SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • czy mozna ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok bede wiedziec zerknij na zarys diety SNIADANIE 6:30 100g platkow owsianych Garsc rodzynek ~200ml mleka 3,2% 2zoltka ~80g twarogu poltlustego SNIADANIE II 8:45 garsc orzechow wloskich 100g chleba razowego Szynka Banan i jablko SNIADANIE III 11:30 Jakis owoc ~50g piersi z kurczaka smazonej OBIAD 12:20 Roznie dawaj w szkole OBIAD II 14:00-15:00

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1922 Data: 2006-04-14 00:38:12 Liczba szacunów: 0
  • czy mozna ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    SNIADANIE 6:30 100g platkow owsianych Garsc rodzynek ~15g ~200ml mleka 3,2% 2 jajka na miekko ~50g twarogu poltlustego SNIADANIE II 8:45 garsc orzechow wloskich 100g chleba razowego Z serem Banan i jablko SNIADANIE III 11:30 ~50g piersi z kurczaka smazonej Dam ogorek zielony,kiszony i do tego jakas salata OBIAD 12:20 Roznie dawa

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1922 Data: 2006-04-14 11:52:58 Liczba szacunów: 0
  • Suplement . Co , ile , kiedy , jak dużo ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    idor lub inne warzywo . tran Obiad : Panga - 200gr Ryż paraboliczny - 100gr Oliwa z oliwek brokol lub suruwa Posiłek przedtreningowy: Jogurt naturalny 500ml Orzechy włoskie - 30gr Banan Posiłek potreningowy: Kasza - 100gr Piers z kury - 200gr Warzywa Kolacja: Ser twarogowy Oliwa z oliwek Pomidor Kanapka z chlebem żytnim razowym

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1582 Data: 2007-03-23 09:48:24 Liczba szacunów: 0
  • Suplement . Co , ile , kiedy , jak dużo ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale grubo) Indyk na kanapke Pomidor lub inne warzywo . tran Obiad : Panga - 200gr Ryż paraboliczny - 100gr Oliwa z oliwek brokol lub suruwa Posiłek przedtreningowy: Jogurt naturalny 500ml Orzechy włoskie - 30gr Banan Posiłek potreningowy: Kasza - 100gr Piers z kury - 200gr Warzywa Kolacja: Ser twarogowy Oliwa z oliwek Pomidor

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1582 Data: 2007-03-23 15:37:52 Liczba szacunów: 0
  • odżywki a dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jesz o 15 obiad , od 17 do 18 ćwiczysz , o 18 30 jesz potreningowy. jak walczysz z tłuszczem to tłuszcz z pożywienia musisz dostarczać bo inaczej ze spaleniem może być poroblem taki paradoks ale prawdziwy. na noc nie jedzenie wcale nie jest dobre. W nocy metabolizm nie pracuje ? zamiera ? no właśnie. Posiłek białkowy z niewielkim dodatkiem tłuszcz

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 867 Data: 2008-02-11 18:04:50 Liczba szacunów: 0
  • kiedy czas na orzechy?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wydawało mi się, że napisałem zrozumiale. Jem posiłek potreningowy. Zjem go i teraz pytanie. Za ile minut, godzin mogę zjeść orzechy. Wiadome jest, że po treningu nie wolno jeść tłuszczów. Ile trwa ten okres "potreningu" ?? Zmieniony przez - audiofil w dniu 2007-06-01 18:34:42

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2136 Data: 2007-06-01 18:34:06 Liczba szacunów: 0
  • kiedy brac

    Post
    Odżywki i suplementy

    o jako uzupełnienie diety, czego już nie da sie tutaj rozpisać, musisz dostosować; gainer do okresow gdy kalorie sa najbardziej potrzebne a masz ich w diecie za mało. posiłek potreningowy to nie posilek bialkowy, musisz dostarczyc wszystkiego co potrzebuje organizm; białka, węgl. i troszke tłuszczy. Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2008-11-14 22

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2008-11-14 22:42:19 Liczba szacunów: 0
  • kiedy brac

    Post
    Odżywki i suplementy

    hmb od razu po treningu razem z gainerem do godziny pelnowartosciowy posilek potreningowy poprawi ktos jakbym byl w bledzie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2008-11-15 01:34:25 Liczba szacunów: 0
  • JEDZENIE PRZY BIEGANIU

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zalezy ci na utrzymaniu fajnej sylwetki bez dluzej zawartosci tlusczu biegaj rano.Jesli zalezy ci na szybkiej masie to dozuc troche kcal glownie weglowodany o niskim ig.Okres potreningowy jest rowniez okresem o zmniejszonej zawartosci glikogenu w miesniach dlatego gdy nie bedziesz mial rano okazji pobiegac biegaj po treningu. Pytanie 2.Takie pytani

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1139 Data: 2011-04-15 17:27:41 Liczba szacunów: 0
  • co i jak na rzeźbe:PP

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    gram+tunczyk+lyzka stolowa oliwy z oliwek lub omlet z 6 bialek i 2 zoltek oraz 150 ml jogurtu naturalnego 3 posilek ryz 100 gram+100 gram piersi z kurczaka+warzywa posilek 4-potreningowy ryz 125 gram+120-150 gram piersi z kurczaka+oliwa z oliwek+warzywa 5 posilek twarog chudy 100-120 gram + wafle ryzowe 50 gram lub ciemne pieczywo 6 posilek tunczy

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2443 Data: 2005-02-23 16:51:08 Liczba szacunów: 0
  • oceńcie diete redukcyjną:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    g za duzo tego sera daj tu np.jaja z warzywami i oliwa posiłek przedtreningowy twaróg około 200g oliwa z oliwek warzywa twarog zmien na mieso/rybe dodaj jakies wegle posiłek potreningowy ryż parboiled/ kasza 50g piers z kurczaka ok. kolacja godzine przed snem okolo 200g twarogu dodaj oliwy ogranicz twarog 1-2max dziennie oblicz zapotrzebowanie i

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 923 Data: 2009-02-25 22:45:01 Liczba szacunów: 0
  • Miód na śniadanie ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    napisałem ? Białko jest (katabolizm po nocy zatrzymany) , węglowodany są (dla energii). Tłuszczu mało, ale za to białko szybciej się wchlonie. A to chyba najlepszy pomysł na posiłek z węglowodanami prostymi, aby sie nie odłożyło. No jeszcze potreningowy. A coś bardziej tłustego (łososia wędzonego) jem na drugie śniadanie ok 3 godziny po pierwszym.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3943 Data: 2009-03-20 19:57:46 Liczba szacunów: 0
  • Dietka masowa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    5-16 zalezy jak lekcje kończe jem posiłek przedtreningowy: 100g ryżu brązowego 150g piersi z kuraka +warzywa TRENING ok 17-18.30 7. 18,45 gain bolic50g ostrowia10g 8. posiłek potreningowy ok 19.45 100g ryżu brązowego 150g piersi z kuraka +oliwa z oliwek+ warzywa 9. 21.00 60g tuńczyka9odsączam z oleju ok80g twarogu +kromka chleba pełnoziarnistego ew

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 976 Data: 2007-04-25 21:26:49 Liczba szacunów: 0
  • Dietka masowa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    żu brązowego 150g piersi z kuraka +warzywa Dodaj jeszcze oliwę TRENING ok 17-18.30 7. 18,45 gain bolic50g ostrowia10g Ok 8. posiłek potreningowy ok 19.45 100g ryżu brązowego 150g piersi z kuraka +oliwa z oliwek+ warzywa Oliwę daj przed treningiem 9. 21.00 60g tuńczy

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 976 Data: 2007-04-25 22:00:15 Liczba szacunów: 0
  • Shock i storm pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posiłek przed treningowy - Obiad zwyczajny jak w każdym domu ( kotlet schabowy , ziemniaki itd. itd. ) . Posiłek potreningowy - Filet z mintaja lub pierś z kurczaka, lub tuńczyk z ryżem lub makaronem + warzywa.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 911 Data: 2011-05-15 16:00:26 Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta wasza opinia Szybko!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sniadanie: 150gr platkow kukurydzinych + 125gr mleko // dodaj troche orzechow II sniadanie: 120gr TunczykaWSW 100gr chleba razowego // mysle ze moze jakis owoc jeszcze Obiad: 100gr ryzu grazowego + 100 gr piersi z kurczaka+ 60gr tunczyka WSW. /ok Odrazu Potreningu: Jablko / troche za malo dwa banany do tego by sie przydaly lub wafle ryzowe Po

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 780 Data: 2005-08-24 08:59:59 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase - wasza ocena i poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a czy w tym 5 posilku moze byc oliwa ?? jest to posilek potreningowy a do tgo biore nitro czy niebedzie przeszkadzac taka ilosc tluszczy ?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2722 Data: 2006-04-24 07:20:14 Liczba szacunów: 0
  • ... a wegetarianie ? ... hmm... ciekawe czy wiecie ...

    Post
    Trening w domu

    posiłek: orzechy, baton zbożowy, owoc 3posiłek: jogurt, ryż brązowy, 2 kromki chleba, sałatka warzywna z dodatkiem sezamu lub innych nasion i kiełków.,tofu lub ser 4posiłek: (potreningowy): ryż/wafle ryżowe, banan, omlet z 6 białek i 2 żółtek. lub odżywka białkowa plus nasiona dynii lub słonecznika 5posiłek: jak 2 6:przed snem: ser chudy lub odżywk

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1222 Data: 2004-06-30 16:10:09 Liczba szacunów: 0
  • Wchłanialność serwatki -,-

    Post
    Odżywki i suplementy

    to węgl. prste; glukoza jak i fruktoza wchlania sie b. szybko zarówno banan jak i miód nadaja się jedynie do niewielkiego uzupelniania, czy to posiłku czy wspomagając okres potreningowy.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1292 Data: 2009-02-02 18:29:35 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    etycznych na trening a to co otrzymam będzie podstawą do obiczenia zapotrzebowania na dzień bez treningu(np. na 6 posiłków) a w dni treningowe dodać punkty 5. i 6. + posiłek potreningowy, czy inaczej?CEL REDUKCJA Bo przeczytałem że w dni nietreningowe nie stosujemy żywienia okołotreningowego,więc mniej kalorii! Czy oznacza to że zapotrzebowanie ob

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2439 Data: 2006-04-11 22:09:49 Liczba szacunów: 0