SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wrotki

  • Dziennik Wrotki

    Temat
    Ladies SFD

    Wiek : 22 Waga : 54 Wzrost : 164 Obwód w biuście(1) : 82 Obwód pod biustem : 71 Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 68 Obwód na wysokości pępka : 81 Obwód bioder (3): 93 Obwód uda w najszerszym miejscu: 53 Obwód łydki : 34 W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch W którym miejscu najszybciej chudniesz : pupa, uda Uprawiany sport lub inne form

    Odpowiedzi: 338 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-07 00:27:34 Liczba szacunów: 0
  • [S] WROTKI

    Temat
    Targowisko

    Sprzedam przywiezione z Anglii, bardzo mało używane w świetnym stanie wrotki. REAL FOTO: http://imageshack.us/g/510/1005606.jpg/ - KLIK Cena około 50 zł + KW

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 506 Data: 2011-11-10 10:04:41 Liczba szacunów: 0
  • ktora sztuka walki najlepsza na ulicy ?

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    oczywiscie najlepsze jesz Luta-Livre!!! a powaznie na ulice najlepsze sa szybkie wrotki (sam w te wakacje 2 razy sie o tym przekonalem, jako lowca i ofiara albo szerokie plecy.

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-08-30 12:17:43 Liczba szacunów: 0
  • Rolki K2 3.0M - a ból stóp

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    na, który stworzył je około 1760 roku. Pierwszy model miał tylko dwa koła. Wraz z biegiem lat coraz bardziej popularne stały się rolki na czterech kołach. Podobne do rolek są wrotki, z tym że rozkład kół jest podzielony na 4, po dwa równolegle. Co ciekawe wyróżnić można różne rodzaje rolek: - do jazdy figurowej, - do freestyle'u, - do gry w piłkę,

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 18507 Data: 2018-07-12 11:57:11 Liczba szacunów: 2
  • KANGOO JUMPS

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    hi poza tym, wlazlam na stonki poswiecone temu sprzetowi,... ceny czesci zamiennych sa wg mnie masakrycznie wysokie, jesu, placic za kawalek gumy 40 zetek to lekka przesada, zwlaszcza gdy sprzeciorek trzeba wykorzystywac a nie tylko sie w niego wpatrywac slowem , brak mi slow ... nic, dzieki za odpowiedzi, swoja droga wrotki to tez fajna rzecz

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 11231 Data: 2004-03-30 11:04:44 Liczba szacunów: 3
  • Zamkłem spam.otwieram temat, Dex do nauki taki poemat

    Post
    ActivLab

    nie chce dawaac supli to niech pali wrotki xD

    Odpowiedzi: 110697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-02 17:02:18 Liczba szacunów: 0
  • PH - alternatywa dla SAA

    Post
    Doping

    Gościu pal wrotki ode mnie...masz jakiś żal to na pw i nie pierd*l śmieci bo mnie nie znasz i nie pruj się. Bierz co chcesz ja mam na to wywalone czy ty kupisz z Neogenica, LGI, czy z AT. Założyłeś konto zasrańcu żeby pisać takie bzdety... Zmieniony przez - Lasix w dniu 2013-02-12 19:54:47

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-12 19:51:26 Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    dobra odpalam wrotki

    Odpowiedzi: 35252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-09 06:44:41 Liczba szacunów: 0
  • TEST HP XP; kark Zawodny na masie%-) pozdro MDRAGON%-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mietas widac ze starej daty bo nie wrotki a Rolki Zawodny widac ze wziales sobie de serca i bdb.Podsumowanie bez wzgledu na wynik musi byc i dobrze ze dlaes.Jak sam powiedziales krytyka pomaga w budowaniu charakteru wiec wez sie do pracy a napewno cos osigniesz.bedziesz potrzebowal pomocy wal smialo

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-22 06:59:31 Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health vol.2, czyli : WSZYSTKO W GŁOWIE! - nowe foto str. 234

    Post
    ActivLab

    c się w hormony, ale sam pomyśl : redukcyjna dieta wystarczająco daje po psychice, masz się katować też cardio i robić to na siłę? przecież nie tylko cardio spala kcal, a ludzie zdaje się o tym zapominają. Musi być deficyt i dużo wysiłku - te dwa podstawowe warunki, nic więcej. Nie ważne czy to będzie trening na macie, worku, sprinty, wrotki etc.

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-19 11:02:03 Liczba szacunów: 0
  • Justyna - dziennik zmian :-)

    Post
    Po 35 roku życia

    8 na strone - z hantelką 5 kg - jeszcze się gubię przy wracaniu i cuda się dzieją :-PP 6b. Renegade row *8 na strone - po 5 kg - okrągłe hantelki mi odjeżdżają jakbym sobie wrotki na ręce założyła }:-((( 6C. wznosy nóg lezac *20 Miska wczorajsza i dzisiejsza : /SFD/Images/2015/3/31/3c968594ea9e4ba9916f67abc1c0f994.jpg /SFD/Images/2015/3/31/b0796

    Odpowiedzi: 712 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-31 12:26:58 Liczba szacunów: 0
  • Justyna - dziennik zmian :-)

    Post
    Po 35 roku życia

    o dłużej trwa więc zrobiłam, bo już musiałam wracać do domu : deski , brzuszki spięcia , allachy i wspinacze 6a.TGU *8 na strone - z hantelką 5 kg 6b. Renegade row *8 na strone - po 5 kg - okrągłe hantelki mi odjeżdżają jakbym sobie wrotki na ręce założyła 6C. wznosy nóg lezac *20 Micha : /SFD/Images/2015/4/8/57a983d2a0df4ef097062320ce736e18.jpg

    Odpowiedzi: 712 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-08 19:50:06 Liczba szacunów: 0
  • TEST HP XP; kark Zawodny na masie%-) pozdro MDRAGON%-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wrotki. zdr.

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-22 00:03:06 Liczba szacunów: 0
  • TEST HP XP; kark Zawodny na masie%-) pozdro MDRAGON%-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    dziad. kup wrotki i jedz na grzyby. zdr.

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-20 20:49:23 Liczba szacunów: 0
  • TEST PRZENIESIONY --> http://tinyurl.com/2arvrj // DO ZOBACZENIA W LEPSZYM MIEJSCU

    Post
    Odżywki i suplementy

    halo przystopujcie wrotki bo spam sie znowu zaczyna , od takich pytan j/w macie prv !!

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-16 21:45:26 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    recompy i inne cuda wianki. Więc wybór jest albo być chuderlakiem znaczy fit i ćwiczyć dalej (do takiego wniosku chyba też doszedł Kerad ostatnio) lub przerzucić się na CF, wrotki, szachy czy tri ;-D albo próbować coś budować żeby tym dzikiem w końcu być. Ale to wymaga w wieku 35+ dużo więcej czasu, energii, zaangażowania, pilnowania michy, suple

    Odpowiedzi: 3921 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-22 15:06:10 Liczba szacunów: 2
  • Xzaar77 DT - droga do Paris Marathon i 1/2 Ironman Gdynia 2014

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    na plecach, a potem sprobowac powalczyc o 2 miejsce. No i tu kolejny blad amatora, w planie wytrzymalem moze 3 minuty ;) Odnioslem wrazenie, ze jak pierwszy zawodnik odpalil wrotki, to reszta zgasla i ich podcielo nieco, no to co, ja w ogien. Po kilometrze byli juz daleko za mna, a ja znalazlem sie niespodziewanie na plecach prowadzacego, bo jego

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-29 15:30:21 Liczba szacunów: 0
  • Agnieszka Łapacz - przygotowania do pierwszego startu

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    To i ja się wpiszę :-) Również kojarzę z grupy no i sylwetkowo jak na tą chwilę konkretnie :-) do 2020 kupa czasu więc i wow na scenie może być konkretne :-) Dzięki! Mam nadzieję, że odpalimy z coachem wrotki i pociśniemy do tego 2020 tak, żeby pozamiatać :-D

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-24 09:27:05 Liczba szacunów: 1
  • Gwid - powolny progres - podsumowanie 18 m. str. 223

    Post
    Po 35 roku życia

    nie chce - dlatego że w młodości wyczesałem motocyklem i mi kontuzja daje znać jak przegnę z ciężarem - każdy z nas ma historię - większość również wypadkową czy to rower czy wrotki czy auto czy rolki czy narty - nie ważne - byłem u rehabilitanta wyprowadził mnie i po szczerej i fajnej rozmowie powiedział tak - nie dźwigaj już mniej bo nie musisz s

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-16 19:33:02 Liczba szacunów: 0
  • Pytania dotyczące konkursu w dziale TDP .

    Post
    Trening dla początkujących

    aaa widze ze chłopakom sie zbiera na wieczór, tak tak ;) Tez pale wrotki w kime nie zarzucać, ide puknąć....

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-17 22:34:53 Liczba szacunów: 0