SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

progres a regres

  • [FIT]DT Kajtek_84/pods.rok s.50

    Post
    Ladies SFD

    4kg/8*6kg/8*8kg/6*8kg 3. wyciskanie sztangielek siedząc 4x6-8 //regres 6*3,5kg/6*4,5kg/5*4,5kg/4*4,5kg 4. shoulder box 3x5 5*2,5kg/5*3kg/5*3kg 5. uginanie nóg leząc 4x 8-10 //progres/regres 10*15kg/10*17,5kg/8*17,5kg/8*20kg 6. obwód na brzuch 3x 20(30sek przerwy) Brzuszki proste Brzuszki skośne Brzuszki odwrotne UWAGI: Czuję Moc %-)Może ciężary n

    Odpowiedzi: 634 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-23 17:09:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    podchwyt. 22,5 kg x 3 + 3 25 kg x 3 + 3 27,5 kg x 3 + 3 30 kg x 3 + 3 35 kg x 3 + 3 40 kg x 3 + 3 40 kg x 3 + 3 (w poprzednim cyklu taki sam trening 35 kg) = luzik lub progres = mogło być lepiej = dało popalić a przecież to lubię = rekord lub najlepszy wynik jak do tej pory = regres Liczby pogrubione oznaczają ciężar serii głównej. ***

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-12 19:50:29 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Suchy/przygoda na siłowni

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    obię, mniejsza z tym, dwójki czuć, dzisiaj robiłem z podstawki i tak już zostanie. Zapas jest. Łydki - zapas jest, za tydzień zwiększam + 2 powtórzenia w każdej serii i dalej progres ciężaru. Dół siła 1. Przysiad klasyczny (3x3) T1: 100, 100, 100 (3 powtórzenia + serie rozgrzewkowe) ... T6: 105, 105, 105 (5 powtórzeń) T7: 110, 110, 110 (3 powtó

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-14 19:55:59 Liczba szacunów: 0
  • Hekade / Masa al'a dalibomba / cz2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    obilem 2s dosc szeroko, potem 2 węziej by poczuć jakas roznice ale szau nie bylo wiec dodalem jeden regres na wyciągu. Potem wioslowanie w pochyleniu, tutaj 2 serie więcej (1 progresu i 1 regres) Jakos czulem ze moje plecy potrzebują tych serii. Potem superseria i tu juz nawet spoko było, dodałem jednego dropa na ostatanią serie pullovera i w zasad

    Odpowiedzi: 1487 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-21 17:54:59 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    0sek przerwy 15xcc, 15x 5kg, 15x 5kg - dołożyłam hantle (ciężar na rękę), nawet jakby nie było trudniej niż z samym cc c pierwsza seria nawet bez rat poszła, czyli tak jakby progres ;) ccx 15, 15, 1cx 15, 15, 15 -4 - przez chwilę nawet igrałam z myślą, czy jakiego obciążenia nie wziąć, ale szybko mi przeszło... Raty. ccx 15, 15, 14 3. ściąganie d

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-22 18:47:32 Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    podzielony na dwa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4973d256c0c54291a8f8ac970eda4553.png Trening (przed posiłkiem nr3) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/781221be0035457a9eca154e3f9fb298.jpg 1. bez progresu od początki ciężko szło, źle podeszłam do tych 29kg, nie mogłam się skupić i wyszło jak wyszło. Za bardzo pracowałam łapami a nie klatą. 2. wiosło to chyba jedyne ćwi

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-03 19:21:21 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do startu w MP na suplementach firmy SFD

    Post
    Odżywki i suplementy

    lbym je przeslac komus obeznanemu w temacie zeby mi je tutaj wrzucil?Pliki sa w formacie MP4 z tego co widze. Tymczasem wrzucam fote uda po wczorajszym treningu. Pare stron wstecz,jest zdjecie uda sprzed okolo dwoch tygodni,wiec czekam na ocene czy jest progres,hehe ewentualnie regres;-) /SFD/Images/2015/12/31/b3cf894798284bcc9bc9f7081ed1fdba.jpg

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 16629 Data: 2012-03-17 21:32:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    tak naprawde o pierdy chodziło które mogly poczekać wkurzona i zmęczona pojechałam później na siłke na treningu coś bez sił, w niektórych ćwiczeniach regres, a w niektórych progres, spadek wagi i niskie kcal odbijają się na sile. Pod koniec redu znów podejde do Naszej siłowniowej rywalizacji wyciskania masy ciała na ilośc powtórzeń. powinnam wted

    Odpowiedzi: 8362 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-08 09:03:13 Liczba szacunów: 0
  • Srocze krok po kroku/ 3m. str. 18

    Post
    Ladies SFD

    ie jestem z siebie dumna ;-). Do tego jeszcze dziś pierwszy raz miały być w treningu trzy obwody i nie bardzo to widziałam, ale w końcu się przemogłam i o dziwo poszło, nawet progres jest (tak wiem, na początku o niego łatwo ;-) ). No to lecimy: 1) Wznosy nóg z leżenia - 15x, 17x, 20 x. Idzie to coraz lepiej. 2) Wspięcia na palce obunóż - 17,5 kg x

    Odpowiedzi: 355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-16 18:41:25 Liczba szacunów: 0
  • Hubert/jesienno - zimowa masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    asakra 6. face pull rampa 10 12,5 x 10/15 x 10/17,5 x 10/20 x 10 --> na dobitkę 15 x 10/17,5 x 10/20 x 10/22,5 x 10 czas - około godziny Pompeczki - niewielki ale jednak progres. Podciąganie na drążku to ćwiczenie, w którym od pewnego czasu notuję stały regres. Pora coś zmienić. Wyciskanie na skosie w miarę ale bez szału. Wiosło - to 140 kg p

    Odpowiedzi: 2361 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-20 22:02:29 Liczba szacunów: 0
  • HEKADE - Przygotowania do zawodów 2015.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ngi do klatki + do czoła 8+8 x 3s -Uginanie jednracz na wyc.gornym 2x30p +aero 20 min biegania + 30 min rowera wieczorem Spoko trening, w Wycisku się prawdopodobnie skończył progres bo to 105 szło bardzo cięzko i mozna powiedzieć ze bez porównania szło 100 a 105kg także na pierwsze ćwiczenie dam teraz chyba wycisk hantli ale za to pompa na barkach

    Odpowiedzi: 2072 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-11 13:05:37 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    szczytowym punkcie - mocne czucie wszystkich przykręgosłupowych. Ciężary średnie, duża ilość pow Ad.3 Kolejne ćwiczenie, które po prostu mocno na mnie działa, najpierw serie progresywne, później regresywne - klasyka. Ad.4 To ćwiczenie pobudza wewnętrzne rejony grzbietu na 3 płaszczyznach: -dolna, poprzez ściąganie lin do bioder -środkowa, poprzez

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-29 16:32:43 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK Shinji77 - "Hello, my name is Bear Gryls... %)"

    Post
    Trening w domu

    /14/14/9/8/8 = 67 (PROGRES o 4 powtórzenia, do magicznej 15 jeszcze trochę brakuje, aczkolwiek miałem wrażenie, że w 4 serii byłym w stanie wycisnąć jeszcze kilka - co więcej progres w ostatniej serii, który nie ukrywam cieszy mnie najbardziej). A3 : 14/14/14/14/14/14 A2 : 14/14/14/14/14/14 = SIŁA ! C1 : 14/14/14/11/10/9 = 66 (REGRES 4 powtórzenia

    Odpowiedzi: 157 Ilość wyświetleń: 9701 Data: 2011-06-15 10:38:27 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose – wytrwale..., lecz bez przesadzania

    Post
    Ladies SFD

    łam i aero było paradoksalnie najbardziej ok. Ogólnie ostatnio, pomijając to, że bywam głodna, to często też nie mam siły. Patrząc po MC i ogólnie odczuciach i mocy, to chyba progres się skończył na ten moment. Aa, rozciąganie (krótkie) też słabo - to, co zawsze robiłam bez problemu, to dziś z trudem. Obli, masz może w zanadrzu jakieś fajne 3-4 dni

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 19877 Data: 2015-03-14 15:43:18 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose – wytrwale..., lecz bez przesadzania

    Post
    Ladies SFD

    6.06.15r., sobota dzień 51. (56. dzień cyklu @) sen: przed 00: 10,5h – to sobie pospałam płyny: woda, ocet jabłkowy rano, pokrzywa suple: Castagnus x2 Warzyw w 1. (za) dużo – jednak za bardzo opóźniłam ten posiłek. http://vlep.pl/49rd30.png Trening B zakres: 8-6 1. Przysiad 5x 40x8/45x8/50x8/55x8/60x4? 35x10/40x10/45x10/50x10/55x6 35x10/40x10/

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 19877 Data: 2015-06-08 14:53:41 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] xtras2001, 100x100, czyli osiagnac niemozliwe

    Post
    Trening dla początkujących

    trening pt. "wchodze i robie co chce", a nie jeden z regularnych elementow planu. Rozwin swoja mysl jesli mozesz. Co do samych nog, plan ulozylem tak, abym mogl robic ciagly progres i jednoczesnie nie zajechac sie maksymalnie. Moje dotychczasowe treningi byly slabe, poniewaz zbyt przesadzalem z objetoscia. Efektem byla ekstemalna bolesnosc miesnio

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 13019 Data: 2017-05-22 10:15:44 Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bo klata wymaga duzo wiecj subtelnosci , i uczuc , niz inne miesnie ... trzeba ja poprostu zrozumiec ja zrozumieąłem ze moja nie lubi sztangi -pokłucili sie chyba kiedys a bardzo lubi hantle, oraz suplinacje i mieszanie progres regres

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-22 15:21:46 Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rozpiski, dowiedziałem się też od Ciebie o regresji (a tak dużo ludzi otym wie). zaczynam od 1 września, wywale płaską. Czy jak dotychczas robiłem -płaska szeroko sztangą 4x progres -skos góra hantlami stały ciężar -skos dół hantlami stały ciężar Teraz dobrze jak zmienie na: (chce poprawić góre i środek klaty)? -skos góra hantlami z obrotem z wąsk

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-26 11:41:06 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Piątek- wolne Sobota- drugi dzień nuk Nowość- pełne siady higbar, chuyowo z siłą, ale jest to nowy kop dla układu nerwowego i mam przez 3 tygodnie murowany progres Rampa do 130 kg, 130 kg x 8, 130 kg x 5 (bez regresów itp, bo we wtorek znowu nogi) Wykroki- tak jak tydzień temu; nowe ćwiczenie główne i tak zapewni domsy, więc nie chcę przedobrzyć i

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-15 14:27:52 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - DECEMBER***/Team Antos098/pods.str.33!

    Post
    Trening dla początkujących

    /10x11/12x8/12x8/12x8/12x6/12x6 12x8,5/12x8,5/9x12,5/12x8,5/12x8,5/12x8,5 12x12,5/12x12,5/12x12,5/12x12,5/12x12,5/10x12,5 Nie było hantli między 8,5, a 12,5, więc recepta na progres była tylko jedna. W dwóch ostatnich seriach byłem już zmuszony robić przerwy po kilku powtórzeniach – ciężar robił swoje. (seria ostatnia – widok z przodu) http://you

    Odpowiedzi: 356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-06 20:33:07 Liczba szacunów: 0