SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad sumo

  • Krystian Romanowski - droga do MP 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    PONIEDZIAŁEK-WTOREK Zaczynam 3 tydzień minicuta, więc podkręcam tempo. Zarówno objętość jak i intensywność w górę. Dodaje cardio w DNT. Wczoraj ulubione nogi, a dziś klatka + łapy Przyszła histopatologia z jelita, każdy odcinek jelita grubego jest w porządku, wiec na szczęście wszystkie "ciężkie" choroby odrzucam. Co ważne, kiedy nie trenuje [...]

    Odpowiedzi: 4145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2019 2:15:30 PM Liczba szacunów: 2
  • Krystian Romanowski - droga do MP 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    WTOREK-ŚRODA Wtorek trochę lepszy trening, ale w końcu nogi, a te zawsze robię z progresem i lepszym samopoczuciem. Niedługo mam urlop i chcę całą pracę ogarnąć przed, co trochę męczy, ale to nic. Dzis brzuch i cardio https://iv.pl/images/37329708259037084934.jpg Nogi: 1. Uginanie podudzi leżąc 15/12/10 4 szt./5/6 2. Uginanie podudzi [...]

    Odpowiedzi: 4145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2019 4:00:35 PM Liczba szacunów: 1
  • [...] nachwytem, -podciąganie sztangi do brody, -unoszenie sztangielek w przód, -uginanie sztangielek, -wyciskanie francuskie. (3x8-10 powtórzen) Dzień 2: -MC, -wiosłowanie, -przysiad sumo, -wykroki boczne, -przysiad bułgarski. (3x8-10 powtórzeń) Dzień 3: -wyciskanie skos, -ściąganie drązka wąsko podchwytem, -push press -unoszenie sztangielek [...]

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2012 10:57:18 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zapraszam na obiad:-D. 04.02.2012(Dzień20) Trening: *rozgrzewka: orbitrek 5minut,RDLx10(18kg), -RDL 5x 6(30kg),6(40kg),6(50kg),6(55kg),3(60kg), -uginanie nóg 4x10(10kg), -przysiad przedni 3x6(18,23,28kg), -wykroki na boki 4x10/stronę, -przysiad bułgarski 2x10,2x8(6kg)/stronę, *rowerek stacjonarny-5minut.#-P Musiałam zastapic dzisiaj przysiad [...]

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2012 9:21:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ale ogólnie ok. TRENING 1a. wyciskanie sztangielek na skosie 8x17kg, 8x17kg, 8x17kg 8x16.5kg, 8x16.5kg, 8x16.5kg 8x15kg, 8x15kg, 8x15kg 8x14.5kg, 8x14.5kg, 8x14.5kg 1b. przysiady ze sztangą 8x32kg*goblet, 8x50kg, 8x50kg 8x45kg, 8x45kg, 8x45kg 8x45kg, 8x45kg, 8x45kg 8x40kg, 8x45kg, 8x45kg 1c. uginanie ramion 8x10kg, 8x10kg, 8x10kg 3x: [...]

    Odpowiedzi: 816 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2015 12:34:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening nog zaliczony :-) TRENING B 1. Przysiad sumo 15x15kg, 15x18kg, 12x20kg, 10x23kg 2. Wykroki ze sztanga 4s, 10x15kg kazda noga 3.Hip Thrust 4s 15x10kg - tu dzis dolozylam, bylo ciezko przy ostatniej serii, ale dalam rade, przeczuwam jutro zakwasy w dupsku 4. Mc na prostych 15x23kg, 15x25kg, 12x30kg, 8x33kg - w ostatniej serii chcialam [...]

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 15123 Data: 5/16/2014 10:08:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Ten tydzien zaczal sie o wiele lepiej, czuje nowa moc! :D w czwartek ide do lekarza, porobic wszystkie mozliwe wyniki i mam nadzieje, ze w koncu obejrzy mnie fizjoterapeuta, bo ostatnio mialam straszne bole w karku i dostalam paranoii, ze sie jeszcze bardziej porzywilam %-) ale nastepnego dnia bylo juz spoko, widocznie zle spalam. Dodaje zalegle [...]

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 15123 Data: 6/3/2014 11:19:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Ach! Wracam po przymusowej 3 dniowej regeneracji :D W poniedzialek byly interwaly przy temperaturze +35 C #-P myslalam, ze zdechne 5x20s sprint, 5x40s wolno - ostatnio robilam juz x6, ale w poniedzialek w tym skwarze nie dalam rady wiecej niz 5... Ale dziaj nie moglam sie juz doczekac na trening i tak to wyszlo: 13.06.2014 TRENING B 1. Przysiad [...]

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 15123 Data: 6/13/2014 9:12:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening z dzis 18.06.2014 TRENING B 1. Przysiad sumo15x15kg, 15x18kg, 15x20kg, 13x23kg 2. Wykroki ze sztanga 3s, 10x15kg kazda noga 3.Hip Thrust 4s 15x20kg dolozylam do 20 :-) 4. Mc na prostych 15x23kg, 15x25kg, 15x30kg, 14x33kg 5. Wypiencia na palce 15x7,5kg, 3s, 15x10kg 6. Przysiad szeroki 3s, 15x10kg 7a. Unoszenie nog w zwisie 12x ,4s 7b. [...]

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 15123 Data: 6/18/2014 8:22:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Eh kurde i znow z opoznieniem... musze sie przyznac, ze bylam w sobote na urodzinowym grillu i.. sie upilam %-) strasznie mnie drecza wyrzuty sumienia, miska tez w sobote nijaka, sniadanie i drugie sniadanie wporzadku, a pozniej jak pojechalis my na grilla to juz tylko gorzej bylo. Zjadlam przez reszte dnia jedna, mala kielbache, bo nic zdrowego [...]

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 15123 Data: 6/24/2014 1:04:35 PM Liczba szacunów: 0
  • No wiec Dzien1. 1a przysiad sumo 4x6-8 1b mountain climbers 4x 20 2 min przerwy 2a. MC romanian 4x6-8 2b wypady z przeskokiem 4x10 na noge 2 min przerwy 3a. wznosy bioder z nogami na pilce 3x 10 3b przysiady z wyskokiem 3x 10 2min przerwy O, o musze isc dalsze dwa dni pozniej

    Odpowiedzi: 2015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2010 10:59:23 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] brzuszki z pilka 3x20 4b. brzuszki moga byc na pilce 3x20 4c korkociag na pilce 3x10 na strone 4d. turlanie pilki pod siebie 3x10 30 sek miedzy seriami Dzien2. 1a przysiad sumo 4x6-8 :40-8pow.,52kg-8pow,62kg-8pow.,72kg-7pow 1b mountain climbers 4x 20 2 min przerwy 2a. MC romanian 4x6-8:56kg-8pow,66kg-8pow,76kg-8pow. 80kg-6pow-5pow 2b [...]

    Odpowiedzi: 2015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2010 11:54:08 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] jest za duży,ale dobrze mi się tak siadało i nie chcę teraz znowu kombinować za dużo jedynie co szlifować,żeby było z treningu na trening lepiej...nie wiem,czy widziałeś przysiad sumo (10str pod koniec) mi naprawdę lepiej podchodzą takie szersze rozstawienia Nie mam takiego doświadczenia w tym sporcie jak wy chłopaki,więc każdy trening to [...]

    Odpowiedzi: 1192 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2010 10:33:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ale miałam dzisiaj ochotę na jakąś kanapkę i sobie zrobiłam z chleba ciemnego z serem żółtym,pomidorem,ogórkiem i rzodkiewką aha...zapomniałam dodać,ze rano się ważyłam i schudłam 0,5kg ale muszę chyba zmierzyć udo,bo mi fest poszło,a najbardziej odczuwam to i widzę jak robię przysiad sumo Zmieniony przez - vena84 w dniu 2010-04-26 22:20:36

    Odpowiedzi: 1192 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/26/2010 10:18:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    [...] NOGI dosyć szybkie tempo , przerwy skrócałam na maksa , więc albo bez przerw albo 30 s, po teście na 30 km odczuwałam dwójkę i przywodzicie, trening by te mięśnie wzmocnićl przysiad bułgarski 3120 jak najniżej 1-4 seria 2 x 12 kg x 20 RDL na jednej nodze 3120 skupiałam się na ruchu 1 seria 16 kg x 20 2-5 seria 20 kg x 20 przysiad sumo ketbell [...]

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2014 11:12:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] tułowia w miejscu 30sek 1min przerwy D3. w podparciu przeskoki nogami w tyl i przod (mountain climbers) 30sek D4. polozenie sie na plecach , kolyska i wstac 30sek Dzien2 1. przysiad 3x 12-15 zawsze bez obciazenia, technika 60sek przerwy 2. wznosy tulowia z opadu 3x max wolno kontrolujac ruch sciskajac w szczycie 60 sek przerwy 2min na rowerku 3. [...]

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 19432 Data: 4/12/2012 4:37:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zadania i wyszłam w tym na salę ;-) Ostatnie treningi nie były tak męczące, jak dotychczas więc drogą dedukcji doszłam do tego, że czas zwiększyć obciążenie. Poleciało: 1) przysiad sumo z kettlem 24kg - 4x10 2) swing z kettlem 24kg 4x10 3) hip trusty 50kg 4x10 (i tu była porażka, bo weszłam pod sztangę, a potem się zorientowałam, że nie [...]

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/7/2017 8:04:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Z AEROBÓW NA SIŁOWE

    Post
    Ladies SFD

    laski wy fajne jesteście, wchodzi gośc po kilkoma nickami spamuje pisząc "hmm" czy "a", my kasujemy by nie było spamu, a wy sie pytacie co tez ludzie piszą %-) Nie potrzeba maszyny na przywodziciele przysiad sumo lub MC sumo rozwijają przywodziciele lepiej niz jakakolwiek maszyna Zmieniony przez - obliques w dniu 2011-12-13 18:37:46

    Odpowiedzi: 416 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2011 6:34:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] liona

    Post
    Ladies SFD

    W sumie racja. Gdzieś tam w ogłowie miałam jeszcze swoje zerowe zapotrzebowanie sprzed siłowni (ok 2300), teraz wyliczyłam z siłownią i wychodzi mi ok 2600. Deficyt wtedy wychodzi jakiś srogi. Może bym zamieniła na B150 T80 W200 w DNT i B150 T80 W250 w DT, myślicie że będzie spoko? Trochę przeraża mnie ta ilość jedzenia, zacznę z powrotem [...]

    Odpowiedzi: 427 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/20/2017 11:58:58 AM Liczba szacunów: 0
  • [DT] liona

    Post
    Ladies SFD

    I'm back! Jestem z powrotem. Kilka słów wyjaśnienia. Zawiesiłam dziennik ze względów na dość poważny wypadek samochodowy bliskiej mi osoby. Niby nie dotyka mnie to bezpośrednio, ale nie miałam głowy do prowadzenia go, a nie chciałam tego robić na pół gwizdka. Dodatkowo ze względu na różne obowiązki musiałam uciąć trochę treningów, a [...]

    Odpowiedzi: 427 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2017 10:44:00 AM Liczba szacunów: 1