SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

prolongatum npp

  • POMOCY!!

    Post
    Doping

    prop-testovis, farmak, testolic cypio-testex prolongatum npp-spofa wino-desma

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 625 Data: 6/23/2009 12:49:07 AM Liczba szacunów: 0
  • 50 lat i sterydy

    Post
    Doping
    PRO

    Ja narazie mam rozplanowane do poczatku stycznia, ale jezeli master bedzie dobrze dziala i nie bedzie sidow to moze troche dluzej, zeby wykorzystac cala butle 50ml, bo juz npp mi zostako 4,5 ml i potem jak sobie walne mixa z resztek to wygram Paryz-Dakar solo bez pojazdu...;) Potem MOZE (duze litery to nie przypadek), albo moze male HTZ na 100mg [...]

    Odpowiedzi: 1946 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/20/2018 5:25:27 PM Liczba szacunów: 0
  • 50 lat i sterydy

    Post
    Doping
    PRO

    [...] wykombinowalem cos takiego: 1-12 prop 100mg pon sro piat. 1-10 master p 100mg pon sro piat. Planuje tak: obecnie enan+npp do 9 wrzesnia, potem mostek 4 tyg jakies male dawki prolongatum, np 125mg w tygodniu, wyszloby akurat 1 paczka na te 4 tyg. W czasie mostku powoli zmniejszac kcal i potem wejsc na prop+master na 12 tyg i akurat skonczy mi sie [...]

    Odpowiedzi: 1946 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2018 8:34:56 AM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Juz pisalem gdzies wczesniej ze cypio bardzo dobre bo bralem zanim mnie choróbska dopadly. Deka tez leciala ale skromne dawki bo npp Primusa takze lecial i byl plan na 8 tygodni a potem dolozenie wiekszej dawki deki i odstawienie npp. Teraz juz wracam do zdrowia i znów Primusa odpalam bo jestem po mostku na prolongatum.

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2017 10:00:08 PM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Testex prolongatum qpharma 750mg week . Dobry wynik ? ;) Do tego leci boldenon i npp Genesis i ktoś mi zasugerował że taki wyniki bo któryś z pozostałych środków jest teściem . Co o tym myśleć ? /SFD/Images/2015/9/14/2b5912e1bfec4e2ea74ca8e3cdda3f87.jpg

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2015 8:11:02 PM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Z jakich labów brać metke i enana? Przerobione osobiscie: -Metka Biosira inj/oral -Enan Prolongatum, Bioniche. witam tren malay czy warto? Ja lece od dlugiego czasu blend prop/npp/master i bardzo sobie chwale. Wiec treny tez powinny byc dobre.

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2017 11:06:56 AM Liczba szacunów: 2
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Ok jaki enan,nandrolon,boldek teraz najpewniejsze w jakie firmy celowac ? Enan: Prolongatum, Bioniche, BM. Deca: Bioniche Npp: Malay Boldek: Bioniche, BM Te moge polecic.

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2018 5:59:38 PM Liczba szacunów: 1
  • Co zamiast odbloku?

    Post
    Doping

    Ja bym do końca wakacji wrzucił testosteron prolongatum 100mg na tydzień w tym czasie zrobił detoks organizmu tationil bym sobie wrzucił 1200mg eod hcg 1000iu e3d exe 6mg e3d do hcg . Porobił w tym okresie badania, zregenerował się białko bym zmniejszył na 1gram na kg masy ciała, trening bym robił głównie cardio , aby z jak najmniejszym bf wejść [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 1953 Data: 7/27/2016 9:40:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak juz zaczac to jak?

    Post
    Doping

    enanthat = prolongatum supra = superanabolon = npp = nandrolone phenylpropionate Odblok ? po tym cyklu co Ci podałem 14dni od ostaniego zastrzyku prolongatum/enanthate 5x 40mg Nolvadex, 15x 20mg Nolvadex

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2408 Data: 6/5/2005 11:58:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Meta i testosteron prolongatum

    Post
    Doping

    [...] albo cos chcesz albo tego nie chcesz, po co sie w****iac, lepiej daj 300 e3d, bedzie dosc to przerwiesz po 10tyg a nie 12, proste. Popytaj chlopakow o alternatywe dla prolongatum, wiem ze norma jeat ok ale droga dosc, zalezy od funduszy. Org irana jak bys trafil tez ok, nic pochopnie. Wracajac do mojego przykladu z dawkowaniem, dodam ze [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1505 Data: 5/8/2011 10:26:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Co zamiast odbloku?

    Post
    Doping

    Ja bym do końca wakacji wrzucił testosteron prolongatum 100mg na tydzień w tym czasie zrobił detoks organizmu tationil bym sobie wrzucił 1200mg eod hcg 1000iu e3d exe 6mg e3d do hcg . Porobił w tym okresie badania, zregenerował się białko bym zmniejszył na 1gram na kg masy ciała, trening bym robił głównie cardio , aby z jak najmniejszym bf wejść [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 1953 Data: 7/26/2016 5:02:29 PM Liczba szacunów: 1
  • Przejście z długiego na krotki

    Post
    Doping

    [...] akurat zejdzie tren master całkowicie potem mostek 6 tyg 30 tys hcg w pon i czw po 2.5 tys i do tego omka co 5 dni jeden strzal i wejście na masę ; Oma 750 mg-1000 mg ew lub prolongatum 100mg e2d testy apteczne Do tego deka 400 lub 500 ew w zależności jaka będzie Jakiś boldek 750 mg ew I insulina novorapid 7 j.m do 14 j.m 2-3 razy dziennie w [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 357 Data: 7/24/2018 4:23:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Czy to antek czy to metka, ciagle lepsza jest sylwetka! [SPAM]

    Post
    Doping

    Zdarza sie :-) Może na prolongatum aptecznym szło by lepiej :-P U mnie delikatnie 750mg testo, 600mg npp i 900mg bolda. Pojawiają się co rusz nowe żyłki. Nie jest źle.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2013 11:14:46 AM Liczba szacunów: 0
  • DEKA GRECKA (NORMA) - REAL

    Post
    Doping - zdjęcia

    Te fotki co dalem wczesniej sa z Meya Aigis.Jest to firma ktora wykupila Norme.Jest to najnowsze bicie i powinno dotrzec do polski niebawem.Nie wiem w jakich cenach w Dublinie jest zaporowa cena 8eu za flakon.Z tego co moj kumpel z silki mowil to towar kozak.Zreszta jak go zobaczylem to nie musial nic mowic.Ja wskakuje na to za tydzien.Dawka [...]

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2009 1:15:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Marcin_Olb - nowe str 59,61

    Post
    Galeria Zdjęć

    Qrwa to juz 2 zakochany Poraz kolejny dziekuje za wypowiedzi Do najlepszych na tym forum jeszcze mi duzo brakuje Co do d****i podajacych sie za kogos innego to zal mi was !! Nie potraficie sami niczego osiagnac i zyjecie mazeniami. Co wam daje ze ktos przez chwile pomysli ze to wy?? Mi by to satysfakcji nie dalo !!! Moj cykl wyglada tak : 1-7 [...]

    Odpowiedzi: 840 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2006 11:15:35 AM Liczba szacunów: 0
  • PEWNIAKI NA DZIEN DZISIEJSZY !

    Post
    Doping

    methandienone (meta) : razak, scante, axio, apx, geneza testosteron propionat (prop) testolic, testovis, atomik, alchemia, testosteron enanthate (enan): prolongatum, cidosteron, Aburaihan, axio. stanazol(wino): zambon, desma, scantel, axio, apx nandrolone phenylopropionate (npp) : axio, DB Pharma,

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 18485 Data: 4/16/2009 12:25:09 AM Liczba szacunów: 0
  • PEWNIAKI NA DZIEN DZISIEJSZY !

    Post
    Doping

    methandienone (meta) : polska meta , ew.razak testosteron propionat (prop) testolic, farmak, ew. phoenix testosteron enanthate (enan): prolongatum, ew. iran stanazol(wino): desma, alchemia nandrolone phenylopropionate (npp) : superanabolon, ew.phoenix

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 18485 Data: 4/16/2009 12:58:47 PM Liczba szacunów: 0
  • PEWNIAKI NA DZIEN DZISIEJSZY !

    Post
    Doping

    methandienone (meta): polska, scantel, axio, testosteron propionat (prop) testolic, alchemia, ip, pharmlex, testosteron enanthate (enan): prolongatum, Aburaihan, galenika, stanazol (wino): desma, scantel, axio, nandrolone phenylopropionate (npp): DB Pharma, alchemia, spofa,

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 18485 Data: 4/16/2009 6:14:42 PM Liczba szacunów: 0
  • NPP i PROP ABURAIHAN IRAN

    Post
    Doping - zdjęcia

    [...] teraz jest zielone i ma przezroczysty plastik. Koles ma z tego samego zrodla teraz ten enan co mial wczesniej ten w niebiesko bialych op. Odnosnie dzialania koles zaczyna dopiero od pazdziernika go. Stary sobie bardzo chawlil. Mowil ze kopal lepiej nix prolongatum polskie. Dawka ta sama. Zmieniony przez - MYTHMAN w dniu 2010-09-06 23:35:00

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2010 11:33:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o pomoc do wyjadaczy

    Post
    Doping

    trochę bym zmodyfikował zrobiłbym tak 1-10 testosteron prolongatum 500 mg week 1-6 metanabol 30 mg ed 11-20 testosteron propionat 100 mg e2d 15-21 winstrol tab. 40 mg ed 7-14 npp 100 mg e2d jak czujesz że jajka się skurczyły to możesz już dać hcg przez 2 tygodnie 500j eod czyli 6,7 tydzień potem dasz +- 13,14 500j eod i potem 20,21 1000j eod [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 4/6/2011 12:54:15 PM Liczba szacunów: 0