SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rozpiska cwiczen na mase i sile

  • Rozpiska ćwiczeń na mase i siłe.Ułożył by mi ktos?

    Temat
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 15 Waga : 68 Wzrost : 185 Cel treningowy : Masa i Siła Staż treningowy na siłowni : BRAk*********e inne sporty : Tenis Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : sztangielki Dieta : Brak,nie wiem co :P Przeciwskazania medyczne : Brak Zażywane suplementy : NIC Ostatnio przerabiany plan: Brak Ciężary

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 850 Data: 2011-11-08 22:30:40 Liczba szacunów: 0
  • TEST: FrEakY iNsidE by sLs (1-wszy HST & ARLI 'Evolution Mass Stack ' + inne)

    Post
    Odżywki i suplementy

    siąc to już masz 10% w 2 miesiące (bo pierwszy miesiąc dochodzisz do swoich maxów). Ci którym będzie szło przez 3 miesiące mogą osiągnąć postęp 20%. We wzorze w excelu jest rozpiska na 9 tygodni, tyle wystarczy żeby wszystko zrozumieć, ale wiadomo że jedziesz tak długo jak jest postęp a nie tylko 9 tygodni. Gdy już przestanie działać to zresetuj

    Odpowiedzi: 498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-03 21:22:07 Liczba szacunów: 0
  • prosze o ułozenie planu na mase z góry dziekuje

    Post
    Trening dla początkujących

    ale ch***** ta rozpiska. masz post autora traktor71: od poczatku... ile pan szanowny juz trenuje?...bo jesli dopiero kilka miechow,to o wiele lepszym rozwiazaniem bedzie zastosowanie tylko jednego zestawu cwiczen-zamiast dwoch roznych.(mniejsza ilosc cwiczen przyspieszy doskonalenie techniki podstawowych cwiczen,a tym samym ulatwi proces adaptacji

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1020 Data: 2009-09-05 19:16:08 Liczba szacunów: 0
  • trening początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Myśle ze ta moja rozpiska była nie głupia ale ta którą napisałeś tez jest spoko. Ja trzymałbym się cwiczeń na wolnych cięzarach i podstawowych - wyciskań, wiosłowan, przysiadów, uginań etc - bo one budują siłę i masę najlepiej - ale jeśli obciażają ci za bardzo biodro albo kręgosłup to zamień je na jakieś inne mniej obciążające. A planów jest setki

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 549 Data: 2009-08-14 15:31:53 Liczba szacunów: 0
  • Czy to ma sens?

    Post
    Trening dla początkujących

    ako trening na mase może jest to nazbyt obfity, ale postaram się poza nim jak najwięcej siedzieć i obżerać . A* B* to odnośniki do osobnej rozpiski na mięśnie brzucha, R* to rozpiska rozciągania. Dopisać muszę jeszcze jednego dnia worek treningowy (zapomniałem.. :/). Nie wiem co jeszcze mam zmienić. Poprostu mam mętlik w głowie :/. Qrcze... Ps.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1646 Data: 2006-04-26 20:34:16 Liczba szacunów: 0
  • trening pod SAA

    Post
    Doping

    Jak dlamnie to podana rozpiska planu treningowego (tygodnówka) jesy troche nalo jasna. Po co podzielileś barki na dwie sesje, dlaczego te treningi sa tak bardzo rozbudowane obietosciowo skoro najczesciej rady sa nastepujace po cyklu SAA calkowite roztrenowanie, regeneracja ,lub nie zbyt intensywny trening. Poza tym w takim rostawieniu grup miesniow

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2479 Data: 2004-08-30 10:08:25 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska na 15 latka (z rozsatkiem)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "P.S czy t rozpiska na siłe, mase, rzeźbe itp? I. Wyciskanie sztangi w skoscie (35-45) 4x10 Wyciskanie sztangi płasko 3x8 2x6 Wyciskanie hantli w skosie (35-45) 4x10 Przyciaganie wyciągu górnego do krarku 4x10 Wiosłowanie na wyciągu dolnym 3x8 2x6 Przyciaganie wyciagu górnego do klatki 4x10 Brzuch- spiecia II. Wyciskanie sztangi zza

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1934 Data: 2006-05-14 19:04:56 Liczba szacunów: 0