SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

slabsza lewa

  • Ile wyciskacie na klatę ??!!!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    No więc u mnie jest tak, że zacząłem ćwiczyć w wakacje zeszłego roku, mniej więcej w połowie lipca, kiedy przeniosłem atlasa mojego ojca do mojego pokoju. Wtedy podnosiłem maxymalnie 45 kilogramów na jeden może dwa razy. Waga mi się od tego czasu nie zmieniła (ważę 67 kg, wzrost ok. 178cm, mam 19 lat). Jednak mój rekord to 90kg :D (jeden raz). 70kg

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-04-12 23:01:00 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'Marchewka/Nikki

    Post
    Ladies SFD

    PODSUMOWANIE Na początku dziękuję za możliwość wzięcia udziału w Konkursie. Nie ukrywam, że miałam pewne oczekiwania względem tego konkursu, a mianowicie nabranie masy i dalszą poprawę sylwetki. Niestety wyszło jak wyszło z różnych przyczyn, które weryfikuje nam życie: moja moderatorka Ruda nie miała dla mnie zbyt dużo czasu, mnie choroba w sumie p

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 10135 Data: 2015-02-08 12:31:27 Liczba szacunów: 0
  • BAD ASS SQUAD - aniaj

    Post
    Ladies SFD

    Na kolejnym treningu wykonanałam trening: 1. Split Squat 3x 15 rest 60 sec - z obciążeniem. Mam gorzej na prawą nogę z przodu 2. DB Shoulder Press 3x 10 rest 60 sec - 4kg. Nadal mam lewą słabszą 3. Cable Pulldown 3x15 rest 60 sec - 20kg na trzy serie :) trzecia była bardzo ciężka. Ale dałam radę :) 4. Single Leg Deadlift 3x10 rest 75 sec - Dzisiaj

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2027 Data: 2016-07-23 21:38:49 Liczba szacunów: 0
  • karol19911-walka o swoj wyglad

    Post
    Trening dla początkujących

    a jakos lepiej szlo 4s Znam przyczyne bolu w biodrze to znaczy przy martwym nie trzymalem sztangi rowno w poziomie lewa strona mi w dol ucieka przypuszczam dlatego ze mam ja slabsza,tzn najszerszy grzbietu mniejszy i nie trzyma tak tej strony.Postaram sie robic przy lustrze i utzymywac prosto zeby obciazenie sie rozkladalo rowno na obie nogi Bicek

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2223 Data: 2013-05-13 23:12:42 Liczba szacunów: 0
  • DT Luko- Lafay i bieganie

    Post
    Po 35 roku życia

    Witajcie:) Wczoraj spiąłem poślady i wpadł pierwszy trening z samego rana. Wypiłem kawkę i na trening odczucia: super moc brak głodu. Rozgrzewka 10min Trening 60min. Rozciąganie 30 min. A6-bez problemu A2-tutaj walcze o technikę proste plecy+ szeroki rozstaw rąk D-lewa ręka trochę słabsza C1-zwiększyłem przerwy do ok.3min i wpada więcej powtórzeń E

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 15394 Data: 2018-02-17 09:57:50 Liczba szacunów: 1
  • Kosmosmerf - jedni tną ceny, drudzy kilogramy

    Post
    Trening dla początkujących

    Niestety nie mam jak dać pompek na poręczach jako, że ćwiczę w domu i mam tylko ławkę + modlitewnik :/ Co do wiosłowania, hm. Lewą stronę mam słabszą stąd te rozbicie na dwie ręce osobno, ale popróbuję następnym razem sztangą, bo chyba od pół roku klepie hantlem non stop :P Dzień 1szy No więc śniadanko wyglądało tak: czyli 500g jajecznicy (8 dość d

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 1691 Data: 2011-07-04 19:43:39 Liczba szacunów: 0
  • Ból barku, usg i rezonans nic nie wykazują

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Najbardziej boli mnie tak jakby między naramiennym a bicepsem , bliżej naramiennego, tak głęboko, jakby w samym środku ( ciężko to opisać). Ból to raczej kłucie, lub takie "ciężkie " zmęczenie - coś jak takie bardzo silne niekończące się zakwasy, aczkolwiek towarzyszy temu lekkie mrowienie. Lewą rękę zawsze miałem trochę słabszą od prawej

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 7477 Data: 2011-02-08 23:57:35 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    dzien 38 środa trening Dzień 2: 1. Przysiad 2 serie rozgrzewkowe + 3x 6-8 R12x12kg + 32kgx12/ 42kgx8/47kgx6/47kgx6 2. RDL 2 serie rozgrzewkowe + 3x 6-8 R12x10kg + 12x20kg/ 30kgx8/40kgx8/50kgx8 3. Suwnica, nogi wysoko i szeroko 3x 15 80kgx15/90kgx15/100kgx14 4. Uginanie nóg leżąc 2/1 (uginamy obiema nogami, opuszczamy jedną) 3x 15 powt. na nogę

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8694 Data: 2013-05-22 21:19:23 Liczba szacunów: 0
  • Wizygran - Oszukać Przeznaczenie

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening ACT nr 6 (03.08.2012): 1) Napinanie mięśni brzucha leżąc 15/15 2) Wspięcia na palce na jednej nodze 15/15 3) Wykroki z hantlami 2x7,5kg 12/12 4) Negatywy na drążku nachwytem 8/8 5) Pompki klasyczne z szerokim rozstawem rąk 11/11 6) Wyciskanie hantelek 7,5kg siedząc 9/9 7) Uginanie przedramion z hantelkami 7,5 kg stojąc 11/11 8) Pompki w pod

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2721 Data: 2012-08-03 20:34:38 Liczba szacunów: 0
  • III Otwarte Mistrzostwa Wrocławia - SPARTAN CUP III

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Mario-kilka dni i będziesz jak nowo narodzony.Jeszcze ponad miesiąc i forme można poprawić. U mnie jeszcze lewa reka troche słabsza ale walka na treningu jest ostra :)

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 13149 Data: 2017-08-17 20:45:06 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Metoda Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    1.Nogi na tym kołko koło ławkeczki 4x12 później edit: wspięcia ale ciężar do ogarnięcia 2.Wiosłowanie sztangą 25kg x12 35kg x12 42kg x10 3.Wyciskanie sztangi płasko - zamienić na 4 s czy dowalić więcej obciążenia do 3 serii ? 25kg x12 35kg x12 40kg x12 + 45kg x12 4.Wyciskanie sprzed głowy sztangi 25kg x12 29kg x12 32kg x12 5.Wyciskanie szta

    Odpowiedzi: 282 Ilość wyświetleń: 15037 Data: 2013-08-28 15:22:53 Liczba szacunów: 0
  • Rozstęp mięśnia prostego brzucha pods. str 9

    Post
    Ladies SFD

    dzisiejszy trening:1. wyciskanie sztangielek skos 9x20,5kg, 9x22,5kg, 6x25,5kg 2. przenoszenie sztangielki leząc prostymi rekami 8x12,7kg, 9x14kg, 10x14kg 3. wznosy ramion bokiem 6x11,5kg, 9x11,5kg, 8x11,5kg 4. wznosy łydek 3xmax 5. francuskie uginanie reki ze sztangielka siedząc 9x11,5kg, 10x12,6kg, 10x14kg 6. uginanie ramion w podporze o kolano(c

    Odpowiedzi: 206 Ilość wyświetleń: 14500 Data: 2013-08-15 22:55:15 Liczba szacunów: 0
  • Pompki - Lato

    Post
    Trening dla początkujących

    Przytyłem ! 60kg ważę już od czasu ćwiczeń zacząłem tyć i idzie w klatkę piersiową, o przypływie siły to nawet nie gadam. Robie 5 lub 6 razy w tygodniu ćwiczenia takie: 90 Przysiadów - 30 / 30 / 30 90 Brzuszków - 30 / 30 / 30 30 Pompek - 10 / 10 / 10 15 Pompek na krześle w powietrzu Ręce na krześle i nogi na drugim krześle klatką schodzę bardzo ni

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 559 Data: 2014-03-15 13:55:07 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania na temat treningu część 9

    Post
    Trening dla początkujących

    Slabsza masz lewa reke- porob cwiczenia hantlami tym samym ciezarem is sie powinno wyrownac.

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-20 14:05:07 Liczba szacunów: 0
  • TRENING + dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Obli zrobiłam pierwsza część posługując się taboretami zamiast ławeczki :P Robiłam max. 15 powtórzeń tak aż nie mogłam już podnieść ręki ( niestety lewa mam słabsza ) I zajęło mi to tylko 30 min bez rozgrzewki( czy aby w porządku, czy powinnam duuużo zwolnić ? ), dodałam na koniec 30 min. aero Mam pytanie czym zastąpić wnosy w drugim obwodzie ? To

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 2008-06-10 15:35:42 Liczba szacunów: 0
  • DT Gesti

    Post
    Ladies SFD

    Sforcia};-) nie martw się, gonię Ciebie\-) DZIEŃ 15/92 DNT SQUASH DZIEŃ 16/92 DNT DZIEŃ 17/92 DT + LODOWISKO /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e827f4ca9f104b51885ddb9229ef1c0d.png Szczególnie: 1. WL - brak progesu mnie przeraża, i nie wiem czy to głowa czy moja nieudolność, albo brak cytując offcę "konekszyn" ;-D 2. Wiosło - to ok, chociaż ostatnie to siłą w

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3780 Data: 2013-12-01 21:03:28 Liczba szacunów: 0
  • Koci dziennik 2015

    Post
    Ladies SFD

    23 II DT Dzień 4. 1.wyciskanie na płaskiej 5x5 rampa 25/27/30/35/40x4 25/27/30/35/40x2 30/32/35/37x4/40x1 27kg/30kg/32kg/35kg/37kgx2 22kg/25kg/27kg/30kg/32kg/35kgx4 2.wyciskanie sztangielek skos 4x8-10 pamietaj ,ze jestes rozgrzana, cięzar od pocżatku ma byc max. 14kgx12/15kgx9/8/6 14kg x10/10/10/8 14kg x10/10/8/6 13kg x10/10/10/10 13kg x10

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 8710 Data: 2015-02-25 08:24:48 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    szej lekko nie bylo .Raczej nie mam szans by dolozyc 3c. uginanie ramienia ze sztangielka w podporze o kolano 5 kg na reke I tu wyszlo szydlo z worka , prawa reka duuuuzo slabsza .Prawa -walka o kazde powtorzenie ,lewa radzila sobie bez problemu .Nie wiem co z tym moge zrobic ,bo naprawde dysproporcja jest duza .Na mniejszej ilosci powtorzen ni

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10919 Data: 2013-05-08 16:53:12 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    ze sztangielka w podporze o kolano x 25 tempo 10X0 bylo : 3 serie - 5 kg jest : 4 serie - 6 kg wyrobilam ,ale bardzo odczuwam roznice miedzy prawa i lewa reka .Prawa duzo slabsza MISKA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5d7dd8764ee74bc783b816fafe43cbad.png Posilek 2 podzielony na 2 czesci Nie wpisuje ,ale jem bardzo duzo warzyw zielonych ,ok 1,5 kg ,cz

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10919 Data: 2013-05-18 01:14:00 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    czny 3 x 15 na stronę 15 x 8 kg / 15 x 9 kg /15 x 10 kg Dobrze szlo :-)) 2b. wyciskanie jednorącz na płaskiej 3 x 12 na stronę 12 x 7 kg /12 x 8 kg / 12 x 9 kg Prawa reka slabsza ,byly momenty ,ze musialam sobie pomoc lewa reka 2c. MC na jednej nodze 3 x 10 na stronę 10 x 10 kg /10 x 12 kg /10 x 14 kg Bardzo fajne cwiczenie ,dobrze czuje mi

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10919 Data: 2013-05-29 17:37:29 Liczba szacunów: 0