SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • Dieta - pierwsze kroki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ale ile mozna jesc piersi z kurczaka? W tych zoladkach tez jest bialko, nawet sporo. Moge wywalic oliwe i zamienic kasza. Bedzie wtedy: 4 posilek (potreningowy): gulasz z zoladkow z kurczaka (jeszcze nie robilem, bede modyfikowal pewnie) zoladki 250g cebula 180g marchew 180g por 100g otreby 20g kasza gryczana 30g b/t/w: 57/13/41 kcal: 521 W c

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2022 Data: 2010-05-30 17:34:59 Liczba szacunów: 0
  • Dieta - pierwsze kroki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zem b/t/w: 14/11/4 kcal: 168 3 posilek (z 2godz przed treningiem) otreby pszenne 5g kasza gryczana 75 g piesc z kurczaka 100 g razem b/t/w: 32/4/49 kcal: 360 4 posilek (potreningowy): gulasz z zoladkow z kurczaka (jeszcze nie robilem, bede modyfikowal pewnie) zoladki 250g cebula 180g marchew 180g por 100g otreby 20g kasza gryczana 30g

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2022 Data: 2010-06-01 19:48:24 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7:00 Śniadanie Płatki Owsiane Górskie - Stoisław - 100g 371kcal, białko 12g, tłuszcze 7.5g węglowodany 61.2g Rodzynki sułtańskie-Bakalland - 30g - 86kcal, 1g białko, 0g tłuszcze, 19g węglowodany Oliwa z oliwek Extra Virgin -20ml- 180kcal 0g białka 20gtłuszcze 0 węglowodany Mleko 2% - 250g - 128kcal, 9g białko, 5g tłuszcze, 12g węg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 687 Data: 2013-03-11 13:31:10 Liczba szacunów: 0
  • dieta do poprawy - hera7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tuńczyka w sosie własnym 10g orzechów włoskich papryka czerwona 400g pomidory 400g Shake przetreningowy - 18:30 SP80 30g (2 miarki) + Carbo 25g (1 miarka) trening 19-21 Shake potreningowy - orazu po SP80 30g (2 miarki) + Carbo 25g (1 miarka) Posiłek 5 ~40 min po szejku 20g SP80 50g płatków owsianych banan przed snem: (500mg wapnia bo rosnę , to sam

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2765 Data: 2006-05-29 21:26:48 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - fotki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    :00 do 7:00 i dwa dni wolnego ;-) Dieta Rano placki, później zjadłem same udka z kurczaka (bardzo mało mięsa mi się wydawało jak na 0,5 kg...ale cóż waga nie kłamie). Później potreningowy w aucie po siłowni...w pracy mozarella i orzechy, dzisiaj niestety bez warzyw. Trening nogi + barki - przysiad ze sztangą na suwnicy 4x - prostowanie nóg na maszy

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 12255 Data: 2014-05-12 21:12:48 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - fotki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    udka w piekarniku, zjadłem dwa bo dla jednego to szkoda tą maszynę całą uruchamiać. W sumie to by 3 a nawet i 4 weszły ale białka by mi z 300g wyszło dziś %-) Na noc posiłek potreningowy kurczak i półtora worka ryżu - weszło zaskakująco łatwo. Po drodze z wożenia mebli wpadł 1 McChicken niestety. Trening klatka + bieps - podciąganie na drążku z pr

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 12255 Data: 2014-05-15 00:12:32 Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJA do oceny Sogi

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    / ŚNIADANIE: Płatki owsiane 70 G Mleko zaw. 0,5% tłuszczu 300 ML Ser twarogowy chudy 100 G Oliwa z oliwek 5 G /OK, ALE ZAMIAS TWAROGU LEPSZE JAJA // ŚNIADANIE SZKOLA Ser twarogowy chudy 150 G albo chleb razowy z 80g z serem bialym Jogurt naturalny 2% tłuszczu 100 G + warzywa JABLKO 100 G /DAJ CHLEB RAZNOWY + SER BIALY... PRZEDTRENINGOWY Mięso z p

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1482 Data: 2007-03-25 21:01:54 Liczba szacunów: 0
  • 10 PORAD JAK ZWIĘKSZYĆ MASĘ CIAŁA!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    60g WW, 11g B, 11g T 13.00 - Obiad 100g kaszy gryczanej 100 piersi z kurczaka bez skóry 10g oleju słonecznikowego 69g WW, 19g B, 10g T 14.00 - Trening 15.00 - Posiłek potreningowy 60g odżywki typu Carbo 30g białka serwatki 56g WW, 28g B 16.15 - Obiad II 80g ryżu brązowego 100g twarogu chudego 10g oleju słonecznikowego 60g WW, 20g B,

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-31 20:57:01 Liczba szacunów: 1
  • glukoza po treningu??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rzuchu! takie paskudne boki mi sie zrobily, których ciezko sie pozbyc. po odstawieniu glukozy boki mi znikneły , oczywiscie caly czas cwiczylem brzuch. wiec czy mozna po silowni zastapic to bananem bądź paroma? bo posilek potreningowy zjadam dopiero ok 40 minut po treningu, bo zanim ugotuje ryz i cyca z kuraka to tyle czasu wlaśnie mi schodzi lewy

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-06-17 23:14:26 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na lekka mase - sprawcie prosze...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3,5 g t 35 g ww 10 g oliwy z oliwek 0b 10t 0ww warzywa ok 20 g ww /TU DAL BYM RYZ/MAKARON/KASZA, PRZEDEWSZYSTKIM MASZ TU ZA MALO WW! 27,5 g b 13,6 g t 35 g ww 4 posilek (potreningowy) ok . 18.00 100 g piersi kurczaka 21,5 g b 1,3 g t 0 ww 75 g platkow owsianych 6 g b 3,5 g t 50 g ww warzywa ok 20 g ww /OK 27,5 g 3,6 g 50 g ww 5 posilek ok

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1068 Data: 2007-02-24 21:35:58 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dniu. 2) Trening znalazlem Michaila, z trener24.pl, wydaje sie ciekawym rozwiazaniem. 3) Drugi posilek - ok, zamieniam szynke na kurczaka. Filet z kuraka mozna wrzucic po prostu do wody? Bedzie to miec smak jakis? 4)150g tunczyka z wody ma, wg. dziennika posilkow, 32g. 5)Posilek potreningowy jest o 21:30. Mimo to moge tak dolozyc kalorii na noc?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1066 Data: 2008-03-29 18:40:26 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tluszczow/ 0g wegli/242 kcal za duża przerwa, nie dawaj już tu orzechów 4)przedtreningowy - 17:30 -cyc 200g -ryz brazowy 100g 50g bialka/5g tluszczow/ 68g wegli/520 kcal Ok 5)potreningowy - 21:00 -cyc 200g -ryz 50g 47g bialka/4g tluszczow/ 34g wegli/359 kcal OK możesz ryż biały RAZEM:192g bialka/49g tluszczow/ 147g wegli/1815 kcal IMO dał bym tutaj

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1066 Data: 2008-03-30 16:56:30 Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    0g Ryż brązowy 100g warzywa oliwa razem:389kcal (b:22g, tł:3g, w:68g) Posiłek 3 (przedtreningowy) makaron 150g mięso warzywa razem:832kcal (b:31g, tł:21g, w:127g) Posiłek 4 (potreningowy) WPC Ostrowia 30g banan 20min przerwy Ryż brązowy 200g wieprzowina/wołowina 150g Posiłek 5 Ser twarogowy chudy 200g olej lniany Chleb żytni pełnoziarnisty 100g wa

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 845 Data: 2010-09-25 12:28:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik motywacyjny - ketrinn

    Post
    Trening dla początkujących

    Wypiska 27.08.15 Trening poza planem więc lżejszy Przysiady ATG 5x 40kg 5x 45kg 5x 50kg 5x 55kg 5x 60kg Podciąganie na drążku podchwytem 5x5 Rotacja zewnętrzna 3x 8 - 2kg Bieżnia - chód pod górę 15 min Dieta Posiłek potreningowy - naleśniki z nutellą }:-( A na śniadanie standardowo omlecik

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3253 Data: 2015-08-27 22:46:11 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - Gregu (by Koniu151)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    d upieczeniem i zepsuło mi się więc mogłem, więc zamieniłem kolejność i dzisiaj tylko dzień aerobowy. Posiłek po aerobach dużo łatwiej zrobić (miałem składniki) niż klasyczny potreningowy. Trening bardzo słaby. Nie wiem czy to powód tego, że spałem krótko czy może beznadziejnego żarcia wczoraj, ale jestem totalnie bez sił. Biegałem co prawda przez

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 8776 Data: 2012-03-27 17:40:55 Liczba szacunów: 0
  • permanentny brak czasu - dieta na mase (dlugie))

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok, wyslalem do topica, ktory mi podales, ale wkleje tez tutaj. Zmodyfikowalem ta diete - teraz jest ok? :) ------------ NIE WIEM, czy to dobrze obliczyłem - prosze o ocene: 73 x 24 = 1752 BMR 1752 x 1.2 = 2102 2102 + niesmiertelne 500kcal = ~2600 kcal (CZY TO NIE ZA MAŁO?) 2 g bialka razy 73 = 146 g bialka co sie rowna 584 kcal 1,8g tluszczu razy

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3692 Data: 2006-07-22 15:45:44 Liczba szacunów: 0
  • permanentny brak czasu - dieta na mase (dlugie))

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ach to już sam musisz ustalić. Te 3 kromki chleba w przedtreningowym to raczej niepotrzebne, carbo też w zasadie pijemy po treningu, a najpóżniej 45 minut po treningu posiłek potreningowy który jest ok poza tym że powinno się w nim unikać tłuszczy i wypada jako ostatni posiłek w ciągu dnia i powinno być mniej węgli ale jest jednocześnie potreningow

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3692 Data: 2006-07-22 19:47:59 Liczba szacunów: 0
  • permanentny brak czasu - dieta na mase (dlugie))

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Spychu: Twój przedostatni post dal mi do myslenia... a juz sie cieszylem, ze mam te diete prawidlowo ulozona ;) Czyli przydalby mi sie posilek numer 6 gdzies na noc? 1. Śniadanie godz. 8-8.30 mleko 2% płatków owsianych rodzynki 1 jajko gotowane łyżka oliwy z oliwek 2. Drugie śniadanie 11 - 11.30 - jogurt naturalny 300ml (jesli czas w pracy pozwoli

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3692 Data: 2006-07-23 15:01:25 Liczba szacunów: 0
  • problem!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    do przetrenowania lub kontuzji. To moglo tez byc przyczyna brakow przyrostow w masie. Proponuje rozlozenie treningu na 3 lub 4 dni i do tego aeroby 2 razy w tygodniu. Posilek potreningowy?? Tzn. o ktory posilek ci chodzi?? Jezeli ten zaraz po treningu to jakies weglowodany zlozone, polecam tutaj Wafle ryzowe ktore maja wysoki indeks glikemiczny. Je

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1821 Data: 2002-06-03 22:17:48 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyja---pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rogowy półtłusty 200g 2 pomidory Garstka orzechów włoskich suma 410 KCal POsilek 3 (przedtreningowy) 16 Ryz brazowy-90g Mieso z piersi z kurczaka 200g Suma--600Kcal Posilek 4( potreningowy) 19 ryz biały-90g piers z kurczaka--200g W sumie 600Kcal Posilek 5 ok 22.00 Ryba swieza 200g oliwa z oliwek brokuly 420 Kcal PROSZE O POMOC! POZDRAWIAM!!!!!

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1308 Data: 2010-01-26 20:47:29 Liczba szacunów: 0