SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

salatka kukurydza

  • ułożona dieta - proszę o pomoc i opinie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Potrzebne kalorie - 3440 B - 205g - 820kcal W - 442g - 1768kcal T - 95g - 855kcal godzina: posiłek: składnik(ilość) - kcal (białko/ww/tłuszcze) 12: Śniadanie: mleko(100ml) - 60 (3,2/4,7/3,2) płatki(100g) - 371(9,3/72,6/4,8) 14: lunch: banan(1szt.) - 170(2/40/0,5) jabłko(1szt.) - 80(0,5/19/0,15) 16: przed t.: kurcz

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4223 Data: 2009-02-03 12:17:34 Liczba szacunów: 0
  • virtualia/blog/staram sie

    Post
    Trening dla początkujących

    sie z tym czuje. Moje zapotrzebowanie to jakies 1800kcal 7.00 Musli z owocami suszonymi 60g Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 200ml Orzechy włoskie 20g razem 420 kcal 10 i 12.30 salatka: pomidor 100g ogorek 100g oliwa z oliwek 30 ser edamski 40g salata kukurydza 50g ryz brazowy 40g okolo 650 kcal 18.00 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 50g Ryż

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6374 Data: 2009-08-20 22:26:26 Liczba szacunów: 0
  • prośba o weryfikacje wiedzy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Co do treningu - poproś Michaiła o porady w dziale Trening Co do diety - to po // są zmiany jakie należy wprowadzić w posiłkach: szklanka wody niegazowanej 200 ml. Posiłek 1 śniadanie 09:00 mleko 500 ml odtłuszczone 0,5% z płatki, ryż,makaron,kasza itp. //300ml MLEKA 0.5%, 50g PŁATKÓW OWSIANYCH,20g ŁUSKANEGO SŁONECZNIKA, 100g CHUDEGO TWAROGU 10:0

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 944 Data: 2004-02-26 11:55:58 Liczba szacunów: 0
  • prośba o sprawdzenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Poproszę o sprawdzenie tej dietki. Mam nadzieję że to jest w miarę ok. 1 (ok. 6.00 rano) Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 200 gr Płatki owsiane 50 gr olimp natural 100% concentrate whey protein 20 gr Orzechy włoskie 30 gr 2 (to na trzy małe posiłki ok.godziny 9,12,15) sałatka z: Pomidor 100 gr Ogórek 100 gr Sałata 100 gr Kukurydza konserwowa 30 gr M

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 626 Data: 2009-06-15 13:19:15 Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna! Prośba o ocenę i pomoc : )

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Aj nie wiem co mi się z tą wagą ubzdurało ;) ale wiem, że liczy się sylwetka a nie waga. Nawet jak byłam ostatnio przez dwa tygodnie na diecie wysokobiałkowej to po sylwetce widziałam, że schudłam a waga pokazywała co innego :) Wiadomo tłuszczyk waży mniej niż mięśnie! Moim w sumie największym celem jest zrzucenie fałdki z dolnej części brzuszka (

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3768 Data: 2008-03-25 17:52:54 Liczba szacunów: 0
  • aisha/no gdzie te mięśnie?/pods.str.38

    Post
    Ladies SFD

    michy z soboty i niedzieli brak, ale czysta i liczona (no może oprócz dówch łyżek sałatki z kukurydzą-dawno mi tak kukurydza nie smakowała! %-) )(niedzielna na wyższych węglach) micha na jutro: -omlecik -sałatka ze świeżym szpinakiem i indykiem -kaczka z kaszą i kapuchą -zupa tajska %-) -omlecik plus: omega 3, castangus, ziółka /ObrazkiSFD/zdjeciaS

    Odpowiedzi: 474 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-19 22:41:26 Liczba szacunów: 0
  • Spawareczka wychodzi z krzaków

    Post
    Ladies SFD

    02.07.2015 czwartek Micha: 1. chleb żytnio-orkiszowy na zakwasie z orzechami z masłem orzechowym, olejem kokosowym i ogórkiem 2. Kasza gryczana niepalona + orzechy, sezam, nać pietruszki, soczewica czerwona, sałatka kapuściano-koperkowa z olejem lnianym, ciasto fasolowe 3. Kasza gryczana niepalona + orzechy, sezam, nać pietruszki, soczewica czerwon

    Odpowiedzi: 680 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-02 23:54:09 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie, spalanie a odżywianie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Korzystając z rad Uki.P oraz z wiadomości zawartych w postach Tyki pokusiłem się o napisanie PRZYKŁADOWEGO dziennego menu i planu treningu. 1 wersja została napisana wcześniej i dosyć surowo potraktowana przez Ukę za co bardzo dziękuje ( za poświęcony czas na czytanie moich wypocin) , w związku z tym powstała wersja 1.2 :> Oto ona: Śniadan

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 16198 Data: 2006-04-29 18:26:43 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT venturka -zrobić formę życia :)

    Post
    Ladies SFD

    Haha no wspomnienia na pewno będę miała, w to akurat nie wątpię :)) Ale fajnie, że jeśli już to nie będę sama się męczyć, zawsze to jakieś pocieszenie %-) 18.03.2014 DNT - wspinaczka DIETA 1 752,0 kcal b: 112,0 g (25,6%) ww: 148,1 g (33,8%) tł: 79,1 g (40,6%) 1. placek owsiany z jabłkiem 2. sałatka z jajkami, kukurydza, olej lniany, grejpfrut 3.

    Odpowiedzi: 816 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-19 12:30:06 Liczba szacunów: 0
  • CYKLE KREATYNOWE - TUTAJ DOBIERAMY PRODUKTY I DAWKI PREPARATÓW KREATYNOWYCH

    Post
    Odżywki i suplementy

    jeśli chodzi o diete, to: sniadanie: 200g sera białego półtłustego z 250g kefiru i dwiema łyżkami oleju lnianego i do blendera, do tego 3 łyżki otrębów pszennych i orkisz, po garści rodzynek z żurawiną, orzech laskowy, nerkowiec, pestki z dyni i słonecznika, jagody (wszystko jakieś łącznie 100 gram) starcza mi to spokojnie do drugiego posiłku, II ś

    Odpowiedzi: 3062 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-10 14:04:21 Liczba szacunów: 0
  • Przyrost masy miesniowej

    Post
    Odżywki i suplementy

    starałem się stosować do 1000 kalorii bo w zasadzie jestem jeszcze na redukcji ale jesli bym chcial na mase + suple na mase to wiadomo wszystko bede musial zmienic tylko chcialem sie poradzic czy mam szanse w mojej budowie ciala na jakies efekty wow :D dzien 8 i 9 to takie rezerwowe w razie gdybym chcial sb zamienic z jakims innym dniem. DZIEŃ I

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 1596 Data: 2017-02-04 14:21:15 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla zielonego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jest to artykuł z MH Tytuł: Jesz i rośniesz DZIEŃ PO DNIU Próba budowania muskulatury bez dostarczenia im dobrej jakości białka, węglowodanów i tłuszczy musi spełznąć na niczym, jak próba wzniesienia drapacza chmur za pomocą tektury, patyków i sznurka. Oto jakich materiałów musisz użyć, by w ciągu miesiąca zyskać 5 kg mięśni bez ryzyka katastrofy

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2489 Data: 2008-08-26 22:59:54 Liczba szacunów: 0
  • poranne ćwiczenia na stepie - co z jedzeniem?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie - papryka faszerowana ziołowym twarożkiem na kiełkach, chlebek razowy II Śniadanie - deser brzoskwiniowy z zarodkami pszennymi Obiad - makaron razowy z sosem bolońskim light z mięsem drobiowym, surówka z pora Podwieczorek - mus jabłkowy z cynamonem Kolacja - krem z zielonego groszku albo Śniadanie - jajko w koszulce ze szparagami, szczypi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2360 Data: 2010-02-12 15:32:19 Liczba szacunów: 0
  • Slim figura nudzi mi się..chcę być FIT od dzisiaj !

    Post
    Ladies SFD

    Ostatnio nie mogę się do końca zorganizować i brakuje mi czasu na codzienne pisanie w dzienniku. Za 5 dni urlop, ostatnie zakupy i załatwianie spraw + praca i to wszystko jakoś mnie pochlania ostatnimi czasy. Ale już nadrabiam. 14.06.2015 http://i.imgur.com/6AUEOVN.png 1. Owsianka z gruszką. 2. Koktajl owsiano-proteinowy. 3. Makaron z kurczakiem

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 10088 Data: 2015-06-19 11:15:50 Liczba szacunów: 0
  • "Alainaaa/blog treningowy/redukcja, nowy etap s.19"

    Post
    Trening dla początkujących

    29 września 2010r. trening siłowy: plecy, klata, nogi aero:50min na bieżni 5,5% - 5,5km/h dalsze jedzonko z wczoraj: * porcja sałatki ryzowej *banan, ogórki kiszone, jajo 30 września 2010r. jedzonko: * owsianka z rodzynkami, kawa z mlekiem *sałatka ryżowa, z dodatkiem mięsa z kurczaka trening: aeroby: bieżnia 50minut 5,5% - 5,7km/h * 2 parówki , w

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-30 14:06:40 Liczba szacunów: 0
  • Co teraz? Redukcja?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iem sera bialego To wszystko na raz? A kromka prawdziwego razowego pieczywa z plastrem mięsa, albo jajkiem, sałata, pomidorami, ogórkiem czy czym tam jeszcze nie lepiej? 2 sn-salatka (tuna plus jajo plus kukurydza z oliwą) kukurydze wywal, zrob sobie tunczyk z avokado i jajkiem, do tego pomidory, papryka... co tam masz obiad- , kubek jogurtu malego

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3190 Data: 2010-04-28 08:28:40 Liczba szacunów: 0
  • W kuchni Studenta - Przepisy na pakerskie dania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dziś przygotujemy pyszny posiłek, idealny na gorące letnie dni oraz do diety typu Low-Carb. Czas na Sałatkę Gyros Składniki: Kapusta Pekińska (średnia główka) Piersi z kurczaka 300g Cebula (mała) Kukurydza konserwowa 100 g (nie ma na focie ) Ogórki konserwowe (wg gustu) Majonez 50 g Keczup 50 g Przyprawa do gyrosa Czosnek w proszku/świeży (nie mia

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-07 18:47:54 Liczba szacunów: 0
  • Rywalizacja - droga do wymarzonej sylwetki! Testujemy diety

    Post
    Trening dla początkujących

    Raju, ile stron się porobiło w czasie mojej nieobecności. Hm. Od czegu tu zacząć. Może posiłki (już nawet nei nazywam tego dietą Przedwczoraj: 1 śniadanie i 2: standardowo Obiad: Ziemniaki + ryba w sosie koperkowym + sałatka z ogórków i pomidora. Podwieczorek: Hm? Nie pamiętam? :P Kolacja: Reszta ryby Wczoraj: śniadanie: musli 2 śniadania brak (

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-16 21:51:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    20.02.2017 REDUKCJA tydz 7/12 Nowy plan treningowy zaczynam Założenie takie: 2x fb w siła 2 x fbw wysoki zakres powtórzeń króciótkie przewry Dziś lece już na joszce 5mg rano i 10mg przed treniongiem Trening bieznia 10min Wyciskanie na płaskiej 60kg x 7p A1. Wyciskanie sztangi płaskiej 4 x 12-15p 45x12 40x15 40x15 40x15 A2. Przysiad z hantlami 4 x

    Odpowiedzi: 7720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-21 11:35:11 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    22.02.2017 reduckja tydz 7/12 Trening siły, wszedł elegancko. W podciaganiu mogłam od razu dołożyć dodatkowe obciążenie, bo z ciężąrem ciała to troche za słabo zaczęłam. Suple Tight SAN - pół kaps rano Yohimbina - 15mg Sfd Fat Burner 2kapsy - przed treningiem Kreatyna, beta ala, witaminy - w dzień kcal / b / w / t 1 812,0 kcal /173,6 g /150,0

    Odpowiedzi: 7720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-23 11:07:03 Liczba szacunów: 0