SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

srodkowa

  • Środkowa i górna część klatki piersiowej - piorytet

    Temat
    Trening dla początkujących

    Powitać, proszę o rozpisanie mi porządnego treningu na środkową i górną część klatki piersiowej. Dotychczasz najczęściej wyciskałem sztangielki na prostej i skosie bądź sztangę i rozpiętki na skosie i prostej i szedłem na wyciąg i tam też robiłem rozpiętki, jednak teraz widzę brak u mnie w części środkowej i górnej klatki piersiowej. Najbardziej to

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2680 Data: 2009-01-28 19:16:50 Liczba szacunów: 0
  • Środkowa część klatki piersiowej

    Temat
    Trening w domu

    Hej, mam taki problem, od 2,5 miesięcy robię regularnie co 2 dni pompki. Jestem w stanie zrobić za jednym razem ok. 40 pompek. Zauważalny jest rozrost na szerokość klatki piersiowej. Jedynie nie widzę żadnych zmian w środkowej części klatki piersiowej. Robię pompki w szerokim i wąskim rozstawie rąk. Dodam, że mam zapadniętą klatkę piersiową, która

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2618 Data: 2015-06-23 08:53:02 Liczba szacunów: 0
  • Klatka Góra i środkowa Problemy PROSZĘ O POMOC !

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam , bardzo proszę o pomoc mam 177 ważę 82 kg mam w łapie koło 40 nogi dobrze zbudowane itp ale Klatka Wygląda tragicznie Nie mam górnej masy mięśni klatki tylko dolna cześć tak samo jest z środkiem klatki nie mam małego przedziałka tylko widać jak mięśnie są daleko od siebie ..W koszulce z boku wygląda to tragicznie jak bym się zapadł u góry:

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 692 Data: 2013-04-07 22:53:14 Liczba szacunów: 0
  • KLATKA - środkowa partia - problem

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam! Chciałem się dowiedzieć, jakie ćwiczenia należy wykonywać, aby pobudzić do większego rozrostu środkowe mięśnie klatki (zaznaczone na zdjęciu na czerwono), albo na co zwrócić większą uwagę w standardowych ćwiczeniach. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 7969 Data: 2006-06-24 20:28:06 Liczba szacunów: 0
  • Dreszcze i kucia w Kolanie(srodkowa cześc kolana-Rzepka)

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam.Dośc niezmiernie pisac o kontuzji która mi sie przytrafila.Wczoraj na meczu,prawdopodobnie nabawilem sie kontuzji,a mianowicie przy napinaniu miesnia czworoglowego czuje lekkie dreszcze i kucia w kolanie a dokladnie w srodkowej cześci rzepki,kolono jest troszeczke podpuchniete.W poniedziałek mam zamiar jechac do lekarza i wtedy ustali sie os

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2992 Data: 2007-02-03 19:17:50 Liczba szacunów: 0
  • środkowa część klatki

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam! Ćwiczę od września treningiem (chodzi o klatkę): Wyciskanie na płaskiej stałym ciężarem 4 serie po 8 powtórzeń Wyciskanie na skośnej 4 serie po 8 powtórzeń Rozpiętki na skosie 4x8 I widać ładne rezultaty, ale tylko po zewnętrznej części klatki (koło ramion), a na środku (po wewnętrznej części klatki) jest poprostu zanik co mam dożucić do tr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 4376 Data: 2005-04-26 11:12:22 Liczba szacunów: 1
  • jakie cwiczenia na srodkowa czesc klaty??

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    cz!!chodzi mi o to ze mam slabo rozwinieta srodkowa czesc klaty.jakie cwiczenia robic rzeby bylo ok??mam sztange,hantle i laweczke.cwicze 2x w tyg.ot moj plan na klate: poniedzialek wyciskanie w poziomie wyciskanie glowa do gory rozpietki i czy moge jeszcze dodac wyciskanie hantli w poziomie?? czwartek wyciskanie w poziomie wyciskanie z waskim rozp

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3739 Data: 2004-03-23 14:14:29 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenia na klatke - gorna srodkowa czesc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Moze mi ktos napisac jakies dobre cwiczonka na gorna srodkowa czesc klatki - ta strefa nad mostkiem pod zejsciem sie obojczykow i pod samymi obojczykami, normalnie szlag mnie juz trafia nie moge tego do gory wyciagnac.. Narazie robie na to: waski chwyt sztanga - lawka pozioma i butterfly niepelny ruch - tj nie odciagam rak na maxa do tylu, tylko ro

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1672 Data: 2004-03-06 01:10:20 Liczba szacunów: 0
  • klata- środkowa część

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    witam. Otóż mam taki problem. Na siłce już ćwiczę ponad 1 rok i klatka rozbudowała mi się po bokach ale w środkowej części jest prawie w ogóle nie rozbudowana. Ćwiczenia jakie wykonuje to: rozpiętki, wyciskanie na skosie dodatnim, wyciskanie na prostej ławce. W ten sam dzień cwicze triceps, jeżeli dodał bym cwiczenie na triceps - wyciskanie wąskim

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1549 Data: 2013-01-08 12:31:31 Liczba szacunów: 0
  • MIĘSIEŃ PIERSIOWY WIĘKSZY - DOLNA I ŚRODKOWA CZĘŚĆ

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Nie posiadam skośnej ławeczki, a chciałbym rozwinąc dolną i środkową część klatki piersiowej i mięsień zębaty przedni. Jak ćwiczyć?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 5875 Data: 2004-05-11 14:54:45 Liczba szacunów: 0
  • Plecy - srodkowa czesc czworobocznego?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Dosc fajnie je czuje na wyciagu dolnym lecz mam za maly ciezar, a powyzej 12 powtorzen na serie chyba nie oplaca sie robic? Ogolnie praktycznie brak zakwasow po tym wiec chyba mija sie z celem... Wioslowanie polsztanga robilem w poprzednim cyklu. Moze wioslowanie hantlem ale nachwytem (na poziomie lopatek wlasnie)a nie chwytem neutralnym? Jakies i

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2729 Data: 2010-03-19 00:26:14 Liczba szacunów: 0
  • Środkowa, wewnętrzna część klaty !!!

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Trenuje na siłowni pół roku, wcześniej robiłem pompki z obciążeniem itp itd.... ale nie w tym rzecz. Mianowicie mam słabo rozwiniętą część wewnętrzną klaty, jakie ćwiczenia możecie mi polecić ??? Z tego co czytałem to rozpiętki ( mi sie wydaje, że bardziej na zewnętrzną część ), wyciskanie w wąskim chwycie (podobno mało efektowne). Więc co p

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1035 Data: 2009-05-17 20:08:42 Liczba szacunów: 0
  • Slabo rozwinieta srodkowa czesc klatki

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Siema mam prosbe czy mogl by mi ktos polecic jakis trening czy np cwiczenie dobrze dzialajace na srodkowa czesc klatki(ktora u mnie akuta jakos odstaje od gornej czy dolnej czesci) Dodam na wszelki wypadek moj trening Klatki 1.PŁASKO 12,10,8,6,8 PROGRESJA 15 2. SKOS W GÓRĘ 10,8,8,8 PROGRESJA 1<2=3=4 3. ROZPIĘTKI PŁASKO 3-4 X 10

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3527 Data: 2004-12-09 18:03:35 Liczba szacunów: 1
  • Mięsień równoległoboczny szczególnie środkowa i dolna część

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    witam, chciałem się zapytać o jakieś porządne ćwiczenia na "kaptury" środkowe i dolne. Bo unoszenie gryfu działa głównie na górną część. Odstają mi troszkę łopatki a rozbudowanie właśnie środkowych i dolnych "kapturów" pomogło by mi ten efekt zniwelować. Czekam na odpowiedź pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3873 Data: 2010-03-11 14:40:51 Liczba szacunów: 0
  • mięsień równoległoboczny lub czworoboczny środkowa część

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Nabawiłem sie jakiś rok temu małej kontuzji tego mięśnia wykonując przyciąganie drążka do karku. W pewnym momencie poczułem dość silne ukłucie podczas wykonywania tego ćwiczenia. Do dzisiaj odczuwam małe dolegliwości tego mięśnia, ale nie jest to na tyle nieprzyjemne, żebym nie mógł ćwiczyć. Myślałem o zastosowaniu jakiejś maści może to mi pomoże

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2769 Data: 2005-03-13 14:45:49 Liczba szacunów: 0
  • Góra-środkowa klatki piersiowej.

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    witam, chodzę na siłownie już jakiś czas, moja waga nie jest duża bo zaledwie ~68kg lecz mam pewien problem. na całym ciele widać już zarys mięśni ponieważ jestem chudy, lecz wgle nie chce mi rosnąć góra środkowa klatki, robie wszystkie ćwiczenia które odpowiadają za tę część i jest ona strasznie chuda, mam gen do klatki (dolnej części) i dziwnie w

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 327 Data: 2016-12-23 00:37:25 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenia na srodkowa cz. klatki piersiowej. Zapytanie

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam !!! Prosze o zamieszczenie jak wykonywac cwiczenia srodkowych partii klatki piersiowej, zarowno tych dolnych jak i gornych. Wiem, ze mozna robic wasko trzymajac gryf na plasko ale jak cwiczyc tez gore ?? Prosze o rade

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 4123 Data: 2004-02-09 21:28:54 Liczba szacunów: 2
  • Problem ze środkową klatką piersiową.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Chciałbym prosić o fachową poradę w związku z treningiem klatki piersiowej. Mianowicie moja klatka z pod koszulki wygląda spoko, ale gdy ją zdejmę to widać mi żebra.Zewnętrzne partie wyglądają bardzo dobrze za to na wewntrznych nie ma nawet pół cm mięśni. Ćwiczę w uchwycie na pół kciuka szerszym od barków i robię rozpiętki w skosie. Przy wzroście 1

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 2005-05-18 20:26:34 Liczba szacunów: 0
  • Srodkowa czesc klatki.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam! Cwicze na silowni regularnie przez 7 miesiecy, wszystkie partie miesniowe mojego ciala rozwijaja sie w miare rowno, nie jestem zadowolony jedynie ze srodkowej czesci mojej klatki. Czy mozecie mi polecic jakies cwiczenia, ktore pomoga mi w rozwinieciu tej czesci klatki?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2567 Data: 2007-07-03 00:23:52 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na górną środkową część klatki?

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Trenuję planem push/pull i na klatkę wykonuje wyciskanie sztangi na płaskiej i wyciskanie hantli na skośnej dodatnie. Ogólnie wszystko jest spoko tylko słabo u mnie z górną wewnętrzną częścią klatki, o tą: Na czerwono zaznaczyłem część której rozbudowa mnie interesuje. Na zielono zaznaczyłem część która się u mnie rozbudowała dotychczas. htt

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 584 Data: 2013-02-10 09:59:39 Liczba szacunów: 0