SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

smalec

  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    rening udany, lekko ponad godzina + rozciąganie. Filmy https://youtu.be/0GmMHLEjA-k Dieta 1. 3 jajka + chleb pełnoziarnisty + ser kozi 2. Zupa pomidorowa + ryż biały 3. Ziemniaki + kurczak + smalec 4. Białko + mleko + oliwa z oliwek Ser kozi bardzo dobry, zupełnie inny smak niż zwykły twaróg :-). Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-04-18 18:53:13

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-18 18:52:20 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    a do niczego, wczorajszy trening 'czuć w nogach'. Rehab Przysiad 3x10 Półmostek biodrowy 3x10 Skłon w przód 3x10 Rotacja zewnętrzna do góry 3x10 No money 3x10 + rozciąganie Dieta 1. Chleb pełnoziarnisty + 3 jajka + masło 2. Kurczak + ziemniaki + smalec 3. 3 kiwi + masło orzechowe 4. Kurczak + ziemniaki + oliwa z oliwek 5. Białko + oliwa z oliwek

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-27 19:07:12 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    29/04/16 Rehab 1. Przysiad 3x10 2. Półmostek biodrowy 3x10 3. No barbell mc 3x10 4. Skłon w przód 3x10 5. Rotacja zewnętrzna do góry 3x10 6. No money 3x10 + rozciąganie Dieta 1. Płatki owsiane + 2 jajka + dżem + masło orzechowe 2. Mintaj + ziemniaki + smalec 3. 3 jajka + chleb pełnoziarnisty + oliwa z oliwek 4. Twaróg + olej lniany

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-29 19:39:56 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    /wyciskanie wąsko w porządku. Filmy https://youtu.be/wocL8nLWfHQ https://youtu.be/9mIEgHg8upc Dieta 1. Płatki owsiane + masło orzechowe + 2 jajka 2. Wieprzowina + ziemniaki + smalec 3. Białko + oliwa z oliwek + mleko 4. Twaróg + olej lniany Uwagi W następnym tygodniu wypadnie mi jeden trening , chciałbym od 9.05 robić już kolejny etap po tych 3 d

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-30 19:52:13 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    były. W california press obniżyłem ciężar, poprawiłem technikę, było ok. Uginanie ok. Dieta 1. Płatki owsiane + 2 jajka + masło orzechowe + dżem 2. Wieprzowina + ziemniaki + smalec 3. Wieprzowina + 2 śliwki 4. Białko + oliwa z oliwek Uwagi Wczoraj wybrałem się na lekkie bieganie - moja kondycja to totalne nieporozumienie, trzeba nad nią poprac

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-02 18:34:25 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    z lepiej :-). 09/05/16 Spacer około 30-40 minutowy + lekkie bieganie. Dieta Takie sobie źródła węgli dzisiaj. 1. 2 jajka + boczek + chleb + masło 2. Ryż biały + wieprzowina + smalec 3. Wieprzowina + chleb + oliwa z oliwek 4. Białko + oliwa z oliwek Uwagi Od jutra kolejny etap z tematu: http://www.sfd.pl/%5BART%5D_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.htm

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-09 20:09:08 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    em dobry wybór bo przy trzech wyciskaniach mógłby być problem jak poprzednio. Filmy https://youtu.be/EcPoNPz9rpA https://youtu.be/_Kc4x18SeJE Dieta 1. Chleb pelnoziarnisty + boczek + 2 jajka + masło 2. Wieprzowina + ziemniaki + smalec 3. 2 jajka + kiwi + masło orzechowe 4. Bialko + oliwa z oliwek Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-05-10 15:15:15

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-10 15:11:06 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    cy, słabo czułem dwójki. Wykroki ok. Żuraw - nagrałem, wydaje się, że technika całkiem niezła. Wspięcia ok. Trening niecałą godzinkę, bardzo sprawnie. Filmy https://www.youtube.com/watch?v=8nFLkWwje7s&feature=youtu.be Dieta 1. Kurczak + chleb pełnoziarnisty + smalec 2. Wieprzowina + ziemniaki + oliwa z oliwek + 2 banany 3. Białko + oliwa z oliwek

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-13 17:23:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    problem jak poprzednio. Filmy https://youtu.be/EcPoNPz9rpA https://youtu.be/_Kc4x18SeJE Dieta 1. Chleb pelnoziarnisty + boczek + 2 jajka + masło 2. Wieprzowina + ziemniaki + smalec 3. 2 jajka + kiwi + masło orzechowe 4. Bialko + oliwa z oliwek Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-05-10 15:15:15 Nie jest źle z techniką :-) Osobiście w krzyżowaniu c

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-14 10:45:20 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    nach i godziny nie będą jakieś straszne, mam nadzieje, że podpatrzę większych od siebie , poznam kilka osób i na pewno nauczę się czegoś nowego :-D. Dieta 1. Płatki owsiane + smalec + dżem + wiórki kokosowe + 2 jajka 2. Kurczak + ziemniaki + oliwa z oliwek 3. Twaróg + 2 jajka + 2 kiwi 4. Wieprzowina + oliwa z oliwek http://www.sfd.pl/Super_łatwe_k

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-16 18:48:00 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    dł w porządku. Wspięcia ok. Nogi po treningu czułem bardzo fajnie, zrobiłem jeszcze rolowanie i rozciąganie tak jak zawsze :-). Filmy https://youtu.be/mT7HwZ6ogZI Dieta 1. Płatki owsiane + 2 jajka + smalec + wiórki kokosowe + gorzka czekolada 2. Zupa pomidorowa + ryż biały 3. Ziemniaki + wieprzowina + oliwa z oliwek 4. Makrela wędzona + ketchup

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-17 19:03:54 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    e Dzisiaj lekko, nogi dają się we znaki więc nie robiłem nic na nie. Dieta 5 mniejszych posiłków. 1. Wieprzowina + ryż biały + oliwa z oliwek 2. Zupa pomidorowa + ryż biały 3. wieprzowina + ziemniaki + smalec 4. 3 jajka + chleb pełnoziarnisty + masło 5. twaróg + masło orzechowe + gorzka czekolada Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-05-18 20:22:41

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-18 20:01:09 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    opracuję nad tym lepiej i obniżę ciężar następnym razem. Reszta ćwiczeń w porządku, bardzo przyjemny plan. Jestem ciekaw co będzie robione w sobote na ustawce :-D. Dieta 1. Kurczak + kuskus + oliwa z oliwek 2. 2 banany 3. Kasza gryczana + wieprzowina + smalec 4. Tuńczyk + chleb pełnoziarnisty + maslo 5. Twaróg + masło orzechowe + gorzka czekolada

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-19 19:43:49 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    uginanie ze sztangą łamaną 4x 3. uginanie na bramie 3x 4. francuz sztangą 4x 5. poręcze - maszyna 4x 6. prostowanie na wyciągu 3x chyba tak to było o ile dobrze pamiętam 8-). Dieta 1. Płatki owsiane + gorzka czekolada + smalec + 2 jajka 2. Mintaj + ziemniaki + oliwa z oliwek 3. Twaróg + masło orzechowe + truskawki Jutro planuję zrobić sprinty.

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-21 19:32:14 Liczba szacunów: 1
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ozostałe z gumami. Uginanie w porządku. Pokręciłem się 15 minut na rowerku po treningu. Dieta 1. Płatki owsiane + wiórki kokosowe + truskawki + mleko 2. Kurczak + ziemniaki + smalec 3. 3 jajka + 2 banany 4. Twaróg + oliwa z oliwek Zrobiłem batona proteinowego, zobaczymy co z niego wyjdzie po zastygnięciu %-). Jak będzie się nadawał do pokazania to

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-23 18:15:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    rkom po wyciskaniu. Krzyżowanie ciężko ale dołożyłem. Poręcze ciężko i brakło siły na ostatnią serie. Uginanie ok. Dieta Zmieniłem rozkład makro na ~ 120/220/98. 1. Owsiane + smalec + truskawki + 2 jajka 2. kurczak + 2x bułka pszenna + oliwa z oliwek 3. ryż biały + jabłko + gorzka czekolada + wiórki kokosowe 4. twaróg + oliwa z oliwek + masło orzec

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-30 17:42:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    e zrobiłem nic oprócz rolowania. Łydki dobrze czuć po wczorajszych wspięciach. Makro w diecie w porządku. 1. 4 jajka + masło + truskawki + jogur naturalny 2. wieprzowina + ziemniaki + smalec + gorzka czekolada. 3. zupa ogórkowa + ryż biały + wołowina 4. twaróg + oliwa z oliwek Jutro pewnie nie uda się zrobić treningu więc dopiero w sobotę góra 2.

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-02 19:46:21 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    zie już dużo lepiej i czuć poprawę. Podciąganie do klatki - w porządku ale przy 45kg już łamie pozycję i pochyla mnie do przodu, spróbuję to zrobić następnym razem na suwnicy. Żuraw jak zawsze bardzo dobrze wszedł. Modlitewnik i szrugsy ok. Dieta to głownie jajka, bułki pełnoziarniste, schab, smalec, oliwa z oliwek, białko, ryż biały, ziemniaki.

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-18 15:41:55 Liczba szacunów: 0
  • Kłosiu / Czyli redukcja i walka ze smalcem!

    Post
    Trening dla początkujących

    wloskie, migdaly, nerkowca, laskowe, pestki dynia itd maja znacznie lepsze tluszcze od ziemnych brzuch cwicz maks dwa razy w tyg , musisz go cwiczyc jak kazdy inny miesien, smalec spalasz aerobamia a nie cwiczeniem brzucha aeroby rob jak najwiecej imo to jest caly sekret spalenia smalcu, ja robilem dwa razy dziennie i dalo dobry efekt w moim przy

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 8131 Data: 2010-09-21 11:14:50 Liczba szacunów: 0
  • Kłosiu / Czyli redukcja i walka ze smalcem!

    Post
    Trening dla początkujących

    iebie a nie dlamnie dlamnie to ty mozesz jesc paczki, pic litr mleka, jesc chipsy itd ja ci tylko pomagam i podpowiadam a co ty zrobisz to twoja sprawa jak chcesz zgubic ten smalec i bedziesz sie stosowal do zalozen to osiagnieszz cel a jak bedzies tylko pisal ze tak zrobisz a w zeczywistosci bedziesz robil co innego to sam siebie bedziesz oszukiw

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 8131 Data: 2010-09-22 11:31:48 Liczba szacunów: 0