SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

sklad xpanda

  • co po 5 mono

    Post
    Odżywki i suplementy

    sklad Cp Jabłczan kreatyny /TRICREATINE MALATE/ 4000 mg Glikocjamina 1000 mg Betaine anhydrous 2000 mg lfa ketoglutaran argininy (AAKG) 1000 mg Tauryna 1000 mg sklad Xpanda creatine ester fusion- Creatine Ethyl Ester Malate +TriCreatine Malate – 4000 mg AAKG – 3000 mg Betaina – 2000 mg Tauryna – 2000 mg [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 992 Data: 7/10/2005 4:21:52 PM Liczba szacunów: 0
  • NItrobolon czy Kreatyna + hmb ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    polecam raczej xpanda. porownaj sklad xpanda i nitro.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1521 Data: 8/29/2010 12:01:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzam skład xpanda i pisze, że ma kreatynę... "Skład: jabłczan estru etylowego kreatyny, jabłczan kreatyny, alfaketoglutaran argininy (AAKG), betaina, tauryna, glutamina-AKG, N-Acetyl-L-Glutamina, glikocjamina, glukuronolakton, L-cytrulina, kwas guanidynopropionowy, MCT, winpocetyna 99%, winkamina 99%, ditlenek krzemu, L-tyrozyna, kofeina, [...]

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3030 Data: 3/2/2012 10:31:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Test z priorytetem siła i wytrzymałość, również zgłaszam się w najbliższym czasie. co do supla to w prochu lepsza by byla opcja niz kapsy np: 5 gr kreatyny 2,5 ba 1.5 cytruliny 3 gr AAKG bez zbednych dodatkow w dobrej cenie by to mialo mega wziecie. A popatrz na skład Xpanda Dymatize, w porcji: 5g kreatyny 2,5g BA 3,5g AAKG

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2012 8:24:15 PM Liczba szacunów: 1
  • XPAND JUZ W SPRZEDAZY !!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    absolutnie nie potrzeba sklad xpanda jest doskonaly a dawki własciwe wzgledem siebie dlatego nie widze potrzeby o rozbudowywanie cyklu o dodatki

    Odpowiedzi: 482 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2005 7:14:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Cell Pump vs. Nitrobolon

    Post
    Odżywki i suplementy

    pomijajac fakt ze sklad Xpanda jest duuuuuuuuzo bogatszy .....

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2005 8:51:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy Xpand:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mi sie sklad Xpanda niepodoba , jedyne co bym zostawil to ester kretki i tauryne a tak reszte to z takimi ilosciami to se moga w dupe wsadzic Zmieniony przez - anabolX w dniu 2005-05-07 06:53:05

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3240 Data: 5/7/2005 6:37:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Coca-Cola a treningi...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Snowboy spójrz na skład xpanda chociażby... więc Twoja uwaga to zwykły Mit jak ktoś wcześniej powiedział

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 7991 Data: 6/5/2006 6:57:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Xpand sam czy z mono? Kasa nie ważna.

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] ten mozna powiedziec legendarny suplement wiec postanowilem sprobowac ;) .Niestety poza bialkiem suplementow w prochu nie moge jesc bo jakies uczulenie na skorze wyskakuje. Czyli mowicie ze branie XP w normalnych dawkach czyli po 8 tabsow w DT i DNT nie ma sensu? Bogatszy sklad Xpanda nie bedzie robil roznicy w dzialaniu podczas calego cyku

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 719 Data: 1/28/2013 8:14:00 PM Liczba szacunów: 0
  • STACKI ???? na który zbierać ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    spójrz sobie na skład xpanda i ko, widzisz podobieństwa.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2499 Data: 9/7/2005 9:17:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Xpand w pigułkach

    Post
    Odżywki i suplementy

    A czy skład Xpanda tego w proszku i tego w pigułkach czymś się różni istotnym?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1020 Data: 3/29/2006 10:54:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Marcowy Cykl - Czy mozna połączyć...?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jak tera spojrzałem na skład xpanda i bca xplode to maja xpand ma 2 razy mniej mb amino w porcji. Czyli reasumując bcaa dużo bardziej się sprawdzi niż hmb ? I to nie bedzie ,źle jezeli dodam to?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1192 Data: 2/17/2010 12:33:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Dymatize - Xpand Xtreme Pump

    Post
    Odżywki i suplementy

    mimo wszystko skład xpanda i tak zachęca mam nadzieje że podoła wyzwaniu

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4418 Data: 1/2/2010 9:30:01 AM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna a kawa ?!?

    Post
    Odżywki i suplementy

    zerknij chociażby na skład Xpanda /energized i new formula/

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2362 Data: 5/16/2006 10:44:08 AM Liczba szacunów: 0
  • NO-Xplode, N-large II, NAG ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    NO-Xplode Proprietary Blend: 20,500mg (NO-Xplode Contains a patent pending nutrient suspension matrix & Efforsorb Delivery System) NO Meta-Fusion (patent pending) (L-arginine AKG, Citral-M (citrulline malate), L-citrulline AKG, L-histidine AKG, RC-NOS (rutacarpine 95%), gynostemma pentaphyllum (95% gypenosides), NAD (nicotinamide adenine [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1797 Data: 12/20/2005 8:57:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Co sadzicie o " CM2 Alpha"????

    Post
    Odżywki i suplementy

    porównaj sobie skład Xpanda i tego Cm2.Nie ma porównania. Xp bije go na głowę. tak więc ja wybrałbym produkt od Dymatize pozdro

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1095 Data: 8/8/2006 2:12:52 PM Liczba szacunów: 0
  • sklad i temat xpanda byl walkowany 100 razy no ale moze komus sie przyda pozdro.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6563 Data: 10/27/2006 9:41:42 PM Liczba szacunów: 0
  • CREVOLUTION stage I -NEWS!

    Post
    Odżywki i suplementy

    sklad fajny, brakuje tylko "jablka", tauryny itd., ale mysle ze bx celowo ich nie dolaczyl (mamy je przeciez w cell pump). ten stack mysle, ze bedzie kompletny, gdy dolaczymy wlasnie cell, a jeszcze lepiej xpanda, wtedy juz bedzie mnial (chyba) wszsystko. mam w domu xpanda i cytruline z fasta, poczekam na bx i sobie zapodam, oczekiwania [...]

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 11082 Data: 3/31/2005 8:09:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Niestety i ja dołączę do grona niezadowolonych użytkowników Xpanda Xtreme Pump. Owszem, jeżeli chodzi o rozpuszczalność i smak, to wszystko jest ok. Rozpuszcza się idealnie, bez żadnych problemów. Smak blue raspberry jest smaczny, ale bez rewelacji - stosunkowo słodki z chemicznym posmakiem (bardziej smakował mi CP Orange). Tak czy inaczej, jak na [...]

    Odpowiedzi: 628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2011 2:05:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Wróciłem przed chwilą ze szkoły. Dzisiejszy dzień także bardzo lajtowy, bo na 2 najgorszych lekcjach znowu mieliśmy próby. Zaraz zjem obiad i zaczynam walczyć z biologią. Muszę jutro na pierwszej lekcji zaliczyć kartkówkę, którą klasa pisała, kiedy byłem chory. Nie pośpię sobie przez to, bo normalnie mam dopiero na 2-gą lekcję. Jak już skończę z [...]

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2007 2:45:27 PM Liczba szacunów: 0