SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

vitamin d3

  • SFD - Vitamin D3 + K2

    Temat
    SFD

    /SFD/Images/2016/5/20/3316ea6dceae4693a87c1e7911564039.jpg Opis - Pomaga w prawidłowym funkcjonowanie układu odpornościowego - Poprawia siłę mięśni i stawów - Przyczynia się do prawidłowego krzepnięcia krwi - Pomaga w utrzymaniu zdrowych kości - Ułatwia wchłanianie wapnia Vitamin D3 + K2 to suplement diety zawierający witaminy D3 (cholekalcyferol)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1916 Data: 2016-05-20 12:24:34 Liczba szacunów: 0
  • Scitec nutrition - Vitamin D3

    Temat
    Scitec nutrition

    http://www.sfd.pl/sklep/produkt_img/Vitamin_D3_i27373_d400x400.jpg Vitamin D3 Opis -Poprawia siłę mięśni i stawów -Pomaga unikać przewlekłych chorób -Lepsza wydajność sportowa -Witamina D3 o wysokim stężeniu 500 IU Vitamin D3 Scitec Nutition -wzmacnia układ odpornościowy i czynności tarczycy. Niedobór może powodować problemy z kośćmi, stawami i ner

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 7099 Data: 2012-06-05 11:35:26 Liczba szacunów: 0
  • Myprotein - Vitamin D3

    Temat
    Myprotein

    http://www.sfd.pl/sklep/produkt_img/Vitamin_D3_i30891_d380x380.jpg Opis - Poprawia siłę mięśni i stawów - Pomaga unikać przewlekłych chorób - Lepsza wydajność sportowa Vitamin D3 jest idealnym produktem dla każdego z niedoborem witaminy D w łatwej do przełknięcia kapsułce. Suplement zawiera aż 2500IU w miękkiej żelowej kapsułce. Witamina D odgrywa

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 4485 Data: 2014-04-29 22:03:27 Liczba szacunów: 0
  • DAA ULTRA + OLIMP HELA MZB VITB6 + VITAMIN D3

    Temat
    Odżywki i suplementy

    oje libido było większe oraz moje nasienie było lepszej jakości. Chciałem was zapytać co mógłbym dodać do DAA ULTRA oraz OLIMP HELA MZB żeby były jakieś efekty. Będę też brał vitamine D3. chciałem zapytać czy musze coś brać na zahamowanie produkcji nadmiaru estrogenu, czy wystarczy MZB? dodam że ćwiczę 2-3 razy w tygodniu. Nie zależy mi tylko na wi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 578 Data: 2015-06-25 22:40:14 Liczba szacunów: 0
  • Myprotein - Vitamin D3 - 180kap - kiedy?

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam, kiedy można się spodziewać tego produktu? ;) http://www.sfd.pl/sklep/Myprotein_Vitamin_D3-opis30891.html

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1262 Data: 2016-05-22 12:48:42 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na samym DHEA

    Post
    Doping
    PRO

    Witam, wiem że temat stary ale mam pytanie odnośnie DHEA. Jeden z polecanych przez forum spalaczy bez stymulantów (źle reaguje na kofeine) - LEAN FX zawiera 75mg DHEA w pigułce - zalecana dawka 3x dziennie wiec 225mg. Reszta ze składu zakładam ma marginalny wpływ. Czy taka dawka jest bezpieczna? Ja stosuje jedno opakowanie 84tab. 2x dziennie więc s

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 13229 Data: 2016-07-24 11:23:20 Liczba szacunów: 0
  • Witamina D - a poziom testosteronu

    Post
    Badania naukowe

    ylądował w szpitalu. Co kompletnie nie ma nic wspólnego z dyskusją. Jeżeli ktoś chce sprawdzone, rzeczowe badania nad D3 (i nie tylko), to polecam portal http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed Badania kliniczne nad przeróżnymi specyfikami z całego świata. Po prostu wpisujecie hasło jakie Was interesuje. W tym wypadku na przykład "vitamin d3" i heja.

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-10 02:33:27 Liczba szacunów: 0
  • *** Hardkorowy - NIEHORMONALNY - zestaw suplementów!

    Post
    Odżywki i suplementy

    A tak z technicznej strony tu jest sklad Lean FX, ktore skldniki odpowiadaja za obnizenie kortyzolu? DHEA? Vitamin C - ( l-Ascorbic acid )90 mg17% Vitamin D3 - ( Cholecalciferol )9 mg139 Potassium - ( as Potassium Iodide )0.5 mg* Olive Leaf Extract - ( Standardized to 15% )333 mg* Cats Claw Extract - ( standardized to 1.5% Indoleamines )50 mg* DHEA

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-23 19:30:58 Liczba szacunów: 0
  • Witamina D - a poziom testosteronu

    Post
    Badania naukowe

    niebezpieczny 25OH to dawka 250 nmol/L np.: http://ajcn.nutrition.org/content/85/1/6.long Ale nie trudno znaleźć badania mówiące o bezpiecznym poziomie nawet 500! (np.:Vieth R.: Why the optimal requirement for vitamin D3 is probably much higher than what is offi cially recommended for adults. J. Steroid Biochem. Mol. Biol., 2004; 89–90: 575–579).

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-25 18:01:36 Liczba szacunów: 0
  • Solarium - za i przeciw ....

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tóre bardzo podwyższa groźbę raka skóry. UVA także opala, ale mechanizm jest inny. Vitamin D3 deficiency UVB is necessary for the conversion of 7-dehydrocholesterol to active vitamin D3. Sunscreen use blocks the skin’s synthesis of Vitamin D3, (Matsuoka LY, Wortsman J, Hollis BW., Use of topical sunscreen for the evaluation of regional sy

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 8848 Data: 2003-03-21 16:51:32 Liczba szacunów: 0
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jesli ktos chcialby troche pokombinowac i zrobic sobie samemu jakis suplement w proporcjach takich jakie Wam pasuja to polecam strone: http://www.customcapsule.com/ Macie substancje podzielone na: VITAMINS: Vitamin A (Vitamin A acetate) Beta Carotene (ProVitamin A) Vitamin C (Ascorbic Acid) Vitamin D3 (Cholecalciferol) Vitamin E (dl-a

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-09 00:30:20 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    PUSH 3 1. Gironda dips R10 10x10 / 10x25 / 10x35 / 15x22,5 / 18x10 10x10 / 10x35 / 10x45 / 16x30 / 20x15 2. Wyciskanie hammer klatka 4x 15x62,5 / 12x70 / 10x77,5/ 10x77,5 15x67,5 / 12x75 / 10x82,5 / 10x82,5 3. Wyciskanie hantli skos 4x12 31,5kg 33,5kg 4. Wyciskanie hammer barki 5x 20x55 / 15x60 / 10x65 / 10x65 / 10x65 20x50 / 15x57,5 / 12x65 / 12x

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-19 19:11:40 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    PULL 3 1. Wiosło półsztangą R12 15x70 / 15x90 / 15x110 / 21x100 / 25x90 12x70 / 12x100 / 12x125 / 17x112,5 / 21x100 2. Ściąganie szeroko nachwyt 5x 25x52,5 / 20x57,5 / 15x62,5 / 15x62,5 / 15x62,5 20x60 / 15x65 / 12x70 / 12x70 / 12x70 3. Ściąganie hammer podchwyt 5x15 45kg 60kg 4. Podciąganie klamry do brody 5x 25x37,5 / 20x42,5 / 15x47,5 / 15x47,5

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-23 08:01:18 Liczba szacunów: 0
  • Solarium - za i przeciw ....

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Gdyby go nie było, toby nie opalało UVB jest pochłanianie przez zwykłe szkło, ale kwarcowe je przepuszcza, stąd nazwa 'kwarcówka': HEALTH BENEFITS A) VITAMIN D Sunlight is not only the most important source of Vitamin D3, but it also maintains the appropriate level of Vitamin D3 in the body. Solaria, using small proportions of UVB, can also be r

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 8848 Data: 2003-03-21 16:22:29 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    No f***ing way Marian! Dzisiaj jest ten dzień, kiedy popatrzyłem do lustra, popatrzyłem na zdjęcia z niedzieli i powiedziałem sobie „Co Ty odpier...?! Nie po to tyle zapierdzielałeś, żeby teraz wszystko poszło w p***u”. Więc co najwyżej zjemy coś po treningu, jeśli chłopaki będą mieli ochotę i tyle. A tak robię sobie czystą michę na cały weekend :-

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-22 16:42:52 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    19.07.16 Dzisiaj rano waga 79,5kg, czyli w zasadzie tyle co jak zacząłem się odwadniać. Zobaczę czy jutro nie będzie odbicia wody. Jeśli nie, to znaczy, że 3 dni rozpusty uszły mi płazem, ale coś w to wątpię %-). Teraz w tym tygodniu robię sobie lekkie w miarę treningu, bez wyraźnego schematu, to co lubię. Trening Barki + biceps: 1. Wyciskanie na

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-19 21:33:18 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    20.07.16 Poprzedni dzień przetrzymałem bez cheata, w środę miało być tak samo... Ale, że środa, to dzień loda %-) Trening Nogi + łydka: 1. Uginanie nóg siedząc - 4s 2. Martwy na prostych - 4s 3. Siady - 4s 4. Wykroki - 4s 5. Suwnica - 4s 6. Wyprosty nóg - 4s 7. Wspięcia siedząc - 4s 8. Wspięcia stojąc - 4s Wieczorem trening kolarski, o czym poniże

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-21 10:20:23 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    28.07.16 Wczoraj był off, więc dzisiaj motywacja X milion, więc było idealnie przy plecach. Trening Plecyi: 1. Ściąganie podchwytem na wyciągu górnym - 15x90kg; 15x90kg; 15x90kg; 15x90kg; 2. Wiosłowanie szeroko nachwytem - 12x70kg; 10x80kg; 8x90kg; 7x100kg + 6x60kg 3. Wiosłowanie na hammerze - 4s po 12-10 powtórzeń 4. Przyciąganie rączek wyciągu po

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-28 21:22:45 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    29.07.16 Dzisiaj wyjątkowo trening popołudniu, bo razem ze znajomym trzasnęliśmy szybkie barki z łapami. Trening Barki + ramiona: 1. Unoszenie bokiem - 20x12,5kg; 15x15kg; 12x17,5kg; 12x17,5kg 2. Wyciskanie na suwnicy sprzed brody - 15x40kg; 9x50kg; 8x50kg; 8x50kg 3. Unoszenie sztangielek przed siebie - 15x10kg; 12x12,5kg; 12x12,5kg 4. Odwrotny Bu

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-29 20:54:39 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    24.07.16 Za mną dość aktywny weekend na zakończenie urlopu. Co prawda nie byłem na zawodach w Kielcach, ale zwiedziłem trochę Polski i oczywiście siłowni ;-) Trening Barki + biceps: 1. Unoszenie bokiem rączki wyciągu dolnego zza siebie - 4s 2. Wyciskanie na hammerze - 4s 3. Unoszenie sztangi przed siebie - 4s 4. Odwrotny butterfly - 4s 5. Uginanie

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-24 19:50:53 Liczba szacunów: 0