SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

progres a regres

  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami (10xnogą słabszą + 10xmocniejszą) 9) 10*20kg/22,5kg(8X)/22,5kg(7X) 9) 10*20kg/22,5kg(8X)/22,5kg(6X) stać mnie było tylko na taki progres, nienawidzę tego ćwiczenia. 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 10) 10*12kg/14kg(8X)/14kg(6X) 9) 10*12kg/14kg(8X)/14kg(6X) :)) plecy pompa, ręce pompa + żył

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-19 20:04:25 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    wczoraj PULL -drążek rep goal 50, wyszło 52 w 6 seriach -pendeley 5x8 do 110kg + regres 90kg/8 -wiosło półsztanga 5x8-6 do 70kg -MC 5x10 do 130kg -podciąganie podchwytem + trx podciąganie 4xmax+max%-) -szrugsy sztanga 5x10 -uginanie ramion ze sztangą 5x8 CARDIO 35 minut

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-31 09:43:03 Liczba szacunów: 0
  • Hekade Droga na scenę 2015-2016 //pods.redu 62s

    Post
    FITMAX

    ciezar dziecinny ale bice były juz dobrze rozj**ane. A potem lajtowe uginania jednorącz z max mm itp itd... W poreczach dołożone 2.5kg, w pierwszej serii dołożone 5kg więc tu progres jest fajny. mam nadzieje ze za 2 treningu zrobie 6x60kg i taki wynik by mnie juz satysfakcjonował. Potem ciezkie prostowanie na wyciągu, 3s ruchy oszukane przewaznie z

    Odpowiedzi: 1114 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-22 10:56:28 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Bunii77, podsumowanie str. 33

    Post
    Ladies SFD

    0) · Seria nr 1: liczba powtórzeń: 8, obciążenie: 30 kg · Seria nr 2: liczba powtórzeń: 8, obciążenie: 35 kg · Seria nr 3: liczba powtórzeń: 8, obciążenie: 40 kg No progres Wykroki ze sztangą ( 42.50, 50, 57.50) Rozgrzewka – 20 kg · Seria nr 1: liczba powtórzeń: 8, obciążenie: 45 kg · Seria nr 2: liczba powtórzeń: 8, obciążenie: 52.5

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-22 16:12:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dyskopatia. Potem, kolejny powrót w 2014 odważniejszy już, ale w 2015 dojrzałem do tego, by nie szarżować. Widziałem mizerne postępy, więc dalej wznowiłem siady i mocniejszą progresję ciężarową i nagle zapomniałem o dyskopatii, rozhulałem się i wiesz, ciężko znów opuścić z tonu, ale trzeba. Tzn tak, teraz mam zamiar poważnie popracować nad dolegli

    Odpowiedzi: 2786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-12 12:25:42 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    proszę nie krzyczeć ale z przyjemnością i poczuciem obowiązku zrobiłam trening. Raz w tygodniu jak robię to myslałam że bedzie spory progres ale niestey nie we wszystkich ćwiczeniach ,na początku tak a potem spadek siły 1 pompki i tu ładnie poszło progres i bark nie dokucza w tej pozycji 2 wiosło i tu w ostatniej seri dodałam ale zmieniłam kolejnoś

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-01 13:04:11 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    ałam do góry}:-( 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami (10xnogą słabszą + 10xmocniejszą) 9) 10*20kg/22,5kg(8X)/22,5kg(6X) 8) 10*22,5kg(6X)/20kg/22,5kg(6X) maleńki progres, ale coś jest. 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 9) 10*12kg/14kg(8X)/14kg(6X) 8) 10*10kg/12kg/14kg(7X) ciężko! 3a. wypady 9) 10*20kg/22,5kg(6+2+2)/22,5kg

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-13 16:38:52 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Blog Treningowy Artur - Pokonujemy słabości.

    Post
    Trening dla początkujących

    . Francuz 4 x 8 /35kg Dzisiaj dostałem nowy plan, jak widać pozmieniane parę ćwiczeń, serii i powtórzeń, lubię nowości :-)) Ciężary zaniżone, będziemy powoli dokładać, żeby progres był jak najdłuższy w głównych bojach. Filmiki pewnie pojawią się, jak ciężary będę już konkretne jak dla mnie, ale na pewno coś nagram do oceny techniki. Jestem po tre

    Odpowiedzi: 678 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-12-03 20:30:48 Liczba szacunów: 0
  • Łukasz Mizera - droga do mp 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    i po 1 cw %-)) Ja bym to wszystko właśnie tak widział, speca z siebie żadnego nie robie ani jakiegoś guru ale coś tam o nogach wiem :-| Planem bym trenował 6-8tyg. dokąd się progres siłowy we frontach skończy. Potem jakis tydzien regeneracji czyli luz ztreningami i od nowa cos podobnego na nogi ale inne cwiczenia i np dwójki jako pierwsze na ogie

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-18 12:28:36 Liczba szacunów: 1
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    24 powtórzeniach.:-)) Wiosłowanie sztangielką 6x16kg 6x16kg 6x16kg 6x16kg 6x16kg 6x16kg REGRES: 12x16kg 14x13kg Leciutko strasznie.:-) Będzie dokładać 2,5kg tygodniowo aż się progres nie skończy i tyle.:-)) Obwód: pompki w podporze tyłem (a) ściąganie linek (b) A 8kgx20 8kgx20 8kgx20 8kgx20 B 6sztabekx20 6sztabekx20 6sztabekx20 6sztabekx20 Dobrze n

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-05 21:27:55 Liczba szacunów: 0
  • Hekade Droga na scenę 2015-2016 //pods.redu 62s

    Post
    FITMAX

    niec tył, a potem jeszcze triseta na podsumowanie %-) pompa bdb, barki tak były wymęczone ze problem było podnieść butelke i sie napić, serio %-) Dwojki tez fajnie zrobione, progres raczej jest, w grzybach spokojnie moglbym wiecej kg dolozyc ale nie chcialo mi sie hantli skręcać a 35 to największe u nas %-) Noi dołozyłem troche kcal z węgli... gen

    Odpowiedzi: 1114 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-12 23:38:26 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - DECEMBER***/Team Antos098/pods.str.33!

    Post
    Trening dla początkujących

    Miło mnie zaskoczyło to ćwiczenie – po uginaniach dałem jeszcze radę dołożyć sporo ciężaru (trochę na siłę, bo 16 kg musiałem robić na zmianę, żeby te 12 powt. wyżyłować, ale progres jest, co cieszy). (16 kg – widok z przodu) http://youtu.be/lVplvCIoWE0 (18 kg – widok z boku) http://youtu.be/GIE6N8h9QNs Hmm, dopiero zauważyłem, że regres zrobiłem n

    Odpowiedzi: 356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-06 10:03:35 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Fit Małżeństwo Nikki & Tygrysekk

    Post
    Ladies SFD

    ć w 3 podejściach, ale jednak nie było szans. Walczyłem tylko o to, aby nie było gorzej niż ostatnio, więc wyszło tak samo. 2. Wykroki weszły idealnie. Dzięki clusterowi mogę progresować trochę z ciężarem. Przy normalnej serii nie miałbym szans na 17,5kgx2 x 15 powt. 3. W RDLu nie będę robił clustera, bo to wymusi większe ciężary, a w drugim dniu t

    Odpowiedzi: 1150 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-12 00:04:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    oraków) 4) MOD-WOD MŁOTKOWO. 26 kg x 8 + 8 28 kg x 8 + 8 30 kg x 8 + 8 32 kg x 8 + 8 (poprzednio 30 kg x 8 + 8) Liczby pogrubione oznaczają serie główną. = luzik lub progres = mogło być lepiej = dało popalić a przecież to lubię = rekord lub najlepszy wynik jak do tej pory = regres ******************************************************

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-18 20:30:33 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY HI-TEC - RYWALIZACJA 4 osób! pods.285 str!

    Post
    Odżywki i suplementy

    0 sily 10 + 2 osz 7 - 1.5 osz 7- 3 osz 9 - 5 z pomoca Wiosłowanie hantlem w opadzie 4 x 8 + 2 regresy < +2.5 we wszystkich seriach 8 x 35 8 x 45 8 x 55 8 x 72.5 + regresy < progres na ilosi powt, ok 3 42 x 25p 42 x 20p Pullover z drazkiem 3 x 12 12 x 15 12 x 15 12 x 15 Martwy ciag RAMPA 8 (+10kg) 8 x 60 8 x 80 8 x 100 8 x 110 8 x 120 8 x 130 Szru

    Odpowiedzi: 2945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-27 22:35:44 Liczba szacunów: 0
  • Padlina, Nabiał i... Neos - była masa, wchodzi redukcja - str. 58. Pod wezwaniem PawelSzEvc %-)

    Post
    ActivLab

    . http://imageshack.us/a/img823/4051/treningvs.jpg Dzisiaj na ruszt poszła klatka + przedramiona + jedno ćwiczenie na nogi :-) 1. wyciskanie hantli na ławce dodatniej 3 serie progres + 2 serie regres 2. rozpiętki na ławce dodatniej, mniejszy skos 3 serie progres + 2 serie regres 3. przenoszenie hantli 1 seria bo bark nie daje spokoju przy tym ćwicz

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-13 00:08:46 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA HI-TEC REDUKCJA, pods. str. 107

    Post
    Odżywki i suplementy

    pas delikatny był. Ale bardzo delikatny bo ciężar już dla mnie konkret. MCNPN – Ostatnio zrobiłem 2x80kg po 12 powt. Teraz chciałem się trzymać planu (15 powt) i zrobi jakiś progres w kg. Niestety 2 seria tylko 10 dało rady zrobić. Podciąganie szerokim uchwytem – Prawie zgodnie z planem. Nie wiem czy nie powinienem się opuszczać do prostych łokci

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-22 23:05:31 Liczba szacunów: 0
  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    Po co stres... Stres odchudzaniu przeszkadza więc włącz opcję zabawy:-)) Każdy trening ma swoją charakterystykę (ilość serii, progres, regres, ciężar stały, odstępy czasowe między seriami). Naprawdę można zginąć... W swoim treningu powinnaś próbować zwiększać obciążenia w kolejnych seriach, tak aby w ostatniej szło już naprawdę opornie. I tak przy

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-31 10:03:45 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    podchwytem I NACHWYTEM 3x25-20 W DNI BEZTRENINGOWE MOŻESZ BIEGAĆ- HIIT.- W TE KTÓRE PLANOWAŁEŚ/NIE WE WSZYSTKIE/. Yapon PON klatka na płaskiej sztangą 12,10,8/6 (progresja) klatka skos w górę hantlami 8/10/12/15 (regresja) klatka rozpiętki na płaskiej/skosie 2-3 serie 12 wyciskanie francuskie w leżeniu do czoła 12,10,8( 6 progres)

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-29 11:41:17 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    k, że Twoja siła wzrosła - musiała, tego się nie przeskoczy co następuje w dalszej kolejności? ano bierzesz większy ciężar do regresu z pedantyczną techniką, a to Ci zapewnia progres masowy. Jedno pociąga za sobą drugie - nic bez przyczyny, nie ma sztuki dla sztuki:) w barkach dołożyłem dobre kilka cm w kilka tygodni, a "całe życie" robiłem 9-tkami

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-16 16:25:25 Liczba szacunów: 0