SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • DIETA :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Moje zapotrzebowanie to 3100 Kcal 1 posiłek Płatki owsiane sparzone 80g Rodzynki suszone 20g Orzechy włoskie 40g Morele suszone 20g Tran 5g Zielona herbata Witaminy EGG PRO 20g 2 posiłek Szynka z indyka 50g Chleb żytni pełnoziarnisty 80g TUTAJ DODAJ OWOCE NP. JABŁKO i BANAN 3 posiłek Ryż brązowy 80g Mięso z piersi kurczaka 100g Oliw

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2005-05-11 20:06:47 Liczba szacunów: 0
  • Duzy kuferek u faceta :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ale ja robie tak że biegam rano na czczo potem na basen nadal na czczo potem sniadanie i tak godzine po sniadaniu trening silowy a potem ten orbitrek 45-60 minut zaraz po silowym więc kończe ok 11 i wtedy jem posilek potreningowy :)

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2902 Data: 2010-07-04 20:54:58 Liczba szacunów: 0
  • Dieta - Jednej rzeczy nie rozumiem przeczytalem wszystko

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    yżu (4g białka , 0g Tłuszczy , 64g WW) 5g Oliwy z oliwek dodaj troszke warzyw TRENING OKOLO 15:00 3. Carbo + Szejk białkowy ok. 4. 190g piersi z indyka 80g ryzu troche warzyw potreningowy?? ok.warzyw nie za duzo 5. przed snem jakas 1h-2h 190g ser ze smietana i pomidorem daj twaróg,warzywa,oliwa wegle na redukcji na sniadanie przed i po treningu,zac

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 2008-08-26 12:30:10 Liczba szacunów: 0
  • DIETA prosze o Pomoc i PORADY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    posilem potreningowy moze byc np carbo + 2 banany?

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1891 Data: 2010-01-10 12:21:08 Liczba szacunów: 0
  • WW na noc, Białko rano - Dieta do sprawdzenia :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    całe 120g Oliwa z oliwek 5ml warzywa B:20 T:17 WW:48 IV Posiłek (przedtreningowy) 16.30 Mięso z piersi 100g ryż brązowy mała iloś warzyw 100g B:31 T:3 WW:75 V Posiłek (potreningowy) 18.30 Mięso z piersi 100g ryż biały rozgotowany100g B:31 T:3 WW:75 Kolacja 21.30 Jaja kurze całe 120g Płatki owsiane 75g Jogurcik 180g Oliwa z oliwek 5ml

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 966 Data: 2010-11-30 06:28:09 Liczba szacunów: 0
  • ~~ OCENCIE TO,BARDZO PROSZĘ ;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iad 2-3 gotowane całe jaja 150g chleba margaryna jogurt 150ml slabutko wszystko out.daj jakies wegle zlozone kasza/ryz,jakies mieso/rybe i ew.troche oliwy i warzyw V posiłek (potreningowy) odrazu po treningu 50 g gainera (gain bolic 6000) banan 150g banan juz zbedny po siłowni jak przyjde do domu: 125g ryżu 200g piersi z kurczaka gotowanej ok.dodaj

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 570 Data: 2009-02-20 19:25:44 Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie - początkujący ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    e WIEDZA o diecie i treningu, czym wiecej tym lepiej dieta - co to jest i jak dawkowac ww, b, t w poszczegolnych czesciach dnia, co to jest ig, jak powinnien wygladac posilek potreningowy, jakie masz zapotrzebowanie, jak to wyliczyc, jak rozlozyc posilki.. trening - jakie masz miesnie, ktore cwiczenia je cwicza, jak cwiczyc by faktycznie rosly, ja

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1174 Data: 2005-04-27 00:08:18 Liczba szacunów: 0
  • dietka na mase

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jeśli posiłek z carbo to posiłek potreningowy to może zostać, jeśli nie. To nie potrzebna dawka cukru Już bułka trochę razi ale wiem, że trudno dostać pełnoziarnistą ( wszędzie podróby ) jak Ci smakują grahamki to lepiej zamień na nią Brakuje źródeł omega - 3 aż się prosi żeby do owsiankii którejś dać, orzechy włoskie, siemię lnaine np.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 2014-08-15 10:13:31 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o oceny DIETY. Z góry dziękuję ;-).

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    8,9 2. Mięsy z piersi indyka/kurczaka - 200 g - B: 38,4 , T: 1.4 , W: 0 3. Oliwa z oliwek - 20 g - B: 0 , T: 40 , W: 0 4. Ogórek - 100 g - B: 0.7 , T: 0.1 , W: 2,9 V POSIŁEK (potreningowy) (18:30): 1. Ryż biały - 100 g - B: 6.7 , T: 0.7 , W: 78,9 2. Mięsy z piersi indyka/kurczaka - 200 g - B: 38,4 , T: 1.4 , W: 0 VI POSIŁEK (21:30): 1. Jaja kurze c

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2006-03-04 20:14:30 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o oceny DIETY. Z góry dziękuję ;-).

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    24,96 , T: 0.91 , W: 0 3. Oliwa z oliwek - 20 g - B: 0 , T: 20 , W: 0 4. Ogórek - 100 g - B: 0.7 , T: 0.1 , W: 2,9 5. Pomidor - 100g - B: 0.9 , T: 0.2 , W: 3.6 V POSIŁEK (potreningowy) (18:30): // BEZPOSREDNIO CARBO LUB GLUKOZA 1. Banan - 120 g - B: 1.2 , T: 0.36 , W: 28,2 // WYWAL 2. Ryż brązowy - 100 g - B: 7.1 , T: 1.9 , W: 76,8 // DAJ PARBO

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2006-03-05 10:50:38 Liczba szacunów: 0
  • Jak chronic miesnie przed ich spalaniem ??? Proszee o pomoc.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Może warto spróbować od l-karnityny zamiast spalacza albo cla na ochrone masy mięśniowej polecam BCAA + białko i odpowiednia dieta , ważną rolę spełnia posiłek potreningowy. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2994 Data: 2010-03-06 11:13:33 Liczba szacunów: 0
  • Jajecznica!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie dam rady zjeść jajecznicy z 4 jaj i owsianki na raz, kolacja to dobra opcja, ale wtedy twarog z jogurtem przechodzi na potreningowy, a wtedy powinno isc bialko szybko przyswajalne, a twarog takiego nie ma

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 899 Data: 2013-12-04 18:38:46 Liczba szacunów: 0
  • Przed i Po T -> czy moze tak być

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie powiedzialbym ze to warunek. dobry zwykly przedtreningowy i potreningowy moga wykluczyc koniecznosc ww prostych po treningu jesli dieta jest zbilansowana. co nie znaczy ze nie mozna ich zastosowac. w kazdym badz razie koniecznosc ( a z tym takze ilosc ) ww prostych po treningu sa przejaskrawiane, szczegolnie poprzez firmy majace w swojej oferci

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1422 Data: 2009-07-18 17:18:01 Liczba szacunów: 0
  • Zgłupiałem - ryż

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    y, a mimo wszystko ryż jest wiele lepszym źródłem tłuszczu, i co też będziesz jadł sacharozę bo ma mniejsze IG ? Po za tym na redukcji węgle powinno się jeść głównie na śniadanie i posiłek potreningowy w których produkty o wyższym ig, mniejszą ilością błonnika (który również zmniejsza IG) mogą a w posiłku potreningowym nawet powinny się znajdować.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4531 Data: 2008-06-02 19:15:21 Liczba szacunów: 0
  • Zgłupiałem - ryż

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czemu miałbym dostać bana? Dzieki za odpowiedzi. Po za tym na redukcji węgle powinno się jeść głównie na śniadanie i posiłek potreningowy w których produkty o wyższym ig, mniejszą ilością błonnika (który również zmniejsza IG) mogą a w posiłku potreningowym nawet powinny się znajdować. Ja miałem zawsze owsianke rano, przed i po treningu ryż brązow

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4531 Data: 2008-06-02 20:45:28 Liczba szacunów: 0
  • O JAKICH PORACH DNIA BIALKO A O JAKICH WEGLE ???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hm z tym białkiem to najważniejsze śniadanie, przed i po treningu, z tym że po treningu dajesz carbo albo banany i za 5-10 minut białko, i za 30-40 minut normalny posiłek potreningowy, w zależnosci od zapotrzebowania w każdym posiłku musisz dostarczać podobne ilości białka, ja mam w granicach 20-30g, tak samo z ww, uzyskujesz je z płatków, ryżu, ka

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2835 Data: 2007-06-25 09:30:42 Liczba szacunów: 0
  • nowy rok - nowa dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ukurydzianych drugie sniadanie: dwie kanapki : cztery kromki ch. razowego 120g maslo naturalne 30g piers warzywka obiad: worek ryzu wieprzowina 200g na smalcu 20g, dodaj warzyw,smalec na oliwe zmien,daj tune zamiast wieprza kolacja: worek ryzu piers oliwa z oliwek 30g potreningowy??bez oliwy na dobranoc: porcja ostrowi daj np.twarog,warzywa,oliwa

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1209 Data: 2009-01-01 14:50:41 Liczba szacunów: 0
  • Moja pierwsza dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    DIETA NA MASĘ. 16 lat, 175cm wzrostu, 70kg wagi. I posiłek ŚNIADANIE : płatki owsiane z mlekiem, twaróg, garść orzechów włoskich, II posiłek SZKOŁA: 2 grahamki/kromki pełnoziarniste z masłem, serem żółtym, szynką, warzywami (pomidor, ogórek, papryka) 1 grahamka/kromka pełonziarnista z twarogiem oliwa odpada w szkole, może tran? III posiłek OBIAD:

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2008-11-03 22:10:58 Liczba szacunów: 0
  • Niekiepa dziennik! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    z lyzka oliwy i jakims rozsadnym dodatkiem do smaku bo zaopatrza nasz organizm w bialka na cala noc. to, ze jadles w ciagu dnia twarog to niewazne i z lekka blad bo co to za potreningowy makaron z serem i banan? wiesz co to miecho? o kurva ty to jadles 3 razy ej wez ty zacznij jesc jak wrazenia z treningu? podobalo sie, slabo, za malo, pompa? pisz

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4189 Data: 2009-11-17 21:06:30 Liczba szacunów: 0
  • Stosunek do innych ludzi

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hehe z tymi ziemnaiakami to chodzilo mi nie jako posilek potreningowy tylko jako obiad dla ludzi np. niecwiczacych ze dzien w dzien jedza. A zauwazyliscie ze jak np. mowia cos w tv o jakims tam cwiczeniu to b. zadko albo w ogole nie pada slowo dieta? tak jakby ona nie byla wazna... juz nie wspomne o tych perfidnych naciagaczach w reklamach, no****

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2516 Data: 2009-12-03 21:41:56 Liczba szacunów: 0