SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

więzadła kolana

  • Witam 11 września podczas meczu naderwałem/naciągnąłem więzadło krzyżowe.. i stłuczyłem łakotke pojechalem na pogotowie tam wsadzili mi do gipsu na 4 dni. Gips Sciągnieto. Spuszczono mi Krew z płynem z kolana i kazano przyjsc za tydzien. Tak też zrobilem. Ponownie mi spuszczono krew. Ortopeda stwierdził ze najprawdopodniej mialem szczescie i [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2011 6:53:46 PM Liczba szacunów: 3
  • Witam! Doznałem urazu kolana. Mianowicie kolano jakby wyskoczylo i zaraz wskoczylo spowrotem. Przez pierwsze 10 min bardzo bolalo. Pozniej umialem normalnie zginac, ale towarzyszyl temu bol (nie byl on juz taki silny). W nocy kolano spuchlo i na drugi dzien poszedlem do lekarza. Lekarz sciagnol mi krwiaka i uznal naderwanie wiezadla pobocznego [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2008 7:40:04 PM Liczba szacunów: 5
  • 5 dni temu grałem w piłke nożną i podczas skręcania na pełnym biegu poczułem puknięcie w prawym kolanie i mocny ból. Od razu upadłem na ziemię. Ból jednak szybko ustał, zszedłem z boiska i doszedłem do domu o własnych siłach. Następnego dnia pojawiła się opuchlizna i lekkie zsinienie. Miałem problemy ze zgięciem i z wyprostowaniem kolana. Miejsce [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 9426 Data: 9/23/2007 7:19:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Bezposrednio po urazie na pogotowiu lekarz stwierdzil ze na jego oko nie jest zle (testy stabilnosci). 12 godzin po urazie mialem pierwsze USG ktore pokazalo jakies uszkodzenie LCL, lekarz wykonal wszystkie testy stabilnosci i rowniez wyszlo ze ok, byc moze delikatnie rozciagniete LCL. Noga spuchla mi wlasnie z zewnetrznej strony, obrzek rozlal mi [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5543 Data: 3/16/2013 3:14:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak przebiega leczenie i rehabilitacja uszkodzonego więzadła piszczelowego II stopnia prawego kolana kontuzja wystąpiła 5 miesięcy temu w czasie upadku z roweru, po upadku w wyniku bólu w kolanie zrobiono rtg kolana, ortopeda stwierdził uszkodzenie łąkotki i dał zastrzyk blokadę.Ból ustąpił ale powrócił po 5 miesiącach.Wczorajsze usg wykazało [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 3/19/2011 8:45:20 AM Liczba szacunów: 0
  • jak długo chodzi się w szynie i jak długo trwa leczenie jak długo trzeba brać zastrzyki z heparyny drobnocząsteczkowej Fragmin czy po leczeniu konieczna jest rehabilitacja lub inne sposoby np.operacyjne

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2894 Data: 4/8/2011 5:35:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie jest to moja pierwsza rekonstrukcja ale nigdy wczesniej nie mialem pobieranego przeszczepu z polsciegnistego. Minelo juz 4,5 miesiaca, ostro pracuje na rehabilitacji, katuje grupe kulszowo-goleniowa ale strasznie opornie idzie (czworoglowy elegancko). Dlugo miesnie tylniej grupy beda wracac do siebie? Z gory dzieki za odp

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 696 Data: 1/29/2014 12:31:54 AM Liczba szacunów: 0
  • więzadła rzepki kolana

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    miałem przecięke więzadło rxepko kolana lewego. Jka szybko zrastają sie wiezadła i jak jepotem rechabilitować

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 473 Data: 10/28/2012 6:50:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Uraz kolana - naderwanie więzadła..

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    jakie cwiczenia

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 423 Data: 11/24/2013 7:57:43 PM Liczba szacunów: 0
  • czy bez ACL można funkcjonować?

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Acl i Pcl ,to sa krzyzowe wiezadla kolana.One sie nie goja trzeba je naprawiac.MCL to boczne ono sie regeneruje.Mam nadzieje ze u Ciebie wszystko bedzie oki.Powodzenia

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2010 9:55:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na stawy ?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Nie wiem, czy to tylko ja, czy te preparaty typu Ortonflex czy Collaflex totalnie na mnie np. nie działają. Już o wiele bardziej chwalę sobie ćwiczenia wzmacniające więzadła. Kolana są wtedy stabilniejsze. A co sądzcie, tak na marginesie, o mazidłach i smarowidłach? Czy oldschoolowa maść końska jest warta tych xx groszy? Czy lepiej kupić Harpagon [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 15085 Data: 12/10/2018 12:12:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] wzrostu, tych ćwiczeń nie zastąpisz żadnymi innymi. Z tego co wiem MC nie jest ćwiczeniem które jakoś nadmiernie obciąża kolana, Wuchta robił ciągi po operacji zerwanego więzadła krzyżowego i to ciężarami rzędu 250-280kg więc nie wydaje mi się aby twoja kontuzja była na tyle poważna. Chyba że się mylę... BTW: przysiady z uzyciem rozsądnego [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1820 Data: 4/13/2010 6:40:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] niestabilności stawu kolanowego, co może utrudnić lub wręcz uniemożliwiać chodzenie. Skręcenie lekkie może być leczone zachowawczo Po niewielkim urazie nadwerężającym tylko więzadła kolana można zastosować opatrunek unieruchamiający staw kolanowy na okres od 2 do 4 tygodni. Stosuje się specjalne ruchome wzmocnienia - stabilizatory stawu lub [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2008 9:24:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Nogi

    Post
    Zdrowie i Uroda

    krzywe nogi u pilkarzy czasem sie zdarzaja ale nie zawsze jest to spowodowane graniem w pilke. no ale tez zdarzaja sie przypadki ze to wlasnie od grania i jest to najczesciej spowodowane uderzaniem pilki wewnetrznym podbiciem stopy (od tego ruchu wzmacniaja sie wewnetrze wiezadla kolana co powoduje ze podudzie (czesc nogi ponizej kolana ;) ) jest [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2174 Data: 6/14/2004 1:38:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.3

    Post
    Inne dyscypliny

    wygrzewa sie miesnie i wiezadla:) kolana raczej chldozic;p

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2012 3:08:15 PM Liczba szacunów: 0
  • BÓL KOLANA,POMOCY!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Tak sie zastanawiam dlaczego nie poszedłeś do podstawowego lekarza ortopedy tylko od razu do chirurga? Mogłeś uszkodzić więzadła kolana a przeciętny ortopeda robiąc 2 testy jest wstanie to określić.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 728 Data: 6/9/2013 12:04:19 AM Liczba szacunów: 0
  • PROPOZYCJA PLANÓW TRENINGOWYCH

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    [...] na palce (łydki) Co prawda brzuch robię na końcu, chyba nie szkodzi :P Moja przygoda z siłownią trwała 7 miesięcy, ale nadszedł czas operacji kolana (rekonstrukcja więzadła krzyżowego) i musiałem zawiesić rękawiczki :) teraz powoli wracam, zacząłem ćwiczyć jak powyżej (oprócz ud przez kolano, ale za miesiąc zacznę z małymi ciężarami) i [...]

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2014 6:29:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] jedynie z cienkimi pasmami o zachowanej ciągłości - cechy częściowego zerwania. Więzadło krzyżowe tylne, więzadło właściwe rzepki, ścięgno mięśnia czworogłowego uda oraz więzadła poboczne strzałkowe, o zachowanej ciągłości, o prawidłowej grubości i strukturze. Poszerzenie i niewielkie zatarcie struktury więzadła pobocznego piszczelowego, ze [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2011 3:27:33 PM Liczba szacunów: 1
  • [...] nie zgadzam, przeciez nie pozwole grzebać w kolanie pierwszemu lepszemu ortopedzie. Prywatnie poszedłem na rezonans magnetyczny, w którym wychodzi uszkodzenie łąkotek oraz więzadła krzyzowego ACL. Następnie trafiam prywatnie do Katowic dok. Widuchowski ordynator z Piekar ŚL. Stwierdza że mam zerwany ACL, ale spotkamy sie na artroskopi w celu [...]

    Odpowiedzi: 998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2011 8:33:47 PM Liczba szacunów: 0
  • ROZCIĄGANIE!!!!!

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    [...] mające na celu wydłużanie więzadeł jest niebezpieczne. Gdy dzieci rozciągają się balistycznie lub statycznie, ich mięśnie nie kurczą się tak mocno, jak u dorosłych i ich więzadła mogą być rozciagane. Należy zwrócić uwagę, że jeśli więzadło jest rozciągane powyżej 6% swej normalnej długości, to ulega zerwaniu. Nie ma potrzeby rozciągania [...]

    Odpowiedzi: 672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2005 7:51:44 PM Liczba szacunów: 0