SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

tren elite

  • Tren z Eurochema Pomocy!!!

    Post
    Doping - zdjęcia

    em, jakies gowno po piecfzeniu frytek zrobione. gowniarze po 20 lat nie maja wyobrazni, ze krzywde moga zrobic. dla funu cos im sie upyerdolilo w pustych lbach i zribili niby tren. elite, nie odwalaj, prosze, taki przeciwnik underow jak ty daje takie rady. chyba cos chlapnales wczoraj i ABS ci puscil............. sifon, sam sobie doradzaj, zeby szc

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 5276 Data: 2009-03-07 08:16:30 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Elite a jaki tren ace jest na topie

    Odpowiedzi: 56213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-06 08:23:37 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Elite a jaki tren ace jest na topie Titan, cyber, genamed

    Odpowiedzi: 56213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-06 08:37:57 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Andro lece cypek juz od dawna przesiadlem sie z enana, ktory tez byl bardzo spoko. Z kosmetykow Andro polecam Cypek/Enan i przede wszystkim CIALIS !!!!! Lece jeszcze tren a z andro, ale ciezko mi sie wypowiadac, bo to pierwszy raz. Co do tego co pisal elite, kupujecie jakies dziwactwa od chlopakow z silowni i potem sa problemy. Lata tyle sprawdzony

    Odpowiedzi: 56213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-14 12:51:32 Liczba szacunów: 0
  • ^^^Chociaz Matka nie Ta Sama Laczy Nas Spamerska Sztama ^^^^^ spam post doping!!!!

    Post
    Doping

    Nowy underek sie szykuje enen juz jest ELITE FITNESS PHARMACEUTICAL PERFROMANCE ENHANCING PRODUCTS AVAIABLE AUGUST 2008 1000 VIALS OF ELITE T-ENANTHATE 250 AVAILABLE NOW!! * ELITE BOLD 250 * ELITE DECA 250 * ELITE MASTERON 150 * ELITE PRIMO 100 * ELITE T-CYPIONATE 250 * ELITE T-ENANTHATE 250 (Now Instock) * ELITE T-PR

    Odpowiedzi: 3007 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-18 12:55:29 Liczba szacunów: 0
  • ***Przeyebane ! Przeyebane!! PORA ŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPAMEM!***

    Post
    Doping

    panowie wlasnie jestem na stronie i widze ze maja wejsc niedugo nowe smakolyki ELITE FITNESS PHARMA - Coming Soon!! * ELITE BOLD 250 * ELITE DECA 250 * ELITE MASTERON 150 * ELITE PRIMO 100 * ELITE T-CYPIONATE 250 * ELITE T-ENANTHATE 250 * ELITE T-PROPIONATE 100 * ELITE TREN ACE 100 * ELITE TREN E 250 AVAIABLE AUG

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-10 13:21:10 Liczba szacunów: 0
  • TEST/EKSPERYMENT - Masa żarcia !! Masa cwiczeń !! by TrakaShi podsumowanie str.22

    Post
    Odżywki i suplementy

    test niż eksperyment z tego względu ze nie potrafiłem utrzymać tak ogromnej nadwyżki kalorycznej o jakiej wspomniałem na początku, dieta jednak była cały czas trzymana, w dni treningowe szamalem od 4500kcal do 5500 zależy od dnia a w DNT od 4 do 5 tysięcy kcal. Także jak widzicie dieta była na dosyć wysokim poziomie, pomimo tłustych sosów i minimal

    Odpowiedzi: 273 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-14 15:03:37 Liczba szacunów: 0
  • TEST Masa -Center88 start str 7

    Post
    Doping

    a ja powtórze wam to co mowil kiedys elite. Masz testosterony, mete, nadrolony i po co szukać chooja do dupy? Jeszcze wam mało? Zresztą do trenu trzeba miec dobre dojscie bo wałków pełno i większość uważa tren za cuttera, choc mozna na nim troche miecha zrobic. Prawdziwy tren to przyrządzony własnymi rękami pozdro.

    Odpowiedzi: 944 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-17 13:14:21 Liczba szacunów: 0
  • boldenon??? NIE dziękuje

    Post
    Doping

    Ja bije bolda 1250-1500mg week a wiec nie mało plus testo tren i T3 niedługo kończę tren dotychczas bazowałem na dawce 600-750 mg week idzie alpha i alchemia jak nie będzie efektów przy takiej dawce, jeszcze dałem boldowi ostatnią szansę to boldenon skreślam na stałe. Coś mi sie wydaje ze tylko testo meta i tren sa warte zakupu ewentualnie nandrolo

    Odpowiedzi: 476 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-25 17:46:49 Liczba szacunów: 0
  • deca i tren?kto ma racje?

    Post
    Doping

    pinie,wiec prosze o porade. e-lite dzieki...wlasnie sie zastanawiam co lepiej wrzucic na koniec cyklu(mam1 5 susty pakistan i 10mldecagenu 300mg/ml syntrop)na koniec wino czy tren,a biorac pod uwage ze mam dojscie do wina jedynie w tabsach firmy rohm to chyba sie bede bardziej sklanial w strone trenu.a nie wystarczy dorzucic 20mged nolvy na sciecie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2008-07-19 23:22:09 Liczba szacunów: 0
  • tren firma

    Post
    Doping

    Acetat Trenbolonu Tren Acetate 100 (Black Widow Laboratories) Trenabol 75 (Alchemia Pharma) Trenbolon Enanthat ELITE TREN E 250 (Elite Fitness Pharm.) Tren e 200 (Atomic L.) Trenanox E (flor) Zmieniony przez - K1pl w dniu 2010-05-12 16:52:21

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1523 Data: 2010-05-12 16:51:54 Liczba szacunów: 0
  • Elite Fitness Pharmaceuticals produkty

    Post
    Doping - zdjęcia

    witam ceny elite nie sa zle jak sie spojrzy na tren itp przeciez jak na uk to nie majatek, poza tym nie kazdy mieszka w duzym miescie - u mnie jeden dil ma na okraglo tylko suste z indii, drugi ma wiekszy wybor ale sobie liczy wszystko 5,5 za ml - zwala ten cennik ale powaznie tak robi. ja sobie z pl musze przywozic :/ wracajac do tematu na silce p

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 15520 Data: 2008-08-01 11:16:27 Liczba szacunów: 0
  • Relacja z cyklu , testosteron propionat ,cypionat ,nandrolon decanoate

    Post
    Doping

    Podpytalem kumpla, bylo to lata temu ,tren a z elite fitness pharmaceuticals 50mg eod pod 750mg mixa week ,zrobil go kozacko ten tren w takiej dawce . Zmieniony przez - Thomas07 w dniu 2016-08-10 09:09:18 te 750testa robilo bardziej niz tren Kolega jest tez sfd wiele lat na forum mysle ze spokojnie bys go micz skojarzyl ,on mowil ze w tedy byl to

    Odpowiedzi: 245 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-10 12:43:29 Liczba szacunów: 0
  • Max - Mass - Terror = Tescior By TrakaShi - podsumowanie str.11!

    Post
    Odżywki i suplementy

    estu, smak super naprawde jest z najlepszych jeżeli chodzi o staki kreatynowe. Co do dzialania to opisze wam to tak, pierwsze 2 porcje czulem bardzo mocno lecz po przyjsciu z treningu były rozwolnienia itd… pozniej mysle ze organizm się przyzwyczail i problemy z żaladiem zniknely i przez jakies 9 treningow czyli 3 tygodnie działał bardzo

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-19 08:47:47 Liczba szacunów: 0
  • Relacja z cyklu , testosteron propionat ,cypionat ,nandrolon decanoate

    Post
    Doping

    Podpytalem kumpla, bylo to lata temu ,tren a z elite fitness pharmaceuticals 50mg eod pod 750mg mixa week ,zrobil go kozacko ten tren w takiej dawce . Zmieniony przez - Thomas07 w dniu 2016-08-10 09:09:18 te 750testa robilo bardziej niz tren

    Odpowiedzi: 245 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-10 09:30:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik "Akcja P 2011"- DamianCsz

    Post
    Iron Horse Series

    owsianych 4. 100g ryżu + 100g kurczaka 5. 50g frytek + 150g kurczaka + warzywa 6. 40g białka Suplementacja : suplementacja: rano - 5gr CreaMag b6 + 2tab Burn&Shape przed tren - 5gr CreaMag b6 + 5tab bcaa (7,5g) + 5tab uni-liver + 3tab Burn&Shape po tren - 1,5porcji CytoCell + 3tab bcaa (4,5g) + 5tab uni-liver Plan na jutro... Nogi + aero

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 12260 Data: 2011-03-09 20:04:08 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA - czyli co warto brać, vol.2

    Post
    Doping

    ciezko powiedziec. na pmp szlo ladnie. 2 sloiczki w sumie przejadlem a raczej nie dalem rady dojesc. dziala to moge powiedziec ale orale daja mi sie we znaki coraz bardziej. trening wygladal no lepiej (pompa bicow i barkow dawalasie we znaki). mialem antka na kick docyklu cypio + tren E. swoja droga polubilem tren, ale jednak daje sie we znaki po

    Odpowiedzi: 2925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-09 01:13:08 Liczba szacunów: 0
  • Skoro moda na redukcje to ja tez chce

    Post
    Doping

    ta na moja powolna redukcje wygladalaby mniej wiecej tak: 7:30 - 4 jaja xxl, 40g vextargo 10:00 - 50g brazowego ryzu + 250g kurak/wolowina/ryba 13:30 - j.w 17:00 - j.w ca. 19 trening po treningu 40g vextargo 21:30 - 50g brazowego ryzu + 250g kurak/wolowina/ryba przed spaniem 50g bialka. W przeciagu dnia w pracy wrzuce jeszcze z dwa shake'i bialka p

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1461 Data: 2010-03-01 11:40:49 Liczba szacunów: 0
  • Spam za spamem, za spamem spam, a doping dzial to wielki chłam! %-)

    Post
    Doping

    nie jeszcze nie i nie wiem czy pojade na nim bo moj MIKOLAJ powiedzial ze ma jakas nowa firme na oku i bedzie tren enan, wiec czekam na info. zastawialem sie tez nad 10-12 tyg z trenem ace a Ty chcesz brac tren z elite?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-05 19:57:32 Liczba szacunów: 0
  • Relacja z cyklu , testosteron propionat ,cypionat ,nandrolon decanoate

    Post
    Doping

    Podpytalem kumpla, bylo to lata temu ,tren a z elite fitness pharmaceuticals 50mg eod pod 750mg mixa week ,zrobil go kozacko ten tren w takiej dawce . Zmieniony przez - Thomas07 w dniu 2016-08-10 09:09:18

    Odpowiedzi: 245 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-10 09:08:14 Liczba szacunów: 0