SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

progres a regres

  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    dzie łatwo i lajtowo, natomiast na niższym zakresie ciężej o te "last repy", no i ostatnie powtórzenia w 2-3 seriach jako push press. Za tydzień atakuję 35 kg, zobaczymy, czy progres się skończy. Trochę mi się poyebało na wznosach w opadzie, za tydzień 8 kg idzie. DIETA: 2. 3 x (Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 40 kg x 12 // Unoszenie han

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-17 22:30:20 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    m układ stóp i kolan na maksymalnie blisko siebie; od razu lepsza kontrola i lepsza praca dwójek Wspięcia - b. krótkie przerwy wypoczynkowe; za tydzień 100 kg wchodzi Kółko - progres powtórzeń, teraz będę miał na celu lepsze spinanie brzucha + spowolnienie tempa Skłony boczne - ok Spięcia - dołożyłem jedno takie bardziej lajtowe ćwiczenie, żeby nab

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-17 20:59:37 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/ejpi/rok str.30

    Post
    Ladies SFD

    zęsne 66 kg i dzisiaj chyba nawet 80 bym podniosła. Cieszę się. :-) Ad.2. Tu też miałam wrażenie, że mogłabym się opuszczać i opuszczać i opuszczać... Siła. :-D Ad.3. I tutaj progres, w ostatniej serii nie dałam rady się zmieścić w zakresie. Ad.4. +1kg, więc zawsze cuś. Ad.5. Tylko tutaj zeszłam z ciężarem, ale tak lepiej czuję pracę pośladków. MI

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-27 21:02:46 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    yrobić ze 120g białka, prawie zawsze przekraczam i kombinuje co by 130g nie przekraczać #-P _____________________ A trening, jak to trening po takiej przerwie, raczej regres niż progres. Ale dzielnie daje radę! Domsy są od wczoraj %-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/17211ee0be3a477ca58a8388ffc6d1e1.jpg Zmieniony przez - sforcia w dniu 2014-03-12 23:26:51

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-12 23:21:29 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/kebula/ podsumowanie str.37

    Post
    Ladies SFD

    x15+2kgx10/4kgx8+3kgx11+2kgx7/5kgx8+4kgx9+3kgx5 4. uginanie ramion ze skrętem ze sztangielkami 3x 10-12 5kgx12/6kgx10/6kgx10 5. prostowanie ramion na wyciągu górnym 4x6-8 progres/regres 5szt.x8/5szt.x8/5szt.x7/5szt.x7 1. ok, mniej podciągania, bo mam słabszą gumę 2.ok 3. ciężar na bogato %-). beznadziejne wyczucie 4.w ostatniej serii te 10 to

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-13 19:44:20 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY - Redukcja z OFRA Sport by Saida

    Post
    Odżywki i suplementy

    " i to mi dało kopa:-D - w wyciskaniu sztangielek dołożyłam ciężaru, najbardziej cieszy mnie 12kgx7 --> na początku cyklu mogłam zrobić tylko 12kgx1:-D - w high pulls również progres:-D - w łydkach za to regres, nie wiem dlaczego, ale strasznie topornie szły - wznosy ok, a aero siłą woli jedynie%-) SUPLEMENTACJA - BŁONNIK - 5g na czczo, 5g na wiecz

    Odpowiedzi: 381 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-06 22:33:05 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun akcja transformacja-work in progress

    Post
    FITMAX

    arków ! Łapcie, fotki po zrobione dzisiejszym treningu. Nie będę mocno spamował fotami. Co poniedziałek robię fotki poglądowe jak to mniej więcej się rozwija, aby kontrolować progres, albo i regres heh :-D A już za chwilkę dodam plany na najbliższe 3 tygodnie dotyczące diety, treningu oraz innych ważnych spraw :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/74663034b1

    Odpowiedzi: 764 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-26 23:49:47 Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na nastepny mecz...Rozmowy o wszystkim (III)

    Post
    Piłka Nożna

    ulubione powiedzenia Szaranowicza: fajter, tajming, nonejm, nołbady, kaki tołcz, laki laser, filing, biomaszyna, regres, progres, laki luzer, kapitalny skok, fizykoterapeutystka, oł-łaaa, równowieśnik, hil sajz, powiało go jak latawca, ależ kapitalny/a/e/ie, pobudzony (o zawodniku). Ulubieni zawodnicy (skoczkowie) „Szarana” :

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-05-03 16:46:21 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    11*25kg regres -.-, sztanga już 2. serii stała się tak ciężka, jakby mi ktoś pozmieniał te malusieńkie ciężarki... 3. Wznosy bioder 5x15 15*52,5kg/15*57,5kg/15*62,5kg/10*67,5kg/10*65kg 15*52,5kg/15*57,5kg/13*62,5kg/11*62,5kg/11*60kgb bardzo jestem zadowolona! :-D:-D:-D:-D W nogach progres, klata lipa. Ale cieszą mnie bardzo wznosy bioder. ;-]

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-22 19:53:25 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT 4x w Tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    śnie robiąc złożone ćwiczenia na plecy. 3. Nie mam możliwości zrobienia stretchingu potreningowego, nad czym ubolewam, czy ma to masakrycznie duże znaczenie na ogólny rozwój, progres, regres, kontuzje? - ma ogromne znaczenie. Przeciwdziała kontuzją poprzez szereg, pozytywnych właściwości. 4.,,Stretching jest możliwy we wtorki, soboty i niedzielę,

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2355 Data: 2012-09-16 14:22:43 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy- rutkow i seba- MASA drogowskazem celu

    Post
    Dzienniki Juniorów

    2X max zwisy  na drążku. 2x20 skłony  z hantla 11,25 kg, 12.5 kg(+) 2xmax Wspiecia z hantlami po 11.25 kg, 12.5 kg(+) Należy doliczyć  wszędzie wagę gryfa  (0.6kg) + oznacza progres, - regres. Trening poszedł super! Po martwym ciągu lędźwie nie bolą, dwugłowe zmęczone. Znacznie poprawiłem technikę. Wiosłowanie dzisiaj podchwytem, także super. Jed

    Odpowiedzi: 545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-21 19:48:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Go Hard...Or Go Home .... pumba124

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    amie było kombinowanie z przerwami typu 8-12 powtórzeń po czym 5-7 wdechów i znowu i tak 3 lub 4 serie :D ogólnie przy rozpietkach widać na klatce żyłki więc jest ok :D Jeśli się uda dłuzej ćwiczyć z kimś to w miesiąc wiem, że zrobie lepszy progres niż przez 3 miechy samemu ;D Więc korzystam i każdy trening na 110% póki nie opadnę z sił do końca:)

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 17250 Data: 2013-06-22 18:55:26 Liczba szacunów: 0
  • Igor,Czarnuch,Mysli,ZeJestCwany,ZarazGoTuObgadamySPAM

    Post
    Trening w domu

    MJ- A z iloma kg zaczynałeś? I w ile ten progres? Rampe robiłem w pon drugi raz. startowałem od 0 kg do 7,5kg. potem od 2,5kg do 12,5. jutro od 5kg. A wiesz, czytałem, że 80% zależy od układu nerwowego, a 20% od mięśni. Być może za mocno dałeś popalić układowi nerwowemu stąd ten regres..

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-07 22:56:44 Liczba szacunów: 0
  • DT Carmen

    Post
    Ladies SFD

    x 20kg, 15 x 20kg, 12 x 25kg 15 x 20kg, 15 x 20kg, 12 x 25kg - chyba niedostatecznie rozgrzewam te barki, bo zawsze jest zakwas i bol potem nieziemski, w rezultacie trudno o progres 3. Wioslowanie sztanga 15 x 25kg, 15 x 30kg, 15 x 35kg 15 x 25kg, 15 x 30kg, 15 x 35kg 15 x 25kg, 15 x 30kg, 15 x 35kg 15 x 25kg, 15 x 30kg, 15 x 35kg 4. Martwy ciag

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 12701 Data: 2015-02-01 18:55:35 Liczba szacunów: 0
  • @@@3 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bullet1979 Zawsze łączyłem klate z bicepsem a plecy z tricepsem, ale zastanawiam się nad małą zmianą i połączeniu klata+ tricesp, plecy+ biceps. KLATA-TRIC OK, PISALEM JUZ O TYM PLECY + BIC DLA WIEKSZOSCI LUDZI ZLE. BICEPS DOSTANIE ZA DUZO NA RAZ I ... BIC PRZED PLECAMI DAJE CIEKAWEE BODZCE, RADZE SPROBOWAC JESLI MAS SILNE PLECY A SLABY BIC. d

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-02 15:50:28 Liczba szacunów: 0
  • DT: Kebula w pogoni za formą...i rozumem też

    Post
    Ladies SFD

    nie patrzeć najsłabyszy punkt mojej sylwetki. nie tylko estetycznie, ale i ogólnie mam słabe mięśnie gorsetu mięśniowego. 1. regres, raz, że bez pasków, dwa, TECHNIKA 2. ok. progres śmieszny, ale jedyny możliwy %-) 3. no....mogłabym mniej zarzucać tymi ciężarkami i przyłożyć się bardziej do równowagi 4.ok + 30 min orbi, zmienne tempo, jakieś inter

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-29 20:11:21 Liczba szacunów: 0
  • Ocena splita 4x/week

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ainanie nadgarstkow podchwytem Barki + bic: Wyciskanie rampa 4 serie 12 Skladanka :wnozy bokiem 3x 15 wznosy przodem 3x 15 wznosy tyłem 3 15 Biceps Uginanie ze sztangą 5x5 - progres cieżaru młotki 3x 10-12 - a może tutaj regres dać dla odmianny? modlitewnik 2x 15 NOGI + brzuch Przysiad rampa 4x 10 Wykroki ze sztangą/ sztangielką 3x 12 uginanie nóg

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1425 Data: 2012-10-21 11:39:52 Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tety) D. Wyciskanie żołnierskie 40kgx6 x6 45kgx4 40kgx8 E.Wyciskanie wąsko 50kg x10 x10 x10 F. Spacer farmera(waga 1 hantli) 38kg x3 serie Jak widać w niektórych ćwiczeniach progres, w niektórych lekki regres/utrzymanie. Przysiad poszedł dziś bardzo fajnie, jednak nie chciałem ryzykować tego 5 powtórzenia przy 105, bo jednak nogi były już zmęczone

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 15351 Data: 2018-04-23 18:52:08 Liczba szacunów: 0
  • [blog] Brudna miska by georgu- BLOG żywieniowo-obyczajowo-treningowy %-)

    Post
    Kuchnia SFD

    4 Uginanie ramion z supinacją 12kg/12, 16kg/10, 20kg/6 x 2- Dużo nie dorzuciłem, bo raptem po jednym powtórzeniu do dwóch ostatnich serii, ale to nie ćwiczenie gdzie chodzi o progres ;-) Uginanie ramienia z hantlą w oparciu o modlitewnik 12kg/8 x 4 Uginanie z gryfem łamanym gryf + 15kg/8 x 4 Przyznam, że trening bardzo dobry, bardzo miła pompa na r

    Odpowiedzi: 1448 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-20 21:05:25 Liczba szacunów: 1
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    ego czy odpowiednio ją zastosujemy do swojego stażu, możliwości regeneracji, możliwości realizacji diety itd warunków , które trzeba spełnić jest sporo czasem jeden zawodzi i progres niknie a wręcz zachodzi regres, każdy kto cokolwiek robi czy zaczyna przygode z siłownią , wraca po przerwie , wraca po kontuzji musi jakiś plan wcielić na początek i

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-14 11:04:24 Liczba szacunów: 0