SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

tren hex

  • tren hex

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    jakie dawki i z czym najlepiej dziala

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 528 Data: 3/4/2015 10:24:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Tren Ac, Enan, Hex, suspension. Jakie roznice?

    Temat
    Doping

    Przeglądałem dziś rodzaje trenów i natknąłem sie na takie: Tren Acetat Tren Enantjate Tren Hex Tren Suspension Czy ktoś może powiedzieć czym charakteryzują się poszczególne rodzaje? W google ciężko było znaleźć cokolwiek.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1266 Data: 5/5/2009 5:34:53 PM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    Witam . Tren Hex z Alpha pharmy jest OK ?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2014 11:39:46 AM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    Bolda z AP sobie odpuść g**** i tyle , choć reszta srodków tego labu działa jak należy. Kolega bije bolda z cybera i nie narzeka. Bold Shree powinien być ok ale trochę za wcześnie na opinie. wbiłem trzy butle tego bolda i coś tam siedzi ale dość mocno zaniżony Witam . Tren Hex z Alpha pharmy jest OK ? jest dobry ale tego trzeba dużo wbić a to [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2014 11:59:27 AM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Panowie ktory tren ace z ponizszych? Mam dostepne: Titan lub Schree. Ewentualnie tren hex z AP (ale cykl jest krotki wiec wolalbym ace) Zmieniony przez - DropSPOL w dniu 2015-12-08 10:39:19

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2015 10:37:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Witam . Tren HEX można bić e2d ?(i czy to najlepsza opcja )

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2014 5:06:47 PM Liczba szacunów: 0
  • My cutting cycle & hard beast....

    Post
    Doping

    to mówisz ze taka dawka da rade....no moze i tak ja mam silny oporny organizm potzrebuje wiekszych dawek hehehe... tak wogóle to myslałem na poczatku o tren hex ale jakis jazdy sa z tym BD i niepewny jest a ec nie ma hex..... zelzy mi zeby mi przyszło w łapie ok 2cm sychego miesnia i nie wiem czy ta dawka da rade.... a moze jak bym wział 15 ml [...]

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2782 Data: 3/1/2005 2:14:05 PM Liczba szacunów: 0
  • My cutting cycle & hard beast....

    Post
    Doping

    [...] 1 dzien 500 g ryzu brozowego 500g piersi 3 całe jaja 100g carbo 100 g wpc cos takiego ale to troszke dopracuje... no i wałsnie powidzcie mi czy sie opłaca stosowac sam tren?? który najlepszy 1) 1-5 200mg tyg tren hex(pon i czw) 3-7 stana 30mg ed 5-10 prop 50mg e2d 5-10 sally 1-2 5-6 eca 2) 1-6 37,5 e2d tren ace + to samo 3) to te same [...]

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2782 Data: 3/2/2005 6:33:46 PM Liczba szacunów: 0
  • prop wino / prop tren ?

    Post
    Doping

    jednak zdecyduje sie na tren , tylko mam pewien problem z alphy mam tylko hexe czy mozna to jakos z propem zarzucic , tren chce ciagnac tylko 4-6 tyg MAX , do tego pojdzie 300-500 propa ew zastanawiam sie jak to zrobic , ace mam tylko w stezeniue 150mg/1ml takze troche za duzo . Nie wiem Myslalem prop 1-6(8) 300-500 mg ew ? tren hex [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1157 Data: 3/9/2014 8:28:45 PM Liczba szacunów: 0
  • parabolan

    Post
    Doping

    [...] tego kraza do dzis, zostali dobrze przebadane, wiadomo co zawieraja. Chyba nie musze tlumaczyc dlaczego oryginalu nie dostaniesz. Poza tym, wszystko co dotyczy brania dlugich estrow trenbolonu (tren enanthate albo tren hex = parabolan) dotyczy tez parabolanu. Wiec dawki od 200 mg/tyg, co 5-ty dzien. Okres poltrwania tren hexu wynosi ok. 6-7 dni.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6122 Data: 1/22/2007 2:13:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl kwiecien

    Post
    Doping

    fajny cyklon, ale tych orali rzeczywiście za dużo, meta, antek, wino no i tren, który pod względem toksycznosci można porównać do orala... ja bym to tak widział: 1-4 antek 5-6 meta 1-8 enan 600mg/week 1-14 bold 500mg/week 9-14 sus 500mg/week 8-14 tren hex 100mg e3d 12-16 prop 100/100/150/100/50 e2d 11-16 wino 30mg ed oral enana i suste pociągnąć [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1947 Data: 3/5/2010 12:38:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawki w sporcie zawodowym

    Post
    Doping

    [...] 40-60/90-210 boldenone undecylenate(eq): 50/100 fluoxymesterone(halo): 850/1900 drostanolone proprionate(masteron): 25/62 methyltest: 94-130/115-150 tren hex(parabolan): 500/500 methenolone acetate(primo): 44-57/88 mesterolone(proviron): 30-40/100-150 Tren acetate: 500/500 stanozolol(winny): 30/320 Testosterone(any [...]

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 11249 Data: 3/3/2005 1:14:34 AM Liczba szacunów: 0
  • *** TWOJA CHWILA PRAWDY 20 ***

    Post
    Doping

    [...] MPA wszystko sciagam bo w uk aby 2 stronki to maja i czesto dzien po dostawie wyprzedane ! Rob 47 lat przyspamuje aby pokazac wam ze wiek to tylko liczba hah 500 susta, 300 tren hex, 200 master E, 4iu hgh imperial/andro/ansomone (zalezy co mam dla niego na stanie) Trenuje wiekszosc czasu ze mna. /SFD/2018/1/3/7d93b54e9d884bb587898666587b64eb.jpg

    Odpowiedzi: 4334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2018 11:58:10 AM Liczba szacunów: 1
  • Indeksy SAA

    Post
    Doping

    [...] 40-60/90-210 boldenone undecylenate(eq): 50/100 fluoxymesterone(halo): 850/1900 drostanolone proprionate(masteron): 25/62 methyltest: 94-130/115-150 tren hex(parabolan): 500/500 methenolone acetate(primo): 44-57/88 mesterolone(proviron): 30-40/100-150 Tren acetate: 500/500 stanozolol(winny): 30/320 Testosterone: 100/100 [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3805 Data: 6/27/2005 10:37:05 PM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać,vol 4

    Post
    Doping

    ponoc wlasnie prolo mega kozak i tak samo tren hex?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2013 8:35:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowanie pod zawody

    Post
    Doping

    wszystko wyjdzie 23 tyg bold by szedl do konca a test mix 1-18 tyg,tren hex 1-15 tyg 300mg week,15-23 tren ace 300mg week,18-23 test prop 500mg weekCo do insy to wlasnie niewiem czy tylko po treningu czy 3x dziennie 10iu 4tyg on 4 tyg off a w tygodniach off mete 50mg dziennie.niewiem ile leciec bolda i testa myslalem tak o 750mg week testa i bolda [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 742 Data: 11/16/2013 7:59:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Odblok (Mała pomoc)

    Post
    Doping

    [...] materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:120 x3 -martwy ciąg: -przysiad: 100(Problem z kolanem) Wiec Prosze teraz o pomoc. Czemu zle cykl rozpisany, i jaki odblok: 5tyg tren enan co 4dni 1strzał 200mg +1cmprolo pozniej 5 tyg tren hex +prolo co 3dni, i po tym 2 tyg sam prolo co 3dni (1strzał). Zmieniony przez - ckGrappler w dniu 2014-04-26 [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 665 Data: 4/26/2014 10:32:50 AM Liczba szacunów: 0
  • tren...

    Post
    Doping

    ksiedzu mieszam tren hex z ap z tren ac z diamonda i jakos nie jestem zadowolony

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 563 Data: 5/15/2011 8:24:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Balkan Pharmaceuticals (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    ja wcinałem z balkana enana, hexa, deca, meta, wino Potwornie zawiodlem sie tylko na tren hex - nie wiem czy tak w ogole cos bylo, a kody sie zgadzaly, wykonanie porzadne reszta środków jak najbardziej na plus (enan czasami poboli), szczególnie wyborne orale wina ostatnio nie miałem, ale ostatnio jak brałem w marcu to do wszystkich maxów dodałem [...]

    Odpowiedzi: 2889 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/4/2012 5:40:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Alpha - Pharma 1ml

    Post
    Doping - zdjęcia

    2x5amp = 1/2 10amp Ja sie spotkalem z takim czyms. I teraz pytanie czemu Ci co maja w ofercie 5amp nie maja 10amp i na odwrot? Ja juz slyszalem opinie od dobrego kolegi ze Tren hex z aplhy 100% pochodzacy od producenta nie dzial. Zmieniony przez - GREGOR_ian w dniu 2011-10-01 00:08:57

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2011 12:07:07 AM Liczba szacunów: 0