SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

usa bialko

  • 6750g - Anaboliczne bialko serwatki USA za jedyne 249 zl !

    Temat
    Odżywki i suplementy

    UWAGA - Promocja Wakacyjna ! (tylko do wyczerpania zapasow) Anaboliczny Posilek Zastepczy - az 42g bialka na porcje Zestaw 3 opakowan MRP za jedyne 249 zl ! (oszczedzasz az 150 zl !) w zestaw wchodzi: 1 x MRP 2250g Truskawka 1 x MRP 2250g Wanilia 1 x MRP 2250g Czekolada Link do zestawu: http://************/index.php?cmd=15&id=194 Dodatkow [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3505 Data: 7/17/2006 10:45:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Dobre białko z USA do sprzedania!!!!

    Temat
    Targowisko

    Orginalna,nowa puszka 5IB czyli ok 2300g(80 porcji) - 100% Whey Protein firmy Optimum Nutrition's. Whey Protein w jednej porcji ma 23g białka serwatkowego będącego specjalistyczną mieszaniną frakcji serwatki produkcji Optimim Nutrition i tylko 1,5g tłuszczu oraz 3g węglowodanów. Ta jedyna w swoim rodzaju formuła zawiera koncentrat białka [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1460 Data: 3/15/2005 6:58:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko InFusion EXP-USA godne uwagi?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich znalazlem Ciekawe białko Firmy EXP . Miałem kiedys od nich Gainera i nie narzekałem Super smak. A co myslicie o tym bialku? Cena ładna. Nie bde dawal linku bo nie mozna ale wpiszcie w allegro: Tanie jak z Ostrowi jakość 1000% InFusion* EXP-USA

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 7395 Data: 1/28/2011 10:26:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie najlepsze białko z USA?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Chce kupić jakieś dobre białko serwatkowe (ewentualnie jakieś połączenie) z USA tylko nie wiem za bardzo jakie mam wybrać... Tu podaje kilka nazw: DYMATIZE Elite Whey Protein, Volu-Mass 5.0, IsoBolic. Jeśli ktoś z Was kiedykolwiek próbował jednego z tych białek proszę o opinie. A może ktoś z Was próbował innych białek z USA?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 5573 Data: 9/21/2007 11:07:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Sprzedam BIALKO Z USA i dvd ANIMAL

    Temat
    Targowisko

    WItam was. Normalnie nie zamieszczam tego typu ogloszen ale jak mam to wyrzucic to moze sie komus przyda heh. Mam izolat bialka serwatkowego firmy 4everFIT. FRUIT BLAST. Smak tempting apple. Jest wiecej niz polowa cale to 2.27 kg a jest ok 1-3-1.5 kg. Dla zainteresowanego zwaze dokladnie. waznosc X 2007 Tak samo plyta dvd animal "Delts" czesc [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2070 Data: 7/25/2007 1:57:04 PM Liczba szacunów: 0
  • bialko z USA????

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Cze. Pytanie od poczatkujacego: wyjezdzam do USA w sobote, czy oplaca sie sie sciagnac jakies odzywki bialkowe stamtad? I w jakich sa cenach w Polsce? Troszke cwicze, po powrocie za 3 tyg. planuje diete tluszczowa a pozniej moze troszke przybrac na masie ale tylko w miesnie. Nie interesuje mnie pakowanie i budowanie strasznej masy, cwicze dla [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3418 Data: 8/26/2002 11:00:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Bialko nr.1 i co z USA

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Ktore bialko jest numerem jeden na liscie tych najlepszych ?? Jaka odzywke warto kupic w USA ktorej nie ma w Polsce ?? Taka bardzo konkretna ?? Jezeli oczywiscie taka jest ??

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 5189 Data: 5/4/2006 12:11:18 AM Liczba szacunów: 2
  • bialko z usa ktore efektywniejsze .?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    SZYBKIE PYTANIE KTORE BIALKO MAM WYBRAC ? I CZY SLYSZELSCIE COS O NICH??? DO WYBORU TYLKO DWA WIEC PROSZE O KONKRETNA ODP A NIE TYPU JAKIA MASZ DIETE STAZ ITP . BO WSZYSTKO W PROFILU. Mam mozliwosc kupna odzywki prsto z usa wiec chcialbym sprobowac cos dobrego z rynku ze stanow 1. Muscle Pharm combat powder 2. CytoSport Gunine Muscle Milk

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3164 Data: 5/29/2017 10:20:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Suple, głównie staki i białko z USA.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam! Przeleciałem mniej więcej i nie trafiłem na nic ciekawego co by mnie interesowało. Chodzi mi głównie o staki i białko z USA. Jak to wygląda? Ile kosztuje przesyłka? I jak wyglądają ceny samych supli? Bo wiem, że suple Amerykańskie są ciekawymi rzeczami doładowane i nieźle orają.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 700 Data: 6/2/2010 2:22:02 PM Liczba szacunów: 0
  • [Sprzedam] Białko BioTech-USA Muscle Zyme 908g 70%

    Temat
    Targowisko

    link do aukcji http://www.allegro.pl/item1030813332_bialko_biotech_usa_muscle_zyme_908g_tanio.html

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1066 Data: 5/7/2010 7:12:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie białko zakupic w USA?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    SIEMA CHCIAłBYM WAS ZAPYTAC JAKIE BIAłKO WARTO ZAKUPIC W USA I PRZYWIESC DO POLSKI???

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 860 Data: 7/5/2006 12:18:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Pilnie kupie białko z USA

    Temat
    Targowisko

    najlepiej ponad 2 kg

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 524 Data: 9/14/2011 3:21:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny pod HST, cel MASA

    Post
    Iron Horse Series

    Marcin Ci pomoze z dieta, moim zdaniem od razu narzuca sie fakt zbyt duzej ilosci bialka w diecie. Ta moda przyszla z USA, bialko, bialko, bialko. Jesli bierzesz towar, to napisz jaki i ile. Jesli nie, to obetnij te bialko. Bo jesli robisz to bez ingerencji w uklad hormonalny, to maks 2g na kg masy ciala, a nie prawie 3... Mocna przesada. [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1243 Data: 12/21/2010 10:39:22 AM Liczba szacunów: 0
  • SMAKOWA OSTROWIA !

    Post
    Odżywki i suplementy

    son racja - ale to ze w usa białko jest tnie to raczej zasługa molocha w tej dziedzinie jakim jest Optimum - robi przeogromne ilości białka w ultra i mikroflirtacji - ze zabija reszte dostarczycieli białka - doszło do tego nawet, ze co raz wiecej firm kupuje juz gotowe białko od odpitmuma i dodaje własne smaki potem pakując na hala produkcyjnych [...]

    Odpowiedzi: 273 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2006 6:32:14 PM Liczba szacunów: 0
  • dziwne i zastanawiajace

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jelonek..jesteś wyjątkowo nieuprzejmym typem, agresywnym i wogóle nie masz zieolnego pojęcia o temacie - i co z tego, że jat więcej białka - serwatka to najtańsze białko, w USA białko sojowe i jajeczne jest znacznie droższe i nie pojąłeś mej odpowiedzi, białko w gainerze/bulku to dodatek, za który płaci się najmniej a cena wynika głównie z [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1795 Data: 10/13/2003 1:40:38 PM Liczba szacunów: 0
  • ***Mikołaj już w lesie, pewnie ome niesie-DOPING SPAM***

    Post
    Doping

    ej chlopaki mieliscie kiedys do czynienia z bialkiem MRM METABOLIC WHEY? bo ****a jest tam miarka, ktora ma niby 28,5grama, ale chce sie upewnic bo wyglada ona na 100gram a nie niecale 30 *****sko wielka widac ze usa bialko

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2007 7:23:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Urząd celny. Zawiadomienie. Odzywki z USA POMOCY!!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    miałeś farta po częsci:) znam takich co jak zamawiali suple z usa (białko i jakieś inne cuś tam mniejsz z tym co) to musiał pootwierać kubełki bo robili testy na prochy:) czy czasem w paczce z bialkiem nie ma amfy:D

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 13321 Data: 1/3/2007 9:00:08 AM Liczba szacunów: 0
  • suplementacja wrzesien - grudzien (cel: siła)

    Post
    Odżywki i suplementy

    duże dawki.. ile ważysz ? za taki hajs to juz można zrobić konkretny cykl, 1500 to nawet aż za dużo. napewno cykl opierałby się głównie o amerykańskie cukiereczki ja bym zrobił tak: BCAA z Nutrabolics - dobra jakoś , same estry Gainer - Vitala dobry ,ale ja bym spróbował cos z USA Białko - tez by się przydało , hajs jest to czemu nie izolacik i [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1503 Data: 7/10/2007 1:47:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie-dla kobiet

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    oto znalazłam.... Dieta niskowęglowodanowa W USA, a ostatnio także w Europie, karierę robi "dieta niskowęglowodanowa", która poróżniła dietetyków i naukowców. Z powodzeniem stosuje ją szerokie grono hollywoodzkich gwiazd, a w amerykańskich supermarketach na fali żywieniowej mody pojawiły się już niskowęglowodanowe ciasteczka. Zważywszy [...]

    Odpowiedzi: 779 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2004 7:34:21 PM Liczba szacunów: 0
  • NADMIAR BIAŁKA NISZCZY NERKI - POTRAKTUJ TO POWAZNIE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Tak wklejam Ci ciągle ten jeden artykuł, który odnosi się do 111 referencji naukowych (niżej). Żeby była jasność Ty jako osoba z dysfunkcją nerek musisz ograniczyć białko w diecie. Nie polecam takich ilości białka jak Ci się wydaje albo jak Ci pasuje do tego by mieć o co się sprzeczać, znależć na siłę winnych... 1. King AJ, Levey AS: Dietary [...]

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2007 11:15:51 PM Liczba szacunów: 1