SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

trening obwodowy act

  • Do boju!!! Plan ułożony.

    Post
    Trening w domu

    nie kombinuj na dwa zestawy i podziały na serie bo to nie ma być FBW ani HST tylko ACT. Wykonaj gradację intensywności, sterując ilością obwodów - tak jak Ci napisałem. Twój trening różni się od tych co czytałeś czy innych ACT założeniami treninogwymi To ma być trening obwodowy - podkreślam jeszcze raz. Weź pod uwagę to, że jesteś początkującym p

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1854 Data: 2008-06-07 09:01:45 Liczba szacunów: 0
  • Jaka roznica miedzy ACT a ogolnorozwojowka?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co wy piszecie za głupoty. ACT to JEDNOCZEŚNIE: FBW, ogólnorozwojówka i trening obwodowy. TRENING OBWODOWY OZNACZA JEDYNIE, ŻE ROBIMY COŚ W OBWODZIE (np. kilka urządzeń, kilka worków, kilka jakichś, dowolnych stacji). Trening ogólnorozwojowy - to może być znów MAAASA różnych rzeczy - może być to zbiór ćwiczeń bez obciążenia (pompki, brzuszki, delfi

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2489 Data: 2006-09-28 08:26:41 Liczba szacunów: 0
  • PROPOZYCJA TRENINGU DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    Post
    Trening dla początkujących

    Jakie serie? ACT to trening obwodowy - poczytaj uwazniej od początku cały tekst

    Odpowiedzi: 818 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-01 16:06:04 Liczba szacunów: 0
  • ACT (prośba o ocene zestawu) oraz HIITaeroby wmieszane w ACT

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Seborth ACT to trening obwodowy Będzie dobry dla Was 3ch. Jeśli wszyscy zaczynacie - tylko nie kombinuj - poczytaj to - masz gotowe : Witaj. Na poczatek poczytaj troszkę, by wiedziec "w czym szum" TRENING: ĆWICZENIA I ZASADY TRENINGOWE: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PROGRAM TRENINGOWY PORADNIK KROK PO KROKU NA KAŻDY

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1425 Data: 2007-07-02 13:21:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ten trening ktory tu wrzuciles jest generalnie do niczego moim skromnym zdaniem. cwiczyles cos przedtem? bo jesli nie, to zdecydowana wiekszosc tych kilogramow to zapewne tluszcz i przy takiej jego ilosci trzeba zaczac od zredukowania go, przynejmniej jego czesci. do tego najlepszy jest trening obwodowy czyli ACT. Dlaczego najlepszy? bo wykonujesz

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 863 Data: 2007-07-14 15:22:01 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 9

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam. Jako początkująca swoją przygodę na siłowni, chciałabym zapytać się o plan treningowy znaleziony tutaj na forum jako trening wielostawowy, dobry dla osoby rozpoczynającej. Wiem ile serii wykonywać, jednak miałabym dwa pytania. Ile powtórzeń wykonywać w serii? Czy robić serie za serią, w sensie pierwsze ćwiczenie razy 3, czyli splitem (?) cz

    Odpowiedzi: 5927 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-21 11:30:56 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny i zmiany!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    widze ze trening rozpisales jak na mase ale twoim celem jest poprawa kondycji. moze lepszy bedzie trening obwodowy dla ciebie (ACT)-powinien popawic twoja ogolna sprawnosc, zwlaszcza pod katem kickboxingu ktory trenujesz. a biegi i rowerki rob w takiej ilosci zeby sprawialo ci to przyjemnosc - nic na sile ;) poczytaj sobie o ACT i sprobuj moze czeg

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2007-07-21 10:39:29 Liczba szacunów: 0
  • Brak progresu w FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    > ten Twój program to nie jest FBW tylko trening obwodowy zwany potocznie ACT Hmm, FBW to jest full body workout czyli trening calego ciala. Raczej bym powiedzial ze ACT to podzbior FBW :) > Przy dietach redukcyjnych wzrost siły i jej progres są ciężkie do uzyskania Nie przeszkadza mi to za bardzo. Po prostu pamietam ze robiac TYLKO pompki m

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1555 Data: 2009-12-15 11:12:08 Liczba szacunów: 0
  • 9 miesięcy cwiczeń , jak nabrac masy i spalić tłuszcz???

    Post
    Trening dla początkujących

    aerobiczna 6 waidera raczej tylko z nazwy ma coś wspólnego z aerobami. Mówiąc aeroby mam na myśli trening o lekkiej lub średniej intensywności taki jak: -szybki marsz -bieg -jazda na rowerze -pływanie -steper -skakanka itp. ACT to trening obwodowy na którym ćiwczysz całe ciało na poszczególnych stacjach /wpisz w wyszukiwarce ACT i poczytaj/ HIIT t

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 6138 Data: 2008-06-13 10:30:40 Liczba szacunów: 0
  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    Post
    Trening dla początkujących

    T) lub w wersji zwyklej. Żeby uniknąć kolejnego przekonywania itd, poprawiony plan: Co wybierzesz zalezy od ciebie, w sumie moglbys nawet FBW cwiczyc, ale lepsze wyjscie to trening obwodowy. A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Przyciąganie

    Odpowiedzi: 1394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-22 20:52:26 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia/blog/czas na moją redukcję:)

    Post
    Trening dla początkujących

    Alexxa na początek najlepiej coś ogólnorozwojowego, może ACT (aerobowy trening obwodowy) byłoby dobre na początek??? Najpierw zobacz, jak wyposażona jest Twoja siłownia, aby wiedzieć, jakie sprzęty masz do dyspozycji. Spróbuj ułożyć jakiś plan, a "dobre ludzie" na forum ocenią i poprawią. Możesz założyć temat w dziale "fitness"

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-01 19:51:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening ACT dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    emu plan by odpowiadał, jeśli plan który zaproponował będzie go rozwijał i da efekty nie widze także sensu narzucać mu czegoś zupełnie innego, co innego jakby ten plan/system treningowy zupełnie nie był skuteczny lub nie mający sensu z innych powodów . Nie widze także problemu zrobić 6-8 tygodniu trening obwodowy a potem wskoczyć na FBW. Z mojej st

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2021 Data: 2011-01-06 15:11:59 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun/dziennik/Power, speed and mma.

    Post
    Trening dla początkujących

    WRACAM ! http://www.youtube.com/watch?v=x8NHBxJL4D4 Muszę prowadzić dziennik, bo lepiej mi się trenuje jak go prowadzę. Może opowiem wszystko po kolei. Zmieniłem trening, ukierunkowany pod wytrzymałość siłową i kondycję. Wszystko prezentuje się tak : Poniedziałek- WOLNE Wtorek- 1 obwód treningu siłowego, Interwały Środa- 3 obwody treningu siłowego,

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 13048 Data: 2011-03-26 23:41:43 Liczba szacunów: 0
  • pusch pull

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Nie wiem o co pytasz dokladnie to skopiowalem tekst z innej stronki moze tam bd to co szukasz... PUSH/PULL (pchaj/ciągnij). Często polecam ten trening osobom, które mają już za sobą trening aerobiczny obwodowy (ACT) lub trening całościowy (Full Body Workout). Jednakże może on być z powodzeniem stosowany przez osoby początkujące. Dany system opiera

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 434 Data: 2013-04-07 15:03:06 Liczba szacunów: 0
  • potrzebna pomoc w odchudzaniu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    prosze o sprawdzenie dety, treningu i suplementacji. ulozyl ja dla mnie znajomy wiec skopiowalem to co mi napisal, nic nie poprawialem. z gory dzieki D I E T A podstawowe zapotrzebowanie na kalorie wynosi ~3400KCAL. Obcinamy 600KCAL i mamy diete na 2800KCAL. ŚNIADANIE: (ma być "motorem napędowym" na cały dzień; musi obfitować w zdrowe tł

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 889 Data: 2008-01-23 21:52:51 Liczba szacunów: 0
  • CZY JA DOBRZE CWICZE?????????????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    MOJE NA CAPS LOCKU Czesc mam lat 18:) cwicze wsumie pol roku:).Moj trening ploega na tym ze w dany dzien cwicze dana czesc np: pon-klata wtor-plecy srod-bic/tic czwar-barki piatek-nogi jeden dzien przerwy potym...NIE ZA DOBRY TRENING nie jak inni lacza i teraz pierwsze pytanie wiadomo jak lacze nie zrobie tylko cwiczen na ta partie jakbym ja robil

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2342 Data: 2003-10-10 10:49:15 Liczba szacunów: 0
  • EFEKTYY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    się po chamsku dubluje, 3 serie siedząc i 3 serie stojąc, zupełnie bez sensu. Poza tym jak 3 miesiące ćwiczysz tak samo i trener nie zmienił Ci planu to jest jakiś nieteges. Na Twoim miejscu odpocząłbym chwilę, zrobił wspomniany wyżej ACT (szukaj "act" albo trening obwodowy) i po nim zaczął normalne ciężkie treningi na wolnych ciężarach.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1732 Data: 2007-03-09 00:37:05 Liczba szacunów: 0
  • Jak stać się silnym!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiesz co grubas6 szczerze powiem ci że nie mam zielonego pojęcia jak powinien wyglądać trening dla wspinających się mogę jedynie zgadywać i wnioskować z tego co napisałeś że skoro jesteś huderlakiem i nie zależy ci ani troche na masie to zdecydowanie powinieneś wykonywać trening podobny do ACT ale bez żelastwa tylko z obciążeniem własnego ciała ,

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 6141 Data: 2004-03-17 10:11:36 Liczba szacunów: 0
  • Jestem nowicjuszem i proszę was o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Jesteś początkujący, więc na początek proponuję trening ACT. http://www.sfd.pl/temat18564/ - propozycja treningu dla początkujących "TRENING 'ACT' (AEROBIC CIRCUIT TRAINING) - czyli aerobiczny trening obwodowy z obciążeniem. Ma on na celu nie tylko wszechstronny rozwój sylwetki (masy mięśniowej i siły), ale również wytrzymałości i ogólnej koo

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1570 Data: 2005-10-22 13:13:15 Liczba szacunów: 0
  • Co Cię nie zabije to Cię wzmocni-dziennik treningowy 94Maly

    Post
    Trening w domu

    W Twojej rozpisce masz wymienione i trening obwodowy i ogólnorozwojowy - a przecież to się zasadniczo łączy, w sensie że np robiąc ACT Mawashiego robimy wszytskie partie na jednym treningu, choć kondycyjność obwodówki jest większa. Ja bym zaczął od dodania dwóch FBW lub ACT i zobaczenia co mi bardziej leży, potem ew zwiększenia ich częstotliwości/i

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 3058 Data: 2012-01-14 20:45:10 Liczba szacunów: 0