SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

silownia i rower

  • Problem z boczkami oraz brzuchem

    Post
    Trening dla początkujących

    Trzeba przede wszystkim się zacząć dobrze odżywiać i ruszać. Niekoniecznie biegać ale rower, basen, siłownia wskazana. Szybko nie da się niestety tego pozbyć

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 912 Data: 2015-06-08 16:54:11 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja poza siłownią

    Post
    Trening dla początkujących

    Każda aktywność jest preferowana, rower, basen, marsze, spacery po górach, siłownia, sporty zespołowe czy sztuki walki - wszystko się sprawdzi. Dieta redukcyjna z ujemnym bilansem, proponuje odwiedzić dział Odżywianie i Odchudzanie. Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-09-01 18:56:14

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 269 Data: 2016-09-01 18:56:03 Liczba szacunów: 0
  • Ustalanie diety.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    owych... a ja jezdze rowerem rekreacyjnie 7dni w tyogdniu po 20-40kilometrow... i jescze tak ze jedna partie miesniowa moge tylko raz w tygodniu to kurcze troche malo, teraz robilem zawsze kazda partie miesniowa na treningu. to moja dieta powinna isc w strone masy czy redukcji? i czy te 3000kcal wystarczy przy wysilku: rower, koszykowka, silownia.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1612 Data: 2010-02-17 13:48:48 Liczba szacunów: 0
  • uderzane a skaza krwotoczna

    Post
    Sztuki Walki

    Mam tą samą chorobę co ty (chyba) ja na to mówie małopłytkowość i zachorowałem w podstawówce obecnie 20 lat , za młodu lekarze mi wbijali do głowy żebym ową unikał jakichkolwiek urazów i przeszkód(łącznie z pięścią) gdyż mam słabszą krzepliwość krwi zwiekszoną tendencje do krwotoków i wylewów (krwiak mózgu po ostrym prostym w główke pewnie nie byłb

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1147 Data: 2009-03-21 01:02:36 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase pare pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 19 lat Waga :78 Wzrost :ok 180 Cel treningowy : zwiększenie masy mieśniowej Staż treningowy na siłowni : z głową 2 miesiące Uprawiane inne sporty : piłka nożna , rower Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : łąweczka i sztangielki Dieta : jest Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane supl

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 709 Data: 2010-10-05 21:50:29 Liczba szacunów: 0
  • dieta ckd do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    130g ok 1150kcal wegle tylko z warzyw Wyzej napisana diete stosuje 5 dni w tyg, a 2 dni w sumie tak samo tyle ze w innej kolejnosci ze wzgledu na prace: rano posilek z jajkami, pozniej z tunczykiem, potem kurczak - silownia - kurczak i na kolacje twarog. Z gory dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi i porady

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1179 Data: 2010-03-24 04:11:15 Liczba szacunów: 0
  • Napoje na czas upałów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    w 100% się zgadzam z argumentami stwierdzającymi, że woda to najlepszy napój jaki można pić, lecz wiadomo nie zawsze silna wola i samozaparcie są silniejsze od pokusy. Jeszcze w czasie roku szkolnego ( skończyłem szkołę w kwietniu a w maju pisałem maturkę :) ) było łatwiej, ale teraz jak po ciężkim dniu ( praca fizyczna, rower, siłownia) to często

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2012-05-25 14:29:57 Liczba szacunów: 0
  • troszke sie zapaslem help!!!!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    najważniejsza moim zdaniem jest konsekwencja. Pamiętaj o tym, żeby się w żadnym wypadku nie głodzić. Pomyśl jakie ćwiczenia lubisz i co mógłbyś trenować, by zapewnić sobie ruch(np. bieganie, pływanie, siłownia, rower, itp.). Gdy już będziesz to wiedział, spróbuj rozłożyć sobie zajęcia tak by codziennnie coś robić. Jednocześnie dostosuj do tego diet

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1539 Data: 2005-01-06 14:29:46 Liczba szacunów: 0
  • Waga stoi w miesjcu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ANKIETA Zdjęcie sylwetki (mile widziane): Zdjęcia są aktualne robione przed chwilą Wiek : 16 lat Waga : 66 kg Wzrost : 176 cm Staż treningowy: 4 miesiące Obwód pasa : 74 cm Obwód klaty: 92 cm Obwód uda: 52 cm Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 3-4 x na tydzień siłowania + rower dojazd do szkoły codziennie łącznie 5km Og

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 673 Data: 2015-09-23 17:27:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbe FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 17 Waga : 82 Wzrost : 186 Cel treningowy : rzeźba! Staż treningowy na słowni : 2 lata z przerwami Uprawiane inne sporty : parkour, rower, kosz Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : drążek, sztanga/sztangielki, ławka Dieta : nie jem gówien, specjalnej diety nie mam. Przeciwskaz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 510 Data: 2009-09-25 21:42:46 Liczba szacunów: 0
  • Suplementy pomagające przytyć? Co mam zrobić by przytyć.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    BMR: Wskaźnik BMR:1608 kcal Aby utrzymać wagę:2774 kcal 15% białka: 416 kcal = 104 g 55% węglowodanów: 1526 kcal = 382 g 30% tłuszczu: 832 kcal = 92 g Zdjęcie sylwetki (mile widziane): Wiek : 16 Waga : 56 Wzrost : 173 Staż treningowy: Ponad miesiąc Obwód pasa 81 Obwód klaty: Obwód uda: Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Pił

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 533 Data: 2015-07-17 23:27:09 Liczba szacunów: 0
  • HELP

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, po pierwsze każdy trening siłowy w Twoim wieku absolutnie odpada, po drugie każda rygorystyczna, zbilansowana dieta także(skoro odpada trening siłowy - odpada także robienie masy), poza tym przecież jeszcze . Proponuje jednak powolne zapoznawanie siz z siłownią(jeśli na serio masz w przyszłosci zamiar ćwiczyć) czyli jakieś najprostsze ruchy

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 927 Data: 2006-09-11 11:13:27 Liczba szacunów: 0
  • Co po 3miesiacach?

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : mężczyzna Wiek : 22 Waga : 80 Wzrost : 185 Cel treningowy : sportowa sylwetka (okolo 85kg przy niskim bf-ie) Staż treningowy na siłowni : 3miesiace Uprawiane inne sporty : 1-2 w tyg. rower lub pilka nozna Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztangi, hantle, lawka, drazek, stojaki Dieta : bialko okolo 2g/kg, we

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 401 Data: 2013-05-20 09:45:08 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam od zera - potrzebuję pomocy.

    Post
    Ladies SFD

    Dane podstawowe nick: małami wiek: 39 lat nieprzerwany (całkowity) staż treningowy: 0 Parametry obwodów waga ciała: 120 kg wzrost: 160 cm obwód ramienia: 43 cm obwód łydki: 55,5 cm obwód uda: 72 cm obwód bioder: 125 cm obwód na wysokości pępka: 144 cm obwód tali: 118 cm obwód klatki piersiowej: 131 cm Cel Chcę schudnąć, mieć umięśnione i wysportow

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 583 Data: 2016-04-21 18:25:41 Liczba szacunów: 0
  • Ocena Diety

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wiek : 17 Waga : 62 Wzrost : 178 Staż treningowy: 1 rok Obwód pasa : 76 Obwód klaty: 102 Obwód uda: 57 Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): rower 30 min dziennie , siłownia 3x w tyg po 90 min Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak Stan zdrowia: idealny Preferowane formy aktywności fizycznej: wszystkie Stosowane akt

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1256 Data: 2014-08-28 21:44:26 Liczba szacunów: 0
  • Dzień treningowy do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : M Wiek : 25 Waga : 112 Wzrost : 188 Cel treningowy : REDUKCJA + MASA Staż treningowy na siłowni : 6-7 miechów Uprawiane inne sporty : Rower,basen Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Ławeczka , sztangielki , sztangi łamane , proste Dieta : Jest z - bilansem kalorycznym (redukcja) Przeciwskazania medyczne :

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1209 Data: 2012-08-17 08:31:05 Liczba szacunów: 0
  • 2800 metrów /12 minut /nie wykryte na badaniach lekarskich antynarko/

    Post
    Doping

    1. WIEK: 24 2. WAGA: 78-80 3. WZROST: 180 4. WYMIARY: jak zmieże to podam 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2 6. DIETA: Jem to co mam pod ręką 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: nie ma 8. TRENING: rower i siłownia 9. CEL CYKLU: zwiększenie kondycji 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: nie ma 11. POZIOM BF%: ? 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHU

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1380 Data: 2013-02-16 18:59:53 Liczba szacunów: 0
  • Jak cwiczyc.....Porsze o rade

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w. 30min Bieznia 20min Rower 10min Steper 3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć Rzezba… 4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe. 3/4dni w tygodniu silownia full osprzet 5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są. NIEMA 6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes? Dieta zawarta w mala ilos weglowo

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1241 Data: 2003-11-24 01:34:52 Liczba szacunów: 0
  • Mniejszy brzuszek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak masz 16 lat, to wystarczy wywalić syf z jadłospisu, czyli żadnych chipsów, słodkich napojów, fast foodów. Dużo się ruszaj, nie musi być siłownia. Rower jest dużo lepszym rozwiązaniem niż ABS, wierz mi. ABS jest bardzo przereklamowany i tylko Ci co wiedzy nie mają robią na tym redukcję. To tak, jak byś polerował podłogę pod brudnym dywanem. Najp

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1817 Data: 2009-09-29 21:06:18 Liczba szacunów: 0
  • co po 3 miesiącach na siłowni?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Pas:74 Klata:89 udo:52 stan zdrowia:bardzo dobry, mialem badania sportowe i wszystko wyszlo bardzo dobrze sport: 3 razy silownia. 2 razy basen ,2 razy rower, 3 razy wf brak diety, zadnych suplementow zapotrzebowanie kal. Ok 3500

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 490 Data: 2014-12-02 20:41:34 Liczba szacunów: 0