SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

uda i posladki cwiczenia na silowni

  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    y wykonywałam ćwiczenia na różne partie ciała, m.in.: - ramiona (sztangielkami 5kg, kettle, czasem wyciąg, liny TRX), - (skłony w leżeniu płasko, unoszenie nóg w podporze), - uda i pośladki (wypychanie na suwnicy, przysiady wykroczne z kettlami), - klatka (sztangielki w leżeniu na ławce). Aktualnie zdiagnozowano u mnie obniżenie kręgu L5-S1. Stąd w

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-25 14:08:35 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    y wykonywałam ćwiczenia na różne partie ciała, m.in.: - ramiona (sztangielkami 5kg, kettle, czasem wyciąg, liny TRX), - (skłony w leżeniu płasko, unoszenie nóg w podporze), - uda i pośladki (wypychanie na suwnicy, przysiady wykroczne z kettlami), - klatka (sztangielki w leżeniu na ławce). Aktualnie zdiagnozowano u mnie obniżenie kręgu L5-S1. Stąd w

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-25 19:37:49 Liczba szacunów: 1
  • LepszY Tyłek lepsza Ja :)

    Post
    Ladies SFD

    5minut w jeden dzień bez treningu siłowego wykonuje 50-60trening kardio ( orbitrek w domu lub szybki marsz na dworze ) TRENING A jest robiony dwa razy w tygodniu Triceps +uda i pośladki *ćwiczenia z linkami na górnym wyciągu 3*12 *prostowanie przedramion 3*12 4kg *prostowanie przedramion leżąc na ławce ze sztanga 3*12 10kg *podciąganie sie-

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 16706 Data: 2018-10-04 20:08:35 Liczba szacunów: 0
  • Trochę o wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    źle. Przede wszystkim, należy jednak pamiętać, żeby: - nogi mieć rozstawione na szerokość barków (nie tuż przy sobie i nie w dużym rozkroku) - schodzić tylko tak nisko, żeby uda były prawie równoległe do ziemi (pomiędzy łydką a udem w skrajnej pozycji powinien być kąt 90 stopni � udo nie jest wtedy równolegle do ziemi, ponieważ przy prz

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-12 19:09:39 Liczba szacunów: 0
  • Trochę o wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    źle. Przede wszystkim, należy jednak pamiętać, żeby: - nogi mieć rozstawione na szerokość barków (nie tuż przy sobie i nie w dużym rozkroku) - schodzić tylko tak nisko, żeby uda były prawie równoległe do ziemi (pomiędzy łydką a udem w skrajnej pozycji powinien być kąt 90 stopni � udo nie jest wtedy równolegle do ziemi, ponieważ przy prz

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-09 10:57:07 Liczba szacunów: 0
  • Viki DT/pods. s.33,38/ciąża s.45/powrót s.71

    Post
    Ladies SFD

    teraz więcej energii na treningach :-D Zobaczymy jak to wpłynie na pomiary. Chciałabym uzyskac jak najlepszy efekt na koniec września, mam wtedy ważną imprezę rodzinną. Jeśli uda się w tym czasie dołozyc kcal to będzie fajnie :-) Planuje tez zwiekszyć ilość treningów do 5 w tygodniu i częściej ćwiczyć na zewnątrz. Po imprezie mam zamiar skupic sie

    Odpowiedzi: 1379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-01 14:38:18 Liczba szacunów: 0
  • Kynga / estímulo - reacción

    Post
    Trening dla początkujących

    - - TRENING - - Ostatnia wizyta na siłowni była wspomagana przez personalny plan treningowy (i wolę myśleć, że trener się przyłożył przy jego układaniu niż że wywaliłam kasę w błoto). A, że nie posiadam wszystkich maszyn :) , to w oparciu o materiały z SFD, dopasowałam go bardziej do warunków domowych. Obciążenie 3kg. ==============================

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 3966 Data: 2010-12-11 11:53:08 Liczba szacunów: 0
  • kavva/blog/redukcja second edition start str:147str

    Post
    Trening dla początkujących

    Integra hmm nie mysle o nich do 15 tej pitem jest gorzej ale teraz sobie mysle ze jak je bede jadla to nigdy przenigdy nie wyjdzie mi redukcja to nigdy przenigdy--> nawt pomaga :) i chyba fakt ze poraz pierwszy od jakis 10 lat jade na wakacje na 2 tyg :) w sierpniu, jest motywacja ------------------------------------ Ludziska!!! własńsie z siło

    Odpowiedzi: 1931 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-16 20:14:09 Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna i trening do oceny i poprawki//poczatkujaca

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    . z tych posilkow mniej wiecej wychodzi dziennie okolo 35-45g tluszczy, 100g bialka, 150g weglowodanow. bmi-20, waga 50kg, wzrost 160cm. Otluszczone partie ciala: posladki i uda<do straty w obwodach po okolo 6cm>, reszta bez tluszczu raczej, delikatnie zarysowane miesnie<cwicze czasem w domu:cwiczenia na cale cialo na macie,itp.,z hantlam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 2005-04-18 23:13:29 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska treningowa na górne partie 2xtyg. dla kobiety

    Post
    Trening dla początkujących

    "krzesełka) Raczej odpadaja na ten moment martwy ciąg, wykroki i wypady, unoszenie nóg w siadzie i ćwiczenia z ciężką sztangą (maks. 20 kg). Zależy mi na czymś solidnym na uda i pośladki. Niby jestem po kontuzji,a el moje nogi potrzebują solidnych bodźców. Nie jestem przekonana, czy takie ćwiczenia bez obciążenia wystarcza, szczególnie na poślad

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3474 Data: 2018-03-15 16:37:43 Liczba szacunów: 0
  • Z "uwolnić orkę" w aniołka victoria's secret

    Post
    Ladies SFD

    chę opory przed wstawieniem zdjęć z tyłu. Wiek :21 Waga : 56 Wzrost :167 Obwód talii w najwęższym miejscu : 69cm Obwód na wysokości pępka: 75cm Obwód bioder : 87cm Obwód uda w najszerszym miejscu: 52cm Obwód łydki :34cm W którym miejscu najszybciej tyjesz: brzuch, uda, W którym miejscu najszybciej chudniesz : ramiona, piersi, pośladki Upr

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3149 Data: 2015-03-11 19:12:17 Liczba szacunów: 0
  • pupa+uda

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kość bioder. Trzymaj sztangę (lub hantle) na barkach, dłonie rozstaw bardziej niż na szerokość ramion. Ugnij kolana, tak jakbyś chciała usiąść na piętach. Zatrzymaj ruch, gdy uda będą równoległe do podłogi. Następnie wyprostuj nogi. (Nie musiz koniecznie posiadac sztangi, mozesz do tego celu uzyc jakiegos w miare rownomiernie rozlozonego ciezaru lu

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 7843 Data: 2002-06-12 19:43:18 Liczba szacunów: 0
  • Moje skromne zrzucanie zbędnego balastu :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W czw i sb ćwiczyłabym w 1. tyg. 40 min w 2. tyg. 45 min w 3. tyg. 50 min itd. I tak ok. 1 h się zatrzymać, a później jak już to przestanie działać myśleć o jakiś interwałach... Po siłowni to tak 20 - 30 min w zależności od tego jak dużo będę miała siły A tak bym ćwiczyła w pn, śr i pt (tak, tak przerobiony trening Michaila :) PON (zmieniona kolej

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 944 Data: 2009-05-10 14:15:29 Liczba szacunów: 0
  • Porady dla początkującego.

    Post
    Trening dla początkujących

    boków tułowia. Naprzemianstronne uginanie przedramion ze skrętem. -siedzimy na ławce poziomej, ręka ze sztangielką opuszczoną w dół, podpiera się łokciem o wewnętrzną część uda. Drugą rękę opieramy na udzie. siedzimy przy modlitewniku, wyprostowane ramiona ze sztangielkami trzymanymi podchwytem opieramy na podpórce, wykonujemy jednoczesne ugięcia

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2016 Data: 2010-01-13 13:22:19 Liczba szacunów: 0
  • ~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 2 ~

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ://www.sfd.pl/%5BART%5D_MASA-t600434.html - " jeśli umieścimy martwy ciąg w dniu pleców, wtedy te dwa treningi powinny oddzielać przynajmniej 2-3 dni, żeby prostowniki, uda i pośladki zdążyły się zregenerować" Dostałem poradę że w tego typu planie to standard, ale jednak nie mogę się z tym pogodzić, proszę mnie upewnić A możecie polecić

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-29 23:03:35 Liczba szacunów: 0
  • Kobieta - silownia i cardio

    Post
    Trening dla początkujących

    Jesli fbw, to też można podzielić na wersje A i B. Wybrać po 8 ćwiczeń. Dwa ćwiczenia na nogi( tył uda, przód uda, łydki, pośladki) , resztę na górę, czyli plecy, klatka, biceps, triceps, barki, brzuch. Są tu gotowe plany FBW w dziale dla początkujących, możesz wybrać któryś dla siebie, tylko uwzględnić problem z kolanami i coś ewentualnie zmodyfik

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2876 Data: 2017-12-31 11:43:55 Liczba szacunów: 1
  • CWICZENIA Z NATALIA GACKA DLA KOBIET

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Co do wagi waze 60 kilo prz wzroscie 168. jezeli chodzi o budowe sylwetki to problem nogi tak jak tu przedmowczyniu napisala pobobny mam. robilam mase cwiczen zeby polepszyc uda posladki i biodra min. przysiady ze sztanga, wykroki, wymachy nog z obciazeniem i wiele innych jednak bez wiekszego efektu dodam ze aeroby robie codziennie naczczo 45 min

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-06 12:36:02 Liczba szacunów: 0
  • nieproporcjonalne nogi do reszty -kobieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proponuję aerobik. Najlepiej typu BS( Ukierunkowany na ćwiczenia na pośladki i uda). Ćwiczenia na siłowni niewiele tu pomogą. Kobiety z podwyższonym poziomem estrogenów mają ten problem. Czasem przyczyną jest antykoncepcja hormonalna Z poważaniem ARKADY Moderator Fitness

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 8153 Data: 2002-04-25 18:34:50 Liczba szacunów: 0
  • Problem z udami i brzuchem

    Post
    Trening w domu

    Wielkie dzięki, wreszcie osoba, która sypie konkretami, Prosiłbym jeszcze o podanie kilku ćwiczeń, dla poszerzenia wiedzy, jak patrzę na te wszystkie ćwiczenia, to do każdego trzeba siłowni. Podajcie mi z 5-10 ciekawych ćwiczeń na uda i pośladki. Zmieniony przez - dyndolec w dniu 2012-03-07 23:16:35

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 573 Data: 2012-03-07 23:13:52 Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy dla początkującej Lady :-)

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    jność tam ma znaczenie? Chodzi o dostępność maszyn w danym momencie. 2. Czym zastąpić dwa ćwiczenia przywodzenia i odwodzenia nóg na maszynie? To jest ćwiczenie na pośladki i uda. Można coś z atlasu ćwiczeń? 3. Ze względu na brak dostępu do maszyn w danej chwili (kolejka) wolałam robić ćwiczeńia w ten sposób, że np. 15 powtórzeń wyciskania sztangie

    Odpowiedzi: 387 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-22 11:17:03 Liczba szacunów: 0