzo ćwiczeń albo za długie przerwy. Poniedziałek, środa oraz pią

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-02 11:46:00 Liczba szacunów: 0
  • Od razu trening na rzeźbe czy wcześniej na mase?

    Post
    Trening dla początkujących

    tak. Na początku, najlepiej kilka miesięcy ćwiczyć treningiem na wszystkie partie na jednym treningu. Wtedy mięśnie się przyzwyczajają/przygotowują do większych obciążeń i ogólnie je wzmacniasz. Split, czyli trening dzielony (nie wszystkie partie danego dnia) stosuje się już po minimum kilku miesiącach. Wtedy katując klatkę przez załóżmy półtora go

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5021 Data: 2009-01-16 21:29:00 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    takie treningi jak FBW to 3x w tygodniu kazda partia :/ i nie wiem co o tym myslec.. Kiedys jakies pol roku temu cwiczylem tak dla zabawy w sumie z 1,5 miecha i robilem wtedy wszystkie partie na jednym treningu 3x w tygodniu.. cos tam przybylo , jednak robilem tlko 4 cwiczenia :D po 3 serie ale nie w kolejnosci :111222333444 tylko 123412341234 :D

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 549 Data: 2008-12-27 18:49:58 Liczba szacunów: 0