SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

w koszuli

  • w białej koszuli do dentysty

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] wzięła zgłębnik i mi ruszałą w tej dziurze ... Wierzchołek korzenia jest don wyczyszczenia. Ja chciałem uciec z fotela ale dwie asystentki mnie trzymały a dentystka wierciła długo . Bardzo bołało . Znieczulenie nie pomogło. Czy tak długo robiła ze względu że ja przyszłem w białej koszuli czy cos innego... Proszę o jak najwięcej odpowiedzi

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 801 Data: 4/18/2013 4:20:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobór koszuli do wyciskania.

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Bardzo bym prosil specow o pomoc w doborze rozmiaru i firmy Moje wymiary to: barki na luzie:125cm klatka na małym wdechu(lekko powyżej sutków): 104cm klatka napięta z motylami: 112cm biceps na luzie: 38cm biceps napięty: 41cm waga: 88kg wzrost: 183cm Ps. Wyciskam z dosc duzym mostkiem i lokciami do srodka. Bardziej polecane w tego typu [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 801 Data: 2/7/2010 12:22:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [s] koszuli DC Metoda

    Temat
    Targowisko

    sprzedam koszulki metoda rozmiar M oraz Dc rozmiar M i spodnie dresowe Nike bawelna rozmiar xl z metka nowka !! Zmieniony przez - keypek9215 w dniu 2011-03-12 22:54:23

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 703 Data: 3/12/2011 11:04:02 AM Liczba szacunów: 0
  • rozmiar kostiumu i koszuli

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Witam, w najbliższym czasie przymierzam sie do kupna katany a/s oraz super centuriona, dodam ze bedize to moj pierwszy kontakt z sprzetem, moja waga 75 kg. Obwod ramienia wyprostowane 29, napiete 33, obwod klatki 95, barki 112, udo w odleglosci 10 cm od kolana 45, w najgrubszym miejscu 52 (noga nie napeta). Pzdr

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1967 Data: 4/11/2010 11:58:29 AM Liczba szacunów: 0
  • dobieranie koszuli i krawata do czarnej sukienki

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    mam problem. na studniowke zakladam czarna sukienka ze srebrnymi dodatkami- jaka koszula i krawat dla mojego partnera? klasyka czy moze cos bardziej wyszukanego? chce zeby nie bylo to nudne i banalne

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2838 Data: 1/12/2011 7:09:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze Koszuli :)

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Cześć, szukam dla siebie koszuli która podkreśli moją sylwetkę, taką codzienną na 18-stke na jakieś imprezki itp. pod którą mogę założyć białą koszulkę i to nieźle wygląda :) może znacie jakieś sklepy z takimi koszulami? :) Szkoda ,że niema tematu Odzież :D

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 435 Data: 2/28/2012 7:47:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska planu treningowego do koszuli wyciskaniu leżąc...

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam..Potrzebował bym rozpiskę planu treningowego do koszuli wyciskaniu leżąc...Co proponujecie ? max w koszuli 230kg..bez 190x2 ...

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 498 Data: 12/30/2014 2:56:14 PM Liczba szacunów: 0
  • pudzian i rekord na klate....

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe
    PRO

    [...] miał chyba nawet rekord europy wiec koszulka nie dodawała mu wiecej niz no te 30kg (zakładam spadek siły przy spedku masy ). A znam osoby co w tej samej wadze dodają 50kg w koszuli. Zreszta po tym stwierdzeniu sądze, ze nie dźwigaleś nigdy w koszuli wiec nie wiesz jak to jest i jestes pewny, ze założysz koszule i dodasz 40-50kg . To jest tak [...]

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2007 11:03:17 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Brann- Headlong

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    [...] sztywna głowa. Ma brudne okulary, nie ma pod ręką chusteczki - papierem toaletowym nie wytrze za żadne skarby tego świata. Będzie afera na całe osiedle. Chodzi zawsze w koszuli zapiętej na ostatni guzik - może się dusić, ale guzika nie odepnie. Spodnie ściśnięte paskiem, aż flaczki zdają sie wychodzić itd. Ale to chyba pod IS podchodzi.. [...]

    Odpowiedzi: 2866 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2018 8:18:46 AM Liczba szacunów: 0
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY vol 4 !!!

    Post
    Kuchnia SFD
    PRO

    Dobry wieczór mój dzisiejszy dzień prezentował się tak Na śniadanie wpadły 2 drobiowe i 2 cielece oraz półtorej kajzerki i jajco w koszuli Drugie śniadanko w wersji na słodko bo potrzeba było energi i to dosyć sporo Obiad spokojniej burger z zmielonej piersi kuraka w kształcie litery o z jajem w środku i plasterki sera na gorze Lunch skromnie [...]

    Odpowiedzi: 10941 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2016 8:27:03 PM Liczba szacunów: 2
  • GINEKOMASTIA cz. 4

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    [...] na basenie, nawet na studiach muszę odrobić basen bo zbyt bardzo się krępowałem aby chodzić na zajęcia w terminie. Przez cały ten okres zawsze chodziłem w bluzie albo w koszuli. W lecie jedyne tshirty to te z dużymi nadrukami na klacie typu surgepolonia albo jakieś zespoły no i zawsze w lecie białe ręce od rękawa w górę :D Na początku [...]

    Odpowiedzi: 5050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2016 9:10:38 AM Liczba szacunów: 0
  • GIEŁDA SPRZĘTU !!!

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe
    PRO

    Z tego wniosek, że Adam wystartuje w koszuli 42 to się szykuje w wadze 74 kg.

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2016 6:43:45 PM Liczba szacunów: 0
  • GIEŁDA SPRZĘTU !!!

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe
    PRO

    wg mnie powinieneś kupić 48, ale jeśli jeszcze nigdy nie wyciskałeś w koszuli to dobrym wyjściem będzie na początek kupić ciut luźniejszą....

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2006 12:13:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Gojenie sie tatuazu!

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam! Miałem podobnie, na drugi dzień musiałem być w koszuli. Po rozmowie z tatuażystą i przeglądnięciu kilkunastu stron z tym związanych, postanowiłem zakładać koszulkę na ramiączkach pod spód. Wstawałem 2h przed pracą, aby posmarować i później drugi raz po pracy. Co do przyklejania - owszem zdarzało się. Rozwiązaniem okazało się lekkie [...]

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2008 3:24:21 PM Liczba szacunów: 1
  • Dzień Wyciskania Leżąc w Fit For Free Poznań 29-10-2017

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    [...] Maceek lubi ekstremalne doznania-w koszuli do wyciskania + Monster:) [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 7006 Data: 10/29/2017 9:01:29 PM Liczba szacunów: 2
  • Zamkłem spam.otwieram temat, Dex do nauki taki poemat

    Post
    ActivLab

    [...] sie z dupera obchodzic %-), szampan roze, czekoladki xd g shocka nie bierz bo wstyd xd jakis elegancki jak masz, jakies rurki, kuszula xd już jadę w ten p***zielec k***a w koszuli jak rano jedziemy dojedziemy to ja chce po gorach pochodzic bylem tam 3 razy nigdy nie chodzilem po dzikich gorach ^^ szampan i cos mocniejszego bedzie xD jej moj [...]

    Odpowiedzi: 110697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2015 9:14:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Zamkłem spam.otwieram temat, Dex do nauki taki poemat

    Post
    ActivLab

    Ze kanapki co pracy czy co xD ? Szkolenie dostane 2-3 tygodnie. Mnie nie biora i nie placa bo to umiem co mam robic tylko ze kumaty jestem i znam 2jezyki obce. teraz kurfa w koszuli do roboty bede szedl a tak zawsze kombinezon firmowy mialem %-) Zmieniony przez - bro321 w dniu 2017-08-08 19:18:02

    Odpowiedzi: 110697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/8/2017 7:16:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Zamkłem spam.otwieram temat, Dex do nauki taki poemat

    Post
    ActivLab

    Ten Wałga z K** co nagrywa te filmik co tam wyciska na klate w koszuli dobry jest normlanie tma napedala ze koksi i co bierze xD

    Odpowiedzi: 110697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2017 7:53:06 PM Liczba szacunów: 2
  • Zamkłem spam.otwieram temat, Dex do nauki taki poemat

    Post
    ActivLab

    pofer a w koszuli bym sie tobie podobał%-)? siema Czesiek%-)

    Odpowiedzi: 110697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/26/2015 10:43:28 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Moja siłownia to nie karuzela fikcji, wchodzę na cykl, dziś podlegam abolicji.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] sie widział ciemna koszula spodnie buty wszystko ciemne czarne/granatowe srebny zegarek i moze byc kurtka skóra xD%-) ale skóry raczej kupowac nie bede choc nie wiadomo a w koszuli tez przeciez łazic non stop nie bede zwłascza w zime to lepiej bluze bo cieplej w bluzie %-) no ogolnie na codzien to lepiej chyba w bluzie chodzic %-) choc w koszuli [...]

    Odpowiedzi: 56534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2018 11:49:24 AM Liczba szacunów: 0