SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

progres a regres

  • Fuuun akcja transformacja-work in progress

    Post
    FITMAX

    arków ! Łapcie, fotki po zrobione dzisiejszym treningu. Nie będę mocno spamował fotami. Co poniedziałek robię fotki poglądowe jak to mniej więcej się rozwija, aby kontrolować progres, albo i regres heh :-D A już za chwilkę dodam plany na najbliższe 3 tygodnie dotyczące diety, treningu oraz innych ważnych spraw :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/74663034b1

    Odpowiedzi: 764 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-26 23:49:47 Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na nastepny mecz...Rozmowy o wszystkim (III)

    Post
    Piłka Nożna

    ulubione powiedzenia Szaranowicza: fajter, tajming, nonejm, nołbady, kaki tołcz, laki laser, filing, biomaszyna, regres, progres, laki luzer, kapitalny skok, fizykoterapeutystka, oł-łaaa, równowieśnik, hil sajz, powiało go jak latawca, ależ kapitalny/a/e/ie, pobudzony (o zawodniku). Ulubieni zawodnicy (skoczkowie) „Szarana” :

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-05-03 16:46:21 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    11*25kg regres -.-, sztanga już 2. serii stała się tak ciężka, jakby mi ktoś pozmieniał te malusieńkie ciężarki... 3. Wznosy bioder 5x15 15*52,5kg/15*57,5kg/15*62,5kg/10*67,5kg/10*65kg 15*52,5kg/15*57,5kg/13*62,5kg/11*62,5kg/11*60kgb bardzo jestem zadowolona! :-D:-D:-D:-D W nogach progres, klata lipa. Ale cieszą mnie bardzo wznosy bioder. ;-]

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-22 19:53:25 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT 4x w Tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    śnie robiąc złożone ćwiczenia na plecy. 3. Nie mam możliwości zrobienia stretchingu potreningowego, nad czym ubolewam, czy ma to masakrycznie duże znaczenie na ogólny rozwój, progres, regres, kontuzje? - ma ogromne znaczenie. Przeciwdziała kontuzją poprzez szereg, pozytywnych właściwości. 4.,,Stretching jest możliwy we wtorki, soboty i niedzielę,

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2317 Data: 2012-09-16 14:22:43 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy- rutkow i seba- MASA drogowskazem celu

    Post
    Dzienniki Juniorów

    2X max zwisy  na drążku. 2x20 skłony  z hantla 11,25 kg, 12.5 kg(+) 2xmax Wspiecia z hantlami po 11.25 kg, 12.5 kg(+) Należy doliczyć  wszędzie wagę gryfa  (0.6kg) + oznacza progres, - regres. Trening poszedł super! Po martwym ciągu lędźwie nie bolą, dwugłowe zmęczone. Znacznie poprawiłem technikę. Wiosłowanie dzisiaj podchwytem, także super. Jed

    Odpowiedzi: 545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-21 19:48:43 Liczba szacunów: 0
  • Igor,Czarnuch,Mysli,ZeJestCwany,ZarazGoTuObgadamySPAM

    Post
    Trening w domu

    MJ- A z iloma kg zaczynałeś? I w ile ten progres? Rampe robiłem w pon drugi raz. startowałem od 0 kg do 7,5kg. potem od 2,5kg do 12,5. jutro od 5kg. A wiesz, czytałem, że 80% zależy od układu nerwowego, a 20% od mięśni. Być może za mocno dałeś popalić układowi nerwowemu stąd ten regres..

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-07 22:56:44 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Go Hard...Or Go Home .... pumba124

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    amie było kombinowanie z przerwami typu 8-12 powtórzeń po czym 5-7 wdechów i znowu i tak 3 lub 4 serie :D ogólnie przy rozpietkach widać na klatce żyłki więc jest ok :D Jeśli się uda dłuzej ćwiczyć z kimś to w miesiąc wiem, że zrobie lepszy progres niż przez 3 miechy samemu ;D Więc korzystam i każdy trening na 110% póki nie opadnę z sił do końca:)

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 17037 Data: 2013-06-22 18:55:26 Liczba szacunów: 0
  • @@@3 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bullet1979 Zawsze łączyłem klate z bicepsem a plecy z tricepsem, ale zastanawiam się nad małą zmianą i połączeniu klata+ tricesp, plecy+ biceps. KLATA-TRIC OK, PISALEM JUZ O TYM PLECY + BIC DLA WIEKSZOSCI LUDZI ZLE. BICEPS DOSTANIE ZA DUZO NA RAZ I ... BIC PRZED PLECAMI DAJE CIEKAWEE BODZCE, RADZE SPROBOWAC JESLI MAS SILNE PLECY A SLABY BIC. d

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-02 15:50:28 Liczba szacunów: 0
  • DT: Kebula w pogoni za formą...i rozumem też

    Post
    Ladies SFD

    nie patrzeć najsłabyszy punkt mojej sylwetki. nie tylko estetycznie, ale i ogólnie mam słabe mięśnie gorsetu mięśniowego. 1. regres, raz, że bez pasków, dwa, TECHNIKA 2. ok. progres śmieszny, ale jedyny możliwy %-) 3. no....mogłabym mniej zarzucać tymi ciężarkami i przyłożyć się bardziej do równowagi 4.ok + 30 min orbi, zmienne tempo, jakieś inter

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-29 20:11:21 Liczba szacunów: 0
  • DT Carmen

    Post
    Ladies SFD

    x 20kg, 15 x 20kg, 12 x 25kg 15 x 20kg, 15 x 20kg, 12 x 25kg - chyba niedostatecznie rozgrzewam te barki, bo zawsze jest zakwas i bol potem nieziemski, w rezultacie trudno o progres 3. Wioslowanie sztanga 15 x 25kg, 15 x 30kg, 15 x 35kg 15 x 25kg, 15 x 30kg, 15 x 35kg 15 x 25kg, 15 x 30kg, 15 x 35kg 15 x 25kg, 15 x 30kg, 15 x 35kg 4. Martwy ciag

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 12414 Data: 2015-02-01 18:55:35 Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tety) D. Wyciskanie żołnierskie 40kgx6 x6 45kgx4 40kgx8 E.Wyciskanie wąsko 50kg x10 x10 x10 F. Spacer farmera(waga 1 hantli) 38kg x3 serie Jak widać w niektórych ćwiczeniach progres, w niektórych lekki regres/utrzymanie. Przysiad poszedł dziś bardzo fajnie, jednak nie chciałem ryzykować tego 5 powtórzenia przy 105, bo jednak nogi były już zmęczone

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 15146 Data: 2018-04-23 18:52:08 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    ego czy odpowiednio ją zastosujemy do swojego stażu, możliwości regeneracji, możliwości realizacji diety itd warunków , które trzeba spełnić jest sporo czasem jeden zawodzi i progres niknie a wręcz zachodzi regres, każdy kto cokolwiek robi czy zaczyna przygode z siłownią , wraca po przerwie , wraca po kontuzji musi jakiś plan wcielić na początek i

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-14 11:04:24 Liczba szacunów: 0
  • [blog] Brudna miska by georgu- BLOG żywieniowo-obyczajowo-treningowy %-)

    Post
    Kuchnia SFD

    4 Uginanie ramion z supinacją 12kg/12, 16kg/10, 20kg/6 x 2- Dużo nie dorzuciłem, bo raptem po jednym powtórzeniu do dwóch ostatnich serii, ale to nie ćwiczenie gdzie chodzi o progres ;-) Uginanie ramienia z hantlą w oparciu o modlitewnik 12kg/8 x 4 Uginanie z gryfem łamanym gryf + 15kg/8 x 4 Przyznam, że trening bardzo dobry, bardzo miła pompa na r

    Odpowiedzi: 1326 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-20 21:05:25 Liczba szacunów: 1
  • Kij'n'Marchewka/MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    495kcal ( 11-12lvl, 2.72km) ostatnim razem: 498kcal 1. tak myślałam, że ostatnim razem na innej siłowni sztanga była lżejsza niż to podałam w rozpisce. jak by nie było i tak progres jest, bo weszło 70kg w 3 seriach i na całkiem zacną ilość powtórzeń %-) mam nadzieję, że w końcu tę barierę 70kg pokonam i na następnym treningu planuję zabrać się za

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 12127 Data: 2015-01-07 00:40:08 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/julusiaczek - podsumowanie str. 27

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 11 Miska czysta niedojedzona nieliczona @-|** Trening Rozgrzewka: bieżnia 5min 9km/h, dogrzewacze /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/59e40d4398e0428691313a7262d805f5.png 1. niby progres, ale myślałam, że będzie lepiej 2. tu masakra, regres :-{ ale może technika na plus 3./4. ok 5. pompeczka *Od wczoraj męczy mnie migrena, nawet taka z porzygiem }:-(((

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-30 18:51:42 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/ejpi/rok str.30

    Post
    Ladies SFD

    Eiszeit -dzięki i połamania obcasów Tobie życzę. :-)) Uff ochłonęłam, dziękuję jeszcze raz za miłe słowa. :-) teraz już trzeba zapyerdalać nie ma to tamto, wszyscy paczą.%-) 3 września 2014 TRENING 1. RDL 5x5 Rampa 36/46/54/62/68x5 2.opuszanie na drazku z guma 5x6 opuszczeń kontrolowanych 3. wiosło sztangielka w oparciu 4x6-8 regres 14kgx8/x7/x6/

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-05 22:38:23 Liczba szacunów: 0
  • blog/erwinoos - jesienno-zimowa masa !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Miałem to samo. W sumie od początku mam problemy z WL. Pomaga mi kilka rzeczy. 1. Tak jak pisał Boksero - mniej kg, a więcej powtórzeń. 2. Regres kg i ponowny progres - bardzo powolny. 3. WL lekko + skos hantlami, żeby docisnąć klatę (wtedy klata 2 x tydz.) - dobudowała się trochę klatka na górze i jest silniejsza. 4. Dipsy na triceps - jeśli zrobi

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 12564 Data: 2011-10-28 21:45:39 Liczba szacunów: 0
  • blog/erwinoos - jesienno-zimowa masa !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    5-tki jest ciezko, a co dopiero 20-tki. Mozesz zrobic inaczej: ciagnij 15-tki 9-tyg i po ostatniej serii 15pow sciagnij ze sztangi 15-20kg i zrob 20pow. Bardziej obrazujac, dla przykladu: MC: 60kgx15/regres: 45kgx20 Takim sposobem mozna robic progres w regresie, im wyzej z ciezarem w 15-tkach tym wyzej w 20-tkach, gdyz sa uzaleznione bezposrednio.

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 12564 Data: 2011-11-09 21:46:16 Liczba szacunów: 0
  • DT: Kebula w pogoni za formą...i rozumem też

    Post
    Ladies SFD

    arki – arnoldki 3 x8-12 0 %-) 6. czachołamacze 2x 6-8 15kgx8/20kgx5 7. uginanie 2x6-8 15kgx8/20kgx4 1. asystę miałam tylko w drugiej serii, wiec nie było na 100% 2.ok jest progres jest zabawa 3. trochę poza zakres, ale kolejna sztabka jest już zbyt ciężka 4. ok 5. damn, znów zapomniałam 6.ok 7.ok + 20 min bieżni (na więcej żołądek mi nie pozwoli

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-24 18:49:30 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/kebula/ podsumowanie str.37

    Post
    Ladies SFD

    TRENING Dzien1.  1. RDL 5x5 Rampa  30/35/45/55/60(x4) 2. ściąganie drążka górnego do klatki 4x6-8 progres/regeres  25kgx8/25kgx8/30kgx8/30kgx7 (no dobra, 6.5) 3. wiosło sztangielka w oparciu 4x6-8 regres  13.3kgx12/15.8kgx8/15.8kgx8/17.2kgx7 4. przysiad goblet 3x 10-12  20,7kgx12/23.5kgx12/23.5kgx10 5. długie wykroki chodzone 3x 10-12 na noge  7kgx

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-30 15:21:51 Liczba szacunów: 0