SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

trening na wyskok

  • Witam. Nie wiedziałem gdzie ten post napisać, więc proszę moderatorów o umieszczenie w odpowiednim dziale/temacie Zaczynam swój pierwszy trening na wyskok na siłowni (wczesniej zrobilem aa2, ale efekty mnie nie satysfakcjonowaly) Teraz pytanie: czy przysiady mogę robić na maszynie smitha ?? Nie mogę robić normalnie, bo chodzę na siłownie sam i w [...]

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2009 7:34:52 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Sciąganie linki wyciągu jednorącz(rzucanie) 2 serie po 20 powtórzeń(stały cięzar) Dzień IIII Plecy dół, nogi. Nogi: Trening na wyskok II Plecy dól: Martwy ciąg był na treningu nóg więc skłony ze sztnagą 4serie po 12 powtórzeń(progrsja) Po każdym treningu brzuch według uznania ale tak zeby wyrobic 180 powtórzeń. Tym treningiem trenuj 4 [...]

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/2/2007 9:40:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Siatkowka-wyskok help

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] zakładać nowego tematu, a że potrzebuje pomocy, a nie znalazłem jej w pełni , przeszukując tematy na tym forum, dlatego piszę. Od przyszłego piątku 13 planowałem zacząć trening na wyskok. Po częśći byłem już przekonany do sd3, jednak zacząłem zgłębiać tajniki, dlaczego ludzie go odradzają. Średnio jestem do niego przekonany. Może podam swoje [...]

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3692 Data: 1/8/2012 6:30:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] unoszenie ramion bokiem ze sztangielkami 2-3 x 12-8 jw. tylko w opadzie 4 x 12-8 Dzień IIII Plecy dół, nogi. Nogi: Trening na wyskok II Plecy dól: Martwy ciąg był na treningu nóg więc skłony ze sztnagą 4serie po 12 powtórzeń(progrsja) Po każdym treningu brzuch spinanie w poziomie 2 x max. unoszenie nóg w podporze 2 x max. skręty 2 x [...]

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/7/2007 1:01:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Ale nie sa tylko tego typu treningi jak AA czy SD sa tez inne... <--- TRENING PLYOMETRYCZNY <--- siłowy trening na wyskok by DUDEK <--- trening coopera na wyskok <--- trening Hansa na wyskok, polecam A pozatym jest tam link z rozmowa na temat jakie miesnie pracuja podczas wyskoku, sa porownania treningow oraz kilka "porad [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5210 Data: 3/19/2008 1:45:41 PM Liczba szacunów: 0
  • air alert 2

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] tydzien (okolo 100 przysiadow i innych cwiczen w podobnych ilosciach) to na drugi dzien bylem troszke zmasakrowany PO za tym wychodzi ze lacznie (silka+wyskok) zrobilbys 81 treningow w ciagu 15 tygodni wiec raczej nie polecam. Najlepiej poczekaj jeszcze niech ktorys z expertow sie wypowie Nog chyba bys nie musial trenowac bo juz sam trening na [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4198 Data: 7/1/2003 2:06:59 PM Liczba szacunów: 0
  • wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    "4)Nie proboj stosowac zadnych programow na wyskok, bo niszcza stawy; sam stosowalem trening na wyskok Webb'a i po 3 tygodniach przestalem, bo mnie kolana napie....... ( to taka przestroga na przyszlosc)" Treningi typu AA SD niszcza stawy to prawda bo stworzone sa na zasadzie wzrostu liczby powtorzen zamiast na wzroscie sily. Te treningi [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1946 Data: 9/24/2008 2:33:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Przysiad

    Post
    Trening dla początkujących

    Dodatkowo polecam te artykuły: http://www.sfd.pl/Problem,_trening_na_wyskok!!!-t243936.html http://www.sciaga.pl/tekst/30206-31-trening_na_wyskok_dla_koszykarzy_siatkarzy http://peb.pl/inne-dziedziny-sportu/97708-inne-jaki-trening-na-wyskok.html --- poczytaj tutaj są różne wskazówki i opinie na temat takiego treningu(uwaga na kolana) [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 973 Data: 10/14/2009 12:56:29 PM Liczba szacunów: 0
  • dobrze połączyłem ?

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] głowa w dół w seriach 12-10-8 rozpiętki 12-10-8 wyciskanie francuskie leżąc 12-10-8 prostowanie ramion ze sztanga w opadzie 12-10-8 pompki tyłem 12-10-8 brzuch abs II trening na wyskok sroda podciaganie sztangi do brzucha w opadzie tułowia 12-10-8 podciaganie sztagielek w opadzie tułowia 12-10-8 uginanie ramion ze sztanga 12-10-8 uginanie [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1424 Data: 7/9/2009 7:31:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam pytanie do mojego ulubionego eksperta.. Dudka (sory ze ci tak marudze ).. no wiec jak wiesz zabieram sie za trening gregry lecz 4 razy w tygodniu... no i mam pytanie czy uda mi sie dojsc do (okolo) 20cm poprawy wyskoku dosieznego? ... musze sie przyznac ze mam strasznie marny dosiezny a miasnowicie 45cm ... a slyszalem ze im sie ma nizszy [...]

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2004 8:07:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Wiecie moze od czego mogę mieć problem z biodrem ? Robie trening na wyskok a w tym roku ukoncze 18 lat czy jest to spowodowane tym, ze za wczesnie zaczalem cwiczyc na wyskok ? Czy raczej dlatego, ze codzennie mam trening ? ( pon,sro wyskok; wt,czw,pt trening kosza; sob,ndz mecz koszykowki )

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2012 9:23:59 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] odpowiedzialnych za to i im trenerzy juz dobieraja trenigi tak, ze robia cwiczenia na wyskok i to na pewno duzo!! tylko sami trenerzy nie mowia im ze: o teraz np. robimy trening na wyskok i jada przez 3 misaice na wyskok! nie! po porstu jak maja prawie ze codziennie treningi to mozna baaardzo duzo zrobic przez tyle lat... i z takimi dobrymi [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 6330 Data: 11/29/2004 2:18:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Skocznosc

    Post
    Inne dyscypliny

    zapomniales wspomniec o odzywianiu przy dodatnim bilansie kcal i ogolnie jak trening kulturystyczny nastawiony jest na mase to chocby nie wiadomo jaki byl, trening na wyskok nie da dobrych efektow gdy jeszcze nie trenowalem na silowni gralem w kosza(jako zawdonik,gimnazjum,pozniej szkola srednia) kilka lat, warunki dobre wtedy jakos 185cm wzrostu [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 6838 Data: 5/5/2007 9:44:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyskok: ISO, temat "Ćwiczymy razem wyskok" - to będzie dla Ciebie kopalnia wiedzy. Odnośnie ilości treningów, to sam się z czasem przekonasz. Nikt z nas nie wywróży Ci, czy się przetrenujesz. Ja zawsze działałem metodą prób i błędów, też tak spróbuj, tylko zacznij od bazy, jaką dla Ciebie jest trening koszykówki, dodawaj sukcesywnie siłownię i [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 696 Data: 10/30/2011 9:12:47 PM Liczba szacunów: 0
  • HST a trening na wyskok

    Post
    Trening w domu

    [...] powtórzen na noge( 5 x prawa potem lewa) E. Dynamiczne unoszenie tulowia z opadu, 3 sekund przerwy przy max skurcz i tak jak mowilem w zaleznosci od tygodnia od 2 do 5 obwodow wychodzi 5 cwiczen na trening x licza obwodow, ale zato niewiele powt na cwiczenie, zalezy mi wlasnie na sile nog, tak by skakac wyzej, ale na hst tez mi zalezy... pozdro

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2596 Data: 3/4/2006 2:48:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    Peace przecież ja do ciebie nic nie mam. Bez sensu się tylko obrażamy a każdy ma swoje cele w życiu. A trening? Na początek każdy trening oparty na treningu na siłe i masę. Każdy człowiek jest inny. Ja jak budowałem statyczną siłę robiłem np. bill stara 5x5 potem np 8x3. Trening na wyskok łatwo można wpleść w trening całego ciała. Układaniem [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2775 Data: 5/3/2009 9:22:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Cele na wakacje?

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] bede grał..." Tez mnie nurtuje to pytanie Patrząc na to, ze ja chce biegac na schudniecie (czyli na maxa ile wytrzymam) 7 razy na tydzien, do tego 5 razy na tydzien trening na wyskok i do tego chce jeszcze grac w kosza jak najczesciej (czyli minimum 4 razy na tydzien)...no to lol powodzenia nie ? Sprubuje teraz zrobic rozpiske sobie... [...]

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 5374 Data: 6/26/2004 10:49:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Moim zdaniem jesli zwykly trening(na wyskok) nie przynosi juz zadowalajacych efektow wtedy mozna sie czyms wspomoc(czyli gdy sie ma juz duzy wyskok) choc nie koniecznie:)ja w wakacje trenowalem i jadlem kreatyne i wyskok urosl o ponad 10cm:)ale wczesniej mialem b przecietny wyskok:Pczyli jestem zadowolony,do tego doszla tez masa(obwod/rzezba:P) i [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6354 Data: 11/3/2005 3:17:56 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zdobywanie masy miesniowej. Priorytet na ramiona. Maksy: dawno nie sprawdzane, ale duzo wieksze niz w profilu Witam, przez wakacje, mozna powiedziec jechalem czyms takim treningiem : Teraz zaczyna sie rok szkolny, i naprawdopodobniej od pazdziernika pojde na prawdziwa silownie , wiec ciut sie zmieni. Wypadla przymusowa regeneracja, wiec mysle [...]

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2007 1:19:04 PM Liczba szacunów: 0
  • potrzebne to wszytko ??

    Post
    Trening dla początkujących

    wiesz trening na wyskok, to trening na wyskok, trening siłowy to trening siłowy...

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1046 Data: 8/8/2009 9:20:36 PM Liczba szacunów: 0