SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

twaróg po treningu

  • Twaróg po treningu

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ostatnio nie miałem nić poza tłustym sosem i twarogiem, tak więc zjadłem po treningu wymieszane 200g twarogu chudego 100g pieczywa razowego 250 Jogurt naturalny chudy 2 banany Rodzynki Troche marmolady Czy to mega chu^jnia po treningu? Cukry proste są po to by wywołać skok insulinowy Złożone o dość wysokim IG WW z chleba razowego też są Białkopełno

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1831 Data: 2010-02-15 23:32:28 Liczba szacunów: 0
  • twarog po treningu

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    czy po treningu mozna spozyc taki posilek: chudy twarog + ryz/kasza/makaron+warzywka? wiem ze nie powinno byc tluszczy w tym posilku ale czy chudego twarogu tez sie to tyczy?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 5627 Data: 2005-01-27 21:37:45 Liczba szacunów: 0
  • twaróg po treningu/ pomocy...

    Temat
    Trening dla początkujących

    siema panowie! ja zazwyczaj ćwicze wieczorem przed snem i chciałem sie dowiedzieć czy można po treningu na noc zjeść sobie 100g ryżu, 100g twarogu półtłusty/tłusty, łycha stołowa oliwy z oliwek i zalać to jogurtem, ponieważ czytałem że ser twarogowy po treningu to kicha?? za szybkie odp z góry dziękuje i pozdrawiam:D

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2439 Data: 2010-01-26 20:48:46 Liczba szacunów: 0
  • Twarog po treningu ?!

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Siemka ;D natknalem sie na youtubie na filmik kolesia o nicku "lifestyle" przyznam sylwetke ma b.dobrą i jak przedstawil na pewnym filmiku je on po treningu np, Twarog, a natknalem sie juz na 100000... tematow ze twarog po treningu to lipa nie posilek bo wolnowchlanialne bialko zawiera :D jak to jest z tym twarogiem ? :D Niby lipa a jednak koles wy

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2140 Data: 2013-04-21 12:44:44 Liczba szacunów: 0
  • Wafle,twarog po treningu

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Siemka. Czy moge po treningu zjadac Twarog chudy ok 200gram do tego ze 4 wafle ryzowe 1 kormka chleba orkiszowego =25gram. do tego zmixowac 100 gram truskawek + 50 gram jogurtu naturalnego.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1043 Data: 2013-03-25 15:58:17 Liczba szacunów: 0
  • twaróg po treningu

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Czy po treningu koniecznie musi byc bialko szybko wchlanialne typu jajka, mieso itp?? Bo większość osób pisze że kazeiny po treningu nie powinno sie jesc bo długo sie wchłania, a jak wiadomo taki twarog to sporo bialka. Ten czas wchłaniania ma w ogole jakies znaczenie?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 238 Data: 2018-08-10 18:39:44 Liczba szacunów: 0
  • twaróg chudy po treningu

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    zy muszę(jak to w mądrym necie piszą)jeśc po treningu siłowym,mięso(pierś z kurczaka,itp)+warzywa i ryż.Zawsze jem tak przed treningiem,a od dłuższego czasu(jakieś 3miesiące)po treningu jem właśnie ten twaróg z chlebem.Czy stanie się jakaś tragedia od tego białego sera.nie będę zwiększał masy,czy co ?! Niech ktoś mądry mi odpowie Pozdro

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 4901 Data: 2011-10-15 21:18:25 Liczba szacunów: 0
  • po treningu (twaróg)

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam mam pytanie odnośnie tego co jem od razu po treningu . Najpierw spożywam węglowodany a później twaróg chudy , czytałem że twarogu nie opłaca się jeść bo jest wolno przyswajalny to prawda ?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 552 Data: 2013-05-16 15:14:24 Liczba szacunów: 0
  • Twaróg bezpośrednio po treningu ?

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Czy mogę jeść twaróg bezpośrednio po treningu ?? A 2h puźniej normalny posiłek ? Czy jest sens czegoś takiego ? Z góry dziekuję za odpowiedz.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 739 Data: 2014-11-15 23:36:20 Liczba szacunów: 0
  • Co lepiej zjeść po treningu 3 Jajka czy twaróg 125 gram?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tak jak powyżej z góry dziękuję za odpowiedź

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 454 Data: 2017-02-07 23:16:13 Liczba szacunów: 0
  • BIAŁKO - TWARÓG vs ODŻYWKA

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Do mieszko00, twarog po treningu ? .. to nie jest najlepsze rozwiązanie, ze wzgledu na to ze to bialko wolnowchlanialne, a to ze tobie bardizej smauje twarog niz tunczyk to nie znaczy ze kazdy ma taei gusta smakowe. tunczyk ma rtęć, jajka powodują bezplodność, woda gazowana podraznia sluzowke zoladka, mleko powoduje osteoporoze i nowotwory, takze n

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-17 16:35:06 Liczba szacunów: 0
  • Test/Relacja - Produkty Berserk Labs T-steron , T-Burner - Vaadeer & RafalRRRR

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    ałożenia są takie: - Ucinam węgle , do około 200g dziennie głównie w porze treningowej (przed/po) - Rano/wieczorem posiłki białkowo tłuszczowe , ryba , mieso , jaja , czasami twaróg. - Po treningu 10min jakiś interwałów ew 15-20min Aero. Cel: - Pod koniec miesiąca mieć taki sam/ niższy poziom BF i dorzucić z ten 1kg (aktualnie waga 101kg) Taki mał

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 19066 Data: 2014-11-23 21:01:05 Liczba szacunów: 0
  • Dla znudzonych twarogiem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    twarog po treningu to zly pomysl ;) wez daj jakies mieso ;)

    Odpowiedzi: 207 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-31 06:39:36 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Adam a ja mam takie pytanie: Wiem, że masz twaróg w diecie i nie widzisz w nim nic złego.. A co sądzisz o twarogu jako źródło białka po treningowego. Dajmy na ten przykład tak: Ide na siłownie przed ostatnim posiłkiem po treningu WPC i 40min pozniej posiłek z twarogiem + ww? Zgóry dzieki i sory za spam %-) Pisałem 100x o tym w starym dzienniku któ

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-09 23:53:35 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 9

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    i jest dobrze gdy po treningu piję shake z kostki twarogu, wody, mleka i 2 bananów. W necie wyczytałem że jest to dobre chyba że ćwiczy sie naczczo, wtedy zaraz po treningu trzeba zjeść coś łatwo wchłanialnego jak mięso, w innych przypadkach twaróg po treningu to niezła opcja. Co sądzicie ? Zmieniony przez - killswitch w dniu 2015-07-27 10:27:22

    Odpowiedzi: 5927 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-27 10:26:00 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 11

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam mam pytanie do Was . Kiedy najlepiej jest zjeść twaróg ? czytałem że na noc czy to prawda ? i czy mogę go zjeść z ryżem po treningu ok 30 . na ostatni posiłek mozesz dac kazde zrodlo bialka, jaja/ryb/mieso, nie musi to byc twarog, po treningu dalbym inne zrodlo bialka niz twarog Na ostatni posiłek mam Makaron 150g i 4 jaja Po treningu Białk

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-24 20:40:39 Liczba szacunów: 0
  • redukcja ze 103kg do 93kg MIGIEM. Potrzebna pomoc....

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek IV (16.00) -pierś z kurczaka w kanapce z chlebem razowym pełnoziarnistym Daj tu lepsze źródło ww, np kaszę, brązowy ryż czy razowy makaron. Chleb jest taki sobie. -twaróg półtłusty z kefirem i szczypiorkiem -rzodkiewka Tak nie powinien wyglądać posiłek potreningowy. Po treningu zjedz z 2-3 jabłka i kuraka lub WPC z mlekiem jak masz. Musisz

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2499 Data: 2009-11-02 22:38:58 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 11

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam mam pytanie do Was . Kiedy najlepiej jest zjeść twaróg ? czytałem że na noc czy to prawda ? i czy mogę go zjeść z ryżem po treningu ok 30 . na ostatni posiłek mozesz dac kazde zrodlo bialka, jaja/ryb/mieso, nie musi to byc twarog, po treningu dalbym inne zrodlo bialka niz twarog Na ostatni posiłek mam Makaron 150g i 4 jaja Po treningu Białk

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-24 20:44:01 Liczba szacunów: 0
  • Sopel_X - Come Back 2, str.70 (BEZ KOKSU)

    Post
    Galeria Zdjęć

    kupe miecha jest na Tobie;-) bo dobrej redukcji forma powinna byc duża lepsza. również jestem zdania ze twaróg po treningu kiepski pomysł, lepiej już ten twaróg daj przed snem opcja Muczakosdużo lepsza;-)

    Odpowiedzi: 722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-17 09:42:09 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 11

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    potreningowy i dopiero wolnowchłanialne białko? Czy może jest to znikoma różnica? Skoro ostatnie danie, jest potreningowym, to zjedz pełnowartościowy posiłek - moim zdaniem twaróg po treningu to nie najszczęśliwsza opcja. Poza tym, nikt nie powiedział, ze na kolacje masz zjesc twaorg i zapić oliwą - równie dobrze mozesz zjesc jajka, mięso, rybę,

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-25 10:31:41 Liczba szacunów: 0
;