SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ryba filet mase

  • Dieta do poprawy . Brak kasy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z kurczaka -torebka ryzu/chleb pełnoziarnisty -15ml olej z pestek winogron kcal 525 b 29 t 11 posilek IV(2 godziny przedtreningiem) 15 -100g ryz -pomidor, -100 kurczaka/udko/ryba kcal 465 b 33 t 2 w 76 GODZINA 16 2 kostki czekolady czarnej 10g (kcal i btw jest wliczone w ogolny bilans ) GODZINA 17 TRENING 18:00 odrazu po treningu 2 banany(360g) (k

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 526 Data: 2013-07-17 10:08:19 Liczba szacunów: 0
  • Dobra dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Śniadanie : ok. 4 kromek z białym serem i dżemem. Codziennie 4 kromki z grubo krojonym białym serem lub serkiem twarogowym i na to drzem.DZEM NIE JEST NAJLEPSZYM POMYSLEM ZE WZGLEDU NA CUKIER! LEPIEJ JAKIES WARZYWA EWENTUALNIE BANAN.JESLI JUZ MUSISZ CHLEB WYBIERAJ TEN PELNOZIARNISTY (NIE CIEMNY BARWIONY KARMELEM),SER CHUDY 100-150GR 2. Drugie ś

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2474 Data: 2006-11-29 18:54:44 Liczba szacunów: 0
  • DT/filonka/podsumowanie str. 120/nowy str. 133

    Post
    Ladies SFD

    ) Obiad: 1 mała puszka mieszanego kompotu z owoców, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego ( ugotować kompot ) DZIEŃ 5+12 Śniadanie: 1 duża tarta marchewka z cytryną Lunch: 1 chuda ryba z cytryną – sok z cytryny dodać do pieczenia Obiad: 1 duży befsztyk, brokuły lub sałata DZIEŃ 6+13 Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy z 1 kostką cukru, 1 grzanka L

    Odpowiedzi: 1714 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-18 10:46:14 Liczba szacunów: 0
  • >>>>RODZAJE DIET I NIE TYLKO<<<<Zbiór by Pejas

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    filet zaspokaja połowę dziennego zapotrzebowania organizmu na ten składnik. Jest to ponadto białko lepiej przyswajalne niż pochodzące z wołowiny, wieprzowiny czy baraniny. W rybach znajduje się też wiele wapnia i fosforu, potrzebnych do utrzymania w dobrym stanie kości. Wyjątkowo cenny jest jod - bez niego nie mogłaby funkcjonować tarczyca. Trzeba

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-15 21:09:26 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2013 klasyk +180cm - Adam Suker - Dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Hehe to źle zakładasz że nie może być aż tyle :-) 1. Białka jaj i płatki owsiane 200g Trening Po suple. 2. Izolat/chuda ryba + płatki owsiane 250g 3. Filet z kurczaka + warzywa + owsianka 40g 4. Filet z kurczaka + warzywa 5. Filet z kurczaka + warzywa 6. Filet z kurczaka + warzywa + masło orzechowe/orzechy Wychodzi ok.300g ww dziennie :-) taki syst

    Odpowiedzi: 449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-07 12:19:32 Liczba szacunów: 0
  • PROSZĘ O POMOC!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zy, to jest w Twojej faldce na brzuchu...Dosyc gledzenia. Teraz konkrety, co wolno, czego nie: WOLNO: 1.Kazdy rodzaj bialka- przede wszystkim mieso, jakie chcesz, kurczak, ryba, miesa czerwone, owoce morza, wszystkie wędliny, kielbaski, itd, ale nie wolno Ci jesc przetworzonych produktow z ryb, np. pasty rybnej, gotowych salatek z puszek; same r

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4783 Data: 2004-07-25 17:51:04 Liczba szacunów: 0
  • Plan diety ułożony na siłowni

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kotlety mielone 2 szt + ziemniaki 5-6 szt+ marchewka z groszkiem gotowana &#183; Ryż brązowy 100g + gulasz wieprzowy lub wołowy 250g+ mizeria z ogórka &#183; Dowolna ryba może być smażona pieczona lub z grila 300g+ 5-6 ziemniaków+ surówka z kiszonej kapusty &#183; Filet z kurczaka 150-200g+ 4-5 ziemniaków + szpinak &#183; Makaron 2

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3249 Data: 2011-08-01 19:14:34 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    153045 Witam. Mam 19 lat, waże 70kg, mój cel to masa. Na siłownie chodzę pare miesięcy i ulożyłem sobie dietę. 7.30 Mleko + płatki DUŻO KCAL MA TU BYC WIĘC NIE OSZCZĘDZAJ NA TYM, DOBRZE BY BYŁO JKAKBYS MAKROPODZIAŁ ZROBIŁ 10.00 Gainer Mega Mass(80g) z mlekiem (250ml) OK 12.00 Ser biały(100g) + Ryż(50g) RYŻ DAWAJ BRĄZOWY 14.30 Pierś z kurczaka(100g

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-20 21:19:03 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    / żadne inne. Dołóż tłuszcz, węgle obiad-ok.15 -filet z kurczaka 35Og/panga 300g/+kiszona kapusta 250g lub kiszone ogorki 3szt lub pol paczki brokulow mrozonych ok.250g Filet/ryba mniejsza ilość, dołóż tłuszcz, węgle podwieczorek ok 17 -orzechy wloskie,duza garsc+serek brie lub camembert 50g/orzechy +Lazur/plaster szynki z indyka+plaster sera żółte

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-24 10:38:24 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kilka kropli sosu sojowego. Doprawić do smaku. Łosoś i warzywa gotowane na parze (1 porcja) – 150g łososia (filet, najlepiej łosoś dziko żyjący, może być również inna tłusta ryba morska typu Halibut), kilka różyczek brokuła i kalafiora, kilka małych marchewek / polecam mrożonkę mix warzyw: brokuł, kalafior, mini marchewki z Biedronki, sok z cytryn

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 7836 Data: 2017-05-27 07:34:41 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja Imie: Dawid WIEK: 19 STAŻ: Ok 3.5 roku CEL SPORTOWY: masa,z poprawą gęstosci mięśnia i wyników siłowych STOSOWANA SUPLEMENTACJA: to zalezy od okresu treningowego czy jest to masa,siła czy rzeźba ale zawsze pod ręką mam bcaa,protein80,zma,glicelor,bulka50/50,oraz tak jak mówiłem robie mase i siłe to kreatynke włanczam do swojej suplementacji

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-15 20:15:24 Liczba szacunów: 0
  • Niedowaga i jednocześnie FAT na brzuchu ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iałkowy posiłek III to samo co posilek II lub filet z indyka serek wiejski warzywa czarna bułka posilek IV tu juz roznie - troche białka - albo z fileta, jajka, do tego jakas ryba posilek V twarog chudy Za dnia woda niegazowana + herbata zielona / czerwona+ cytryna. Nie zawsze, ale czasem walne w ciągu dnia oliwe z oliwek. Generalnie jestem zadowol

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3283 Data: 2010-06-01 10:03:02 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w zmianie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ebulą. /DAJ JAKIEŚ WĘGLE ZŁOŻONE I LEPIEJ PIERŚ Z KURAKA ZAMIAST NAPOJU BIAŁKOWEGO 13:00 Posiłek 3 . 150g filetu z piersi kurczaka - zamiast kurczaka może to być ryż, kasza, ryba, wołowina. . 210g pieczonych ziemniaków . 100g zmiksowanych warzyw (polecam zmiksowaną marchewkę) + 0.7L wody nie gazowanej. + Dietetyczny środek spożywczy dla dorosły

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1020 Data: 2006-01-16 16:02:13 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny i ewentualnej korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lt;<<<< OBIAD >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Filet z ryby 150g (200kcal - dane szacunkowe, jaka ryba?) Ryż biały 100g (350kcal) Surówka z warzyw 150g (150kcal) Oliwa z oliwek 20g = 22ml (200kcal) Jabłko 100g (60kcal) Marchewka 70g (30kcal) BIAŁKO: 25,65 TŁUSZCZE: 33,87

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2125 Data: 2006-01-20 16:39:35 Liczba szacunów: 0
  • Dieta 65kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skopiowałem z innego tematu plan treningowy, myślę że będzie spoko. Plan 4 Dniowy Poniedziałek : klatka+bic KLATKA : 1) Pompki w rozstawie szerokości 5-10cm szerzej od barków 3x15 2) Pompki z nogami na taborecie 3x15 3) Pompki w wąskim rozstawie 3 x15 BIC : 1) Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem (Z "SUPINACJĄ" NADGAR

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 940 Data: 2010-06-23 11:09:46 Liczba szacunów: 0
  • Pytania o diete na mase :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    kuly, kalafior, groch, fasola) badz jakas surówka; -dodac jakies tluszcze i jakis owoc ? jest ok Podwieczorek: Kasza/Ryz; Gotowane warzywa; Pieczony filet z mintaja badz inna ryba (dorsz, losos, makrela, pstag); - dodac cos jeszcze? Kolacja: Makaron zytni; nie potrzebne węgle na noc Twarog poltlusty; Warzywa (papryka czerwona, pomidor, ogorek); Oli

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 889 Data: 2012-01-03 20:08:44 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny - Redukcja do Czerwca

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wyrzuciłem masło ziemniaki u mnie opcjonalnie beda wchodzic albo o 17 albo o 15 jesli bede pracowal od rana to obiad z ziemniakiem zostawie na po treningu a jesli na popoludnie to chyba juz nie wazne czy zjem o 15 czy o 17 jak o 12 skoncze trening? A co jesli chodzi o ilosc kcal i BTW ? mysle ze przy mojej wadze i moim wzroscie i intensywnosci prac

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 735 Data: 2013-02-17 13:54:04 Liczba szacunów: 0
  • Początki..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No więc postaram się pod waszym okiem diete ułożyc. 7:30 Płatki Owsiane Mleko Warzywo jakieś? 10:30 Jogurt Banan 13:30 Koktajl na masę. Banan 15:30-Tutaj możecie mi pomóc. 18-Ryż z piersią kurczaka 19-21 Trening. 22-Twaróg z makaronem. 23;30- 2 Jajka na miękko

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 765 Data: 2010-05-03 12:11:23 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W ogóle jakiś skromny ten posiłek, za mało WW i B.Myślisz że dostarczy ci energii na 4,5h aż do obiadu? Posiłek 3 - 15:00 (obiad) Do wyboru: Kurczak, kotlet schabowy, gyros, ryba :makaron, kasza gryczana, ryż surówka jakaś Przykład: Kotlet schabowy 100g. 19 24 15 351 Ryż 100g. 7 1 77 344 Surówka z kapusty pekińskiej z majonezem 100g. 2 8 4 9

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-08 23:50:28 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na Mase do modyfikacji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    urt owocowy zamienił bym na naturalny i dodał ze 2 jajka + orzechy (ok. 20-30g) 2) Tu wywalił bym jogurt owocowy i dał ryż brązowy/makaron pełnoziarnisty + filet z kurczaka / ryba (np. mintaj) 3) bez sera żółtego 4) może być 5) zamień na twaróg półtłusty i oliwę z oliwek. Do każdego posiłku dodatkowo warzywa (z wyjątkiem po treningu) Wyliczamy zapo

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 795 Data: 2010-05-10 17:46:33 Liczba szacunów: 0