SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

test axio

  • Axio-test, meta i moze cos jeszcze

    Temat
    Doping

    Zamierzam niebawem przetestowac na wlasnej skorze tak popularny ostatnio Axio-wiec zdam swoja relacje. Wiem ze niektorzy probowali tu ich. Czy mozecie powiedziec juz cos o: Metka Axio (10 mg/tab) Testosterone Enanthate 10ml, 250mg/ml(oni nazywaja to Testaplex E 250) Winstrol( u nich Stanoplex 10)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2546 Data: 2007-11-21 23:04:50 Liczba szacunów: 0
  • Axio Test Prop real czy Fake ?

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Witam otóż posiadam flakonik z axio Teścia Propa możecie się wypowiedziec czy to jest real czy fake dzięki pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1259 Data: 2008-05-10 11:41:14 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w wybraniu firm

    Post
    Doping

    Jeśli meta axio to jaki długi test axio klepie?,a może iran bo ec to już chyba shit? Pozdr.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 2008-09-22 20:16:52 Liczba szacunów: 0
  • Polskie Realia, Co warto brac a czego nie!!!

    Post
    Doping

    Meta n naposil rumunia lipa Axio lipa meta polska w nowym opakowaniu też lipa Mix omka kiedyś git teraz wał te z datą 2013 testenat10% dobry test enant norma miałem wyjepke balkan dobry ale niedozniesienia wino desma super unigen 10mg też dobrze robi Oxymetholone(anapolon) anapolon Abdu ibrahim kozak bałkan niedziała razak niedziała phoenix niedz

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-18 17:28:07 Liczba szacunów: 0
  • proszę o radę

    Post
    Doping

    deka mam dostep do EAP IP AXIO test cido iran metka eap scan axio winko oral eap lyka labs axio dynamic la pharma winko in eap ip prop eap farmadon Ip Axio

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1083 Data: 2008-02-04 22:01:28 Liczba szacunów: 0
  • proszę o radę

    Post
    Doping

    deka - eap nie wiem, ip cos tam dziala, axio nie ma w polsce test - cido/iran oba za***iste metka - eap/scan/axio wszystkie dobre winko oral - axio wymiata winko inj - ip dziala prop - jak legit to farmadon, ip dziala, axio działa, ale boli

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1083 Data: 2008-02-05 00:23:24 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA - czyli co warto brać, vol.2

    Post
    Doping

    uz nie chce, mam do wyboru takie oto firmy i wypisuje jaka pierwsza ktora ja bym wybral :) myle sie gdzies ?? Boldenon - Scantel Razak, malay, british drago, genesis, axio test enan - Iran jelfa, axio tren e - alchemia (z pmp mialem acet ale sam olej, na forum wrzucilem zdjecia bo flakon mi sie cos nie podobal to mowili ze to tylko sta

    Odpowiedzi: 2925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-27 00:04:42 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać,vol 4

    Post
    Doping

    coś innego jeśli okaże się lipą. Ciekawe właśnie czy to org axio, jakiś rok temu chyba mieli problemy i zamknięto im produkcję było info w necie, może działają na nowo. jaki test enan lepszy PMP czy IRAN .? pmp, chyba, że iran którego masz to org a nie kopia która przeważnie działa. jaki antek biosira, pmp, bałkan? osobiście to myślę nad biosirą

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-12 22:14:41 Liczba szacunów: 0
  • proszę o radę

    Post
    Doping

    deka axio test cido metka axio winko oral axio la pharma winko in ip ponoc dziala prop farmadon

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1083 Data: 2008-02-04 21:58:31 Liczba szacunów: 0
  • Moje przygotowania na SAA+PH

    Post
    Doping

    Szczerze to nie intersowało mnie to one były na start tylko..:)..Bo nie chciałem na winie jechac cały czas..Teraz tak bold axio wino eap stanox..test norma axio i eap..Zadowolony z wyzej wyioenionych firm..

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 9420 Data: 2008-05-17 13:29:29 Liczba szacunów: 0
  • MALAY TIGER 1ml / 10ml / tbl / hgh - (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    zej książce "Underground Anabolics" - William Llewellyn. Dotyczą dopuszczalnej ilości bakterii w underowych (piwnicznych) środkach. Lista poniżej ukazuje środki, które oblały test ze względu na obecność bakterii, czyli syf. Gwiazdka oznaczono środki w których limit został przekroczony, czyli mega syf! Badania są z kwietnia 2009 roku. Steroid List

    Odpowiedzi: 1344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-11 13:04:14 Liczba szacunów: 0
  • autentycznosc axio

    Post
    Doping

    czesliwym posiadaczem.... bla bla bla co do axio to narazie wszystkie numery mety jakie ludzie mieli sa takie same, moze ktos poda 2 rozne numerki mety axio ktore przejda ww test na www :D chce tylko pokazac, ze takie sprawdzanie online nie ma do konca sensu aczkolwiek zawsze to lepiej jak wyskoczy autentycznosc potwierdzona... psychika tez duzo d

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2520 Data: 2008-03-09 16:12:03 Liczba szacunów: 0
  • Kuracja na Mase prosze o pomoc

    Post
    Doping

    enan z Axio lub GP sprawdzone. bold z Axio lub PMP sprawdzone. Reszty nie testowałem lub było to dawno. Testaplex E 250 AxioLabs Test Enanth 250 GP EQUIPLEX AXIOLABS BOLDONAXIN P.M.P Zmieniony przez - Jendrek74 w dniu 2010-01-25 13:47:53

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1420 Data: 2010-01-25 13:44:47 Liczba szacunów: 0
  • Relacja z Cyklu..Axio Labs..:))

    Post
    Doping

    poczatek bold unichem i test uni..Metaka scan pozniej alchemia bold nie wiem czamu ludzie sie tak zachwycali bo polskie?/uni lepsze Pozniej norma test..susta ec A teraz praktycznie juz za 2 tygoni wszytko bede miał axio choc trena mam bez tego slynnego kodu..Nie wiem dlaczego takie chodza u nas narazie.Orale maja..

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3958 Data: 2007-11-30 18:25:33 Liczba szacunów: 0
  • ***Igła w dupsku, igła w udzie, nowy SPAMpost, właźta ludzie***

    Post
    Doping

    jade 4 dznien meta 30mg test 200mg ed prop na fronta 1,5g pozniej dawka znacznie spada srodki axio czuje ze mocno bedzie

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-02 00:03:16 Liczba szacunów: 0
  • AXIO LABS - opinie

    Post
    Doping - zdjęcia

    ziki szamales juz cos z axio ? ja sie zabieram za test Zmieniony przez - tomek 82 w dniu 2007-11-29 10:51:48

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-29 10:10:39 Liczba szacunów: 0
  • sterydy nowej generacji :)

    Post
    Doping

    skurviel ale w niczym nie masz pewnosci w zadnym underze ile jest mg itd test i tren jest bold ciezko ocenic ale pompa niesamowita na treningu nie wiem czy po trenie jest pompa tez za***ista na treningu ???pozatym czy po trenie enanie tez moga byc dusznosci kaszel itd ???? czy tylko po ace trenia nie bralem wiec nie wiem wrrr ale jak sie polaczyly

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 14429 Data: 2010-06-26 08:39:56 Liczba szacunów: 0
  • PO PIERWSZE PRIMO

    Post
    Doping

    To zalezy od indywidualnych predyspozycji, dla endo na pewno prop, dla ekto moze byc metax. Zalezy tez czy ktos sie boi igly, z propem klocia co nie miara. Dla mnie test rzadzi, samopoczucie swietne i pala stoi 24h/dobe Poszukaj farmaka, swissa, albo axio.

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 4949 Data: 2008-04-03 17:01:14 Liczba szacunów: 0
  • proszę o pomoc w doborze środków

    Post
    Doping

    deca durabolin - hol, grek , atomic metanodien - razak , body reasearch (danabol) , axio boldenon - atomic, testosteron enan - schering, norma, cido, galenika, iran test propionat - atomic , testolic winstrol amp - desma/zambon

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2008-10-22 10:58:18 Liczba szacunów: 0
  • Jakie środki...?

    Post
    Doping

    deka- apteczniak jak masz dostęp, jak nie to z underów atomic, ponoć phoenix daje radę test-polskie prolo, cido,norma winstrol-zambon/desma, axio-inject scantel,razak-oral

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 934 Data: 2009-03-05 21:21:31 Liczba szacunów: 0