SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

si a przy redukcji

  • REDUKCJA DLA 'NATURALNYCH' Z WYSOKIM BF

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Silver666 rób to co przynosi tobie najlepsze efekty , dla mnie katowanie się aerobami i za długimi trneingami prowadzi do błędnego koła bo dojdziesz do pewnego momentu że bez mięśni i duzych ciężarów nie będziesz chudnął "Piszesz ze wieksze ciezary oznaczaja wiecej spalonego tluszczu. Moze i tak ale rowniez wiecej spalonego miecha" TAK T

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 18382 Data: 2006-06-04 14:21:16 Liczba szacunów: 0
  • Dieta w kulturystyce - prawie wszystko.... :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    schematu prawidłowych zachowań, ale też lista pułapek, które na nas czyhają i sposobów ich unikania. Moim celem jest podzielenie się z wami spostrzeżeniami zdobytymi podczas przygotowywania wielu kulturystom, z których część jest obecnie zawodowcami, ich układów żywieniowych. Mam nadzieję, że te wskazówki pozwolą wam na skorygowanie błędów w wasze

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-02-15 13:42:14 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna dla faceta około 2600-2800 kcal

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie
    PRO

    cja ). Ucięte głównie węgle, więc chyba dobrze. Uwagi: 1) Nie liczyłem warzyw – w jakich ‘’mniej więcej’’ ilościach mają występować? 2) Mleko musi być gotowane, czy może być przygrzane w mikrofali, a najlepiej – czy może być zimne ( moje ulubione )? 3) Treningi wypadają o 17:30 tylko w poniedziałek i środę, natomiast w piątek jest to godzina 16:00

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 16863 Data: 2012-09-01 03:03:37 Liczba szacunów: 0
  • Podniesienie poziomu estrogenów

    Post
    Doping
    PRO

    N ZDROWIA: OK 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: ŁYSIENIA 15. PPM (podstawowa przemiana materii): chyba wolna 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 120 -martwy ciąg: 180 -przysiad: 110 Robiłem badania bo po raz kolejny przy redukcji ciezko mi spalić tłuszcz z okolić brzucha, trening jest dopiety dieta rowniez, interwaly etc. Podejrzewałem wysok

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 6464 Data: 2015-09-18 10:49:40 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia i siła fizyczna w sportach walki

    Post
    Sztuki Walki

    MATERIAŁY DODATKOWE - CIĄG DALSZY #6 SIŁA CIOSU BIERZE SIĘ Z SIŁY MIĘŚNI! Jest to złożony mechanizm. Nieprzypadkowo ten parametr znalazł się na samym końcu. Pierwszoplanowa jest technika. Mięśnie ważne przy zadawaniu ciosów to: * Triceps (zwłaszcza uderzenia proste), * Mięśnie naramienne (barki), * Mięśnie nóg (niezwykle ważne przy wszystkich techn

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-27 08:07:06 Liczba szacunów: 3
  • Rób Forme Na Wiosnę z Hi Tec - TEST SPONSOROWANY podsumowanie str .67

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ieć o smakach, gdyż to białko to również standard u mnie w szafce. Testowałem smak orzechowy oraz masło orzechowe. Orzech - Nut Mix - petarda. Masło orzechowe - niestety mało przypomina smak masła. Osobiście bardziej mi podchodzi pod orzechowe białko. Jest bardzo dobre w smaku, jednak spodziewałem się bardzie masłowego posmaku. Mój numer 3: Magnesi

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-26 19:00:11 Liczba szacunów: 0
  • Rób Forme Na Wiosnę z Hi Tec - TEST SPONSOROWANY podsumowanie str .67

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    2500kcal DNT. Pierwsze 1,5 miesiąca na LC (50-70g węgli), od początku stycznia wszystko zbilansowane. W tym 2,5 miesięcznym okresie waga praktycznie stała, pomijając nabicie przy przejściu z LC na węgle (+2kg). Ostatni tydzień to przygotowanie do IF, podaż podobna (średnio). Waga miała stać w miejscu a organizm miał się ustabilizować po 4,5 miesi

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-25 20:19:52 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA - HI TEC RÓB FORMĘ NA LATO - Men

    Post
    Odżywki i suplementy

    ze trzymałem w miarę wyniki siłowe. Potem delikatnie poszło w dół. Zeszła też ciut woda. Dobre, ekonomiczne rozwiązanie. ZMA - ZMA jak to ZMA. Mało sypiam ogólnie, po ZMA sen przychodził szybko. Zauważyłem jednak przyzwyczajenie organizmu do dawki (zacząłem od 2 tabsów), potem podbiłem do 3. Dobre, tanie ZMA. Arginin Powder + Beta Alanin - Pierwszy

    Odpowiedzi: 703 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-27 19:38:55 Liczba szacunów: 0
  • MEGA MASA z HI TEC NUTRITION - Test Sponsorowany

    Post
    Odżywki i suplementy

    wszystko praktycznie, zmieniając jego smak, więc naturalny to nie jest raczej smak. Moim zdaniem niewypał, tym bardziej że smakowe są SUPER ! Workout Power Booster - całkiem przyjemny i lekki PRE WO, taki bez fajererków, ale swoje robi. Glutamina – brak komentarza :-) Magnez - smak spoko, cytrynian, więc działa bankowo. Tauryna – brak komentarza :

    Odpowiedzi: 832 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-15 21:59:53 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    opklatkę” jak nauczyć się tego ćwiczenia. Ciężkie – ale warto. Tobie proponuje nauczyć się wersji prostej – rwanie i złapanie u góry. Bez części przysiadowej. Dużo mniejszy ciężar – ale na potrzeby kulturystyczne wystarczające. 2 razy w tygodniu brzuch zdziwiłem się że aż 2:) co do treningu brzucha będzie on

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-30 23:23:15 Liczba szacunów: 0
  • Test niesponsorowany: Była rzeźba - czas na MASE, teraz Wam pokaże klase! - pods. 33!

    Post
    Odżywki i suplementy

    dawanym prekursorem fosfokreatyny (CP) względnie adezynotrójfosforanu (ATP), który jest bezpośrednim źródłem energii dla krótkich skurczów mięśni (spadek poziomu ATP jest np. przyczyną utraty prędkości sprintera po przebiegnięciu 60 m). Jeszcze kilka lat temu sądzono, że składnik ten ma tylko pośredni wpływ na przyrost masy mięśni, działając na pr

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-16 21:26:03 Liczba szacunów: 0
  • Metodologia treningu i plan treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    16x15, 18x14, 18x13 ****CEL************************************************* INTERESUJE MNIE MEZOCYKL : REDUKCJA JAKOŚCIOWA (niemniej tutaj chciałbym się dowiedzieć czy nie przydałaby mi się teraz jakaś forma lżejszego treningu - regeneracja?, ponieważ cel spalania tkanki tłuszczowej osiągam, niemniej w ostatnich dwóch tygodniach zauważyłem dość

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1273 Data: 2014-02-21 10:44:48 Liczba szacunów: 0
  • Hashimotka na redukcji/ str 61półmetek

    Post
    Ladies SFD

    m oczywiście i tak sobie myślę, że jak jutro będzie gorzej to może bym wieczorem zrobiła sobie grzańca z wina (oczywiście wytrawnego, ale stewią posłodzę) z jajkiem, mnóstwem przypraw i właśnie z miodem, bo chyba jest dobry na gardło. Poza tym czuję się świetnie i w sumie szykuję się psychicznie się na to, że przez najbliższy miesiąc pewnie będę ch

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-05 20:16:42 Liczba szacunów: 0
  • Hashimotka na redukcji/ str 61półmetek

    Post
    Ladies SFD

    aSFD2/6166b63ab07941248ce8b6e0d64a210e.png SUPLE: Omega-3 (1 kapsułka), olej kokosowy (1 łyżka), Psyllium Husk (2 lyzeczki), Resveratrol (2 kapsulki, 200 mg), wapń, magnez (a przy okazji wit. B6, B1, B12, kwas foliowy), mniszek lekarski (1 łyżeczka), mieszanka ziółek polecanych na tarczycę (3 razy dziennie), Asecurin (prebiotyk i probiotyk, chwilow

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-19 20:19:27 Liczba szacunów: 0
  • Odżywianie w kulturystyce info

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proszę bardzo tu jest dalszy ciąg do poszczególnych punktów mam nadzieję że teraz będzie lepiej. Dalszy ciąg do punktów: Ad.1 Tłuszcz- przyjaciel czy wróg? Nie wolno nam zapominać o tym, że podobnie jak białka, węglowodany i masę innych składników tak i tłuszcze niezbędne są do prawidłowego funkcjonowania organizmu, gdyż biorą aktywny udział w pro

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5487 Data: 2006-08-07 09:30:44 Liczba szacunów: 0
  • JaBi - Dziennik Treningowy - Suplementacja, Odżywianie, Trening

    Post
    Trec

    masie. Bo jeśli chcesz taką długą redukcję robić, to dorób trochę czystej masy także, kontroluj kalorie i dodaj Aeroby. Jasne, że się opłaca może już nie tak duże ilości jak przy redukcji, natomiast jak dodasz aeroby to już bym się wogóle nie zastanawiał. bcaa g-force - PRZED I PO TRNEINGU casein 100 - NA NOC isilate 100 - PO TRENINGU SIŁOWYM LUB

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-08 23:56:35 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ć. Jednak po przeanalizowaniu go widze ze całkiem fajnie mozna by na nim i siłe zbudować. I tutaj pojawił się dylemat, jaka do tego diete stosowac aby zgubić zbedny tluszcz a przy tym przynajmniej pozostac przy aktualnych wynikach siłowych ? Myślałem na poczatku nad CKD ale nie wiem czy to dobry pomysl przy tym treningu. Nie chciałbym z treningu na

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-31 19:19:34 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. PODSUMOWANIE TRZYMIESIĘCZNEJ REDUKCJI- Mała kontuzja prawego przywodziciela w trakcie cyklu, ale obecnie uznaję to za za zaleczone. Waga i siła jak na zdjęciu: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/07d7792bb0db4a2bb01ee9c47b201a04.JPG 2. KOMENTARZE Mądrzy ludzie uczą się na błędach, ale cudzych- dlatego zamieszczam listę moich odkryć: Błędy treningowe: -brak r

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-21 21:34:14 Liczba szacunów: 0
  • [SIŁA]Kokos DT just for fun

    Post
    Po 35 roku życia

    ę redukcji już kilka miesięcy i wymiary póki lustro i ciuchy "nie płaczą" są tematem dla mnie pobocznym ale od czasu do czasu będę się mierzyć aby zobaczyć: 1) co się zmienia przy takim rozkładzie jak mam teraz i przewidywanych rzutach na lodówkę;-) 2) jak ciało reaguje na obecny trening duże obciążenia na treningu SIŁA!!! Dieta 1700-130/65/150 1)

    Odpowiedzi: 3051 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-12 10:42:44 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WITAM SPECJALISTÓW! O SOBIE : SPORY STAŻ W SIŁOWNI, ROBIŁEM JUŻ AEROBY, DO DIETY PRAWDE MÓWIAC NIDY NIE PODCHODZIŁEM SERIO, GENERALNIE NIE JEM DUŻO, UWAŻM, ŻE SCHLAPAŁEM SOBIE METABOLIZM POPRZEZ RÓŻNE PRÓBY I MAM SPOWOLNIONY... MAM KILKA PYTAŃ DOTYCZĄCYCH REDUKCJI: 1.) CZY WLICZAJĄC ODŻYWKI BAIŁKOWE DO KALORYCZNOŚCI DIETY ROBIĘ PRAWIDŁOWO? JAK Z WL

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-02 16:42:53 Liczba szacunów: 0