SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

powersystem

  • Taśmy PowerSystem

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Mam pytanie odnosnie tasm PowerSystema? Jak oceniacie te tasmy? Uzywal ktos je moze? http://allegro.pl/power-system-tasmy-treningowe-na-kolano-i1200472183.html http://allegro.pl/nowosc-tasmy-wzmacniajace-kolano-promocja-i1224121597.html Ktore proponujecie?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 9/12/2010 5:16:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja korzystam z bandaży na kolana powersystem knee wraps (wpiszesz w google to odrazu wyświetli, na portalu aukcyjnym za 70-80). Wcześniej stosowałem z gorilla wear i były lepsze (szersze, bardziej elastyczne a mimo to bardziej stabilnie sie w nich czułem). Moim zdaniem świetna sprawa, rok temu miałem spore problemy ze stawem kolanowym a dzięki nim [...]

    Odpowiedzi: 12442 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2016 7:26:16 AM Liczba szacunów: 1
  • 18.03.2019 Legs Przysiad 195x9, 155x14 ost. pauza 3sek Wypychanie na suwnicy 440kg x21, 360kg x28 Odpychanie platformy wąsko 2x RDL z hantlami 55kg x12 x12 Prostowanie siedząc 1x20p, 4x6p rp Uginanie leżąc 2x Odwodziciele + Przywodziciele 2x Wykroki 10kg hantla x100p Brzuch spięcia maszyna 2x, skosy 32,5kg x25 x25 Od 5 na nogach, trening o [...]

    Odpowiedzi: 3267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2019 10:01:55 PM Liczba szacunów: 2
  • 15.08.2017 Nietreningowy. Miska: 220b/125w/20t, m.in.: https://zapodaj.net/images/62ed1690edeb7.jpg https://zapodaj.net/images/38f252d90d287.jpg W te dni wgle nie chodzę głodny, zero parcia ze strony fizycznej, jedynie w głowie co chwilę "opyerdol coś" %-) 16.08.2017 Góra: a) WL R6 40kg / 60kg / 80kg / 90kg / 95kg + 10x75kg b) MC R6 150kg / 170kg [...]

    Odpowiedzi: 3267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2017 7:33:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Kiedyś robiłem test tych taśm powersystem, pisałem nawet w dzienniku. Na serię dało mi to kilka powt więcej, 3 czy 4 już nie pammiętam. Ale nie mówcie że nic nie dają ;-) A te neopreny monstera lepsze niż rehbandy?

    Odpowiedzi: 4027 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2018 6:11:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Raczycki - Jesień 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Mam te co bzyku ale szczerze nic specjalnego;-) ja bym inwestowal w monstery bo np owijki na nadgsrstki monster vs powersystem to nie wiem czy nawet zawijajac 2 powersystemy na reke nie bylo by takiego trzymania jak czerwone monstery

    Odpowiedzi: 3291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/1/2018 10:55:34 PM Liczba szacunów: 1
  • Andrzej Kołodziejczyk-dziennik treningowy v-ce Mistrza Świata

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    konkretnie, jak na wicemistrza świata przystało ;-) A, że tak zapytam, jak się sprawuję pas powersystem bo widzę, że z niego korzystasz

    Odpowiedzi: 788 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2012 9:02:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Tarnow

    Post
    Informator MAŁOPOLSKI

    dextt u nas juz nie tak cieno :P w chwili obecnej mamy juz do zaoferowania pełną, podkreslam pełną ofertę (nie po dwa produkty) Olimp, ActivLab, Aminostar, MRM, FitMAx, PowerSystem a pozatym wyrywkowo universal, kaizen, muscletech, gaspari, dymatize, nad cenami tez popracowalismy, dzieki trzem kontom SS na allegro i 5 sklepach www, mozemy [...]

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2009 8:14:59 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    Kabo - takie coś wziąłem http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Usztywniacze_nadgarstk%C3%B3w-opis680.html lipa, wolałbym chyba te taśmy olimpa albo powersystem ja natomiast takie kupuję, w poniedziałęk może będę miał https://www.titansupport.com/product-category/wraps/wrist-wraps/thp-wrist-wraps/ ale chyba nie wziąłeś z nagród tylko kupiłeś w sklepie [...]

    Odpowiedzi: 3986 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2016 3:11:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Saddach przy 120 Lol Paski sobie kup powersystem sa takie wzmacniajace chwyt do mc sa ok bo nie myslisz o tym czy sztanga wypadnie 20zl kosztuja

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2008 5:58:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytania dotyczące konkursu w TDP vol 2

    Post
    Trening dla początkujących

    ja uzywam do martwego. tylko ze z powersystem. 180 daly rade:D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2013 11:34:27 PM Liczba szacunów: 0
  • gumiao/dziennik treningowy/foto str 10

    Post
    Trening dla początkujących

    Mialem w tym tygodniu wrocic, ale jak wspomnialem, rodzice nie pozwalali zbyt. Ide juz w ten poniedzialek. Mysle, ze zrobie lekkie Mc, szrugsy i drazek. Brzuch z lekkim obciazeniem, pozniej zaczne dokladac. Przerzuce sie rowniez na Mc sumo, bo w klasyku, w gornej fazie ruchu mi sie troche plecy wykrzywiaja chyba Doszedl mi tez pas do 3boju z [...]

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 16776 Data: 5/14/2010 7:51:45 PM Liczba szacunów: 0
  • SPRZĘT - model i rozmiar

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    witam ma może ktoś na sprzedac paski na nadgarstki Titana, inzer , metal, obojętnie byle by firmowe do trójboju , nie taki badziew jak fitpro , lub powersystem z allegro . Pzdr czekam na odpowiedź , mile by było z łodzi jak ktoś ma na sprzedasz ;)

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2011 6:53:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 4!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jaki dobry pas kulturystyczny polecicie? Było kilka stron temu, najlepiej skórzany powersystem, trec, madmax...itd

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2013 4:24:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki, patrze na te z firmy schiek, wyglądają solidnie, dobrze dopasowane, tylko cena troszkę zawyżona (tak mi się zdaję). Mój brat używa tych treców, w miarę dobre, tylko na tej siłce co chodzę zakupili nowy sprzęt i wszelakie chwyty w drążkach, hantlach, przy sztandze itp. są hardkorowo chropowate, tak że ćwicząc bez rękawic rękę można zedrzeć [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6946 Data: 4/1/2012 12:41:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Usztywniacze nadgarstków

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Olimp lub powersystem, treca jakos mnie nie przekonują te wstawki z tworzywa sztucznego, mogą np uwierać

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 698 Data: 8/13/2016 11:18:31 PM Liczba szacunów: 1
  • rekawiczki olimp- brudasy

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    no raczej. powersystem ja mam , rewelacja po prostu.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2216 Data: 3/25/2008 6:20:29 PM Liczba szacunów: 0