SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

prostujemy swoje plecy

  • Prostujemy swoje plecy

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    W związku z dużym zainteresowaniem sprawą skrzywień kręgosłupa, postanowiłem zamieścić osobny podwieszony artykuł na ich temat. Znajdziecie tutaj wiadomości na temat powstawania bocznych skrzywień kręgosłupa (najczęstsze) i metod i korygowania, hamowania lub zapobiegania (w zależności od rodzaju i stopnia). Na początku trochę wiedzy teoretycznej o

    Odpowiedzi: 593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-06-21 15:47:44 Liczba szacunów: 12
  • Prostujemy swoje plecy

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    prostowane. Powtórzyć 5 razy zmieniając po powtórzeniach nogę. Ćwiczenie 13: Leżąc na plecach, ręce wyprostowane ponad głową. Wdech - zakładamy ręce ramion na kark. Wydech - prostujemy ręce, podnosząc na przemian nogi (nożyce). Powtórzyć 5 razy. Ćwiczenie 14: Leżąc przodem, ręce wzdłuż tułowia, dynamicznie podnosi odcinek lędźwiowo-piersiowy do g

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2321 Data: 2008-08-06 01:07:42 Liczba szacunów: 0
  • "prostujemy swoje plecy" co zamienic?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Chce zaczac stosowac ten trening ale z braku maszyn i wyciagow jestem zmuszony do zmiany cwiczen. Niewiem na jakie cwiczenia i czy po zamianie bedzie to dalej dzialac? Mam ławeczke ze skosem, drążek, gryf prosty i łamany, hantle. >Poniedziałek< Ogólna rozgrzewka głównych stawów, 5 min. jazdy na rowerku stacjonarnym. Klatka piersiowa Wyciskanie szta

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 772 Data: 2009-12-14 16:49:04 Liczba szacunów: 0
  • 5,5 treningu "prostujemy swoje plecy" a teraz masa ?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, skończyłem właśnie „cykl" - „prostujemy swoje plecy" Mawashiego ciągnąłem go przez 5,5 miesiąca czy teraz mogę przejść do treningu na masę ?? Myślałem o HST ale nie wiem. Co wy na to ? Jestem, że tak powiem smukłej budowy ważę 52 kg wiek 18 lat jak będzie trzeba to podam wymiary czy np. rekord w wyciskaniu na klatkę. Moim celem jest oczywiśc

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3496 Data: 2005-07-11 00:01:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening korygujący - dodatek

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Swoje racje popieram tym, co napisałem w artkule głównym "Prostujemy swoje plecy", do którego link jest na 1 stronie. Jeśli nie jesteś kompletnym ignorantem, to przeczytaj co napisałem o dysproporcjach w budowie ciała, które prowadzą do powstawania wad postawy. Ktoś tu wyżej krzyknął o wizycie u ortopedy. Życzę powodzenia. Prześwietlenie

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-22 14:32:00 Liczba szacunów: 1
  • Skolioza, a siłownia.

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    PROSTUJEMY SWOJE PLECY Zawiera on przykładowy trening korygujący z dodatkowymi ćwiczeniami rozciągającymi i oddechowymi. Zaznaczam, że przykładowy program skierowany jest dla osób, które chcą przede wszystkim skorygować wadę postawy i dodatkowo nieco poprawić ogólną siłę i masę mięśni. Trenujemy 3 razy w tygodniu, odpoczynki między seriami 2 min na

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 18026 Data: 2013-04-03 18:09:32 Liczba szacunów: 0
  • Barki skierowane do przodu - JAK SKORYGOWAĆ ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    moga byc zwisy na drązku - ale ostrożnie, bez przesadyzmów luknij w art. "prostujemy swoje plecy" Mawashiego.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 14536 Data: 2005-05-30 21:37:41 Liczba szacunów: 1
  • wzrost a drazek? rezultaty

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Rozmawialem kiedys na ten temat z kilkoma lekarzami - wszyscy twierdzili, ze nie zaszkodzi robic regularnych zwisów. Korzysci z tego są takie: -jest mozliwosc, ze czlowiek 'wyciągnie sie' te 2 cm -wzmocnisz przedramiona, uchwyt -jesli masz drobną wade postawy (nawet skolioze I lub II stopnia) zwisy pomogą Ci w jej zwalczaniu -odciążysz miednice po

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 15634 Data: 2005-03-05 23:39:20 Liczba szacunów: 0
  • *** SPIS TRESCI ***

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iłowni, o siłowni&#8221; nt. kontuzji by Don Garcia inne linki: http://www.sfd.pl/temat103433/ - zakwasy, czyli czy musi boleć? by SizeXL http://www.sfd.pl/temat150514/ - prostujemy swoje plecy by Mawashi http://www.sfd.pl/temat17478/ - poprawić wynik w wyciskaniu by Michail http://www.sfd.pl/temat176217/ - trening holistyczny by Nowac http:/

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-21 14:04:23 Liczba szacunów: 0
  • propozycje zmian i zauważonę błędy w podwieszonym temacie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    linki: http://www.sfd.pl/temat103433/ - zakwasy, czyli czy musi boleć? / SizeXL http://www.sfd.pl/temat134922/ - rozciąganie!!!!! / Yokoguna http://www.sfd.pl/temat150514/ - prostujemy swoje plecy / Mawashi http://www.sfd.pl/temat169370/ - regeneracja / Seewy http://www.sfd.pl/temat17478/ - poprawić wynik w wyciskaniu / Michail http://www.sfd.pl/

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 7272 Data: 2006-11-20 16:21:40 Liczba szacunów: 0
  • Trening przez miesiac

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    - bóle pleców by GallAnonim - artykuł z działu "po siłowni, o siłowni" nt. kontuzji by Don Garcia inne linki: - zakwasy, czyli czy musi boleć? by SizeXL - prostujemy swoje plecy by Mawashi - poprawić wynik w wyciskaniu by Michail - trening holistyczny by Nowac - kompletny poradnik treningowy by MDRAGON - bóle pleców by M

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1596 Data: 2006-08-11 11:45:23 Liczba szacunów: 0
  • Prostujemy swoje plecy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie piersiowej kregoslupa. fizjologiczne krzywizny kregoslupa zachowane. asymetryczne ustawienie talerzy biodrowych i stawów biodrowych -prawy talerz biodrowy i staw biodrowy ustawiony wyzej ok 5 mm niz po stronie lewej te ćwiczenia z prostujemy swoje plecy pomoga mi + 3 razy basen w tyg + rozciaganie 3-5 razy w tyg ?? z góry dzieki za odpowiedz

    Odpowiedzi: 593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-12-13 11:37:05 Liczba szacunów: 0
  • Co mam zrobić chodzi o mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i jeszcze to Ciekawostki techniczne http://www.sfd.pl/temat38441/ Prostujemy swoje plecy http://www.sfd.pl/temat150514/ http://www.sfd.pl/temat178252/ >>>Kontuzje stawów <<< http://www.sfd.pl/temat76453/ Kilka madrych slow o kontuzjach http://www.sfd.pl/temat188250/#post11 Odnośnie przepukliny: http://www.sfd.pl/temat180033/ Poru

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 947 Data: 2006-02-04 19:16:27 Liczba szacunów: 0
  • Ból dolnego odcinka pleców(miednicy) i strzykanie w biodrze.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ? skolioze mam niewielką, I stopień i to od ostatniego roku się zmniejszyła trochę. Lekarz pozwolił mi ćwiczyć LA jak narazie ćwicze zgodnie z tym co pisał MAwashi w postach, prostujemy swoje plecy itp. A po treningach niebolą mnie z tyłu(miednica)plecy tylko jak się nadmiernie prostuje. Dzieki a zna może ktoś coś podobnego w Suwałkach? Zmieniony p

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-15 22:21:16 Liczba szacunów: 0
  • Linki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://www.sfd.pl/temat150514/ - prostujemy swoje plecy http://www.sfd.pl/temat43124/ - porusz swoje plecy http://www.sfd.pl/temat187974/ - porusz swoją klatke http://www.sfd.pl/temat189313/ - porusz swoje barki http://www.sfd.pl/temat43126/ - porusz swoje bicepsy http://www.sfd.pl/temat189313/ - porusz swoje tricepsy http://www.sfd.pl/temat21236

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 880 Data: 2006-06-10 17:34:08 Liczba szacunów: 0
  • 5,5 treningu "prostujemy swoje plecy" a teraz masa ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Don Garcia - chialem spróbować czegos innego niz dzielony ostatni mój trening był dzielony "prostujemy swoje plecy" wiec skoro mówisz ze w wakacje to też dobry zcas na mase wiec chiał bym wziaść sie np za HST lub cyklicznosć gr II cykl II trenujac w taki sposób ( http://www.sfd.pl/temat212009_strona1/ ) lub super amsa super siłą wg arnol

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3496 Data: 2005-07-21 19:41:25 Liczba szacunów: 0
  • Krzywy kręgosłup i siłka -> looknijce

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Proponuje poczytać post Mawashiego "Prostujemy swoje plecy" http://www.sfd.pl/temat150514/

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 10159 Data: 2004-11-25 00:54:52 Liczba szacunów: 0
  • Krzywy kręgosłup i siłka -> looknijce

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co do basenu to mialem na mysli lekarzy ktorzy zalecaja TYLKO basen i nic wiece. W efekcie wychodzi niewiele korzysci z takich "porad". O rozciaganiu i wyprostach tulowia z opadu pisalem w poscie "Prostujemy swoje plecy" wiec nie odkryłeś nic nowego

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 10159 Data: 2004-12-17 08:57:22 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiętki na łopatki? :/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://www.sfd.pl/temat150514_strona1/ - Mawashi - Postujemy swoje plecy http://www.sfd.pl/temat150509/ - dodatek do prostujemy swoje plecy http://www.kulturystyka.pl/atlas/stretching.htm - rozciąganie mięśni poczytaj te posty a na pewno znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie :) pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1528 Data: 2005-08-10 19:58:42 Liczba szacunów: 0
  • Split na masę do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    łady: 1. Kiedyś np. głosiło się na forum, że ostrego treningu pleców nie powinno się łączyć z brzuchem, teraz to jest mit. 2. Mawashi twierdzi, że trening siłowy (art. "prostujemy swoje plecy") w okresie silnego wzrostu może prowadzić do problemów z kręgosłupem, teraz to jest mit. 3. Efekty wynikające ze spożywania suplementów to równie

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1501 Data: 2011-07-17 09:55:33 Liczba szacunów: 0