SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wioslarz

  • DPMT - Dag - przebudowa v.2

    Post
    Ladies SFD

    Dzialam, bo sie zastalam ;-) Na koniec fotka z cyklu "sem ja" na dzis. Wczoraj - DNT - domsy dwojki, plecy i tricki. Dzis - DT - Mini B wioslarz - rozgrzewka - 5 min 3x 10 powtórzeń - 1-1.30 min 1a plecy – przyciąganie do klatki – 18 kg 1b unoszenie ramion w opadzie - 4 kg (barki) 1c power fly – 4 kg 2a Bułgary - cc 2b HT – 40 kg 2c krzeslo [...]

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2018 8:10:03 PM Liczba szacunów: 0
  • DPMT - Dag - przebudowa v.2

    Post
    Ladies SFD

    [...] pod koniec co mi tetno skoczylo, to sie wydarlam, ze ma hamowac przed przejsciem @-| Silka, a poszlam, choc plecy bola - niedziela, luz, co mi szkodzi ;-) Mini B - dolozylam wioslarz - rozgrzewka - 5 min - lajtowo, tylko 960 m 3x 10 powtórzeń - 1-1.30 min 1a plecy – przyciąganie do klatki – 25 kg - ciezko bylo 1b unoszenie ramion bokiem - 5 kg [...]

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2018 4:04:14 PM Liczba szacunów: 0
  • DPMT - Dag - przebudowa v.2

    Post
    Ladies SFD

    Troche mnie nie bylo ;-) W momencie ostatnich notek pojawilo sie pisanie projektu, czas gonil, itp. W niedziele 9.09 spotkalam sie Paatik dopingowac Viki, ale juz wieczorem chcialam wydygac, bo ... projekt. Ale obiecalam Manoli, ze pojedziemy popatrzec, to pomyslalam, ze jakos to przezyje. Pisalam dalej, kazda wolna chwile planowalam pisac, [...]

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2018 1:36:13 PM Liczba szacunów: 2
  • DPMT - Dag - przebudowa v.2

    Post
    Ladies SFD

    Hmm, coz moge powiedziec - mi niestety czesc zarcia z Maca smakuje 8-O No, ale tak pitu pitu, a ja dzis znow po poludniu na silce 8-) Inaczej nie byloby jak, bo sobota i niedziela od rana zajete, wiec zebralam sie i poszlam. 28.09.2018 - DT Napoje: woda, kawa, pepsi Suple: euthyrox 50; rano: D3+K2, tranvit, Se, wit. B; wieczorem: Mg+Zn, [...]

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2018 9:32:11 PM Liczba szacunów: 1
  • DPMT - Dag - przebudowa v.2

    Post
    Ladies SFD

    Wrzuce to z wczoraj - dzis domsy na posladach i plecach :) Mini B wioslarz - rozgrzewka - 5 min 3x 10 powtórzeń - 1-1.30 min 1a plecy – wioslo w opadzie – 25 kg 1b unoszenie ramion bokiem - 6 kg (barki) 1c power fly – 6 kg 2a Bułgary - cc 2b HT – 60 kg - niechcacy dolozylam 3a Face pull – 16 kg 3b allahy – 50 kg Rozciaganie

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2018 9:43:45 PM Liczba szacunów: 1
  • DPMT - Dag - przebudowa v.2

    Post
    Ladies SFD

    Ciezko idzie, blisko tydzien przerwy. Z obserwacji - to, ze podnosze wegle (nie zawsze dobre - tu tkwi tez sedno) nie oznacza, ze bedzie sila. Wrecz przeciwnie - ospalosc, opuchniecie calkiem nie sprzyja cwiczeniom. I tak dzis bylo, gdy w koncu trafilam na silke. Mini A - troche odjelam, skrocilam, jakos nie mialam weny, sil - ogolna slabosc - [...]

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2018 9:19:09 PM Liczba szacunów: 0
  • DPMT - Dag - przebudowa v.2

    Post
    Ladies SFD

    [...] wiec bez takich wrzutek mi tu prosze. Po chwili wlaczam drugi raz, a tam "rusz sie" :-) Ogarnelam co ogarniam zawsze i 6.50 bylam na silowni :-D Poszlo Mini B, bo szybkie wioslarz - rozgrzewka - 5 min - cos mi nie mierzy tetna na wiosle, rzadko lapie 3x 10 powtórzeń - 1-1.30 min 1a plecy – drazek do klatki – 25 kg 1b unoszenie ramion bokiem - [...]

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2018 11:04:12 AM Liczba szacunów: 1
  • redukcja terefere

    Post
    Ladies SFD

    DT 1. MC 5x5 70/75/75/75/75 (brak progresu, ciężko) 2. wyciskanie na klatke, na płaskiej 3x10 sztanga 35/37/39 było 35/38 (x8)/35 ( w klubie gdzie byłam były krążki po 1 i 2kg, nawet 39kg szło ok) obwod 4x 1. thrusters x10 sztanga 20kg było 25kg (poszła w ekspresje zamiast ciężar) 2. swing kettlem x10 16kg było 12kg (tu za to ciężar, zamiast [...]

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2014 8:06:49 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja terefere

    Post
    Ladies SFD

    DT 1. MC 5x5 70/75/75/75/75 (brak progresu, nadal ciężko) 2. wyciskanie na klatke, na płaskiej 3x10 sztanga 35/35/35 było 35/37/39 (totalny regres, brak mocy) obwod 4x 1. thrusters x10 sztanga 27,5 było 20kg (mocne) 2. swing kettlem x10 16kg było 12kg (bardzo mocne) 3. sprint 400m (wioślarz 33m/s) obwod 3x 1. wznosy nog w zwisie x5 (ok) 2. russian [...]

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/13/2014 12:24:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/unknovvn podsumowanie str. 38

    Post
    Ladies SFD

    Neysha, na każdej zmianie musi być jeden pracownik z uprawnieniem, otwarte jest 24h czyli dwie zmiany \-) ja miałam egzamin, zostały tylko 3 osoby :)) na 7 osób chciałam ostro to i mam ostro %-) Inga, gud ajdia z tym spaniem };-) trening PP 5x5 5x 16/18,5/21/23,5/26 2x 28,5 ostatnio nawet 26kg nie podniosłam%-) power is back ! 8-) Power Shrugs [...]

    Odpowiedzi: 422 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2012 5:17:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Tydzien 3 Dzień 3. Rozgrzewkowo wioślarz - przy okazji rozruszanie zakwasow z poprzednich treningów 1.Rack pull 50kgx6/55kgx6/60kgx6/65x6 na prawdziwym racku i od razu lepiej 6x45kg/6x50kg/6x55kg/6x60kgnadal nie czuje tego ćwiczenia 6x40kg/6x50kg/6x55kg/6x60kgmam nadzieje,ze dobrze to robię- do sprawdzenia 2A. Wiosłowanie hantlami leżąc na [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/7/2014 6:15:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    [...] Miska http://potreningu.pl/profil/malgorzatap#/date/2014-08-25 dostarczono 1 924,1 kcal b: 128,4 g (26,7%) ww: 201,5 g (41,9%) tł: 67,0 g (31,4%) Trening Rozgrzewka wioslarz tydzien 2 (6) Dzien1 A. wyciskanie sztangi na skosie 45st 6 serii :7/5/3/7/5/3 , 2 min (sztanga do obojczykow) 20kgx7/25kgx5/30kgx3/22,5kgx7/27,5kgx5/32,5kgx3 [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2014 10:06:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    15.09.14 Tydzien 1 (9) Dzien 1 Rozgrzewka wioślarz A.Martwy ciąg 5/4/3/5/4/3 2min R:8x40/ 50x5/55x4/60x3/52,5x5/57,5x4/62,5x3 gladko :-) B. Wioslo hantla leżąc skos dodatni 4x6-8 90s 2 s zatrzymania 10kgx8/10kgx8/10kgx8/10kgx8 OK C.wioslowanie siedząc do brzucha 4x8-10 60s zatrz. 2s 25kgx8/20kgx8/20kgx8/20kgx8przeliczylam sie z ciężarem i trzeba [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2014 1:12:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    25.11.14 Tydzien 1(19) Dzien 2 Rozgrzewka wioslarz A1. Wyciskanie sztangi płasko 6 x 5/4/3/5/4/3; 60s przerwy; R:20x10 30kgx5/35kgx4/40kgx3/32,5kgx5/37,5kgx4/42,5kgx3 A2*. Wiosłowanie do klatki siedząc 6 x 4 - 6; 60s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 40kgx6/40kgx6/40kgx6/45kgx6/45kgx6/45kgx6 na maszynie (nie wyciągu) - [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/25/2014 10:24:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    2.12.14 Trening Tydzien 2(20) Dzien 2 Rozgrzewka wioslarz A1. Wyciskanie sztangi płasko 6 x 5/4/3/5/4/3; 60s przerwy; R:20kgx10/25kgx5 32,5kgx5/37,5kgx4/42,5kgx3/35kgx5/40kgx4/45kgx3 ledwo poszło ostatnie ale z mocnym jekiem udało sie 8-) R:20x10 30kgx5/35kgx4/40kgx3/32,5kgx5/37,5kgx4/42,5kgx3 A2*. Wiosłowanie do klatki siedząc 6 x 4 - 6; 60s [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2014 12:11:20 PM Liczba szacunów: 0
  • konkurs/bziubzius/NO pain NO game ! podsumowanie str37

    Post
    Ladies SFD

    [...] 800 m sprint * 25 przysiadow (bez obciazeznia) 25 CurtisP ** 4* obwod 25 pompek @ 25 sumo DL HI Pull *** 25 CurtisP ** 25 przysiadow (bez obciazeznia) 800 m sprint * * wioslarz **18kg *** 14kg (1 obwod), 12kg reszta @ 2,5 serii meskie, potem na podwyzszeniu, ostatnie 5 sztuk meskie nie wiem jak wy to zrobilyscie, ze sie zmiescilyscie w [...]

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/18/2011 9:31:13 PM Liczba szacunów: 0
  • konkurs/bziubzius/NO pain NO game ! podsumowanie str37

    Post
    Ladies SFD

    [...] 4 serie podchwytem 4 * po 3 obowdy 8* wskok na podwyzszenie 6*thrusters* 5* sumo DL Hi Pull** 4 burpee*** * 23kg ** 16kg *** podskok, pompka meska czas: 37 min czas gorszy, ciezary wieksze, thrusters mnie wykacza, musialam przerwy robic, ledwo dalam rade do konca 5 min wioslarz = 1000m - nie mialam juz sily na wiecej rozciaganie - kilka miniut

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2011 4:02:04 PM Liczba szacunów: 0
  • konkurs/bziubzius/NO pain NO game ! podsumowanie str37

    Post
    Ladies SFD

    [...] 33kg * 2. zarzut 5*3 23kg 25,5kg 28kg 30,5kg 33kg** 30-25-20-15-10-5 sit ups na skosnej*** wznosy z opadu **** kolana do locki w zwisie czas: 25min - 3 min lepiej 16 min wioslarz - 3050m *w ostatniej serii 3 powtorzenia, 4 do polowy i nie dalo juz razy ** w ostatniej serii 2 powtorzenia, dalej jak wyzej :/ *** 30 bez obciazenia, 25,20 - 2,5kg [...]

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2011 4:41:46 PM Liczba szacunów: 0
  • konkurs/bziubzius/NO pain NO game ! podsumowanie str37

    Post
    Ladies SFD

    [...] przysiad 5*5 40,5kg/ 50,5kg/ 53kg/ 58kg (4) / 68kg (4) 2.MC na prostych 5*5 38kg/48kg/58kg (4) /63kg (3) /68kg (1) ** 4 * obwod 15*burpee 10*pompka 5* TGU 8kg czas : 17 min wioslarz: 15 min = 3000m miesnie nog palily na wioslarzu czas poprzedni : 19min 15 sek TGU poprzednio: 6kg/6kg/7,5kg/7,5kg *Przysiad ostatnia seria z asekuracja **byl prawie [...]

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2011 5:45:13 PM Liczba szacunów: 0
  • konkurs/bziubzius/NO pain NO game ! podsumowanie str37

    Post
    Ladies SFD

    [...] ogorki trening 1 km bieg 1.przysiad 5*5 28kg/38kg/48kg/58kg/63kg * 2. MC 5*5 38kg.48kg./58kg/63kg(4)/68kg(3) 4 *obwod 15 burpee 10 pompek 5 TGU 10kg czas: 22min 10 min wioslarz potem jakis krotkie ieganko z psem wieczorkiem bylo * zmniejszylam ciezar, przysiady do ziemi, w ostatniej serii juz do ziemi nie byly ale nisko tak sie zastanawiam [...]

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2011 10:30:26 AM Liczba szacunów: 0